סיפור ארוך... בעצם 2 סיפורים...
1.שנה שעברה נתתי למישהו במירק את הטל` שלי, הוא התקשר דיברנו והוא התחיל לשאול אותי את יודעת איך זה להרגיש כמו סקס? הבנתי על מה הוא מדבר: לאונן. הוא אמר: את רוצה שתרגיש ביחד כמו סקס? אמרתי לו, הוא לחץ עלי ושוב אמרתי לו, והייתי דיי קטנה: בת 12, אפילו פחות, ואני כל כך פחדתי... הרגשתי כאילו הוא יאנוס אותי דרך הטלפון.. בסוף ניתקתי לו והתקשרתי לבנדוד שלי ובכיתי לו בטלפון.. כמה פחדתי באותו רגע.. גם היום.. היום אני מדברת עם אנשים בצ`ט, הם כאלה חמודים, ואני רוצה להביא טל`, אבל אולי הם יהיו כמוהו? מה אני יעשה??? יתן את הטל` או ימשיך לפחד?? 2. שנה שעברה (הכל קורה לי שנה שעברה) עברתי מאילת לכפר סבא. יום אחד אחותי הקטנה (בת 8 היום) הלכה לקנות לאמא שלי סיגריות ויש כביש קטן ולא סואן שצריך לעבור בו. פתאום אני שומעת מהחלון צרחה... כמו שאומרים: מקפיאת דם.. לקח לי 5 שניות בדיוק להבין שזאת אחותי, וטסתי בריצה מקומה 4 במדרגות למטה. ראיתי את אחותי עם שריטות, בוכה, והיה לי שחור בעינים. בחיים לא חויתי את השחור בעינים הזה, ואני כל כך פחדתי... רצתי חזרה למעלה, אמרתי לאמא שלי והיא רצה לאחותי. היום בלילות, אני לפעמים נזכרת בצרחה.... ואני בוכה... אני לא ישכח את הידיים שרעדו לי, את השפתיים שרטטו, והכי נורא את חוסר הידיעה מה קורה איתה... אבל הצרחה שלה.. זה היה הכי נורא... הצרחה מהדהדת בראש שלי... ואני בוכה... אני לא מצליחה להוציא את זה מהראש שלי. לא סיפרתי את זה לאף אחד מלבדכם... ואני רוצה שתעזרו לי... כי אני משתגעת, זה לא עוזב אותי.... כמעט כל יום אני נזכרת... שומעת בראש.. זה סיוט שמתמשך!!! תעזרו לי בבקשה... אני מתחננת... אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי!!!
1.שנה שעברה נתתי למישהו במירק את הטל` שלי, הוא התקשר דיברנו והוא התחיל לשאול אותי את יודעת איך זה להרגיש כמו סקס? הבנתי על מה הוא מדבר: לאונן. הוא אמר: את רוצה שתרגיש ביחד כמו סקס? אמרתי לו, הוא לחץ עלי ושוב אמרתי לו, והייתי דיי קטנה: בת 12, אפילו פחות, ואני כל כך פחדתי... הרגשתי כאילו הוא יאנוס אותי דרך הטלפון.. בסוף ניתקתי לו והתקשרתי לבנדוד שלי ובכיתי לו בטלפון.. כמה פחדתי באותו רגע.. גם היום.. היום אני מדברת עם אנשים בצ`ט, הם כאלה חמודים, ואני רוצה להביא טל`, אבל אולי הם יהיו כמוהו? מה אני יעשה??? יתן את הטל` או ימשיך לפחד?? 2. שנה שעברה (הכל קורה לי שנה שעברה) עברתי מאילת לכפר סבא. יום אחד אחותי הקטנה (בת 8 היום) הלכה לקנות לאמא שלי סיגריות ויש כביש קטן ולא סואן שצריך לעבור בו. פתאום אני שומעת מהחלון צרחה... כמו שאומרים: מקפיאת דם.. לקח לי 5 שניות בדיוק להבין שזאת אחותי, וטסתי בריצה מקומה 4 במדרגות למטה. ראיתי את אחותי עם שריטות, בוכה, והיה לי שחור בעינים. בחיים לא חויתי את השחור בעינים הזה, ואני כל כך פחדתי... רצתי חזרה למעלה, אמרתי לאמא שלי והיא רצה לאחותי. היום בלילות, אני לפעמים נזכרת בצרחה.... ואני בוכה... אני לא ישכח את הידיים שרעדו לי, את השפתיים שרטטו, והכי נורא את חוסר הידיעה מה קורה איתה... אבל הצרחה שלה.. זה היה הכי נורא... הצרחה מהדהדת בראש שלי... ואני בוכה... אני לא מצליחה להוציא את זה מהראש שלי. לא סיפרתי את זה לאף אחד מלבדכם... ואני רוצה שתעזרו לי... כי אני משתגעת, זה לא עוזב אותי.... כמעט כל יום אני נזכרת... שומעת בראש.. זה סיוט שמתמשך!!! תעזרו לי בבקשה... אני מתחננת... אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי!!!