סיקור הופעה - בית שמש (מאד ארוך:)

הדסי 26

New member
סיקור הופעה - בית שמש (מאד ארוך:)

בס"ד לפני משהו כמו שנתיים חברה לקחה אותי להופעה של מאיר בנאי בביט בחיפה... לא הכרתי אף שיר כמעט, אבל בדיוק חזרתי בתשובה באותה התקופה והיה את "לך א-לי" וכל מיני שירים של שבת ויום כיפור והייתי בהלם מהעוצמות... מה אני אגיד לכם - יצאתי מאוהבת. אח"כ קנינו ת'דיסקים וישבנו שעות בלילה בגינה מהופנטות ואז הלכנו לעוד הופעות (הסתכלתי פה עכשיו - על חלק כתבתי), אחת מהן אפילו היתה דרך יסמין ... מדהים, אין לי מלים... היום הייתי בהופעה אחרת. מאיר בנאי לבדו על במה . (לבדו לא כולל את השם יתברך.. :). לא יודעת איך להסביר זה משהו אחר. אין לאן לברוח... הכל שקט, המקום מדהים - אני לא יודעת אם זה רק היה הרגשה שלי אבל זה במושב מדהים ואני לא מגזימה, ליד בית שמש. וכשמאיר בנאי שר באמצע מדבר זה יותר גדול ממשהו שאני יכולה לדבר עליו. כל השמיים כוכבים, ויש גם ירח, ויש קטע שמאיר אומר ש"אתם לא רואים - אבל נורא יפה כאן, מאחוריכם.. גם מאחוריי, אני לא רואה..." וזה נכון, פשוט מקום נהדר להקשיב למאיר שר אל בורא עולם ... התחיל ב"שמע קולי"... קולטים?- באמצע מדבר.. "שמע קולי"... מאד עזר גם הסאונד המצויין אגב. אח"כ היו איילת חן, חלומות אחרים, כמה אהבה ואז התחלתי לעוף... אז תסלחו לי שאני לא זוכרת. היה גם את לך א-לי. אני לא יודעת מה להגיד לכם, מה נשמע יותר טוב שהוא שר אל השם יתברך או שהוא שר אל אשה ("תני לי יד")... הקהל היה שקט, מאד שקט. בד"כ זה חסר לי שלא כולם שרים לידי, אבל הפעם פשוט נכנסתי פנימה. (אם אתם זוכרים שדיברנו על זה לפני איזה שנה- שנתיים, שלמה הוא לא מדבר בין השירים, מסתבר שהוא יודע שמחכים.. הוא אמר שתמיד שואלים אותו ופשוט אין לו מה להגיד..) אני לא יודעת, פשוט לא רציתי שייגמר. אף פעם. היה שלב שאמרתי לעצמי שאם זה ממשיך כל הלילה אני אולי אהיה אדם מאושר. היו עוד המון שירים, אבל לא היה את רכה כמו משי וגם לא את כמו ציפור מעל הים... תודה רבה ליסמין ולשלג (המון ווליום:), וכמובן לבורא עולם על הכרטיסים, ולמאיר בנאי על הערב המחזק והמרגש, שהשם יברך אותך.
 

איף

New member
תודה על סיקור ההופעה המרגש !

נשמע מקום מדהים... האמת שעד שלא שמעתי שמאיר מופיע שם, לא ידעתי על קיומו של המקום....מה שכבר הופך אותו לשונה ומיוחד. שמחה ש"עפת" - זה הכי כיף לעוף!
תודה שסיקרת את ההופעה בצורה כל כך מרגשת! שבת שלום!
 

חמדמדת1

New member
איזה יופי וכייף !

תודה רבה !! אני אמנם דוסית במקור , אבל גם לי "לך אלי" גרם לעוצמות ולרצון להשתפר ומשם להתחזקות.מדהים ! תודה שוב
 

ms pizza

New member
שבוע טוב !

איזה יופי - פשוט נהדר לקרוא. אחרי חוויות גדולות לוקח זמן לנחות למטה חזרה - מקווה שהנחיתה תהיה רכה. תודה על הסיקור.
 
השירים

בס"ד מו 1. שמע קולי 2. איילת חן 3. שלום לך דודי 4. כמה אהבה 5. חלומות אחרים 6. ירושלים 7. אצלך בעולם 8. גשם 9. לך אלי #4 10. עננו 11. שער הרחמים 12. אליה 13. ליצן רחוב 14. דומינו 15. שירו של שפשפ 16. וביניהם הדרן 17. כמו אגם רוגע #6 18. אהבה קצרה היתה חוויה יוצאת מן הכלל, המקום מאפשר מעוף, היתה לצידי מקהלת בנות ששרה נפלא שאח"כ גיליתי שכולן אחיות. והדס את מקסימה אמיתית, ביקורת נפלאה, הצלחת להעביר היטב את גודל החוויה.
 
למעלה