סיפור מצחיק מפי הליצן"דב שכול"

kdx467bhf87

New member
סיפור מצחיק מפי הליצן"דב שכול"

ועזר לו "יש טמבל בקצה המנהרה": נוח ובניו הכינו את התיבה.אספו אחד אחד 30,000 מיליון חרקים מהעולם כולו,הכניסו אותם לתוך התיבה וסידרו אותם אחד אחד כדי שכל אחד יהיה במקומו ושחלילה החרק לא ימשך לפי טבעו למקורות האור שבפתחי האיוורור... הם גם סידרו להם רשתות בין הקירות והכריחו אותם לעמוד שם כל זמן המבול,וכמובן לא לשכוח חילקו להם גם קונדומים שלא יתרבו מדיי בזמן המבול. כמו כן,לפי החמור השכול, נוח ובניו בנו חללית מעץ ואיתה טסו לעולמות אחרים כדי להביא כמויות מים נוספות שיספיקו למבול. הם בנוסף דאגו לא לשכן בתיבה אריה ליד כבש,זאב ליד שפן,טיגריס ליד עז,תרנגולת ליד מואזין,נמר ליד חמור(כמו הדב השכול...)וכולי וכולי וכולי... כל זה כמובן לאחר שנוח ובניו היו אפילו בקטבי כדור הארץ כדי להביא משם אפילו את הדב הלבן. אחרי שעשו את הכל,נוח ובניו לקחו את "עלילות גילגמש" של השומרים וקראו שם על סיפור המבול של השומרים... הערה:הדב המטומטם גם מודה שהיו דינוזאורים על כדור-הארץ,אבל לטענתו הם לא היו בתיבה,אלא נבראו לפני 5765 וזמן קצר לאחר מכן בין הבריאה לסיפור התיבה נכחדו ולכן לא הגיעו לתיבה.כל זה הוא אומר למרות ההוכחות המדעיות שהדינוזאורים חיו לפני מיליוני שנים והילכו על האדמה כ-140 מיליון שנים... הנה הלינק לנפילתו על הפרצוף של הדב המטומטם: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=570&msgid=63604945 אז למה לא להודות שאתה טיפש וייטב לך מר "פגוש בחמור שכול"?
 

Agent Saimon

New member
שאלה: למי זה מכוון?

לדתיים? הם אינם יקבלו את המציאות ולא יסתכלו על ההוכחות, אם אמונתם מנוגדת לכך. זה שתגיד להם שהם מאמינים באגדות, לא ייפתח את עיניהם, גם אם תוכיח להם 10000 פעם. לאתאיסטים? אני חושב שהם מודעים לכך, וזה בין היתר הסיבה שהם לא מאמינים. אז מה בדיוק רצית להגיד בזה?
 
התכונת, גם אם יסבירו להם 10000 פעם

את ההבדל בין סמ"ק לסמ"ר.
 

kdx467bhf87

New member
רציתי להראות את הגיחוך שבאמונת הדב,

וחוץ מזה אתה חייב להודות שהסיפור מצחיק. עניין הקונדומים לחרקים וכולי...לא מצחיק?
 

kdx467bhf87

New member
והנה הגיע המתנשא התורן...

לא מר יש "חושך בקצה המנהרה".רק אתה והדב יודעים את ההבדל בין סמ"ק לסמ"ר.אתה גאוני-הדור,מה לעשות....
 

Agent Saimon

New member
אצלי זה עבר את השלב של המצחיק

זה כבר בשלב של הלא-מצחיק... יותר מדי אנשים נהרגו\נהרגים ככה בצחוק בגלל אגדות. רוב העולם כזה, צריך לתקן את המצב ומהר!
 

kdx467bhf87

New member
מסכים שיותר מדיי אנשים נהרגים בגלל

אגדות.ולכן אני כותב פה כדי לנסות ולהפחית את רמת אוכלי-האגדות. אפשר שדתי יכנס ויקרא את הודעת הפתיחה בשרשור ודרך הצחוק זה יראה כמה האגדות האלה נשמעות מגוחכות.
 

