סיפור ארוך... בעצם 2 סיפורים...

Girl (-:

New member
סיפור ארוך... בעצם 2 סיפורים...

1.שנה שעברה נתתי למישהו במירק את הטל` שלי, הוא התקשר דיברנו והוא התחיל לשאול אותי את יודעת איך זה להרגיש כמו סקס? הבנתי על מה הוא מדבר: לאונן. הוא אמר: את רוצה שתרגיש ביחד כמו סקס? אמרתי לו, הוא לחץ עלי ושוב אמרתי לו, והייתי דיי קטנה: בת 12, אפילו פחות, ואני כל כך פחדתי... הרגשתי כאילו הוא יאנוס אותי דרך הטלפון.. בסוף ניתקתי לו והתקשרתי לבנדוד שלי ובכיתי לו בטלפון.. כמה פחדתי באותו רגע.. גם היום.. היום אני מדברת עם אנשים בצ`ט, הם כאלה חמודים, ואני רוצה להביא טל`, אבל אולי הם יהיו כמוהו? מה אני יעשה??? יתן את הטל` או ימשיך לפחד?? 2. שנה שעברה (הכל קורה לי שנה שעברה) עברתי מאילת לכפר סבא. יום אחד אחותי הקטנה (בת 8 היום) הלכה לקנות לאמא שלי סיגריות ויש כביש קטן ולא סואן שצריך לעבור בו. פתאום אני שומעת מהחלון צרחה... כמו שאומרים: מקפיאת דם.. לקח לי 5 שניות בדיוק להבין שזאת אחותי, וטסתי בריצה מקומה 4 במדרגות למטה. ראיתי את אחותי עם שריטות, בוכה, והיה לי שחור בעינים. בחיים לא חויתי את השחור בעינים הזה, ואני כל כך פחדתי... רצתי חזרה למעלה, אמרתי לאמא שלי והיא רצה לאחותי. היום בלילות, אני לפעמים נזכרת בצרחה.... ואני בוכה... אני לא ישכח את הידיים שרעדו לי, את השפתיים שרטטו, והכי נורא את חוסר הידיעה מה קורה איתה... אבל הצרחה שלה.. זה היה הכי נורא... הצרחה מהדהדת בראש שלי... ואני בוכה... אני לא מצליחה להוציא את זה מהראש שלי. לא סיפרתי את זה לאף אחד מלבדכם... ואני רוצה שתעזרו לי... כי אני משתגעת, זה לא עוזב אותי.... כמעט כל יום אני נזכרת... שומעת בראש.. זה סיוט שמתמשך!!! תעזרו לי בבקשה... אני מתחננת... אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי!!!
 

NoyNoy

New member
היי,

בקשר לסיפור השני שלך... אני ממש מבינה אותך, גם לי זה קורה לפעמים. זה נוראי, אני יודעת... הדרך היחידה להפסיק את זה, זה לנסות להתרכז במשהו אחר. אני בדרך כלל מנסה להעסיק את עצמי עם טלוויזיה, מוזיקה, ספר. עדיף משהו שצריך להקשיב לו, ככה שחוש השמיעה שלך ``תפוס`` ע``י משהו אחר. אני חושבת שעם הזמן זה פוחת ופוחת, הצורה שבה ``נזכרים`` בצרחה. לי יש את זה פחות בחודשים האחרונים, אבל פעם כשזה היה תופס אותי, זה היה תופס אותי לימים שלמים... לאט לאט זה הפסיק, וכשזה מתחיל עכשיו אני פשוט מנסה להתרכז במשהו אחר, כמו שכבר כתבתי לך.
 

Girl (-:

New member
תודה

זה מה שיש לי להגיד... זה ממש קשה לי... אני ינסה את השיטה שלך, תודה, תודה רבה לך... תספרי לי את הסיפור שלך אם את רוצה
 

NoyNoy

New member
בבקשה :)

הסיפור שלי.... אני אגיד לך בקצרה מה גורם לי להזדהות איתך, מה אני שומעת באוזניים... אני שומעת באוזניים את אמא שלי בוכה אחרי שהודיעו לנו ש``מצאו`` את הגופה של אחי.
 

Girl (-:

New member
אוי אני מצטערת.. מה הכוונה ``מצאו``?

אם לא אכפת לך שאני שואלת...
 

NoyNoy

New member
תשאלי חופשי

מה הכוונה? הוא היה חייל נעדר במשך יום, וחיפשו אותו בכל מקום, בסוף מצאו. שבת בבוקר, יום אידיאלי כדי להתעורר ולשמוע את אמא שלך בוכה. סליחה שאני כל כך צינית, זה השעות האלה של הלילה.
 

Girl (-:

New member
כמה דברים

אני שמחה שמצאו את אח שלך.... דבר ראשון והכי חשוב ו.... דבר שני.. דיי שולי: מה זה צינית??
 

