סיכומטולה של דני-מס'-1

caspit

New member
שמישהו יזכיר לו

שפעם הוא רצה אתר, עם לוח הופעות מסודר...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם שמעתי נכון, היא כבר לא אשתו

מה שמצער אותי ברמה האישית, אבל לא ברמה המקצועית... בהופעה האחרונה שראיתי, הוא העלה אותה על הבמה. עושה רושם של אדם נחמד, אבל מה, זמרת היא לא, מצטערת (וגם לא מלחינה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחותי, את מעליבה אותי

ודאי שאני יודעת שלאשתו הקודמת קראו דינה, וכמו שאמרתי, את עינת הספקתי לראות בהופעה לפני כשנה או יותר (עוד לפני שהיתה אשתו). אבל הרכילות שהגיעה אלי (ולא בדקתי אותה רשמית, מודה) היתה שגם ממנה הוא נפרד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"רק עכשיו" = לפני כשנה

לא יודעת לגבי אמינות המידע, אבל באופן כללי, לפעמים אנשים רק מתחתנים וישר אחרי זה רק נפרדים. גם זה קורה.
 

giladsh

New member
הם אכן נפרדו...

וזה ממקור אמין ביותר (אך סודי כמובן...). בערך לפני חודש שמעתי את זה, אולי מאז הם הספיקו לחזור, (או שלא...). ובלי קשר, ראיתי את דני מופיע לפני מספר חודשים בפעם הראשונה שלי (זו היתה הופעה סגורה). הוא פשוט מדהים, כמו שנאמר כבר...הופעה משובחת ביותר מכל הבחינות האפשריות. האמת- אני די מתבייש שרק עכשיו גיליתי אותו כפרפורמר- הצתה מאוחרת...
 

הדאפי

New member
מה שמזכיר לי סיפור..

(ואני מצטערת אם אני חוזרת על סיפורים, זה פשוט כל פעם מצחיק/ מעציב אותי מחדש..) לפני קצת יותר מחצי שנה הזמינו את רובס לבית הספר של האחים שלי (יסודי) "להסביר" קצת על הביטלס- כמה ילדים מהשכבה של אח שלי- שכבה ו' (היום ז') עשו עבודה עליהם. - שאני אפספס?? אז הגעתי.. הוא עשה באמת מן.. הרצאה על הביטלס מרוצפת בשירים שלהם, דברים שהוא בדרך כלל לא מספר בהופעת ביטלס, היה דווקא מעניין.. בסוף ההופעה המון ילדים רצו אליו לבקש חתימות. אמרתי לאחת מהילדות: "לא ידעתי שכל כך הרבה עוד מכירים אותו.." תשובתה של הילדה הדהימה אותי: "לא מכירים אותו, מבקשים ממנו חתימות ש.. כשהוא יהיה מפורסם." עכשיו תגידו: לצחוק או לבכות?
 

גנגי

New member
היא התכוונה:

כשיֵצא סוף-סוף התקליט הזה שכל כך מדברים עליו, וגם הספר תווים... אאאאאאז הוא יהיה מפורסם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא זמר השנה של רשת ג'...

ספרי להם מה זה רשת ג'!
 

גנגי

New member
כן.

אמר שאיפשהו בתחילת 2005. אמר שהתקליט כבר חתום וגמור ומוכן להפצה. לא הייתי סומכת על זה.
 
למעלה