סילבסטר
יהודים

DHanner

New member
כן

אגב, היטלר היה אנטי נוצרי, האמין בדתות הגרמניות\נורדיות עתיקות. עכשיו נוצרים, למרות עברם הנוראי לא מעוניינים ברגע זה להרוג יהודים וחבל שכך, הלוואי והם היו מעוניינים להרוג יהודים, הגזענות הפסיבית שלהם לא מספיקה לי, שיהרגו את כולנו, מגיע לנו, אנחנו יהודים מלוכלכים.
 
אף אחד לא באמת חוגג את הסילבסטר

מה לעשות שהשנה שאנחנו הולכים לפיה בכל העולם וגם אנחנו היא האזרחית, זה בסך הכל משהו שמציינים, בסך הכל תירוץ לחגוג, במדינה כמו שלנו חובה לנצל כל דבר שנותן תירוץ לחגוג. אין כאן שום דבר דתי, לאף אחד לאכפת מסילבסטר, את יכולה להרגע. בקיצור... את לחוצה מידיי וקצת פסיכית, נראה לי שאת מקשיבה יותר מידי למאיה בובסיקילה, זה לא בריא...
 

hospital_food

New member
מספיק לקרוא את

החתימה שלך למטה ולהבין שאת ילדה קטנה וטיפשה,וכמובן, לפי מה שכתבת כאן ,גם גזענית.
 

miran25a

New member
גיבוב של שטויות..

באמתחתי הסבר ארוך ומייגע , אשר יפציע אור בתהמורות הבורות שלך. אך אם חלפה בראשי המחשבה שמישהו יטרח עצמו וירפרף בין הרי האותיות וגבעות הפיסקות שציפו לך, היא נעלמה מיד. אין סיבה לא לחגוג את הסילסבטר. צאו.
 

שניצל 2

New member
אני רוצה להבהיר משהו...

קראתי הרבה הודעות מכאן, וראיתי שהיו הרבה מאוד וויכוחים לגבי התאריך הזה.אני יודעת מי היה סילבסטר ולכן אני לא מבינה למה קוראים לזה הסילבסטר, אבל אני חושבת שלכל אחד יש את הזכות לחגוג את תחילת השנה האזרחית, מה גם שזה יום שישי ויוצאים בכל מקרה. לגבי העליה במרה"מ, אני יודעת שהם חוגגים בתאריך הזה את ה"נובי גוד" (שנה חדשה ברוסית) בגלל שזה היה החג היחיד שהיה אפשר לחגוג בתקופת השלטון הקומוניסטי (שנפל רק לפני 10 שנים). ה"נובי גוד" הוא חג אזרחי שחוגגים במסגרת המשפחה, כי זה פשוט מנהג שנשמר מאז.
 

kobi1298

New member
מספר הבהרות לצר האופקים פה...

קודם כל זה לא חג נוצרי.... וזה בכלל לא חג... אלה חגיגה של השנה האזרחית החדשה... כל העולם חי לפי לוח השנה האזרחי.... אפילו אתה.... אולי אם אתה פסיכי לגמרי אז אתה חי לפי לוח שנה עברי.. מי יודע.... ;) ושנית מה זה בכלל סילווסטר? אף אחד בעולם לא שמע על זה בכלל.... מוזר שרק פה בארץ מייחסים את חגיגות השנה האזרחית החדשה בתור סילווסטר מוזר...... אבל רק שתדע שדתיים מטורפים בכוונה קראו לחגיגות השנה החדשה סילווסטר על שם סילווסטר אנטישמי אחד.. (לא מעניין אותי מי זה) כדי שבארץ לא יחגגו בשום אופן... כי הינה שאנשים יחשבו שהם חוגגים בשם מישהו אנטישמי רוצח.... תחשבו על זה...
 
