סיפור עצוב שנגמר בטרם החל

סיפור עצוב שנגמר בטרם החל

אז ככה,נכון יש שמועות וסיפורים רבים על התאהבויות ברשת,אבל לא חשבתי שזה יקרה לי-אני לא מתאהבת בקלות ובוודאי שלא אוהבת ... אני בחורה רווקה,בת 23 .התכתבתי עם בחור בערך בגילי בצט,בתחילה זה היה מתוך ידידות,הוא חווה פרידה רצינית מחברה משמעותית(היו יחד 4 שנים)ואני,סתם אוהבת את הלבד שלי(או במילים אחרות חוששת מאינטימיות). התכתבנו כחודש-והתחלתי להרגיש ...שאני מעריכה אותו,נהנית איתו,מחכה למיילים שלו,מתאהבת בו.הרגשתי שהוא עדיין "תקוע" באהבה הישנה שלו,אך עדיין,מספר לי שהוא חושב עליי המון,שהוא מרגיש המון כלפיי,וכ... והיה ברור לשנינו שהוא חווה פרידה ושהוא צריך להתאושש ואני-מנופפת בלבד שלי כאילו זה הדבר הכי חשוב לי עליי אדמות. כיום אנחנו4 חודשים התכתבים,משוחחים בטלפון,אני אוהבת אותו זה ברור לי,ראיתי תמונה שלו והוא את שלי,אני אוהבת אותו עד כמה שניתן במערכת וירטואלית שכזו. אני כל כך אוהבת שכאשר סיפר לי שחברה שלו לשעבר מבקשת לחזור אליו,בשבועות האחרונים,אמרתי לו,לך אליה,היה ביניכם משהו יפה מדיי מכדי לא לנסות שנית(הדבר שהפריד ביניהם זה הקנאות שלה,היא קינאה לו,לא איפשרה לו לזוז מטר ממנה)היתה ביניהם אהבה טובה,כולל מגורים משותפים אפילו דיברו על חתונה בצורה מאוד מוחשית. כשאמרתי לו זאת חשתי הקלה,היתה לי תחושה שהיא תחזור החברה ההיא שלו,ושהוא עדיין חושב עליה(כאמור פרידה טרייה יחסית)וכאילו רציתי להיות מעבר לזה.והוא העריך את התגובה שלי-זה היה בצט והוא החמיא לי מאוד על באופן שבו אני מסוגלת לנתק את עצמי ולחשוב בצורה כביכול אובייקטיבית כזו,הוא גם אמר שהוא מהרהר בכך בתקופה האחרונה והוא שוקל לחזור אליה,אך עדיין לא בודאות. השיחה הסתיימה בטלפון,קישקשנו והעמדתי פניי קלילה,למרות שידעתי שגם הוא מרגיש משהו טוב וממש לא שטחי כלפיי,הוא לעולם לא הבטיח לי כלום,ובכל זאת במשך כל החודשים דיברנו בברטט על הפגישה שתהיה לנו ביום מין הימים... עכשיו,יום אחרי ההודעה שלו,עדיין לא דיברנו,השיחה הסתיימה כרגיל אתמול,כאילו כלום,זה מובן לי שהוא מצפה שאני אצור את הקשר עכשיו,כי אמרתי משהו על כך בשיחה. ועכשיו אני מעכלת את משמעות הדבר-זו הרגשה איומה! אני לא יודעת מה קרה איתם,ואני מרגישה כאב חד ועצום עמוק בפנים! מה לעשות,לומר לו את מה שאני מרגישה כלפיו?או לקוות שלמרות שהיא בטח מקרקרת סביבו אולי הוא יחוש את מה שאני מרגישה וייצור איתי קשר?(תמים,אה?)ואולי הוא כבר איתה,אוהב אותה... או להמשיך כידידה ולקוות שהחברות הזו שלהם לא תעלה יפה,למרות שאני באמת רוצה שהוא יהיה מאושר!אני מרגישה שאני רוצה לנסות את מזלי איתו,כאילו שציפיתי וקיוויתי,וארבעה חודשים של תקוות מתפוצצים לי בפנים ואני עוד נתתי יד לכך! דבר חשוב שיש לי לומר,הרבה זמן אל חשתי כך כלפי מישהו-שנים!ונכון שמשהו בוירטואליות אולי משלה,אבל עדיין הוא ממש מיוחד כנה,מה שיש בינינו לא קליל בכלל בלשון המעטה,אבל האם אני תמימה ש4 חודשים שקולים ל4 שנים? ועכשיו אני עצובה,בוכה,מה עושים?
 

