סיפור על אהבה וחושך של עמוס עוז

גלעד כהנא מהג׳ירפות הוא נחמד

אבל הוא לא שחקן
נטלי פורטמן היא (מאוד) נחמדה אבל היא לא במאית
 

פורטי40

New member
הנה, יש ביקורת טובה, של הדודה. אנחנו הולכים לראות מחר

מה גם שקראתי את הספר, ותמיד מעניין להשוות.
 

פורטי40

New member
ראינו

הלכנו לראות את הסרט "סיפור על חושך ואהבה" ע"פ ספרו של עוז, סרט קודר, מלווה באקורד מינורי עצוב ומתמשך, על יסורי נפש של אמא, וילד נבון שגדל בצילם. העדפתי את הספר, שהיה מקיף יותר, עם קצת הומור ותאורים רבים יותר של ארועים הסטוריים בארץ בתקופת קום המדינה. בן זוגי, שמכיר את ספרי עמוס עוז (באנגלית), התרשם מאד ואהב את העדינות של הסיפור.
באולם הגדול היו רק שישה צופים...
 
שמחה שחזרת לסקר ולספר

ומעניין, למרות שאהבתי את מה שעשה הסרט לסיפור אהבה וחושך, החלטתי אחרי יום שאהבתי את הספר יותר. עם זאת לרגע לא מתחרטת שהלכתי לראות. לדעתי הסרט מוסיף מימד נוסף למה שעובר כל כך טוב דרך הדפים הכתובים.
היפה הוא , בהתייחס לדבריך. לקחתי איתי שתי חברות. אחת קנדית חובבת סיפרות שהדבקתי אותה בחיידק עמוס עוז. והיא אוהבת מאוד לקרוא את הספרים שלו באנגלית, היא התרשמה מאוד לטובה מהסרט, אמרה שהוא עשוי טוב בצורה לא מקובלת ושהיא חושבת שהבימאית עשתה עבודה מדהימה בהתחשב בעובדה שזה הסרט הראשון שלה. שהיא נכנסה לנעלים ענקיות ומלאה אותן די בנוחות.
חברה נוספת שהיתה איתנו היא ישראלית, שלא קוראת ספרים בעברית. ולא קראה את הספר קודם (או ספרים של עמוס עוז בכלל ). לקח לה די הרבה זמן להתחבר, ולהפסיק לנוע על המושב, (מרופד ונוח) , בחוסר נוחות. אבל מן השניה שהיא הבינה בעצם מה קורה ומה היא רואה. היא מאוד נהנתה ואפילו חזרה איתי הביתה ללוות שנים מהספרים של עוז.

כשאנחנו היינו בסרט, היו באולם 15 אנשים. היתה דממה. במשך כל ההקרנה
 

פורטי40

New member
תודה דודה,

השוואה מעניינת בין שתי החברות שלך ובין בן זוגי.
תודה שהודעת כאן על הסרט, אחרת הייתי מחמיץ ולא רואה אותו.
להשתמע ולהתראות כאן.
 
למעלה