סיפור מרתיח מבית היוצר של המשרד לטוהר הגזע

stkachov

New member
כותרת מפגרת ולא קשורה לכלום

מה הקשר לטוהר הגזע? סתם פרובוקציה זולה.

למען האמת, משרד הפנים כאן צודק 100%.

בשורה התחתונה - האב הביולוגי לא נתן את הסכמתו לכך שהבן שלו יגור בישראל ויקבל כאן מעמד. יכול להיות שהאב הביולגי באמת אלים, ויכול להיות שלא, והאם בכלל חטפה את הילד מאביו. אנחנו לא יודעים מה קרה שם באמת.

כל עוד האם לא תסדיר את המסמכים שהיא צריכה להסדיר מול האב הביולוגי, אין כאן מה להלין על משרד הפנים.
 

smile2life

New member
תכל'ס זו דעתי על משרד הפנים

משמש כמשרד לטוהר הגזע. וכל מה שייכתב לא ישכנע אותי אחרת, מאחר והם מונעים מאנשים להגר למדינה על סמך שיוך דתי-אתני - (ע"ע חוק השבות).
כל הנושא של הערמת קשיים הוא מיותר מאחר וניתן לבדוק רצינות ואם מערכות יחסים גם ללא הערמת קשיים וביורקטיה.
 

smile2life

New member
לגבי השאר

אולי ישנם שיקולים מהותיים אבל זה מרגיש ונראה רע.
למרות שלפי מה שכתב האב הביולוגי מתמש בילד כאמצעי לנגח את האישה הרבית-אמריקנית. והמשרד לטוהר הגזע משתף איתו פעולה, במטרה "לחסוך" ממדינת ישראל "עוד גוי".
 

stkachov

New member
זכותך

רק באותה נשימה אל תשכח לכנות כך גם את רוב רשויות ההגירה במדינות המערביות בעולם.
 

smile2life

New member
רוב מדינות העולם אינן מפלות על רקע דתי

למרות שאני ציוני וחושב שמדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי אינ חושב כי חוק השבות הוא חוק גזעני. עד כמה שידוע לי - בשום מדינה לא תמצא חוק שנותן אזרחות אוטומטית למי שהוא בן לדת מסויימת.
 
תגיד, אתה קראת את ההודעה שלך לפני ששלחת?

אתה חושב שמדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי אבל יחד עם זאת שחוק השבות הוא גזעני? חביבי, תיסגר על עצמך קודם ואז תבוא לכאן עם תיאוריות קונספירציה של כל מיני משרדים לטוהר הגזע. להציג טענות כמו שהבאת כאן להתנכלות מכוונת של משרד הפנים על רקע דתי זה מגוחך ועושה שירות דב למאבק למען שיוויון אמיתי.
 

smile2life

New member
קראתי ואני עומ אחרי דבריי

מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי אך עם זאת ובאותה נשימה אני מאמין שמי שמכריז על עצמו כי הוא ציוני ומעוניין לתרום למדינה ומצהיר אמונים למדינה - מדינת ישראל צרירכה לרצות שיהגרו אליה אנשים טובים. ואין למדינה זכות להתערב באהבה בין בני ו\או בנות זוג. מקווה שהפירוט הזה ענה לך על התהיה.
 

mussya

New member
הלוואי וזאת היתה קונספירציה

במדינת ישראל יש מעל 50 חוקים גזעניים הקשורים לדת וללאום, וחוק השבות הוא אחד מהם.
גם אני חושבת שישראל היא ביתו של העם היהודי אבל זה לאומר שהיא צריכה להיות רק ביתו של העם הזה. כדאי להקשיב ולראות דברים שהם מעבר למה שמאכילים אותנו בכפית.
ובלי קשר, גם אם את לא מסכימה עם הכותב והכתוב, להתייחס בסובלנות ובכבוד לדעות של אחרים ולא לזלזל בהן כפי שהכותרת שלך עושה זה יותר נעים בשיחה.
 