אורמור

New member
אישה יקרה בשמלה של עצבות...

הקשיבה עלמה צעירה, קראתי אותך ופעלת נכון, יצרת קשר נעם לך, התפתח מעבר לצפוי, אבל את כפי שאת פעלת על פי דרכך, בנדיבות רוח. יעצת לו את הנכון, לשוב ולנסות כי היה להם קשר יפה.. לא..אל תשבי ותצפי שיתפוצץ.. תני לחיים לעשות את שלהם. נסי להפיק מזה מסקנות לגבי עצמך, הינה ראית שאפשר,-התחברת נפשית הינה הבנת שהלבד שלך יכול להיות הפיך.. אם יש בך יכולת להשאר לו ידידה-השארי ואם זה כואב, פשוט נתקי ולכי הלאה, גלשי לך ברשת ובעיקולי החיים עכשיו את יודעת שזה אפשרי.. סעי קדימה.. הזמן ירפא לך את פצעי האהבה.. או....אהבה חדשה כל החיים לפנייך, זקפי גב, חייכי וכבשי בסערה את העולם.. אור
 
תודה על העידוד אך מה על הצד הלוחם

שבי? זה שרוצה לנסות,כי אולי הוא ולא אחר הגבר של חיי,ולא אני לא מגזימה-הוא אחד ויחיד במינו! מה אז? לשבת בצד,נדיבת רוח אך אכולת תחושת החמצה?
 
יש לי בעיה עם הגדרות....

אם את רוצה לנסות - נסי. אם את רוצה לעורר את הצד הלוחמני שבך - עוררי. ´גבר חייך´? אולי. נכון לעכשיו בלבד. מחר תמצאי גבר חייך אחר. Mr. Right זאת רק יכולה לומר לך אישה שגדולה ממך בקצת. נדיבות רוח? תחושת החמצה? לא קשורים לפה בכלל. כי לטנגו צריך שניים ויש דברים שאינם תלויים בך בכלל אז חבל שאת מנסה לגדר את התנהגותך בהגדרות של כך ברורות. ברור שזה שורף. כואב. מאכזב [למה הוא בוחר לשוב אליה?] אבל זו הבחירה שלו ואין לך שום קשר לזה. אם הייתי יכולה להעניק לך משהו מניסיון חיי הייתי מעניקה לך את התובנה שלפעמים , המעשים והתגובות של אחרים, אין קשר, והם אינם תוצאה של מה שאנחנו עושים. ובאשר תחליטי - שיהיה רק טוב!
 

מייקי69

New member
וואללה, לא מבינה

לא מבינה למה בחורה פנויה + בחור פנוי - לא יוצר מפגש לא מבינה איך נולדת אהבה - בלי הרצון ממש לקמצ´ץ´ ולהתקמצ´ץ´ לא מבינה איך מוותרים כשבדיוק מוצאים. לא מבינה איך לא אומרים - קודם שיראה אותי, אחר כך שיחליט מה יחליט. לא מבינה איך אפשר להגיד למישהו שאוהבים: מאמי, אולי תלך אליה. כמה הולמת אותך זותי. לא מבינה אם כבר אומרים - אז למה בוכים בגלל זה. ואם כבר בוכים בגלל זה - למה אמרו מלכתחילה. לא מבינה איך מיטיבים כל כך לראות ולהבין למה "לא", ולא מציצים אפילו ל-למה "כן" והכי לא מבינה... איך את בוכה ולא מבינה. וואללה, את כל התשובות נתת מלבד. ואת יודעת שויתרת. ואשליות? - אוף, איזו מילה כבדה. איך את יודעת שאת רואה לא אמיתי, כשאת האמיתי את לא רואה? דארלינג - ´סתכלי טוב ותאמיני. את רואה נכון. את רואה שאת אוהבת את רואה שהוא מתלבט עם עצמו את רואה שלא מיצית - בתוך הוירטואליות את רואה שויתרת מראש (ראבאק! מראש!!) יאללה, תרימי טלפון ותקבעי פגישה ! יחליט מה יחליט. את תבואי להרוויח אהבה ואם לא תרוויחי אהבה, תרוויחי תובנה וגם... צל"ש על הבטחון העצמי. חברה שלי אמרה לי פעם, שאם יושבים בבית, שום דבר רע לא נוגע בך, אבל אללי... גם הדברים הטובים נשארים בחוץ. אז מה שווה יותר?
 
