סיכום שלי של שנות ה70

BarcaBoy2

New member
סיכום שלי של שנות ה70

אוקיי אז העונה הזאת היתה דיי טובה היתי נותן לה ציון 7.5 אבל מה הם כאילו סיימו עם שנות ה70 אבל נשארו מה זה הרבה שאלות פתוחות שחשבתי שבפרק האחרון יענו עליהם לפחות כמו מאיפה באמת בא פז כבר 2-3 פרקים הם דיברו ודיברו על זה ובסוף גם בפרק האחקון לא באמת אמרו מאיפה הוא וזה איכזב.. עכשיו אריק חזר והוא ודונה השלימו ומה קורה איתם עכשיו? שוב אין תשובה בכלל אין תשובות לשאלות של מה יקרה בעתיד עם כל אחד ואחד.. ועוד משו היו צריכים להביא את לורי לפרק האחרון ולספר מה קרה איתה וגם לספר מה עבר על קלסו ואריק כשהם היו איפה שהם היו ושוב לא אמרו כמעט כלום ועוד משו זה רק אני או ששחכו להכליל את רנדי בפרק סיום הזה נראה לי לא ראיתי אותו וגם אבא של הייד יכל לקפוץ וגם לא הראו אותו היום.. וגם ליאו לא ממש היה קיצר פרק מבוזבז שאם זה היה תלוי בי היתי עושה אותו אחרת לחלוטין אולי אפילו בשני חלקים!! אז בנתיים נגמר שנו ה70 אבל אל תדאגו עוד יגיע היום שנראה את שנות ה80 בדרך זו או אחרת..
 

aviGODFATHER

New member
אני אחסוך לך את המאמץ...

במשך כל הסדרה לא חשפו את ארצו של פז, וגם את שמו (FES זה קיצור של Foreign Exchange Student). בקשר לשם, נמסרו כל מיני רמזים - השם מאוד ארוך וקשה לביטוי, וש5 ה-K האחרונות הן שקטות, אבל את השם המלא לא נתנו. בקשר למיקום - המון רמזים נמסרו (בין היתר:זה אי, אין בו שלג) אבל מקום מפורש לא נמסר. כמובן שאם בודקים את כל הרמזים אפשר להגיע לכל מיני תאוריות מעניינות.... מידע יותר מפורט (עם כל הרמזים, גם על השם וגם על ארץ המוצא) אפשר למצוא בערך של פז בוויקיפדיה (בפסקה Origin).
 

BarcaBoy2

New member
כן היו רמזים ובכל והם היו..

צריכים לחשוף מאיפה.. הניחוש שלי הוא שזה אי באמריקה הלטינית הוא אמר שהוא חוזר הביתה דרך ברזיל שזה קרוב.. אהבתי את מה שרשמת על הראשי תיבות אבל השם שלו זה paz עם z לא s אבל רעיון חמוד חח
 

L i l A L o

New member
לא, השם הוא FES

PAZ זה בכלל לא מבטאים כמו את השם שלו, זה כמו התחנת דלק
 

Rose131

New member
הראו אותו לשנייה

הוא שתה בירה עם קיטי במטבח בזמן שהיא חיבקה את הייד.. אבל חוץ מזה כלום.. באמת היו צריכים לפרט יותר, אני ממש מקווה שיעשו פרק איחוד לענות על הכל...
 

L i l A L o

New member
זה בסדר שלא ראו את רנדי

יותר מידי, הרי הוא באמת לא היה חלק פעילח יותר מידי בסדרה. רק בעונה האחרונה. ואני גם לא חושבת שהיו צריכים להגיד את הארץ של פז, כי זה כל הקטע פה, שאנחנו לא יודעים מאיפה הוא בא. אם היינו יודעים זה היה קצתמ אכזב אני חושבת, זה הורס קצת את האפקט. בקשר לפרק, היה די מעפן האמת. למרות שלא ציפיתי ליותר אחרי עונה כזו.. זה היה נחמד לראות את הפרק הראשון והאחרון ביחד.רואים כמה זמן עבר, כמה דברים השתנו, איך הסדרה הייתה פעם הרבה הרבה יותר טובה... בכל אופן, טוב שהם סיימו כאן ולא המשיכו לעוד עונה, כי אז כבר בכלל זה היה נהרס. אה, ואהבתי את הסיום מעגל הזה, של היום האחרון של שנות ה70.. זה היה סיום נחמד לסדרה:) ולפחותץ אריק וקלסו באו לביקור:] וגם סגרו מעגל עם הקטע של המכוניות שפועלות על מים במעגל.. במעגלים תמיד טובים.. וגם הקטע של המגדל מים.. היו קטעים נחמדים סה"כ. טוב, אני חופרת. קיצר, היה וטוב שהיה. ועצוב שנגמר וזוה. עכשיו צריך לצאת משנות ה70.
 

BarcaBoy2

New member
כן גם אני אהבתי את הקטע עם המכונית

שעובדת על המים חח שהחזיר אותנו לפרק הראשון חח זה היה נחמד
 

L i l A L o

New member
אה וראיתם את ההבדלים בשיר?!

איך הוא התפתח עם השניםD: האמת, אני יותר אהבתי את הגרסה של העונה הראשונה... יותר אוטנטי, פחות מודרני. מגניב כזה.
 
זה נראה לי השתנה כל עונה לא?

ראיתי השבוע פרקים מהעונה הראשונה ויש שם דברים כ"כ שונים פז כזה עולה חדש וג'קי ממש ממש קרציה :)
 
יש לי המון פרקים מפוזרים

מהמון עונות וההבדלים מטורפים גם בסגנון הבדיחות והיחסים בין השחקנים
 
למעלה