סימנס או בומברדיה ברכש הקרונות החדש של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

Bongulim

New member
מה? בדיוק להפך

דעתי...
שקרונות של סימנס כלל לא נוחים, אין בהם הרבה מקומות ישיבה, יש שם סתם מיקום מבוזבז, הם מורגשים כ"צרים" ואיני מבין למה רשום שהם מתאימים "יותר לרכבת חשמלית" מה הבעיה בקרונות של בומבורדייר ? גם יותר מקומות ישיבה, גם יותר מרווחים, לדעתי הקרונות האדומים לוקחים ובגדול.


אשמח להסבר.
מה? בדיוק להפך
קרונות הקומותיים לא נוחים בעליל, כיסאות נמוכים, אין מקום לתיקים (מזוודות) בין המושבים, אין מקום לתיקים מעל המושבים, ובדיוק ההפך בסימנס. הם מרגישים לך צרים? דווקא אלה לדעתי הקרונות שהכי קל להירדם בהם.

אגב, אני בעד להמציא תקנה שאסור לשים תיקים על הרצפה אלא אם כן אין שום מקום אחר.
 

mister K

New member
ההיפך הוא הנכון.

דעתי...
שקרונות של סימנס כלל לא נוחים, אין בהם הרבה מקומות ישיבה, יש שם סתם מיקום מבוזבז, הם מורגשים כ"צרים" ואיני מבין למה רשום שהם מתאימים "יותר לרכבת חשמלית" מה הבעיה בקרונות של בומבורדייר ? גם יותר מקומות ישיבה, גם יותר מרווחים, לדעתי הקרונות האדומים לוקחים ובגדול.


אשמח להסבר.
ההיפך הוא הנכון.
ה-DD הם הקרונות הצפופים ביותר והכי פחות נוחים שיש לרכבת. הקרונות של סימנס נוחים בהרבה.
 

S o l l y

New member
ברור שלהפך


דעתי...
שקרונות של סימנס כלל לא נוחים, אין בהם הרבה מקומות ישיבה, יש שם סתם מיקום מבוזבז, הם מורגשים כ"צרים" ואיני מבין למה רשום שהם מתאימים "יותר לרכבת חשמלית" מה הבעיה בקרונות של בומבורדייר ? גם יותר מקומות ישיבה, גם יותר מרווחים, לדעתי הקרונות האדומים לוקחים ובגדול.


אשמח להסבר.
ברור שלהפך

בDD הקרון ענק ארוך וצפוף, אין מקום למזוודות ואין מקום למטען למעלה כמעט זה ממש צר...
בגלל שהקרון לא מחולק כל רעש מורגש בכל הקרון, הוא הרבה יותר מרעיש וכמעט ואין מקום לרגליים.

הסימנסים עם עליה וירידה מהירה לקרון, כל קרון מחולק ל3 חלקים מה שמפחית המון את הרעש של שאר הנוסעים וגורם לנסיעה הרבה יותר שקטה! (חבל רק שבהרבה רכבות הם מבטלים את הדלתות באמצע הקרון וככה לא מרגישים את היתרון הזה).
 

scooby5

New member
יש כפתור מעל כל דלת

ברור שלהפך

בDD הקרון ענק ארוך וצפוף, אין מקום למזוודות ואין מקום למטען למעלה כמעט זה ממש צר...
בגלל שהקרון לא מחולק כל רעש מורגש בכל הקרון, הוא הרבה יותר מרעיש וכמעט ואין מקום לרגליים.

הסימנסים עם עליה וירידה מהירה לקרון, כל קרון מחולק ל3 חלקים מה שמפחית המון את הרעש של שאר הנוסעים וגורם לנסיעה הרבה יותר שקטה! (חבל רק שבהרבה רכבות הם מבטלים את הדלתות באמצע הקרון וככה לא מרגישים את היתרון הזה).
יש כפתור מעל כל דלת
תרגיש חופשי ללחוץ עליו והדלתות ישובו להיסגר.
המאבטחים בדרך כלל "נועלים" אותן כדי לעבור מהר יותר בין הקרונות.
 

easyJet

New member
לא יודע מוזר..

יש כפתור מעל כל דלת
תרגיש חופשי ללחוץ עליו והדלתות ישובו להיסגר.
המאבטחים בדרך כלל "נועלים" אותן כדי לעבור מהר יותר בין הקרונות.
לא יודע מוזר..
לא סובל את הקרונות של סימנס.. אין לי מושג איך. אבל התרגלתי לקרונות של DD בשבילי הם בהרבה יותר נוחים
 

AndreyS

New member
זה נבלה וזה טרפה

דעתי...
שקרונות של סימנס כלל לא נוחים, אין בהם הרבה מקומות ישיבה, יש שם סתם מיקום מבוזבז, הם מורגשים כ"צרים" ואיני מבין למה רשום שהם מתאימים "יותר לרכבת חשמלית" מה הבעיה בקרונות של בומבורדייר ? גם יותר מקומות ישיבה, גם יותר מרווחים, לדעתי הקרונות האדומים לוקחים ובגדול.


