קראתי כל מילה. תודה ששיתפת.
אם זה מעודד אותך, הייתי מדגישה נקודת אור מבחינתך - והיא שיצאת מזה בלי ניתוח (לא שניתוח הוא סוף העולם, אבל היחס ללנל"קית הוא אחר), ובכלל שעמדת בגבורה בחוויה הלא נעימה שם. אה - וגם שהטמבל עם התואר לפני שמו לא שבר לך את הצלע - כי יש כאלה שזה קורה להן
לגבי הסקת מסקנות, אני אישית לוקחת את זה לרמה גבוהה יותר של הפשטה (כלומר, לא רק "לא אסף הרופא" אלא לא שום בית חולים, אלא אם כן מתעורר צורך) מאחלת רק אושר וטוב