סיכום יום ראשון בעולמות: מוי כיף!

אלודאה

New member
אני מתה עליך! מפגרת.

וחוצמזה, נראה לי שאילו היינו חושבים על זה ביום הראשון במקום בערב של היום השני היא היתה ששה לעזור הרבה יותר
 
תודה גדולה לכל המסכמים והמשתפים ברשמים

לא הגעתי הפעם וכל אחד מכם איפשר לי הצצה או טעימה ממה שהפסדתי
גם נגעתם לכמה התלבטויות שהיו לי ועשיתם לי בכך שירות משמעותי מאד!
 

avivs

New member
לצערי לא יצא לי להיות השנה


אבל נשמע שהיה מעולה.
 

Yuli Gama

New member
עולמות עם 2 ילדים - הכנס שלנו

פחות כנס ויותר ילדים אבל עם מחווה מיוחדת ל "החייזרים דיברו גרוזינית"

לינק
 

Boojie

New member
צוות עיצוב דיווח לי

שהם התריעו שוב ושוב בפני הנהלת הכנס שבשום אופן לא יעזו לחסום את המעבר בכניסה עם דוכנים, ההנהלה עשתה כן כן עם הראש, ובסוף כן חסמו שם עם הדוכנים.
נו, כל מה שצריך זה איזו שריפה קטנה שבה ייהרגו אנשים כי המעבר לא פתוח כמו שצריך, והנהלות כנסים יפסיקו לעשות שטויות כאלה. אולי.
 
לא ממש הבנתי את ההגיון בכך

בהתחשב בחצרות המקסימות של האשכול שאפשר לשים בהן דוכנים
 
קצת באיחור - סיכום הכנס שלי. יום ראשון:

היה כנס מעולה!
מהטובים ביותר עד כה.
בכל סלוט התלבטתי קשות למה ללכת, כי הכול נראה כל כך מעניין, ולאחר בחירות קשות וויתורים כואבים, הרגשתי בכל סלוט שאכן בחרתי נכונה את האירוע הטוב ביותר. מה שנתן לי את ההרגשה שכנראה הייתי מרגישה כך בכל בחירה, ושפשוט היו תכנים מעולים.
בקיצור – עם קצת עזרה ממכונת זמן או מחולל זמן יכולתי לעבור את הכנס הזה 4-5 פעמים בלי להשתעמם.
עוד יאמר לטובה – היה הפעם אחוז גבוה של אירועים שאינם הרצאה פרונטלית – שעשועונים, מופעי הומור, מופעי פילקים ושירים – מכל אחד מאלה היו לפחות שלושה. זאת בנוסף לסדנאות הרבות (שבע סדנאות, מתוכן שלוש סדנאות כתיבה). נדמה שזו מגמה שנמשכת בשנים האחרונות וכעת הגיעה לשיאה. לדעתי זהו בדיוק המינון הנכון וכדאי להשאיר אותו כך גם לשנים הבאות.
אירועים שהייתי בהם:
הפאנל "שיגעון של אבולוציה", שכבר דובר עליו כאן – רצף הרצאות קצרות מעולות, שחלקן חידשו לי ממש וחלקן רק האירו נושא מוכר לי מזווית חדשה ומשעשעת.
ההרצאה "אלוהים טוב דיו" של אורי עמית. מרצה מעולה כתמיד שאני משתדלת לא להחמיץ אף הרצאה שלו. מי שעדיין לא מכיר מוזמן לחפש הרצאות שלו בכנסים הבאים. שילב בצורה מרתקת ומעוררת מחשבה בין דת, פסיכולוגיה ופילוסופיה, ליצירות: הארי פוטר, שר הטבעות, נרניה וחומריו האפלים.
"אולי ראיתם את בעלי? אשתו של הנוסע בזמן" הרצאתה של שירלי קרקוב. הרצתה מעולה, עם ברק בעיניים, והאירה לי נקודות רבות למחשבה בספר אהוב עליי שאני מכירה כמעט בע"פ. יצוין שלמען הרצאה זו נאלצתי לוותר בכאב על שלושה אירועים לפחות (החידון, ההרצאה של חגית וינר ואסיפת האגודה).
המופע המעולה "משוטט בין עולמות" של אלי בר יהלום. מומלץ בחום אם יעלה שוב בכנסים עתידיים. ואם לא – לכו לקנות את הדיסק. אלי בר יהלום כשרוני בצורה מדהימה (במיוחד בעיניי -זייפנית חסרת תקנה שמוסיקה תמיד נראית לה כמעשה קסם) – הוא כותב, מלחין, מבצע את שיריו ומלווה את עצמו בגיטרה, כשכל שיר הוא בעצם סיפור מד"ב או פנטסיה שיוצר עולם שלם משלו, וכל שיר מצחיק/ מרגש/ מפחיד/ מעורר מחשבה, ולפעמים כל אלו יחד. עבור נוכחותי במופע ויתרתי בכאב על ארבעה אירועים (כל שאר האירועים בסלוט), במיוחד על הרצאתה של נעמי שתמיד מדברת מרתק, ושגם הנושא שלה נשמע מבטיח. מקווה שתועבר בעתיד שוב ואצליח לנכוח בה.
תודעה קוטלת – הרצאה שבדיעבד הייתי מוותרת עליה עבור עוד שעות שינה לקראת היום השני של הכנס. לא בגלל המרצה או התוכן (שהיו מצוינים) אלא בגלל היכרותי הלא מספקת עם באפי. להרצאה זאת הלכתי בעצם בגלל שב"לשיר בכל הכוח המטריקס" כבר הייתי באייקון, וההרצאה על הגמדים שהועברה במקביל דרשה יותר מדי היכרות עם כתבי טולקין.
 
