סיפור השמן ב FZR1000 - מההתחלה
לפני שבוע קניתי FZR1000 95 מתיווך במוסך גדול ומוכר בתל אביב , האופנוע היה בן 50000 ק"מ , יד שניה , נראה מדהים , היסטוריה של טיפולים בזמן והשקעה לפי מחשב המוסך והמלצות עד הודעה חדשה על האופנוע והטיפול הפדנטי של הבעלים שלו. בקיצור לא עמדתי בפני כל הנ"ל וקניתי ( במחיר מעל למחירון) - בעסקת טרייד אין עם ה CBR איתו התרסקתי בסדום ערד לפני 3 חודשים. היומיים הראשונים עם האופנוע היו רצופי התלהבות והוא באמת היה מושלם - המון כח , התנהגות כביש מדהימה ומשרת ביטחון ותנוחת רכיבה שבסוף הצלחתי להתרגל אליה - עד ששמתי לב לבעייה "קטנה" - האופנוע אוכל שמן , בעצם לא אוכל - שותה , לוגם , בולע ובכמויות מדאיגות - דוגמאות: ברכיבה חזקה אך לא קוים אדומים בהרכבה אכל הגבר 550 מ"ל ל 250 ק"מ , ברכיבות אחרות אכל כ 100 מ"ל ל 100 ק"מ , הנורה האדומה של מפלס השמן לא מפסיקה לדלוק כל הרכיבה כמעט , למעט בעצירות. בקיצור , אחרי שבוע של רכיבה , הגעתי למסקנה מגובשת כי האופנוע אוכל שמן ובכמויות , דבר המעיב על הנאתי מהרכיבה עליו , כי איך אפשר להנות כשרואים נורת שמן אדומה דולקת (שכל הזמן מעלה את המחשבה שאוטוטו המנוע נתפס)ושבכל עצירה יורדים על הברכיים כדי לבדוק שמן ושבאופן כללי לא עומדים בקצב הרכיבה של הפרטנרים כי מפחדים למשוך הילוכים כשהמנורה האדומה דולקת. אז מה עושים? היום ב 8:00 בבוקר הבאתי את האופנוע למוסך לבדיקה. סביר להניח שמדובר במחזירי שמן שסתומים ואו טבעות אטימה מה שמחייב פתיחת ראש וטיפול יקר מאד. לדעתי יש למוסך אחריות והוא חייב לבוא לקראתי. מה אתם אומרים?????????
לפני שבוע קניתי FZR1000 95 מתיווך במוסך גדול ומוכר בתל אביב , האופנוע היה בן 50000 ק"מ , יד שניה , נראה מדהים , היסטוריה של טיפולים בזמן והשקעה לפי מחשב המוסך והמלצות עד הודעה חדשה על האופנוע והטיפול הפדנטי של הבעלים שלו. בקיצור לא עמדתי בפני כל הנ"ל וקניתי ( במחיר מעל למחירון) - בעסקת טרייד אין עם ה CBR איתו התרסקתי בסדום ערד לפני 3 חודשים. היומיים הראשונים עם האופנוע היו רצופי התלהבות והוא באמת היה מושלם - המון כח , התנהגות כביש מדהימה ומשרת ביטחון ותנוחת רכיבה שבסוף הצלחתי להתרגל אליה - עד ששמתי לב לבעייה "קטנה" - האופנוע אוכל שמן , בעצם לא אוכל - שותה , לוגם , בולע ובכמויות מדאיגות - דוגמאות: ברכיבה חזקה אך לא קוים אדומים בהרכבה אכל הגבר 550 מ"ל ל 250 ק"מ , ברכיבות אחרות אכל כ 100 מ"ל ל 100 ק"מ , הנורה האדומה של מפלס השמן לא מפסיקה לדלוק כל הרכיבה כמעט , למעט בעצירות. בקיצור , אחרי שבוע של רכיבה , הגעתי למסקנה מגובשת כי האופנוע אוכל שמן ובכמויות , דבר המעיב על הנאתי מהרכיבה עליו , כי איך אפשר להנות כשרואים נורת שמן אדומה דולקת (שכל הזמן מעלה את המחשבה שאוטוטו המנוע נתפס)ושבכל עצירה יורדים על הברכיים כדי לבדוק שמן ושבאופן כללי לא עומדים בקצב הרכיבה של הפרטנרים כי מפחדים למשוך הילוכים כשהמנורה האדומה דולקת. אז מה עושים? היום ב 8:00 בבוקר הבאתי את האופנוע למוסך לבדיקה. סביר להניח שמדובר במחזירי שמן שסתומים ואו טבעות אטימה מה שמחייב פתיחת ראש וטיפול יקר מאד. לדעתי יש למוסך אחריות והוא חייב לבוא לקראתי. מה אתם אומרים?????????