ענו לו כבר מעליי אז אני לא אחזור על הדברים

לטעון שהמדינה מתנגדת להשארתו של ילד במדינה בלי שאביו לא נתן את הסכמתו למעבר זו גזענות - מזלזל לנו באינטלגנציה. כי זה שמסדירים לאמא את המעמד וזה שכל הפורום הזה כמעט ברובו מורכב מישראלים שמתגוררים עם בני או בנות זוגם הלא יהודים בארץ, זו אשליה נכון? אני מגיבה בכעס שאני מרגישה לנוכח שטויות כאלה, שכמו שכתבתי סתם פוגעות במאבקים צודקים ואמיתיים איפה שצריך. גם אם הנימה שלי עוקצנית אין בה שום חוסר כבוד יותר ממה שמגיע למי שזורק כאלה כותרות צעקניות. לא צריך ליפול למלכודות פופוליסטיות שמשחקות על הרגשות האישיים. הסיפור הספציפי הזה הוא ביורקרטי נטו ואני לא רואה איפה פה חוסר הצדק המשווע. למה את חושבת (אני לא טועה שאת בחורה נכון?) שמה שהאמא מספרת הוא האמת הבלתי מעורערת? אולי מי שחסר אונים פה הוא דווקא האבא שהילד נחטף ממנו למדינה זרה? ומה הקשר בכלל לחוקי גזע?? איך אומרת הקלישאה המפורסמת - לפעמים סיגר הוא רק סיגר...
 

smile2life

New member
פלפלת מאחר ואין לי ויכוח אתך

(ולשמחתי גם לא יהיה - למרות שנראה לי שאת טיפה תוקפנית), אגיב ואסגור את הדיון מבחינתי, לפחות לגבייך:

לו קראת בעיון את הידיעה היית מבינה שבעבר האב הסכים לוותר על הילד והילד היה תושב מדינת ישראל יחד עם אמא. הבעיה החלה כאשר האב החליט להתמש בילד על מנת לנגח את האם. ופקידי המשרד לטוהר הגזע, אשר (כנראה מקיימים מדיניות של בדלנות גזעית) (אם לא נעים לך לקרוא תעברי הלאה), מצאו את הטיעון הזה הפעוט כמאוד נוח להאחז בו על מנת להפריד בין ילד לאימו. מאוד נוח לפקידים (ונתקלנו בזה גם עם מהגרי העבודה) לקרוע בין ילדים להוריהם. והם ימצאו כל תירוץ או פרומיל של סיבה ובלבד שתהיה חוקית על מנת שלא לאפשר לילדים שאינם יהודים להשאר בישראל.

בעקבות תפיסתי זו פתחתי את הדיון.
 
ואתה יודע שזה הסיפור המדוייק כי?...

קראת מה מספר האבא? אתה מכיר את הסיפור מקרוב ויכול להעיד שאלה הן העובדות? מאוד קל להזדהות עם מה שנוח לנו להאמין בו, ואני לא אומרת את זה כי אני חושבת הפוך ממך אלא כי צריך לדעת לקחת בעירבון מוגבל את מה שקוראים בעיתונות, במיוחד באתרים מסוג מאקו, במיוחד כתבות מהסוג הזה ולא לצאת בכותרות צעקניות על טוהר גזע וכיו"ב. אני לא אומרת שלא יכולים להיות מקרים של התנכלות אישית או סיפורים קפקאיים אחרים, אבל לא כל פלופ ביורוקרטי נובע בשל שנאת זרים ואידיאולוגיות אפלות. מכיר את האגדה על הילד שצעק "זאב, זאב"?
 

smile2life

New member
מה לעשות? אני נוטה להאמין

כזה אני. האמיני לי שאני יודע שלכל אמצעי תקשורת יש אג'נדה מסויימת.
 

mussya

New member
לכולם מגיע כבוד

וסיגר הוא רק סיגר, וקלינטון עשה מה שעשה איתו, והוכיח בדיוק את ההיפך ממה שאת מנסה להוכיח.
אני לא דיברתי על המקרה הספציפי. אני מדברת על מדיניות שרירה וקיימת שהרבה יותר קל לקרוא לה קונספירציה.
 


 
למעלה