סינכרון ברשת מחשבים
לא הצלחתי בדרך הקונבנציונאלית. אחרי שהגדרתי בשני המחשבים סנכרון ברשת מה אמור תכל´ס להפעיל את הסינכרון? מה שעשיתי כחלופה - סנכרנתי פאלם עם מחשב א´, העתקתי קבצי הנתונים של הפאלם ממחשב ב´ למחשב א´ (ז"א "דרסתי" את קבצי מחשב א´) סינכרנתי שוב פאלם עם מחשב א´ וקיבלתי איחוד נתונים פאלם+מחשב א´+מחשב ב´ שאלתי - חוץ מהסירבול - יש סכנה בהעתקת הקבצים במקום סינכרון קונבנציונאלי? תודה מראש לעונים.
לא הצלחתי בדרך הקונבנציונאלית. אחרי שהגדרתי בשני המחשבים סנכרון ברשת מה אמור תכל´ס להפעיל את הסינכרון? מה שעשיתי כחלופה - סנכרנתי פאלם עם מחשב א´, העתקתי קבצי הנתונים של הפאלם ממחשב ב´ למחשב א´ (ז"א "דרסתי" את קבצי מחשב א´) סינכרנתי שוב פאלם עם מחשב א´ וקיבלתי איחוד נתונים פאלם+מחשב א´+מחשב ב´ שאלתי - חוץ מהסירבול - יש סכנה בהעתקת הקבצים במקום סינכרון קונבנציונאלי? תודה מראש לעונים.