סינכרון מול האאוט לוק

tamirsss

New member
סינכרון מול האאוט לוק

כיום אני מסונכרן מול הפלם דסקטופ, אני מעוניין להעביר את הנתונים לאאוטלוק. איך עושים זאת?
 

nbvcvfh

New member
כעקרון עם ה"פוקט מירור"

שנמצא בחלק מהמכשירים בדיסק השני (של התוספות) שמגיע עם המכשיר
 

nbvcvfh

New member
שכחתי להוסיף..

שכדי להעביר את הנתונים שקימים בפאלם דסקטופ לאאוטלוק, אחרי שסנכרנת פעם אחרונה מול הדסקטופ והפאלם שלך מעודכן, ואחרי שהתקנת את תוכנת הקשור לאאוטלוק, בצע סנכרון חד כיווני (ליתר בטחון) לאאוטלוק.
 

Ariyeh1

New member
התקנת Pocket Mirror

נעשית בדרך כלל מתוך תקליטור ההתקנה. עם זאת מכשירים מדגם Tungsten|E/T3 מגיעים עם תוכנת תיעול אחרת. אנא פרט את סוג המכשיר שברשותך בכדי שנוכל לתת יותר פרטים.
 
למעלה