Golf Bravo
New member
סיפור קטן על רכבת ושאלה בצידו
סיפור קטן על רכבת ושאלה בצידו
פלמוני, אדם עסוק העובד קשה למחייתו, עובד בדרך כלל בחיפה. יום אחד הוא קובע פגישה חשובה בבנימינה בשעה 19:00. כיוון שכך, הוא מחליט כי ביום המיועד יעלה על הרכבת בשעה 18:12 בחיפה-מרכז יגיע לבנימינה בשעה 18:37 ויוותר לו די והותר זמן לעשות דרכו בניחותא לפגישתו. חשוב לו מאד להגיע בזמן, אבל כנוסע מתמיד ברכבת הוא סומך על שירותיה הטובים. כאשר הגיע היום הגדול, הוא עושה דרכו לתחנה. בשעה 18:11 הוא משחיל את כרטיסו בשער ושומע את ההכרזה בקול נשי ענוג "הרכבת הישירה לתל-אביב תיכנס מיד לתחנה ברציף מס' 1. הרכבת אינה עוצרת בבנימינה!" כיוון שידידנו מכיר את לוה"ז היטב ומשנן אותו מדי בוקר במקום פרק תהילים, הוא יודע שהרכבת בשעה 17:12 לתל-אביב היא ישירה, כך גם הרכבת בשעה 19:12 (שתיהן אינן עוצרות בבנימינה) אך רצה המתכנן והרכבת בשעה 18:12 מחיפה-מרכז היא מהירה ועוצרת בבנימינה. עודו תוהה כה וכה, נכנסת לה בניחותא IC3 ידידתנו ומאטה ליד הרציף והקול הנשי מלווה את כניסתה בהכרזה נוספת ובנוסח זהה. מיד פנה בצעד מהיר לכיוון משרד מנהל התחנה, הממוקם באופן נוח על הרציף, אך הקדימה אותו בריצה נוסעת אחרת. עצרה בפתח דלת המנהל ואמרה/צעקה בהתרגשות "אתה בטוח שהרכבת הזו אינה עוצרת בבנימינה" "מה את מתרגשת גברת?" שואל אותה המנהל התורן, שזמנו לא אץ לו, "הרכבת הזו לא עוצרת בבנימינה." בינתיים כמובן ברקע יורדים ועולים נוסעים. "שיניתם את לוח הזמנים ללא הודעה לנוסעים?" שואל אותו ידידנו בתמימות "לא שינינו כלום" עונה המנהל התורן "הרכבת הזו לא מתוכננת לעצור בבנימינה" ליד שולחן המנהל יושב לו פקח שבינתו כנראה לא נסתרה באותו הרגע והוא לוחש למנהל העקשן, "אולי תבדוק את הלוח" בעיניים כלות רואה האיש כיצד נסגרות דלתות הרכבת ואז לפתע מכריז המנהל במערכת הכריזה אל הרציף הריק, "פקח אל תוציא את הרכבת" "תתקשר במירס אל הנהג" אומר לו האיש "הפקח לא ישמע אותך בתוך הרכבת" אך המנהל התורן, הבקיא כל כך בלוח הזמנים, את מספרו של הנהג או של הפקח אינו יודע, גם הפקח אינו מצליח לעזור לו, וכך יוצאת לה הרכבת דרומה לדרכה. האיש, המקפיד להגיע לפגישותיו בזמן, צריך לבלות זמנו על הרציף בחזרות על התנצלות אדיבה ובשאלה: מה יכול היה לעשות אחרת? מכתב תלונה לרכבת ישראל לא איחר כמובן להישלח. נחשו, ידידי מה היה הפיצוי אותו הציעה הרכבת לאיש שנותר על הרציף? נא לא לקרוא את המשך השרשור לפני שאתם שולחים את ניחושכם!
סיפור קטן על רכבת ושאלה בצידו
פלמוני, אדם עסוק העובד קשה למחייתו, עובד בדרך כלל בחיפה. יום אחד הוא קובע פגישה חשובה בבנימינה בשעה 19:00. כיוון שכך, הוא מחליט כי ביום המיועד יעלה על הרכבת בשעה 18:12 בחיפה-מרכז יגיע לבנימינה בשעה 18:37 ויוותר לו די והותר זמן לעשות דרכו בניחותא לפגישתו. חשוב לו מאד להגיע בזמן, אבל כנוסע מתמיד ברכבת הוא סומך על שירותיה הטובים. כאשר הגיע היום הגדול, הוא עושה דרכו לתחנה. בשעה 18:11 הוא משחיל את כרטיסו בשער ושומע את ההכרזה בקול נשי ענוג "הרכבת הישירה לתל-אביב תיכנס מיד לתחנה ברציף מס' 1. הרכבת אינה עוצרת בבנימינה!" כיוון שידידנו מכיר את לוה"ז היטב ומשנן אותו מדי בוקר במקום פרק תהילים, הוא יודע שהרכבת בשעה 17:12 לתל-אביב היא ישירה, כך גם הרכבת בשעה 19:12 (שתיהן אינן עוצרות בבנימינה) אך רצה המתכנן והרכבת בשעה 18:12 מחיפה-מרכז היא מהירה ועוצרת בבנימינה. עודו תוהה כה וכה, נכנסת לה בניחותא IC3 ידידתנו ומאטה ליד הרציף והקול הנשי מלווה את כניסתה בהכרזה נוספת ובנוסח זהה. מיד פנה בצעד מהיר לכיוון משרד מנהל התחנה, הממוקם באופן נוח על הרציף, אך הקדימה אותו בריצה נוסעת אחרת. עצרה בפתח דלת המנהל ואמרה/צעקה בהתרגשות "אתה בטוח שהרכבת הזו אינה עוצרת בבנימינה" "מה את מתרגשת גברת?" שואל אותה המנהל התורן, שזמנו לא אץ לו, "הרכבת הזו לא עוצרת בבנימינה." בינתיים כמובן ברקע יורדים ועולים נוסעים. "שיניתם את לוח הזמנים ללא הודעה לנוסעים?" שואל אותו ידידנו בתמימות "לא שינינו כלום" עונה המנהל התורן "הרכבת הזו לא מתוכננת לעצור בבנימינה" ליד שולחן המנהל יושב לו פקח שבינתו כנראה לא נסתרה באותו הרגע והוא לוחש למנהל העקשן, "אולי תבדוק את הלוח" בעיניים כלות רואה האיש כיצד נסגרות דלתות הרכבת ואז לפתע מכריז המנהל במערכת הכריזה אל הרציף הריק, "פקח אל תוציא את הרכבת" "תתקשר במירס אל הנהג" אומר לו האיש "הפקח לא ישמע אותך בתוך הרכבת" אך המנהל התורן, הבקיא כל כך בלוח הזמנים, את מספרו של הנהג או של הפקח אינו יודע, גם הפקח אינו מצליח לעזור לו, וכך יוצאת לה הרכבת דרומה לדרכה. האיש, המקפיד להגיע לפגישותיו בזמן, צריך לבלות זמנו על הרציף בחזרות על התנצלות אדיבה ובשאלה: מה יכול היה לעשות אחרת? מכתב תלונה לרכבת ישראל לא איחר כמובן להישלח. נחשו, ידידי מה היה הפיצוי אותו הציעה הרכבת לאיש שנותר על הרציף? נא לא לקרוא את המשך השרשור לפני שאתם שולחים את ניחושכם!