יום שני:

ההקרנה "תור הדרקונים: הכפרה" – חביב. נע בין לארפ מושקע להפקת חובבים דלת תקציב. נהניתי בעיקר להריץ דאחקות והערות ציניות עם זו שישבה לידי (מקווה שעד הכנס הבא גם אזכור את השם שלך!..)
החידון "רגע, לא הספקנו!" - נהניתי אף על פי שהוא נראה לי מעט קצר מדי. הייתי גאה בעצמי שזיהיתי את כל המובאות הספרותיות (וכמעט שום דבר מסרטים, סדרות ומשחקי מחשב. מממ... מעניין מה זה אומר עליי).
"החייזרים דיברו גרוזינית: סרטי מדע בדיוני בברית המועצות" של איגור ארמיאץ'. נהניתי והחכמתי. איגור חידש לי הרבה, והוא גם משעשע כתמיד.
ההרצאות "קולין קריווי פוגש את הארי פוטר" ו"האם לג'ינגים יש נשמה" – התלבטתי קשות האם להחליף את שתיהן בכרטיס לנולד לפילק (שלא החמצתי מאז שנתו הראשונה), ורק בגלל עומס בקופות ונפילת המחשבים החלטתי לא לחכות ולהכנס אליהן בכל זאת, מה שהיה לטובה, במיוחד לאור מה שאני קוראת כאן על "נולד לפילק". שתיהן היו הרצאות מאוד קהילתיות במובן הטוב של המילה – משעשעות, שלא לוקחות את עצמן ברצינות רבה מדי, עם קהל צעיר, והרבה הערות ביניים. במיוחד שמחתי שהצלחתי להשיג כרטיס ל"האם לג'ינגים יש נשמה", שפיספסתי באייקון. ההרצאה על המעריצים המטורפים של הארי פוטר אכן מילאה את ציפיותיי לחזות במעשי טירוף של אנשים שההערצה אצלם קצת יצאה מפרופורציה ("יש ליגה רשמית של קבוצות קווידיץ אמיתיות!! אבל הם עפים נורא נמוך!!..").
את הכרטיס לפאנל על אסימוב שבטח היה מעולה, החלפתי בהשפעת חברים (כדי לשבת לידם) ב"לונה לאבגוד: לא רק שנורקקים" ו"נקראים מצחוק".
ההרצאה של אמנון הלל על לונה לאבגוד היתה מרתקת והאירה באור חדש דמות משנה הזויה וקצת זנוחה שרגילים לתפוס בתור האתנחתא הקומית.
"נקראים מצחוק" היה מאוד משעשע, ובניגוד למה שחשבתי, לא הצריך היכרות מעמיקה עם כתבי טולקין כדי להנות ממנו. המופע היה מדויק ומושחז וניכר שנערכו עליו חזרות רבות.
אחרי אירוע הסיום נכנסתי להרצאת הדוקטורים של קרן שכבר הוזכרה פה, והיתה משעשעת (וקופצנית) כרגיל.
לסיום, נכנסתי להרצאה של רז דקל, לא כבחירה ראשונה (העדפתי את "למה גיקים משתגעים על פנטזיה?" או את "אלוהות: שיגעון או מציאות" + המתמטיקה של השיגעון") אך היא היתה היחידה שנשארו לה כרטיסים. ההרצאה אכן היתה מעניינת ומחכימה, אך בשלב מסוים לא הצלחתי לשמור על עיניים פקוחות בשל השעה ושני הימים העמוסים שעברו עליי...
מבחינת התכנים הכנס היה מעולה, אך מבחינת סדר ואירגון נדמה שהיו יותר "חריקות" מאשר בשנים עברו – הטעויות הרבות בתוכנייה, אי הבנות בקופות, אנשי סגל שונים שאומרים ההפך זה מזה, ועוד אילו תפרים לא סגורים עד הסוף שאני לא יודעת לשים עליהם את האצבע או להזכר בהם כרגע. זה החיסרון באירגון הבנוי כולו על התנדבות, ואני בטוחה שהכול נעשה בכוונה טובה ובאהבה. יתכן שהכשלים הקטנים נובעים מחילופי תפקידים בסגל ומריבוי אנשים בתפקיד שחדש להם, ואני מקווה שכולם ילמדו מהניסיון על מנת לשפר את הכנסים הבאים.
בסך הכול היה כנס מצוין, והמון תודה לכל העושים במלאכה!
 

אלודאה

New member
נכנסת לכל מה שלא הספקתי!

איזה כיף לך


מצד שני - עכשיו אני יותר מתבאסת שהפסדתי את ההרצאות האלה.
 
תקנאי!


אבל למה לא הספקת? היית בהרצאות אחרות, או אילוצי הגעה, ילדים, הסתובבות בפונדק ובדוכנים וכאלה?
אני בטוחה שגם את היית בהרצאות שאני רציתי להגיע אליהן ולא הצלחתי.
 

אלודאה

New member
כל הנ"ל...

בנוסף - הגב (אוי), שגרם לזה שאחרי שעה וקצת של ישיבה באודיטוריום הייתי צריכה שעה וקצת של שכיבה על הגב בפונדק.
חוצמזה, ילדים מחייבים יציאות סדירות לארוחות (מה שמונע כניסות להרצאות), אחרת נתקעים עם דרדקים עצבניים ובוכיים במקום יפהפיה שעולה על הבמה להשקיט את כולם לפני ההרצאה של אמא.
 

subatoi

New member
אגב, בסוף לא התיישבת בכלל על הכסא

בהרצאה שלך, למרות שהזהרת אותנו מראש שתעשי את זה וערכת לנו היכרות איתו.
שקרנית
 
למעלה