את לא מבינה מסיבה אחת

שלא כולם בנויים אותו הדבר ואולי אני שונה ממך! כבר ציינתי שיש לי פחד מאינטימיות וכשנדמה לך שזה גבר חייך(ואתן לא יודעות כמה זה ברור לי-כבר היו לי גברים-הוא ה-גבר של חיי נכון לעכשיו) אז הפחד עוד יותר גדל. אז לא מבינה למה ולמה... עכשיו זה ברור יותר? רציתי להכיר בהדרגה,לרכוש ביטחון-לדעת שהוא מכיר אותי,לדחות את הקץ-את הפגישה וייאמר לזכותי שגם הוא לא ממש מיהר לקבוע פגישה,הוא חזר וציין שהוא עדיין בתקופת התאוששות מההיא. ובשיחה שלנו-כן הרגשתי נכון לומר לו שיילך איתה-גם עכשיו אני מרגישה כך! רק שיש צד אחר בי,זה החסר ביטחון לחלוטין שבדר"כ הוא כבוי שרוצה להיפגש-לדבר,אפילו להידחות,אבל לפחות לומר שניסיתי! ואגב,יצאתי כבר הרבה עם בנים ואפילו לכמה בליינדייטים-אבל זה ממש מפחיד אותי דווקא בגלל האהבה שקיימת בו! ותודה על העידוד ללכת על זה-אני חושבת שלזה אני זקוקה
 

אטיוד5

Active member
תרימי את השפופרת ותגידי ...

בוא ניפגש, נראה אם יש קליק. כולה עלות כוס קפה. שווה נסיון. יכול להיות שאת יותר טובה בשבילו. ואם לא, לפחות ניסית.
 
הם חזרו../images/Emo7.gif,האם לומר לו

על כמה אני כועסת כי נדמה לי שכל התקופה שהיה בקשר איתי עדיין היה מאוהב בה-בעצם השתמש בי-לנסות לצאת ממנה,האם לומר לו?כי כרגע הוא לא יוצר קשר,אך מעריך אותי את התגובות שלי לכל העניין. האם לדרוש ממנו לומר לי מה באמת הרגיש כלפפי? למרות שאני בטוחה שהיא באמת טובה בשבילו ולא יותר ממני,בוודאות הם זוג שמאוד התאים-מאוד! ובגלל זה אני לא ממש היסטרית לגביו-כי אם היה יוצא משהו תמיד הייתי מקנאה במה שהיה להם-והיה המון השעניין שאני מרגישה עלבון,שברגע שחזר אליה נעלמו עקבותיו.והוא אמור להיות ג´נטלמן,באופיו. האם לומר לו או להמשיך הלאה לבלוע את כל החרא לבד?
 

אטיוד5

Active member
אם הוא נעלם לגמרי

סימן שהוא לא מעונין. סימן שהוא חזר אליה או מצא אחרת. "להמשיך הלאה". טוב שאמרת את זה. יש עתיד. ההתלבטות היחידה שנשארה היא האם הוא הלך ממך כי לא שידרת לו שאת מעונינת. אם את רוצה לדעת תתקשרי אליו. סיכוי טוב שלא תקבלי תשובה כנה. ואת יכולה לבלוע או להקיא עליו. זה לא ישנה את המצב. זה יכול לשנות את ההרגשה שלך.
 
למעלה