סיפורי התנך

Y A E LY

New member
סיפורי התנך

לפרויקט שאני עושה (והולכת להרוויח עליו ממש הרבה כסף) אני מחפשת אתר נט עם סיפורי בתנך- עדיפות בעיסרית. בנוסף אני מחפשת ציורים או איורים שלהם... אם היה מותר להשתמש במילה שמתחילה בד נגמרת ב-ף ובאמצע יש חו הייתי משתמשת, כיוון שאסור לעשות זאת- לא אציין את המילה הזו. המון המון המון תודה
 
לא הבנתי מה את שואלת

אבל באופן כללי תדעי לך שכמעט כל מה שקשור לתנך - עשו כבר 7 פעמים. אז .. מה השאלה?
 

Y A E LY

New member
מה זה עשו כבר 7 פעמים?

אני לא מבינה למה התכוונת?!? בכל מקרה אני מחפשת אתרים בנט עם כיתוב של סיפורי התנך- עדיף בעברית ואתרים בנט עם ציורים של סיפורי התנך ואתים בנט עם איורים של סיפורי התנך. ןשוב- לא הבנתי למה אתה מתכוון עשו כבר 7 פעמים?!?!
 

mr-j

New member
מאיזו זוית

חילונית \דתית \אבולוציונית \מדעית \רפורמית או כמו שסבא שלי היה אומר "לכל שני יהודים יש שלוש גירסאות לאותו סיפור" J
 

Y A E LY

New member
הסיפורים כמו שהם

סיפור הבריאה למשל, כמו שהוא מופיע בספר התנ"L- ללא פעירושים והסתיגויות- המטרה הסופית היא לנסח את סיפורי התנ"ך לילדים ואז אנחנון יוצאים לפעילות שמתבססת על איורים וציורים של הסיפורים!!!!
 

john111

New member
תיזהרי ששמשון הגיבור לא יגנוב לך את

הרעיון, כבר היו דברים מעולם, ווהוא כזכור לך, לא דפק חשבון והעדיף למות עם פלישתים. זה די מצביע על כך שהוא טיפוס די מפוקפק. אני הייתי נזהר. ג´ון שתוהה עם "ואז אנחנו יוצאים לפעילות שמתבססת..." כולל גם אותו.
 

Y A E LY

New member
זה כולל אותך

רק במידה שתירשם לקיטנה של ילדים קטנטנים ומעצבנים (רק שתדע שהשוקו והלחמניה כלולים במחיר!)
 
זהו. אחרי שג´ון ביריון הוכיח סופית

ששווה לקרוא את הפורום גם ב-2 בלילה, ו-MR-J הבהיר לך את עקרונות העם המאד בסיסיות שלנו, אז יש קצת מאד מה להוסיף: יעלי! התנך בעצמו מספק 3 גירסאות שונות לסיפור הבריאה (שאני מכיר). למשל. וזה עוד לפני שמביאים בחשבון את ספר הזוהר, וכל מני יצורים אחרים. עזבי אותך פרעושים בתנך. יש לי מספקי על החתצול וגם ככה אי אפשר לקרוא אותם כי הוא שחור. שווארצע חייע.
 
כשהייתי ילד היה לי ספר שנקרא

"סיפורי התנך לילדים" עם איורים מאירי עיניים (בצבע!) שני כרכים (אחד כחול ואחד אדום) ויחסית לילד בן 7 הם היו בעלי מידות גדולות יחסית. אמנם רק היום (אחרי 20 שנה) אני מבין מה זה "מנה מנה תקל ופרסין" אבל את שאר הסיפורים הבנתי כבר בגיל 7. טוב, את אלה שלא היו מבוססים על סקס. או על פוליטיקה מסובכת.
 
למעלה