סיפור חדש שנתקלתי, 'אלוהים אדירים' אצל רועי צזנה. מה דעתכם?

Haim_Gds

Member
קיבלתי לפני כמה שבועות ליניק ללינק ללינק(...) לבלוג של רועי צזנה ובו סיפור מד"ב בהמשכים בשם 'אלוהים אדירים' מאת אלון רוח-בר יששכר מתניה(?). ראשית, זה משהו חדש כי בבלוג פורסמו רק מאמרים. שנית, זה סיפור מד"ב מקורי מאוד חמוד שנכתב בעברית/סיגנון ישראלי ואף פעם לא נתקלתי בו באתר של האגודה או בהיו היה.
קצת קשה לתאר את הסיפור ללא ספויילרים אך הוא תערובת של מד"ב (סייבר) ופנטזייה בסיגנון משעשע. התערובת הזו משתלבת היטב כך שהוא יכול למשוך חובבי מד"ב (זן נכחד כיום...) וחובבי פנטזייה. (אבדוק, אנסה לשכנע את הבת שלי, שסולדת ממד"ב ואוהבת פנטזייה, לקרוא אותו.) הסיפור כרגע קפוא, מתחילת השבוע לא פורסם פרק חדש (אני עוקב כל יום :)) ואני מקווה שימשיך (ולא יגמר לעולם כפי שנהוג בספרות הפנטזייה המודרנית|חיוךרחב|)

בכל מקרה הסיפור ב https://madaduhcom.wpcomstaging.com...AJxHuZbsMmsfqfCjNPyxMMfseowk6uXS_f6c8EaTiemko

מה אתם חושבים?

 

haimgds

Member
בכל מקרה, הסיפור עדיין ממשיך אע"פ שהוא התחיל להתכנס לסיום. בניית העולם ממשיכה להיות מדהימה והעלילה מפתיעה ומשנה כיוון כמעט כל פרק. לטעמי, קצת חבל כי במהלך הסיפור ישנם מספר רמזים מאולצים בנוגע להמשך העלילה.

דבר אחד שמקפיץ לי את הסעיף, הסיפור משתמש במילה Eל (מלשון אל אלקטרוני) עם נגזרותייה לאורך כל הסיפור והחיבור פונטים עברית/אנגלית משגע כל קורא אלקטרוני חוץ מדפדפן. כשאני מנסה להעתיק את הטקסט לקובץ וורד למשל (כדי להמיר ל EPUB/MOBI לקריאה בקינדל) נכנסים/מוסרים רווחים בין מילים וכל העימוד נהרס. הוורד לא מצליח להבין אם סימנים דו לשוניים (למשל .,?) הם בעברית או באנגלית ודופק את המשפטים.

רעיון כיצד לפתור זאת?
 

haimgds

Member
שוב עידכון קצר, הסיפור עדיין ממשיך... בכל מקרה לפי מה שאני רואה הוא כנראה יגמר בשבוע הקרוב (עוד 4-5 פרקים). עדיין מהנה ומותח אע"פ מספר באגים בעלילה.
קצת חבל שהפורום פשוט מת אך אכתוב ביקורת בסוף רק בשביל ההנאה שלי:confused:
 

Haim_Gds

Member
עברו שבועיים ועדיין בפרק 37. בדיוק כמו סידרת טלוויזה הוליוודית, גומרים עונה ברגע הכי מותח...
מה שמטריד הוא שנראה כי הסיפור עדיין לא הסתיים (צפי של עוד 3-4 פרקים) אבל שבועיים ללא תזוזה... :(
 
למעלה