NoyNoy

New member
אמממ...

כניראה שלא כל כך הבנת.... מצאו את הגופה שלו, מצאו אותו מת. ירוי בראש. קפוט. וצינית זה כמו סרקסטית, איך אני אסביר... זה להגיד משהו עוקצני, או להגיד משהו ובעצם להתכוון להיפך.
 

Girl (-:

New member
אוי אני מצטערת שוב...

חשבתי שהכוונה ``מצאו`` שבסוף מצאו אותו חי. אני ממש מצטערת על אח שלך... והבנתי מזה צינית... קשה להסביר... נכון? אני מקווה שאת מתמודדת עם זה טוב. אם את רוצה אפשר להפסיק לדבר על זה כדי לא להיזכר. אם את רוצה..
 

NoyNoy

New member
זה בסדר...

איך אפשר לא להיזכר במשהו שמשפיע בעצם על כל החיים שלך? כמו שאמרתי קודם, תשאלי חופשי, אני אענה על הכל. מקסימום אם זה יהיה יותר מדי, אני אדע להפסיק את זה. כבר עוד מעט שלוש לפנות בוקר, אני לא חושבת שאפשר להרגיש יותר מדי דברים בשעה כזאת....
 

Girl (-:

New member
חוץ מעייפות... אני חושבת אני יפרוש

הגזמתי קצת, חריש על המחשב... לילה טוב לך. תרגישי טוב, ואני יהיה איתך בקשר, את נשמעת לי מזה חמודה! (-: Good Night לילוש.
 

NoyNoy

New member
חחחח.... :)

אם עד עכשיו לא הברחתי אותך, ואם את עוד הולכת מכאן וחושבת שאני מזה חמודה, כניראה שכשאני שפויה אני הבנאדם הכי נפלא עלי אדמות..... :) לילה טוב, חלומות פז....
 

Girl (-:

New member
למה להבריח? לא הפחדת אותי או משהו

טוב אני נשארת באינטרנט כי אני מכורה... גם לבירה שחורה... יצא לי חרוז.... עזבי אני מסטולה מעיפות.... קורה... ביי נשמה! מחר אולי אני יתחבר. אם לא, יום שישי אני בטוח יהיה פה אני בעיקר בפורום על בנות ועל בנים C u soon לילוש. :)
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום לך

על השאלה הראשונה - אין לי תשובה חד משמעית לתת לך, יש הרבה אנשים שמנצלים את הקלות בה אפשר להגיע לילדים דרך האינטרנט ודעי לך שהם עוברים על החוק. ולצערי, זה התפקיד שלך לשמור על עצמך ולא לאפשר להם גישה אליך אם את מבלה בצ`טים. לא כדאי לתת טלפון בשום מקרה, אלא אם מדובר במישהו שקרוב אליך בגיל ודיברת איתו זמן רב. היי חשדנית מראש, מה אפשר לעשות. דעי לך שבאמצעות הטלפון יכולים די בקלות להגיע לביתך ממש. אל תשחקי עם זה. ותמיד תמיד תזהרי מזה שאיש מבוגר רוצה לדבר איתך. לגבי העניין השני - נוי נוי הסבירה לך יפה את הדברים. לרובנו יקרו דברים שיזעזעו אותנו קשה מאוד ולא יתערבבו בקלות עם יתר הזכרונות שלנו בפנים. אלו ימשיכו לצוף בצורה כזאת, כמו הצרחה של אחותך, ולהטריד אותך. יש דרכים להפתר מזה, אם זה ימשיך להטריד אותך עוד הרבה - את יכולה לקבל עזרה מקצועית של פסיכולוג. אבל מה שנוי נוי עושה גם עובד, אז תראי מה מתאים לך עכשיו. בכל מקרה, זה דוהה עם הזמן, לפחות הדברים הפחות קשים.
 

Girl (-:

New member
תודה...

אבל איך אפשר להגיע לבית שלי דרך טל`?? לא שמעתי על זה בחיים... אבל איך אני יגיד לאמא שלי שאני רוצה ללכת לפסיכולוג? אממ אמא שמעי... אני רוצה ללכת לפסיכולוג, את יכולה לקבוע לי תור? היא תתחיל לשאול למה ואני לא רוצה לספר לה את הסיפור.. אני לא יודעת למה. פשוט לא רוצה...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
השאלה אם את באמת צריכה

יכול להיות שאם תדברי על זה, אפילו עם אמא, תספרי לה איך הרגשת כשרצת אליה וחזרה הביתה, כל פרט ופרט, זה יקל עליך. תנסי, אולי זה יעבוד. יכול להיות שגם היא תרגיע אותך במשהו דומה שקרה לה.
 
למעלה