סיפור הלידה של ליהיא

  • פותח הנושא ר80
  • פורסם בתאריך

ר80

New member
סיפור הלידה של ליהיא

אמנם הייתי פעילה בפורום הזה פחות, אך אתן עזרתן לי בהמלצות על הדולה שלי (ותודה לכן) התכנון היה לידה טבעית, בפועל - מפל התערבויות. מצרפת את סיפור הלידה בתקווה שיעזור לאחרות להימנע ממה שאני עברתי. חתימה טובה לכולן
 

ממי קטן

New member
לפני הכל מזל טוב:)..אחרי הכל כואב לי איתך....

ברור שהכי חשוב שחזרתן יחד הביתה בשלום... זה הדבר הראשון. הסיפור לידה שלך כ"כ מזכיר לי את הלידה הראשונה שלי, האמת שזה לא עשה לי כ"כ טוב לקרוא אותו והחזיר אותי קצת יותר לחששות ולפחדים שלי. אני מקווה שהלידה הנוכחית (אני בש' 39+4) תהיה תיקון לקודמת... אמן!! אני כל יום מכוונת מדברת עם העובר שלי בתקוות גדולות לחוויה טובה יותר, פעילה וטבעית. אני כ"כ הצטערתי לקרוא על הכאב, האבדן של לידה פעילה וטבעית, של הרצון והכוונה, של חוסר היכולת לשלוט בכל מה שקורה.... אני כ"כ מכירה את זה. ההבדלים בין הלידות שלנו זה שאני סרבתי לאפידורל וסבלתי בשקט 18 ש' עם זירוז ולדעתי זו הסיבה שבסופו של דבר ילדתי ללא התערבויות כמו ואקום... החוסר התמיכה של המילדות, חוסר סבלנות של הצווות, זלזול של הרופאים וכניסה של "חבורות" של רופאים שבאים ומחטטים בנו כאילו אנחנו פרות ברפת.... חוסר האונים לעמוד מולם במיוחד בלידה ראשונה למרות שאנחנו קראנו, שיננו ובאנו מוכנות ככל שניתן.... המנקות שנכנסות ויוצאות... והקרירות שמציפה את החדר. זה פשוט נורא. זו הסיבה שכמו שאת לא תחזרי ל"אסף הרופא" אני לא אחזור ל"בלינסון" (אלא אם כן אני אלד בכיפור וכאן כבר לא תהיה לי ברירה כי זה 10 ד' ממני) מגיע לך כל הכבוד שעמדת בכל זה ואני מחזקת אותך להריון וללידה הבאה ב"ה שיהיה לכם הרבה מזל טוב!!! שנה טובה וחתימה טובה
 

ר80

New member
תודה

לגבי לעמוד מול הצוות - אני סירבתי לפיטוצין כמעט 12 שעות. בסופו של דבר הסכמתי כי ראיתי שאין התקדמות בכלל, פחות בגלל הלחץ שלהם (למרות שבדיעבד הייתי מחכה עוד...) דווקא אפידורל הם לא הציעו לי פעם אחת (אולי שמחו לראות אותי סובלת?! סתם), ובסוף ביקשתי אפידורל בגלל עוצמת הכאב מהפיטוצין. מאחלת לך לידה קלה וחוויה מתקנת. ותשתדלי לסחוב עד סוף יום כיפור..... חתימה טובה
 

יד אביב

New member
מזל טוב!!!

כמה אני מזדהה איתך!! כמה נקודות דומות היו בסיפור שלך ושלי... כמה תחושות דומות למה שאני עברתי העלית בסיפור הזה... אמנם אצלי נגמר אחרת (קיסרי), אבל תחושת האכזבה כל כך דומה! ומצד שני - הילד כל כך שווה את הכל!!! שיהיה המון אושר עם ליהיא הקטנה, ואני מאחלת לך לידות נפלאות בעתיד! ליהי
 

ר80

New member
ברור שהילדים האלה שווים הכל

פשוט אעשה הכל שכשתגיע הפעם הבאה, הדרך תהיה שונה.... חתימה טובה
 

debby12

New member
מנהל
קראתי כל מילה. תודה ששיתפת.

אם זה מעודד אותך, הייתי מדגישה נקודת אור מבחינתך - והיא שיצאת מזה בלי ניתוח (לא שניתוח הוא סוף העולם, אבל היחס ללנל"קית הוא אחר), ובכלל שעמדת בגבורה בחוויה הלא נעימה שם. אה - וגם שהטמבל עם התואר לפני שמו לא שבר לך את הצלע - כי יש כאלה שזה קורה להן
לגבי הסקת מסקנות, אני אישית לוקחת את זה לרמה גבוהה יותר של הפשטה (כלומר, לא רק "לא אסף הרופא" אלא לא שום בית חולים, אלא אם כן מתעורר צורך) מאחלת רק אושר וטוב
 

ר80

New member
טמבל זה מחמאה...

אולי בשירשור הסליחות הייתי צריכה לרצות לקבל ממנו סליחה על התנהגותו לאורך הלידה....
 
