סיפור חשוב!

סיפור חשוב!

מישהי שאני מכירה ילדה לפני יומיים בן והכל היה נראה לכאורה בסדר עד שהיא שמה לב שהוא קצת אפאטי. בקיצור, הכל התגלגל מהר והתברר שהקטן חולה בדלקת קרום המוח, שלא נדע. כרגע מאושפז ומונשם בטיפול נמרץ ומתפללים לטוב. למה זה חשוב? ממה שהבנתי, ככל הנראה התינוק נדבק מהאם בלידה ולא מהבית חולים. מסתבר שאפשר לעשות איזשהי בדיקת תרבית בשבוע 35 להריון שיכולה לגלות חיידקים שעלולים להדביק את התינוק בלידה. אם מתגלה חיידק כזה מתחילים בטיפול אנטיביוטי לאם עוד לפני הלידה וככה חוסכים לתינוק את הצרות. אני לא הכרתי את הבדיקה הזאת, ונראה לי שכדאי לדעת עליה ולחסוך סיוטים מיותרים. מי שיודעת עוד פרטי םעל הבדיקה גם אני אשמח לשמוע.
 
את מתכוונת לGBS אם אני לא טועה

וואי הסיפור באמת מלחיץ ואני בהחלט מתכוונת לבקש מהרופא שלי לבצע את הבדיקה. נדמה לי שהרופא לוקח משטח. הרבה כוחות לאמא והחלמה מהירה לתינוק הקטן.
 
גם אני שמעתי על זה (מהפורום) רק בהריון הזה

שהוא גם השני שלי. מדובר בחיידק שנמצא בנרתיק האישה ובזמן הלידה יכול להדביק את התינוק ולגרום לכל מיני בעיות ומומים. עושים בדיקה לפני הלידה ועם יש את החיידק אז מציינים זאת בביה"ח ומקבלים ישר אנטיביוטיקה. אני לא יודעת למה לא נותנים מודעות לבדיקה הזאת ומחכים שיקרה מה שקרה לבן של החברה שלך. זה כל מה שאני יודעת
 

Bebik

New member
אני גם ביקשתי

מהרופא שיעשה לי את המשטח GBS. יש כל מיני גישות בנושא, אבל אני אישת רציתי להיות בטוחה. משטח אורך בדיוק דקה: משטח קצר עם מקלון דק מנרתיק ופי הטבעת.
 
למעלה