למשל בכך שאין דלת ליד הנהג
למה יש בעיה להפעיל אותן כמו מפרקיות רגילות ?
במה האוטובוסים האלה שונים מאוטובוסים אחרים כך שלא ניתן להפעיל אותם עם קופה רגילה אצל הנהג כמו שיש בכל המפרקיות האחרות ?
אפשר גם להוסיף מכונת כרטוס בדלתות האחוריות כמו שיש כבר עכשיו בחלק מהקווים של דן.
למשל בכך שאין דלת ליד הנהג
ובכתבה נכתב שבדגם שנרכש אי אפשר להתקין מכונות כרטוס ותיקוף בתוך האוטובוס.
האוטובוסים הללו מחכים ש"המשיח" בדמותה של חברת נת"ע יתחיל לבצע פרויקטים כמו שצריך. ולא רק האוטובוסים הללו מחכים, יש עוד כמה דברים שמחכים...
באתר חברת נת"ע רשום: "תהליך הכרטוס המתוכנן יהיה דומה למקובל היום בתחנות הרכבת. רכישה וטעינה של הכרטיסים יתבצעו "על המדרכה" ולפני העליה על האוטובוס במכונות כרטוס המוצבות במדרכה. העליה לקו המכין תתבצע בכל 4 דלתות האוטובוס. תקוף הכרטיסים יתבצע במכשירים המותקנים בתוך האוטובוס בסמוך לכל הדלתות וזמן השהייה בכל תחנה יצטמצם משמעותית." - "תקוף הכרטיסים יתבצע במכשירים המותקנים בתוך האוטובוס בסמוך לכל הדלתות". בכתבה לעומת זאת נטען "בנת”ע, מנגד, טוענים כי הכל מוכן להפעלת הקווים, ורק נותר להפעיל מכונות כרטוס מחוץ לתחנות. באוטובוסים רבי־קיבולת מהסוג שנקנה אי אפשר להתקין מערכת לרכישת כרטיסים ותיקופם בתוך האוטובוס, וצריך להתקין זאת בתחנות. בנוסף, סגירת מסלול התחבורה הציבורית בפתח תקוה, בעקבות תאונות שהתרחשו שם, מקשה אף היא על הפעלת הקו המקדים. גם בנת”ע מעריכים כי הקו יפעל כבר בראשית 2014."
ועל מסלול התחבורה הציבורית בפתח תקוה, שכבר כתבתי לגביו מספיק, חברת נת"ע יכולה לבוא בטענות אל עצמה. היא האחראית לביצוע המסלול הזה והיא האחראית לתיקון הליקויים הקיימים בו.
בתגובה 31 לכתבה נכתב משפט ציני אבל תואם למציאות: "תענוג של פרויקט. תעסוקה נוחה מובטחת עד הפנסיה" מנהל פרויקטים זוטר
כך חברת נת"ע "מנהלת" פרויקטים...