סימנס ובומבדיר לא יספקו קרונות לרכבת של

מצב
הנושא נעול.
מישהו יכול להסביר את הרעיון הזה..

מישהו יכול להסביר את הרעיון הזה..
חברות תעופה למשל משתדלות מאוד לשמור על הצי שלהם שיהיה מיצרן אחד או לכל היותר 2. יש לזה שיקולי חסכון כספי עצום.
מדוע ברכבות זה לא כך?
הרי גם שם צריך חלקים שונים, מכונאים שונים, סדנאות שונות ועוד... למה ברכבות אין חשיבות לחסכון שבעבודה מול יצרן מסוים אחד?
 

Rubim88

New member
אי אפשר להשוות את זה בדיוק עולם התעופה

מישהו יכול להסביר את הרעיון הזה..
חברות תעופה למשל משתדלות מאוד לשמור על הצי שלהם שיהיה מיצרן אחד או לכל היותר 2. יש לזה שיקולי חסכון כספי עצום.
מדוע ברכבות זה לא כך?
הרי גם שם צריך חלקים שונים, מכונאים שונים, סדנאות שונות ועוד... למה ברכבות אין חשיבות לחסכון שבעבודה מול יצרן מסוים אחד?
אי אפשר להשוות את זה בדיוק עולם התעופה
רכבת זה לא מטוס, והתחרות + המבחר הרבה יותר גדולים.
מה שכן יחסית להיקף הפעילות של ר"י והמערכת עצמה הצי בהחלט רב גווני.
 

בועז ל

New member
יש עוד קוגן?


מעניין איך משום מקום ובלי שום הסבר הצליח ברקת לדחוף את קוגן
ופרויקט החשמול של הרכבת.
יש עוד קוגן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה