סיכום לקראת סוף עונה 3 :

סיכום לקראת סוף עונה 3 :

איזה פרק (או קטע) הכי אהבתם עד עכשיו (כמובן שכולל עונה 1+2)?? אני אהבתי את סוף פרק 14 ותחילת 15 (בעונה הראשונה ) כאשר לינק "הוצא להורג" פרק שממש ממש מתח אותי וריגש אותי, ממש בכיתי כל הקטע הזה, ולפני שהוא נלקח לכסא, כשהם דיברו ושיחקו קלפים, אלה היו קטעים ממש מרגשים.. מה דעתכם, מה הכי אהבתם?
 

b l O o b

New member
את הקטע שכרתו לטי-באג ת'יד!!../images/Emo6.gif

אני כולי מתלהבת ואחותי כמעט מקיאה..!
 
חח ../images/Emo6.gif גם אני הייתי מהמתלהבים!

רוב האנשים שראיתי איתם את הקטע הזה (כי ראיתי אותו כמה פעמים) ממש נגעלו, אותו בר לגבי הקטע שהוא חתך למייקל את האצבע.. חחח גדולללל
 
אולי ממש הפתיע המוות של אברוצי

ורוניקה פחות זה היה יותר צפוי, אבל ככה לקבל כדורים בפרק הרביעי (עונה 2)? זה בכלל לא היה צפוי, ובדיוק אותו שבוע ראיתי בחורים רעים 2 והוא שיחק שם מאפיונר אבל רוסי ומת בצורה דומה ביריות, וזה קצת בילבל אותי הסדרה והסרט,ומעניין איך הוא היה מסתדר בסונה.. בטח היה מנהיג, וזה מראה שהסדרה תמיד יכולה להפתיע.
 
פרק לפני אחרון עונה ראשונה

לדעתי אחד הפרקים היותר מותחים שנראו בטלוויזיה בשנים האחרונות, והקטע האהוב עליי, הוא באותו פרק, שהם עוברים דרך החבל. ללא ספק הרגע הכי מותח בסדרה מבחינתי. הדופק שלי הגיע לשיאים חדשים באותם רגעים. בכלל, לפרקים לפני אחרונים בעונה יש נטייה להיות הכי טובים ... ראו ערך דקסטר עונה ראשונה, סופרנוס עונה שישית, אבודים עונה שנייה ושלישית, האוס עונה ראשונה ... גם מאוד אהבתי את הפרק בעונה הראשונה שיש בלאגן בבית כלא והאסירים משתלטים עליו.
 
למעלה