סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

2014 ברכבת ישראל :
יותר שרות, יותר רכבות, יותר נוסעים, יותר דיוק, יותר ניקיון ויותר שביעות רצון של הנוסעים.
48.5 מיליון נסיעות בשנה, כ-200 אלף נסיעות ביממה, 95% דיוק

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2014 ומראה תוצאות חיוביות, שנה שלישית ברציפות. גם השנה הושקעה מחשבה רבה, מאמץ, יצירתיות ונחישות. מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים.

מנכ"ל רכבת ישראל: "תוצאות 2014 מוכיחות כי מימוש יעדי השירות ובכללם אחוזי הדיוק, ניקיון הרכבות ותחנות הנוסעים, הביאו לעלייה בשביעות רצון הלקוחות, לעלייה בביקושים ולרווחיות".

מצ"ב הודעה מפורטת.
 

nOnAmE134

New member
יפה מאוד!

סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

2014 ברכבת ישראל :
יותר שרות, יותר רכבות, יותר נוסעים, יותר דיוק, יותר ניקיון ויותר שביעות רצון של הנוסעים.
48.5 מיליון נסיעות בשנה, כ-200 אלף נסיעות ביממה, 95% דיוק

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2014 ומראה תוצאות חיוביות, שנה שלישית ברציפות. גם השנה הושקעה מחשבה רבה, מאמץ, יצירתיות ונחישות. מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים.

מנכ"ל רכבת ישראל: "תוצאות 2014 מוכיחות כי מימוש יעדי השירות ובכללם אחוזי הדיוק, ניקיון הרכבות ותחנות הנוסעים, הביאו לעלייה בשביעות רצון הלקוחות, לעלייה בביקושים ולרווחיות".

מצ"ב הודעה מפורטת.
יפה מאוד!
מסמך מעניין. תודה, הרב פיינשטיין.
 

easylivin

New member
אכן שנה מוצלחת מאוד יחסית לרכבת.

סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

2014 ברכבת ישראל :
יותר שרות, יותר רכבות, יותר נוסעים, יותר דיוק, יותר ניקיון ויותר שביעות רצון של הנוסעים.
48.5 מיליון נסיעות בשנה, כ-200 אלף נסיעות ביממה, 95% דיוק

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2014 ומראה תוצאות חיוביות, שנה שלישית ברציפות. גם השנה הושקעה מחשבה רבה, מאמץ, יצירתיות ונחישות. מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים.

מנכ"ל רכבת ישראל: "תוצאות 2014 מוכיחות כי מימוש יעדי השירות ובכללם אחוזי הדיוק, ניקיון הרכבות ותחנות הנוסעים, הביאו לעלייה בשביעות רצון הלקוחות, לעלייה בביקושים ולרווחיות".

מצ"ב הודעה מפורטת.
אכן שנה מוצלחת מאוד יחסית לרכבת.
גם בתחום המטענים נראה שיפור לשם שינוי, באמת
לאלה שעשו ולא התייאשו מהתחום החשוב הזה. שימשיכו המגמות החיוביות, ושהפרוייקטים ימשיכו להתבצע כמו שמתבצעים היום - דיינו.
 

איטלקי8

New member
בתקווה שבשנת 2015 הפקחים יפסיקו לצרוח בכריזה

סיכום שנת 2014 ברכבת ישראל

2014 ברכבת ישראל :
יותר שרות, יותר רכבות, יותר נוסעים, יותר דיוק, יותר ניקיון ויותר שביעות רצון של הנוסעים.
48.5 מיליון נסיעות בשנה, כ-200 אלף נסיעות ביממה, 95% דיוק

רכבת ישראל מסכמת את שנת 2014 ומראה תוצאות חיוביות, שנה שלישית ברציפות. גם השנה הושקעה מחשבה רבה, מאמץ, יצירתיות ונחישות. מגמת הגידול והצמיחה של החברה נמשכת, בהסעת נוסעים ובהובלת מטענים.

מנכ"ל רכבת ישראל: "תוצאות 2014 מוכיחות כי מימוש יעדי השירות ובכללם אחוזי הדיוק, ניקיון הרכבות ותחנות הנוסעים, הביאו לעלייה בשביעות רצון הלקוחות, לעלייה בביקושים ולרווחיות".

