סינכרון בסיסי ללא תוכנות צד ג'
איך מסנכרים פאלם טונגסטן T לאחר Hard reset שיעלו עליו מהמחשב רק התוכנות הבסיסיות ללא התוכנות שהורדו במשך הזמן מהרשת ויורדות בסינכרון גם כשלא רוצים להתקין אותן, ואם יהיה הכל תקין, לסנכרן תוכנה אחר תוכנה הנמצאות כבר במחשב לתוך הפאלם. הרעיון ברור אבל אבקש עזרה בביצוע , איך עושים זאת למעשה
איך מסנכרים פאלם טונגסטן T לאחר Hard reset שיעלו עליו מהמחשב רק התוכנות הבסיסיות ללא התוכנות שהורדו במשך הזמן מהרשת ויורדות בסינכרון גם כשלא רוצים להתקין אותן, ואם יהיה הכל תקין, לסנכרן תוכנה אחר תוכנה הנמצאות כבר במחשב לתוך הפאלם. הרעיון ברור אבל אבקש עזרה בביצוע , איך עושים זאת למעשה