אולי אם לך ועוד כמה פה היו איזה כמה

קרובים מאוד מהמשפחה שנהרגו למשל בשואה\סלבסטר , אז אולי זה היה נכנס בך והיית גם מסכים עם כותבת הדיון . לא שאני מסכים איתה אבל אני גם לא מסכים איתך . -אני לא חוגג את הסלבסטר אבל אם היו מציעים לי , הייתי מגיע בכיף . מבין? ... אתה גם לא מבין מזה בנאדם מת . נסה לחשוב שחס וחלילה חס ושלום אמא שלך נהרגה מאחד מהכלבים הנוצרים הללו , מה היית חושב? אני יודע שמה שכתבתי פה זה דברים נורא קשיים ועצובים ... באמת , אבל תנו תגובות . ועוד משהו , אם אתם לא בדיעה אז בבקשה כתבו בצורה מכובדת ובוגרת ולא כמו "טיפשה" או "זה לא נכון!!!!!!!!!!!!!! איזה שטויות!!!" אם אלף סימני קריאה שנשמעת כמו ילדה . תודה .
 

BanjoKazooie

New member
יש פה גם עניין פילוסופי

שאנשים מעדיפים מספרים בכלל זה נשמע יפה 1/1/2005 מי ידע מזה א' בתשרי תשס"ד? גם את הגיל סופרים במספרים לא תגיד אתה בן כ"ג תגיד אתה בן 23 זה עניין שאנשים אוהבים מספרים תבינו למה בשנת 2000 התלהבו? כי זה מספר עגול ויפה!
 

דנטל

New member
מענין

כל הז*וני שכל על תאריך עברי ובלה בלה בלה, אבל ה- 31/12 בכל זאת לגיטימי לדיון על רצח יהודים. כמה נח להשתמש בתאריך הלועזי כשרוצים לטעון טענות, נכון?
 

ivא

New member
היי,ושלום לכולם

לא היה לי כח לקרוא את כל התגובות,אז אם אני חוזר על משהואני מתנצל.כמו שאתם רואים לפי זמן הופעת התגובה שלי,אני לא יצאתי לאיזהמועדון לכבוד השנה החדשה.וזה לא שאני מתנגד לכל "החגיגה",אני פשוט לא אוהב מועדונים,בטח לא ביום שישי.כך שלהישאר הלילה בבית, היה מבחינתי עוד יום שישי.אבל(עכשיו אני מגיע למה שרציתי להגיד),מי שרוצה לצאת ולחגוג את השנה החדשה(בלי קשר לסילבסטר,נוצרים ישו ושאר ירקות),שיצא ויעשה חיים.אז אני אסיים בברכת שנה טובה לכולם,גם לחוגגים וגם לאלה שלא('')
 

33

New member
צודקת 100 אחוז

אני מסכים שלא צריך לחגוג את הסילבסטר כי זה לא שלנו סילבסטר היה איפיפור שהרג יהודים ועל שמו נקרא החג ואין סיבה לחגוג אותו ולא חייבים להתנשק בחצות של אותו יום אפשר לחשוב אפשר להתנשק יום אחרי או יום לפני ממש משנה אבל הסילבסטר הזה יצא ביום שישי ככה שבכל מקרה אנשים יוצאים בלי קשה לסילבסטר שזה בסדר אבל שיוצא ביום חול ויוצאים רק בגלל שזה סילבסטר זה בושה לעם היהודי שיוצאים לחגוג דבר כזה יש לכם את יום העצמעות למשל ולא חייבים לחגוג דווקא בחג של בנאדם שהרג יהודים אפשר לחגוג בכל יום שישי אחר וזהו
 
אני לא חושבת שמישהו מאיתנו...

באמת חוגג את ה"סילבסטר"...אנחנו חוגגים שנה חדשה, כולם קוראים לזה סילבסטר...אז שיהיה. אני חוגגת את סיום 2004 ותחילת 2005 בא לכם לקרוא לזה סילבסטר תקראו לזה סילבסטר...לא אכפת לי. צ'אוו
 
חחחחח,,,,,

סוף סוף אור בקצה המנהרה יש פה אנשים עם ראש מלא ישר כח ,,,אין לי כוח לטיפשים פה ה' ירחם ויתן דעת ,,,,,,לזקוקים לו במהרה
 
למעלה