מצ"ב הודעה מפורטת.
בתקווה שבשנת 2015 הפקחים יפסיקו לצרוח בכריזה
אף פעם לא הבנתי למה הפקחים כורזים אם כל מה שהם אומרים זה בדיוק אחד לאחד כמו בכריזה האוטומטית.
הכריזה של הפקחים הולכת ככה: " נוסעים נכבדים בוקר טוב וכנעןכדנעןדע דנוכענדןעח חיפה חוף כרמל הודכמהןדמהד כודמכןדכעןדמע אוניברסיטה וכידןעןדכחדע נסיעה טובה"
 

davidfainshtein

New member
מנהל
לא... נו!

בתקווה שבשנת 2015 הפקחים יפסיקו לצרוח בכריזה
אף פעם לא הבנתי למה הפקחים כורזים אם כל מה שהם אומרים זה בדיוק אחד לאחד כמו בכריזה האוטומטית.
הכריזה של הפקחים הולכת ככה: " נוסעים נכבדים בוקר טוב וכנעןכדנעןדע דנוכענדןעח חיפה חוף כרמל הודכמהןדמהד כודמכןדכעןדמע אוניברסיטה וכידןעןדכחדע נסיעה טובה"
לא... נו!
אתה יודע כמה זמן הם מתאמנים בבית מול המראה?!
 

Ofekalef1

New member
בעיניי כל העניין של מערכות המידע בעייתי מאוד.

בתקווה שבשנת 2015 הפקחים יפסיקו לצרוח בכריזה
אף פעם לא הבנתי למה הפקחים כורזים אם כל מה שהם אומרים זה בדיוק אחד לאחד כמו בכריזה האוטומטית.
הכריזה של הפקחים הולכת ככה: " נוסעים נכבדים בוקר טוב וכנעןכדנעןדע דנוכענדןעח חיפה חוף כרמל הודכמהןדמהד כודמכןדכעןדמע אוניברסיטה וכידןעןדכחדע נסיעה טובה"
בעיניי כל העניין של מערכות המידע בעייתי מאוד.
לטעמי, יש לנקוט בפתרון לטווח הקצר ובפתרון לטווח הארוך.
בטווח הקצר, לבטל כליל את הכריזה האוטומטית ולחייב את הפקחים לכרוז באופן מסודר על כל תחנה ועל אפשרויות ההחלפה. ביציאה מהתחנה הקודמת את שם התחנה הבאה, ובכניסה לתחנה כולל אפשרויות ההחלפה.
&nbsp
למה זה דרוש? היום יש בלגן שלם. ברכבות DD יש כריזה גם ביציאה מהתחנה וגם בכניסה לתחנה, אבל לעתים קרובות (לפחות אצלי לעתים קרובות מאוד) היא לא עובדת כראוי. כורזת התחנה הבאה כשיוצאים ממנה, כשנכנסים לתחנה שאחריה או יותר גרוע...
בקרונות סימנס המצב דומה רק שאין כריזה ביציאה מהתחנה הקודמת אלא רק בכניסה (והיא לא אומרת "הרכבת תיכנס מיד" אלא "התחנה הבאה").
&nbsp
גם אין ממש עקביות בנוגע לתיאור ההחלפות - לפעמים מודיעים רק על ההחלפה למודיעין ולנתב"ג, לפעמים גם לתחנות בני ברק-הוד השרון, לפעמים גם תחנות הביניים מת"א לחיפה.
&nbsp
במצב היום אנשים שנוסעים לראשונה או לא באופן תדיר לא יכולים לדעת בכלל מתי הרכבת עומדת להגיע לתחנה הבאה, מה זה שם התחנה וכו'. כמות הפעמים שאנשים שאלו אותי האם זו תחנת ההגנה? איזו תחנה זו ארלוזורוב? (זו גם בעיה של שם תחנה אולי) מתי זה רמלה? וכו', היא גדולה מאוד. אנשים לא מצליחים להסתדר לבד. מה עיוורים עושים אין לי מושג.
&nbsp
בטווח הארוך - צריך לעשות שהכריזה תהיה מדויקת ועקבית, ואז הפקחים לא יצטרכו להכריז על התחנות ויימנע כאב ראש מיותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה