סימולציות- עד כמה זה משקף?!?

סימולציות- עד כמה זה משקף?!?

יש לי את האוגדן של המרכז הארצי (6 פרקים בכל סימולציה, אז פירקתי את האחרונה ועשיתי 5 של 8) את 16H 3 מתכונות של קידום ואיזה שתי סימולציות מפסיכו. אני לומדת לבד בבית, ללא קורס, ורציתי חוות דעת על הסימולצית (איזו נחשבת קלה, איזו קשה, למה לייחס יותר ולמה פחות משמעות, האם "קשה באימונים קל בקרב" רלוונטי פה. בינתיים עשיתי סימולציה אחת (8H+2 פרקים מ-9H) ויצא לי אחלה (700-720). השאלה אם זה לא סתם משלה אותי ומדובר בסימולציה קלה. אם יש לכם טיפים לפי איזה סדר לעשות אותן אשמח לשמוע. שיהיה לכולנו בהצלחה וניפגש ב-17 לאוקטובר בבר אילן, שוקו עליי.
 

APT

New member
פירקת את 16H?

אני לא חושב שזה כדאי, כי ממה שאני יודע זו הסימולציה הכי משקפת אז אולי כדאי להשאיר אותה שלמה, ולגבי שאלתך, הסימולציות עם המספר הכי גדול משקפות הכי הרבה (לרוב האנשים...) וכמה שיורדים במספר אז ככה זה פחות עדכני ומשקף...
 
לא, השארתי אותה שלמה

השאלה אם הקודמות הן לא משקפות כי הן קשות יותר או להפך
 

ליטן א

New member
ככל שהן יותר "נמוכות", הן פחות משקפ

ות. לדוגמא, לפני כמה ימים פתרתי את 13H, שם הפרקים של האנגלית עדיין מורכבים מ- 27 שאלות. אני אופתע אם אני אראה בבחינה 27 שאלות באנגלית, ולא 29 כמו שאני יודע שיש. הן לא קשות יותר או קלות יותר. הן פשוט בנוסח אחר. אני לא הייתי מסתמך עליהן. על 15 ו-16 הייתי מסתמך הרבה יותר. לגבי קידום ופסיכו אני לא יודע. יש גם בחינה של "פורטל הפסיכומטרי" שעשיתי היום. יצא לי 670. אין לי מושג אם זה משקף או לא. קחי הכל בערבון מוגבל.
 
מה שמטריד אותי זה:

ממש ממש לא אנגלית, אני עומדת באנגלית על בין 0 טעיויות לטעות אחת. כמותי ועברית- ראתי הבדל נורא משמעותי ברמת הקושי בין המתכונות של קידום ושל פסיכו לבחינות של המרכז. השאלה שמטרידה אותי היא האם להסתמך על זה שהבחינות של המרכז הולכות לי טוב זו שאננות.
 
ב16H שאני קיבלתי

יש 27 שאלות! והשבוע פתרתי פרק לדוגמה של קידום מ2005 והיה בו 29, הייתי בטוח שזה הפוך!
 
למעלה