אשמח להסבר.
זה נבלה וזה טרפה
ה-DD הם הרוע בהתגלמותו מבחינת נוחות נסיעה. בעיקר כי הם צפופים מאד. לעומת כל הקרונות האחרים ב-DD אין משענת יד בין המושב שקרוב לחלון למושב שקרוב למעבר, יש בהם הכי פחות מרווח לרגליים.
היתרון של הקרונות האלה הוא פתחי העליה הגדולים לקרון - פתחי הדלתות רחבים מה שמאפשר עליה וירידה מהירה של כמות גדולה של אנשים. המשטח שליד הדלתות גם הוא מרווח וגדול - מאפשר עמידה של כמות גדולה של אנשים בשעות העומס - בסימנס - אם אין מקומות ישיבה, יש קצת מאד מקום לעמוד.

בסימנס -
כמו שמישהי בשרשור הזה כתבה הקרון מופרד ל3 חלקים. בעוד החלק האמצעי נוח ושקט שני החלקים הקיצוניים בקרונות סובלים מבעיית רעש - החוגונים, שב-DD נמצאים מתחת לפלטפורמת הכניסה לקרון, נמצאים כאן מתחת למושבים - מה שיוצר רעש באזורי הישיבה הללו. בנוסף, יש מושבים שסמוכים לדלתות המעבר בין הקרונות - כשהדלתות האלה נפתחות (מה שקורה הרבה) יש שם רעש נורא.
 
אתה לא יכול לבוא ולפסול את שנייהם מבלי להציע

זה נבלה וזה טרפה
ה-DD הם הרוע בהתגלמותו מבחינת נוחות נסיעה. בעיקר כי הם צפופים מאד. לעומת כל הקרונות האחרים ב-DD אין משענת יד בין המושב שקרוב לחלון למושב שקרוב למעבר, יש בהם הכי פחות מרווח לרגליים.
היתרון של הקרונות האלה הוא פתחי העליה הגדולים לקרון - פתחי הדלתות רחבים מה שמאפשר עליה וירידה מהירה של כמות גדולה של אנשים. המשטח שליד הדלתות גם הוא מרווח וגדול - מאפשר עמידה של כמות גדולה של אנשים בשעות העומס - בסימנס - אם אין מקומות ישיבה, יש קצת מאד מקום לעמוד.

בסימנס -
כמו שמישהי בשרשור הזה כתבה הקרון מופרד ל3 חלקים. בעוד החלק האמצעי נוח ושקט שני החלקים הקיצוניים בקרונות סובלים מבעיית רעש - החוגונים, שב-DD נמצאים מתחת לפלטפורמת הכניסה לקרון, נמצאים כאן מתחת למושבים - מה שיוצר רעש באזורי הישיבה הללו. בנוסף, יש מושבים שסמוכים לדלתות המעבר בין הקרונות - כשהדלתות האלה נפתחות (מה שקורה הרבה) יש שם רעש נורא.
אתה לא יכול לבוא ולפסול את שנייהם מבלי להציע
אלטרנטיבה שלישית ראוייה. פתח פיך ויאירו דברייך לגבי חברה שלישית עליה הינך ממליץ. נמק והסבר למען הקוראים בבקשה.
 

AndreyS

New member
זה לא מתפקידי

אתה לא יכול לבוא ולפסול את שנייהם מבלי להציע
אלטרנטיבה שלישית ראוייה. פתח פיך ויאירו דברייך לגבי חברה שלישית עליה הינך ממליץ. נמק והסבר למען הקוראים בבקשה.
זה לא מתפקידי
אני נוסע - לא בעל מקצוע בתחום הרכבות. וכנוסע, אני מגיב לוויכוח בין נוסעים לגבי נוחות הנסיעה ברכבות. כמו שכתבתי -נוחות הנסיעה ירודה בשתיהן.
את הפתרון צריכים להציע, אם זה מעניין אותם, מקבלי ההחלטות לגבי רכש הקרונות.

ואם כבר, לבעיות שהעליתי יש פתרונות שישימים גם עם הקרונות הנוכחיים. את המושבים ב-DD-ים אפשר לסדר בקרון בצורה מרווחת יותר וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה