סימולטורים ללימוד תרגילים.

omerwa

New member
סימולטורים ללימוד תרגילים.

העניין הוא שלפני 4 שנים כשהתחלתי לעשות ג'אלינג הייתי לומד המון המון מתוך סימולטורים במחשב עם מאות תרגילים. הייתה לי הפסקה של שנתיים ועכשיו חזרתי לג'אלנג קצת. הבעיה היא שרב הסימולטורים שהשתמשתי בהם כבר לא פעילים או שאני סתם לא מוצא אותם ברשת. אשמח אם תביאו לי סימולטורים \ אתרים ללימוד תרגילים. חשוב שיהיה מגוון גדול של תרגילים. חשוב לציין שאני עובד בעיקר עם כדורים אם זה משנה משהו. תודה מראש עומר.
 

gjook

New member
תגובה

מחיפוש קצר בפורום ובגוגל מצאתי כמה סימולטורים: http://www.siteswap.net/JsJuggle.html (נראה טוב תסייר בשאר האתר יכול להיות שהיו עוד סימולטורים..) http://kingscascade.com./JugglingTricks.html עוד אתר , התרגילים מחולקים לשמות לא לפי siteswap http://hem.passagen.se/mavros/index2.htm אנימציות-לטעמי פחות טוב, אבל תראה.. ואם אתה באמת רוצה עוד אז יש באתר הבא משהו כמו 20 קישורים לאתרי סימולטורים שונים ולתוכנות: http://www.jugglingdb.com/links/index.php?parent=1 אני מקווה שזה מספיק , אם זה לא אתה מוזמן לחפש עוד דרך גוגל (חפש juggling simulator \ סימולטור ג'אגלינג)
 

omerwa

New member
קודם כל תודה.

בסייטסוופ האתר הראשון הוא בעייתי בשבילי, אני מחפש סימולטור עם רשימת תרגילים (לא אכפת לי שיהיו ב- SITESWAP) העיקר שתיהיה רשימה. באתר השני- קינגקסקייד הבעיה שאני יודע משמם 99% מהתרגילים כך שאין לי כל כך מה ללמוד משם. כנ"ל לגביי האתר השלישי. וברשימה שהבאת לא מצאתי כל כך משהו שיכול לעזור לי. אבל תודה בכל מקרה על ההשקעה! כזכור לי הייתי משתמש בסימולטור עם מאות תרגילים עד 9 כדורים מכל הסוגים גם ב- siteswap וגם ושמותם. אז אני עדין פתוח לעצות. ושוב תודה מראש.
 

omerwa

New member
כן אני חושב שאתה צודק!

אני באמת זוכר שהיה לזה קשר לאיציק אור וזה נראה בערך ככה. אבל לא הבנתי איך אני מפעיל בקישור הזה את הסימולטור, נפתח לי דף אינטרנט עם המון טקסט וזהו.
 
ג'אגלוויקי

באמת יש הרבה סימולטורים טובים אבל לדעתי מבחינת נגישות, קלות תפעול, ובעיקר כמות תרגילים ונוחת למשתמש הג'אגלוויקי הוא הכי מוצלח יאללה שיהיה בכייף ותזכרו שבאונסרים אף פעם לא נופלים
 
כן, מודה באשמה

פעם, אחרי שקן מאטסווקה סיים לפתח את הג'אגלמאסטר שלו (זה היה קצת אחרי שיואל משה סלומון וזרח ברנט יצאו לדרך, ולא היו ממש עוד סימולטורים ששווים משהו באינטרנט) הוא סיים להיות סטודנט ולא היהתה לו יותר גישה לשרת כלשהו. אז הוא ביקש ממני להמשיך את העבודה, כי בניתי בזמנו חלק גדול ממאגר התרגילים בסימולטור (קודדתי לו כ 100 תבניות מעבר לבסיס שהיה בו). וכך יצא שבמשך כמה שנים האתר שלי היה בעצם האתר הרשמי של הסימולטור הזה, שהיה אי אז בימים "מספר 1" בתחום (היו זמנים...). ואז נהיה שאין לי זמן, עם כל הדברים האחרים שנהיו לי בחיים, ולאט לאט הזנחתי את האתר עד שכבר נמאס לי ממנו לגמרי והורדתי אותו מהרשת. ובמקביל יצאה גרסת הג'אווה והחיים זרמו הלאה. עם זאת אני חייב להודות שהג'אגלמאסטר הוותיק ההוא לוקח בעיני ברוורס את גרסת הג'אווה. גם יש בו הרבה יותר תרגילים, וגם הוא עובד על כל פלטפורמה, בלי כל מיני משתמשים שמתלוננים על דפים מלאי טקסט. הוא גם הרבה יותר מהיר מהנוכחי. אולי פעם אעלה אותו שוב לאוויר... כן, כשיהיה לי זמן... גם היה לי את אתר קלאב פאסינג ענק (מאגר מידע כזה, מלא אנימציות וסימולציות של תבניות) וגם אותו הורדתי, לא זוכר כבר למה... אולי נמאס לי שאין לי מתי לתחזק את זה. אולי פעם וכו'
 

Alon Erez

New member
בלינק הראשון

אמורים להפתח לך עוד שני חלונות של ג'אווה שהם הסימולטור. הדף עם הטקסט זה הסברים, רשיון ושאר ירקות. תבחר תרגיל ותלחץ 'Juggle' איציק, התרגילים שלך עדיין מופיעים ברשימה !
 

omerwa

New member
כמה חבל.

החלונות ג'וואה לא ניפתחים לי, וגם בג'אגל וויקי הסימולציות לא פעלות לי. מישהו יודע למה? אני צריך להוריד איזשהי תוכנה?
 

omerwa

New member
סוף סוף! תודה לכולם!

אחרי שהורדתי את ה java הכל הסתדר! הסימולטור שהיה אצל איציק אור פועל! בקיצור תודה לכולם!
 
למעלה