סינכרון לאאוטלוק בפאלמים החדשים

סינכרון לאאוטלוק בפאלמים החדשים

ב-VX שלי צורפה בזמנו ה-pocketmirror הסטנדרטית. הבנתי שבפאלמים החדשים הם לא נותנים אותה- ויש תוכנה משלהם לסנכרון עם אאוטלוק- שאלתי היא האם התוכנה שלהם מסנכרנת קטגוריות כמו הפוקט מירור פרו?איך קוראים לתוכנה שלהם? תודה מראש.
 
אממ... בעצם הם כן נותנים אותה

בזייר 71,הסתכלתי עכשיו במפרט. אולי רק בחדשים מאוד אין. בכל אופן, תודה.
 
אם כבר... אז שאלה על פאלם דסקטופ.

מעולם לא השתמשתי בפאלם דסקטופ אז אין לי מושג- האם היא מסנכרנת קטגוריות?- אני צריכה אנשי קשר ופתקים בקטגוריות. לא מסנכרנת מייל. האם היא טובה ביחס לאאוטלוק? אם אני רוצה להתנתק מהסינכרון לאאוטלוק ולעבור לדסקטופ- להוריד פוקטמירור ולעשות- hanheld overwrite desktop- ואז כל המידע בפאלם יעבור במלואו? יש לי דסקטופ 3.1 תודה מראש וסליחה על השאלות הרבות.
 

Ariyeh1

New member
אין שום בעיה לסנכרן

עם Palm Desktop. היא תוכנה מצויינת וקלת משקל לעומת MS Outlook הכבדה. כמובן שכל הקטגוריות הנמצאות ב-Palm יעברו גם ל-Palm Desktop בכל האפליקציות. כל שעליך לעשות הוא להסיר את Pocket Mirror ולסנכרן (מומלץ חד כיוונית בפעם הראשונה Hanheld Overwrite Desktop). כמו כן מומלץ לשדרג את התוכנה לגירסה 4.1 אחרי הסינכרון הראשון ואחרי שגיבית את נתוני Palm Desktop.
 
מה תודה, התשובה תעלה לך 100 ש"ח

סתתתאאאאםםםםם. היחידים שמרוויחים בפורום הם המנהלים המושחתים שלא מפסיקים לבקר בנמל התעופה ב.ג. + הבונוסים השמנים + T3 בחינם ועוד ועוד. מושחתים נמאסתם!!! תזרקו פירורים לדָלָת העם...
 
אוי, אני מזדקנת...

פעם זה היה- מה תודה, תתפשטי
 
../images/Emo6.gif - אל תיקחי את זה אישית!

פשוט לפני שאני מבקש בקשות מהסוג שציינת אני מעדיף להכיר את "המידות התרומיות" של הגברת...כי אחרת, כמו שאמר שר החוץ הדגול של מדינתנו: "זו עלולה להיות מלכודת דבש...." ושוב, אני מדגיש, הכל ברוח טובה וללא שום קנטרנות מינית (אשתי העומדת לידי מאשרת זאת בהינהון בראשה...רגע, בעצם לא הבנתי, נדמה לי שהיא כועסת, אז יאללה ביי...).
 

Ariyeh1

New member
בפורום מכובד זה

אנחנו לא נוהגים לבקש להתפשט בפומבי (רק במסר פרטי..)
 
למעלה