סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.

סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.
והכי מצחיק בכל הסיפור הזה זה יכולת הבילוש המופלאה שרכבת ישראל מדגימה. כנראה, אנחנו לא באמת מבינים את מי שהולך להיות מאבטח רכבות. נשבע לכם כל המאבטחים בעצם עוברים אימון "על רטוב" בדרך להפוך לסוכני שב"כ. ומעניין האם הסיפור על האיש שנהרג עם האופניים אמיתי...?
 

levikon

New member
טוב.

סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.
והכי מצחיק בכל הסיפור הזה זה יכולת הבילוש המופלאה שרכבת ישראל מדגימה. כנראה, אנחנו לא באמת מבינים את מי שהולך להיות מאבטח רכבות. נשבע לכם כל המאבטחים בעצם עוברים אימון "על רטוב" בדרך להפוך לסוכני שב"כ. ומעניין האם הסיפור על האיש שנהרג עם האופניים אמיתי...?
טוב.
ננסה עוד הפעם...
 

fireman

New member
לעניות דעתי קשקוש מצוץ מהאצבע

סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.
והכי מצחיק בכל הסיפור הזה זה יכולת הבילוש המופלאה שרכבת ישראל מדגימה. כנראה, אנחנו לא באמת מבינים את מי שהולך להיות מאבטח רכבות. נשבע לכם כל המאבטחים בעצם עוברים אימון "על רטוב" בדרך להפוך לסוכני שב"כ. ומעניין האם הסיפור על האיש שנהרג עם האופניים אמיתי...?
לעניות דעתי קשקוש מצוץ מהאצבע
זו בכל מקרה לא הסיבה לאיסור העלאת אופנים לרכבת. בכל מקרה הגבתי שם.
 

fireman

New member
אני מדבר על הרוכב אופנים

לעניות דעתי קשקוש מצוץ מהאצבע
זו בכל מקרה לא הסיבה לאיסור העלאת אופנים לרכבת. בכל מקרה הגבתי שם.
אני מדבר על הרוכב אופנים
שהתגלגל מהרציף אל המסילה, זה נראה לי קשקוש מצוץ מהאצבע
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif

אני מדבר על הרוכב אופנים
שהתגלגל מהרציף אל המסילה, זה נראה לי קשקוש מצוץ מהאצבע

ואם הולך רגל נפל מהרציף למסילה נאסור כניסת הולכי רגל? זה מגוחך!
 

fireman

New member
חחחחחחחחח


ואם הולך רגל נפל מהרציף למסילה נאסור כניסת הולכי רגל? זה מגוחך!
חחחחחחחחח
לא חשבתי על זה..... צריך לדבר עם הרכבת שתאסור כניסת הולכי רגל....באמת נהרגו כמה בנפילה מהרציף. לגבי רוכב אופנים שנסע מהרציף אל המסילות....אני מניח שהמגה ארכיון יודע אם היה או לא היה..... חולדי?!
 

בועז ל

New member
תגידו מה שתגידו , אבל הבחור כותב

סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.
והכי מצחיק בכל הסיפור הזה זה יכולת הבילוש המופלאה שרכבת ישראל מדגימה. כנראה, אנחנו לא באמת מבינים את מי שהולך להיות מאבטח רכבות. נשבע לכם כל המאבטחים בעצם עוברים אימון "על רטוב" בדרך להפוך לסוכני שב"כ. ומעניין האם הסיפור על האיש שנהרג עם האופניים אמיתי...?
תגידו מה שתגידו , אבל הבחור כותב
נפלא . בראבו ! אז מי צריך את האמת כשכותבים כל כך טוב?
 

דביר419

New member
חחח... כל כך מתאים להם ../images/Emo6.gif

סיפור מעניין על הרכבת מפורום שכן.
והכי מצחיק בכל הסיפור הזה זה יכולת הבילוש המופלאה שרכבת ישראל מדגימה. כנראה, אנחנו לא באמת מבינים את מי שהולך להיות מאבטח רכבות. נשבע לכם כל המאבטחים בעצם עוברים אימון "על רטוב" בדרך להפוך לסוכני שב"כ. ומעניין האם הסיפור על האיש שנהרג עם האופניים אמיתי...?
חחח... כל כך מתאים להם

והעיקר לא להחזיר את הכסף על הכרטיס!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה