סכמ"ש ראשון ללימודים

YARDEN268

New member
סכמ"ש ראשון ללימודים ../images/Emo9.gif../images/Emo80.gif

שיר השבוע של פארמור:
שיר השבוע לא של הלהקה:
השבוע היה כיף כי:
השבוע היה באסה כי:
תוכנית\\\\\\\\\\סרט\\\\\\ספר השבוע:
תמונת השבוע:
ציפיות לשבוע הבא:
משהו שאתם לא מצפים לו:
משהו שבא לכם להוסיף (ציטוט\\\\\\\\\\משהו מגניב שקרה לכם\\\\\\מוטו לחיים):
 

yaaruka

New member
דווקא כיף לחזור ../images/Emo9.gif

שיר השבוע של פארמור: MY HEART the final riot
שיר השבוע לא של הלהקה: השיר הראשון מהאלבום של כל החתיכים אצלי ששכחתי איך קוראים לו
השבוע היה כיף כי: בצפר, מגמה!! חזרתי למורה הקודמת שלי בפסנתר והתחלתי ללמוד קטע ג'אז
, התחלתי ללמוד תיאטרון
, הממ... חברות, נועה
ונראה לי שזהו... אה כן! ידיד שעבר בצפר השנה בא לבקר והיה משעשע
השבוע היה באסה כי: לימודים והאמת היא שאני זוכרת את השבוע רק מיום רביעי
יום רביעי הרגיש לי כזה תחילת שבוע ועכשיו ממה לא מרגיש לי סופ"ש בעיקר לא כשיש לי היום קלאסי ואני עד 2:25 בבצפר!!!
לפחות זה בשביל קלאסי...
תוכנית\\\\\\\\\\
סרט\\\\\\
ספר השבוע:
ארתות, שמש, בובספוג, הפיג'מות
תמונת השבוע:
ציפיות לשבוע הבא: קומפוזיציה!
מורה חדשה, מתה לדעת כבר מי זאת! וכמובן חגים, חגים, חגים
|עגבניה|משהו שאתם לא מצפים לו: נמ... לימודים...(?)
משהו שבא לכם להוסיף (
ציטוט\\\\\\\\\\
משהו מגניב שקרה לכם\\\\\\|
מוטו לחיים): hayley:"what do you say bout couple of slow jams, are you down?" חח זה כל פעם מצחיק אותי מחדש
הקמצן- אליז לולר:"כמה נוחות אנו להאמין לאדם שאנו אוהבות אותו!" כן, זה עצוב
יש לי שאלה... מה זה אאל"ט? (
) וכמובן שבוע טוב לכוווולם ובהצלחה בשנה הזאת
, נצלו אותה בצורה חכמה
 

2MayaN2

New member
וכלום../images/Emo6.gif ../images/Emo221.gif

רק אמרתי שאף פעם לא ראיתי את התמונה הזאת ואז הוספתי סמיילים שמראים שאהבתי אותה
 

YARDEN268

New member
אאל"ט- ראשי תיבות של "אם אני לא טועה" ../images/Emo80.gif

נראה לי
וגם אני צריכה ללמוד השנה עם הקמצן, זה מעניין?
 

yaaruka

New member
חח נשמע די דפוק ../images/Emo6.gif

ממה שהתחלתי לקרוא מרוב יאוש שאין לי ספר (
) זהמעניין חחח
 

2MayaN2

New member
חחח עזבי את האלבום..מה שם הלהקה? ../images/Emo221.gif

חחחח הסדרות שלך זה כמו של אחותיXDD אאל"ט-אם אני לא טועה. גם לך
 

yaaruka

New member
ללהקה קוראים כל החתיכים אצלי ../images/Emo6.gif

ובקשר לסדרות, לא יוצא לי כ"כ לראות טלוויזיה אז כשיוצא זה הסדרות האלה.. חח
 

2MayaN2

New member
אה חחחח חשבתי שאת אמרת שהם חתיכיםXDD ../images/Emo221.gif

ישראלי?
 

yaaruka

New member
חח זה בהחלט מכשיל ../images/Emo13.gif וכן ישראלי ../images/Emo9.gif

 

shaharEB

New member
מסכמש"ת ../images/Emo13.gif

שיר השבוע של פארמור: feeling sorry שיר השבוע לא של הלהקה:אממ..היו הרבה XD השבוע היה כיף כי: נסעתי לאילת וחזרנו ללימודים =] השבוע היה באסה כי:הראש כאב לי בדרך לאלית
תוכנית\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\סרט\\\\\\\\\\\\ספר השבוע:HIMYM, into thw wild-סרט טוב =]=] טטיאנה ואלכסנדר
תמונת השבוע: אין לי כוח להעלות =\ ציפיות לשבוע הבא: להצליח בליוומודים! משהו שאתם לא מצפים לו: המתמטיקה בלימודים =\ משהו שבא לכם להוסיף (ציטוט\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\משהו מגניב שקרה לכם\\\\\\\\\\\\מוטו לחיים): ציטוט :) "All grimy and sweaty, Alexander drew her to him, his palms on her back, and bending to her and tilting his head, whispered into her mouth, "Tatiasha, I know you won't believe this, but if I'm looking at the sheets when I'm making love to you, we've got a bigger problem than what damn color they are the summer garden <3 כל כך יםה!
 

2MayaN2

New member
אני אף פעם לא יכולה לקרוא את ../images/Emo221.gif

הציטוטים שלך כי אני מתכננת לקרוא את הספר
 

2MayaN2

New member
חח את יכולה לכתוב מה שאת רוצה ../images/Emo221.gif

אני נזהרת לא לקרוא
 
למעלה