סיפור של אחד למיליון

סיפור של אחד למיליון

חבר התקשר וסיפר לי על מקרה שקרה לו באיביי. נגמר לו המלאי ממוצר מסויים ומכיוון שיש לו משלוח בדרך הוא לא רצה להוריד את המכירה, אז פשוט הכפיל את מחיר המוצר פי 10. לפתע מישהו קנה את המוצר.... ולמרבה הפלא גם שילם! לא מדובר במוצר נדיר או מיוחד - סתם מוצר שאפשר בכל רגע נתון לקנות מ10 מוכרים אחרים בעשירית המחיר. גם לא מדובר בקונה חדש ולא מנוסה באיביי. יש לקונה מעל 1000 פדיבקים והוא גם מוכר בעצמו בקטנה. החבר שלי פנה אל הקונה ושאל אותו האם הוא יודע מה הוא קנה והתשובה היא כן. הקונה מצפה לקבל יחידה אחת של המוצר, והוא אפילו הדגיש את הצבע שהוא רוצה וגם הצבע לא נמצא באיזשהו חוסר כללי באיביי. מה הייתם עושים במקרה כזה? שולחים בלי לשאול שאלות נוספות? מחזירים לקונה מיוזמתכם 9/10 מכספו?
 

barakjan

New member
קרה לי פעם גם מיקרה כזה

שיחפש בגוגל איזה סיני שעושה דרופשפינג וישלח לכתובת של הקונה
 

רדבול78

New member
בהחלט קרה לי

לקוח רכש ממני מוצר בעלות מוגזמת מפני שלא רציתי להוריד את הליסט. לא שאלתי אותו שום דבר ולא כתבתי לו שום דבר. שלחתי לו את המוצר אחרי שמצאתי אותו באחת החנויות בארץ. בשביל המחיר ששילם היה שווה לי לצאת מהבית החם במסע חיפושים. הלקוח כתב פידבק חיובי, המחיר של המוצר חזר למחירו הקודם והכל בסדר. גם אם ידרוש את כספו חזרה, זה היה המחיר שביקשתי בזמן ההוא. לא חושב שיש פה משהו לא בסדר.
 
למעלה