נחום רוזנשיין
New member
סיפור של אחד למיליון
חבר התקשר וסיפר לי על מקרה שקרה לו באיביי. נגמר לו המלאי ממוצר מסויים ומכיוון שיש לו משלוח בדרך הוא לא רצה להוריד את המכירה, אז פשוט הכפיל את מחיר המוצר פי 10. לפתע מישהו קנה את המוצר.... ולמרבה הפלא גם שילם! לא מדובר במוצר נדיר או מיוחד - סתם מוצר שאפשר בכל רגע נתון לקנות מ10 מוכרים אחרים בעשירית המחיר. גם לא מדובר בקונה חדש ולא מנוסה באיביי. יש לקונה מעל 1000 פדיבקים והוא גם מוכר בעצמו בקטנה. החבר שלי פנה אל הקונה ושאל אותו האם הוא יודע מה הוא קנה והתשובה היא כן. הקונה מצפה לקבל יחידה אחת של המוצר, והוא אפילו הדגיש את הצבע שהוא רוצה וגם הצבע לא נמצא באיזשהו חוסר כללי באיביי. מה הייתם עושים במקרה כזה? שולחים בלי לשאול שאלות נוספות? מחזירים לקונה מיוזמתכם 9/10 מכספו?
חבר התקשר וסיפר לי על מקרה שקרה לו באיביי. נגמר לו המלאי ממוצר מסויים ומכיוון שיש לו משלוח בדרך הוא לא רצה להוריד את המכירה, אז פשוט הכפיל את מחיר המוצר פי 10. לפתע מישהו קנה את המוצר.... ולמרבה הפלא גם שילם! לא מדובר במוצר נדיר או מיוחד - סתם מוצר שאפשר בכל רגע נתון לקנות מ10 מוכרים אחרים בעשירית המחיר. גם לא מדובר בקונה חדש ולא מנוסה באיביי. יש לקונה מעל 1000 פדיבקים והוא גם מוכר בעצמו בקטנה. החבר שלי פנה אל הקונה ושאל אותו האם הוא יודע מה הוא קנה והתשובה היא כן. הקונה מצפה לקבל יחידה אחת של המוצר, והוא אפילו הדגיש את הצבע שהוא רוצה וגם הצבע לא נמצא באיזשהו חוסר כללי באיביי. מה הייתם עושים במקרה כזה? שולחים בלי לשאול שאלות נוספות? מחזירים לקונה מיוזמתכם 9/10 מכספו?