../images/Emo24.gif

ממש לא פשוט, אבל מפתיע אותי שאת כבר מסוגלת להסתכל על הלידה ולהבין מה צריך לשנות לפעם הבאה. לי זה לקח בערך חצי שנה לצאת מההלם (ואותי "כולה" חתכו, בלי ואקום). אולי זה יעודד, הלידה השניה שלי הייתה נהדרת. לא כל כך כואבת, מהירה וכל כך שמחה
אז זה בהחלט אפשרי קבלי
גדול
 

ר80

New member
האמת...

היכולת לדעת מה לשנות לפעם הבאה היא בעקבות קריאה של כל סיפור לידה שיש כאן בפורום (ובפורום השני) למדתי מכאן כ"כ הרבה גם לפני הלידה, וגם אחריה. תודה על החיבוק....
 

אפריל80

New member
ואו

מזל טוב וחיבוק חם על כל מה שעברת ועל האהבה הטהורה שאת מרגישה היום... אני בשבוע 36+3, מתכוונת ללדת במרכז הלידה הטבעי של לניאדו, ואחרי שקראתי אותך עלה בי פחד.. מתפללת שהלידה תהיה כפי שאני מפטנזת ורוצה שתהיה.. שאי ברכה ותהני מהפלא שיצרת
 

ר80

New member
למה פחד?

בדיוק להיפך, אני חושבת שתקחי את מה שעבר עלי ותלמדי ממנו. אין שום צורך לפחד מתפללת בשבילך גם שתהיה לך לידה קלה
 

swann

New member
../images/Emo24.gif והמון מזל טוב!!

מקווה שאת מתכננת לשלוח מכתב תלונה על הרופא הזה. ממש מרגיז! תהני מהקטנטנה שלך. אולי לפני הלידה הבאה כדאי לעבד שוב את הלידה הזאת כדי לסגור את הסיפור ולהגיע ללידה בשמחה.
 
מסכימה לגבי המכתב

אני מתנדבת לעזור בכתיבת המכתב. טוב, את יודעת איפה למצוא אותי... לא הספקתי עדיין לקרוא את כל הסיפור. אני קוראת בהמשכים...
 

ר80

New member
אני מוותרת לך על קריאת הסיפור

רק כי את מכירה אותו כבר
אני גם רוצה כבר לשמוע ולקרוא סיפור....
 

ט ו ש ה

New member
קודם כל מזל טוב../images/Emo13.gif

אחרי המזל טוב, אני מצעטרת על החוויה הפיכסית הזאת, ולדעתי, את חייבת לכתוב מכתב תלונה על הרופא, ובמיוחד על משפט ה"אל תבלבלי במוח ואל תשאלי שאלות". זה הכי
לענין. שיהיה פוסט קל וכייפי
 
נראה שהיה לך לא פשוט בכלל

ועדיין אני חושבת שחשוב מאוד שקראתי, רוצה להגיע כמה שיותר מוכנה ללידה שלי (בעוד חודשיים +) האם תוכלי בבקשה לציין את שם הרופא המגעיל הזה? (אם את לא רוצה פה אז אשמח אם תשלחי לי מסר) תודה רבה לך על הסיפור. מזל טוב. (אגב, אחלה שם - ליהיא!!) מאי
 

ר80

New member
שולחת לך מסר

אני עדיין מנסה לאגור כוחות ולרשום מכתב חריף לבית חולים על הרופא הזה. אני לא יודעת אם זה באמת יועיל - מרגיש לי שזה ייכנס ל"תיק האישי" - וזה נשמע כמו בבית ספר שתמיד אומרים את זה - אבל מה זה נותן בעצם...?!
 
אולי אם יצטברו תלונות

משהו ישפיע. אם לא נשמיע קול, לעולם לא נשמע... יש מדינות בהםנשים עש מהפכים בכל מה שקשור ליחס ליולדות. הענין הוא שבדרך כללהפגיעה בלידה היא מאד קשה ואז מיע תינוק וכל תשומת הלב עוברת אליו והאנרגיה מושקעתבמקם הכי חשוב- בתינוקואז חולף זמן ואנחנו סולחות וזה עובר הלאהועוד נשים נפגעות שוב ושוב... אני פה בפורום כבר כמעט 4 שנים ואני מכירה לא מעט ספורים מזעזעים. את לא הראשונה וכנראה שלא האחרונה...
 

your simba

New member
וואו איזה סיפור

קודם כל מזל טוב! שנית כל, הרופא שילד אותך נשמע כמו שמוק אמיתי וסתלחי לי על השפה. קראתי ונגעלתי! (מהרופא כמובן). הסיפור שלך הזכיר לי קצת את הסיפור שלי, גם אצלי הלידה התחילה בירידת מים ורצתי לבית חולים כי היו לי צירים סדירים, גם אני תיכננתי לידה טבעית בלי אפידורל אבל לקראת הסוף (בפתיחה שמונה) ביקשתי. אחרי האפידורל ניסו לשדל אותי לפיטוצין וכל כמה זמן העלו אופציה של ניתוח קיסרי אבל למזלי יכולות משא המתן שלי שירתו אותי טוב ויחד עם הדולה נמנעתי משניהם. שתדעו רק נחת מהקטנה! עבדת קשה בשבילה
כל הכבוד!!!
 

shlomitit

New member
מזל טוב! איזה סיפור!

והרופא הזה - בהחלט לא ראוי לעבוד עם נשים יולדות. איזה חוסר התאמה. מגעיל. הרבה אושר ובריאות מעכשיו והלאה!
 
למעלה