סיכומטולה של דני-מס'-1

גנגי

New member
סיכומטולה של דני-מס'-1

ליל שבת, הצוללת הצהובה, דני רובס. בקהל יושבת גם בתו של האמן, והאמן נותן את לבו. הוא חמוד ואינטליגנטי כמו שרק דני רובס יכולהיות (אח"לה משתטחת לרגליו), הוא שר בלי אפילו חריקה אחת קטנטנה - ובאנרגיות שקשה להבין מאיפה יש לבנאדם, והוא כובש לב, הן בטבעיות שלו והן בעוצמה שלו. דני מגטר כמו שכמעט אף אחד אחר לא יודע לעשות, ואני לא מסוגלת להתיק את עיניי מהידיים שעושות שם קסמים, עד שאין לי ברירה, כי הוא מהדר בסולו נטול-גיטרין של "מחר הוא יחזור", ואפילו מסלק את המיקרופון - ובכל זאת שומעים אותו מקצה ירושלים עד קצה. הופעה של מעל לשעתיים ורבע נטו-נטו. כמו שאמר יזהר אשדות - כל פעם אני מתאהבת בו מחדש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אח, איזה כאב לב ../images/Emo7.gif

כ"כ רציתי להגיע להופעה הזו! אגב, זו היתה הופעה רגילה שלו? כי משום מה הבנתי שזו הופעת ביטלס בלבד... לא משנה, ביטלס או שירים שלו (יותר טוב) העיקר שיהיה קצת רובס. אני כ"כ משתוקקת לראות הופעה שלו סולו (בלי ליטני, כאלה דווקא יש הרבה). כבר חודשים רבים לא ראיתי אחת, אולי אפילו כבר שנה. בפעמיים שהוא הופיע בחיפה בשנה האחרונה לא יכולתי להגיע... וממש קשה למצוא הופעות שלו לבד - גם אם יש כאלה, אין איזו רשימת תפוצה או דרך מסודרת לדעת עליהן. כשראיתי את ההופעה הזו בצוללת, התלהבתי. תכננתי ללכת, שבוע שלם פינטזתי על זה. ואז מישהי הבריזה לי (בלי להזכיר שמות). יומיים התקשרתי לכל האנשים שרק חשבתי שירצו לבוא איתי להופעה, אבל לא מצאתי אף אחד. הייתי הולכת לבד, כבר עשיתי את זה. אבל אפילו לבד לא היה לי איך להגיע להופעה, כי אבי לא היה מוכן לתת לי את הרכב אם אני נוסעת לבד בלילה, ועוד לירושלים, שומו שמיים (ועוד אחרי שערפאת מת). העולם פשוט נגדי. אז אתמול בערב ישבתי לי לבד בדירה בחיפה, וצפיתי בטלויזיה. החברים החיפאים נסעו להופעה של שלום חנוך בקריות (אבל אני לא גרופית). אני רציתי דני רובס!
 

OrlyNL

New member
אוי, כמה שאני מקנאה

טוב, בינואר אני מגיעה לביקור מולדת, וכבר הודעתי לאחותי שאין מצב שאני חוזרת לפה בלי לראות הופעה של דני...
 

תלתלית

New member
../images/Emo7.gifמזדהה. גם אני רוצה לראות את דני

רובס.פעם הוא עוד היה מגיע ל"מוזה" בנתניה.אבל כבר לא. אין שום מקום שמפרסת את ההופעות שלו? (לבד!בלי ליטני!לא ביטלס!)
 
וואוווו, איזה כיף לך!

אם הייתי יודעת, הייתי חולבת ממך מידע עוד היום.. הוא שר את כל שירי "מסגרות"? אני כל כך אוהבת את התקליט הזה... אגב, בענייני
ששמעתי שדוסקסו היום, אנחנו צריכים להכיר לך מקום מצוין!
 

גנגי

New member
כן, כל שירי המסגרות הושרו.

ואפילו יותר יפה מאשר בתקליט המקורי. איך לא שמעת? סיפרתי על זה היום כל כך הרבה לארי!
 