Agent Saimon

New member
לא

ב99% זה לא יעבוד. לא תוכל להסביר למשוגע שהוא משוגע. אז מה עושים? יש דרכים אחרות. מילא אם אתה מדבר אחד על אחד עם אדם שאתה מכיר. אבל ככה זה רק יגרום להם להפוך לדתיים עוד יותר.
 

kdx467bhf87

New member
אז למה אתה כותב כאן?...

אם כלום לא מצחיק אותך ואין בידור בפורום.ואם אין סיכוי להחזיר מישהו לשפיות? אגב,טרף טרף יודע והוא יעיד על כך שלפחות משתמש אחד הודה שאני(בניק אחר) גרמתי לו לחזור סופית בשאלה. נ.ב. זה גם אני בניק אחר זה שדן איתך בנושא תיאוריית ה-M...
ועכשיו אל תהיה כבד ותיקח את הדברים כל כך ברצינות כמו מסטולי-הדת(גם ביטוי שלי בניק אחר...
)
 

Agent Saimon

New member
../images/Emo6.gif

במה פשעת שחסמו אותך? אני לא אומר אין בידור בפורום. זה אחת הסיבות שאני כאן. האמת היא שכמסתכלים על זה סתם, זה מצחיק. כשחושבים על זה -זה לא...
 

kdx467bhf87

New member
בגלל הצחוקים שהיו בלילה...

גאיוס מרחם על הדתיים אז הוא אוהב להחמיר אותי.זאת לא חסימה ראשונה וכנראה גם לא האחרונה... ובן-אדם אל תשכח,ל-צ-ח-ו-ק !
 

kdx467bhf87

New member
תקרא את ההמשך אולי תבין.

הוספתי אפס והכוונה היתה למטר של קיר שיש בו 10,000 סמ"ק,בניגוד לחישוב של הדב המיסכן שחישב גם אוויר כאילו שהחרקים ירחפו בחלל התיבה כל זמן המבול. האם הבנת קוקי?
 

kdx467bhf87

New member
מטר מרובע של קיר יא אומלל.

שוב ושוב צריך להסביר למסטולי-הדת:החרקים זקוקים לקירות כדי לעמוד.אז החישוב צריך להיות מטר מרובע של קיר שבו יוכלו להיכנס 10,000 חרקים שכל אחד יתפוס שטח של ס"מ רבוע. דיברנו בשרשור על כ-30,000 מיליון מיני חרקים(לא בדקתי)מכאן שאפילו לך עכשיו יהיה קל לחשב כמה שטח צריך רק בשביל החרקים ולמה לא אין בתיבה שטח של 3,000 מטר רבוע של קירות.
 
מטר מרובע בנפח 10000 סמ"ק ../images/Emo151.gif

אולי מטר רבוע בנפח של 10000 סמ"ר? ואולי תסביר לנו על היקום המחזורי? אוי מושון מושון, אני חייב להודות שאתה מספק לי רגעי צחוק. עליך נאמר:
Nobody is completely useless, the least you can do is serve as a bad example​
 

kdx467bhf87

New member
טמטומך הרב גורם לי להתקפי צחוק

תמשיך לשחק אותה את הגאון כשבליבך פנימה אתה לא יותר מטיפש פחדן שלא זז בלי אגדות של ילדות בנות 6.
 
הנה ההמשך

לנוחות הקוראים: "אני מדבר על הקירות של מטר מעוקב שעליהם יעמדו החרקים כל תקופת המבול. לכן במטר מעוקב כזה יכנסו בצפיפות המקסימלית 40,000 חרקים ולאחר ריבוי טבעי וחישוב של חרקים קצת יותר גדולים מזבוב,המספר המשוער הוא בערך 10,000 למטר מעוקב." ולחשבון מופלא זה, שמגיע ל "מספר משוער" של 10000 , התכוון המדען (איש הפיסיקה העיונית) מלכתחילה. והדבר הוא כה פשוט עד שאמר על כך לפרודיגל אוהבו: "הוא טועה בן-אדם מטר מעוקב זה 10,000 סמ"ק. תחשב..." תחשב פרודיגל, תחשב. איך לא הבנת מההתחלה את כוונותו? אתה מסטול דת?
 
למעלה