מוגג

New member
ב12 שניות ששמעתי

היו לו לפחות שלוש טעויות באמצע הנגינה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הייתי הולכת, אבל מיציתי את המופע

כשהם ביחד, הם יותר מדברים ומבדחים אחד את השני (בבדיחות שכבר שמעתי) מאשר שרים. וכשהם שרים, אלה אותם להיטים שחוקים... ואין ממש סיכוי לשמוע את כל מסגרות, נגיד, או לבקש איזה שיר נשכח. ראיתי הופעות שלהם יחד, ראיתי לחוד, ואחרי שממצים את הנחמד שבביחד - לחוד יותר עדיף. כך כל אחד מהם מקבל את הבמה לעצמו ואפשר לשמוע מעבר לשירים הטחונים. מה שכן, אם תוכלי לתשאל את רובס על הופעות סולו שלו בתקופה הקרובה (וליידע אותנו כמובן) תזכי למצוות.
 

סאביבית

New member
גם אני מכירה כבר את רובס ובדיחותיו

בע"פ, מתוך שינה ובאמצע הלילה אבל פעם בכמה זמן יש לי חסך אז אני הולכת לעשות השלמות
וליטני
באתי בשביל המחיר נשארתי בגלל השירות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איכשהו בדיחות רובס נותרו חינניות

בעיני. רובן, לפחות. הבעיה היא שהחלפת הדאחקות בינו לבין ליטני מיצתה את עצמה (אצלי) בערך בהופעה השניה המשותפת שלהם שראיתי... (ואחריה ראיתי עוד כמה, עד שנשבעתי לעצמי שלא עוד). עוד פעם בדיחות האוליפידה, או הריקוד של ליטני ל"גרעינים", או הסיפור על הגיטרה של BB קינג, וכמה הוא ציני וכו'... די! אני מאד מחבבת את ליטני, אבל שישיר ויפסיק לקשקש. הוא מטרחן לי את המוח.
 

הדאפי

New member
../images/Emo7.gif

רק אני תמיד מאוכזבת אחרי הודעות כאלה? ..אם רק הייתי יכולה להגיע לירושלים. -ולתל אביב -ולדרום ..ולכל מקום אחר שהוא מופיע.. זה קשה להסתפק רק במרתף 10, אתם יודעים..
בכולופן-תודה על הסיכום. (עכשיו מתפנה לקרוא את התגובות..)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איתך במאבקך הצודק! ../images/Emo88.gif

הנה, גם אני לא ממש מצליחה להגיע לכל איזורי הארץ. בת"א גם ככה אין הופעות סולו של רובס. זה רק בתפוצות...
הבאסה הגדולה היא שבשנה האחרונה רובס הופיע פעמיים במרתף, בשתיהן רציתי נורא לבוא, וממש לא יכולתי. אני עוד זוכרת כמה שמחתי ביוני כשראיתי שיש הופעת ביטלס שלו במרתף 10, ואז כמה התבאסתי כשגיליתי שחברה טובה עושה מסיבת רווקות בדיוק באותו ערב...
(אי אפשר היה לשנות את התאריך, ולא היה מצב שהייתי מבריזה לה). להופעה הזו באמת חשבתי שאני אגיע, בניתי על זה כל השבוע... מילא האכזבה כשישבתי ביום שישי בערב ואכלתי את הלב, אבל עכשיו לקרוא דברים כמו "הוא שר את כל מסגרות" - כל היום הייתי בדכאון מזה!
זו כבר ההופעה המדהימה השלישית שאני שומעת שהפסדתי השבוע, דיי! אי אפשר ככה.
 

הדאפי

New member
באמת אי אפשר ככה.

..אני פעם נסעתי עד מרתף 10 כי היה כתוב באתר שיש הופעה שלו לבד וכשהגעתי- לא היה כלום ובמרתף היו פרסומות של הופעת ביטלס שלו- יום אחרי. החלטתי לא להגיע, כי בהופעת ביטלס שלו הייתי רק שבועיים- שלושה קודם. ..ואז התברר לי שההופעה שהיתה היא ההופעה שציפיתי לה כל כך.. עד עכשיו עוד לא יצא לי לראות הופעה שהיא לגמרי שלו (הכי קרוב שהגעתי זה הופעה שלו מארח את אשתו, עינת רובס). ..אוף.
 
למעלה