סיכום חווית ניוד 4 קווים סלולריים לחברה אחת
מ 3 חברות שונות.
בראשון הניוד התעכב ב 48 שעות (סופשבוע, כנראה תקלה בניוד)
בשני הסתיים כראוי
השלישי היתה תקלה שבה כ 8 שעות המספר היה מנותק (הוגשה תלונה למשרד התקשורת)
הרביעי הסתיים כראוי (עם הודעה מסלקום להחזיר את הסים או נחויב ב 59 שח)
ציון של 2 מתוך 4 הוא ציון גרוע לתהליך הניוד!!!
מ 3 חברות שונות.
בראשון הניוד התעכב ב 48 שעות (סופשבוע, כנראה תקלה בניוד)
בשני הסתיים כראוי
השלישי היתה תקלה שבה כ 8 שעות המספר היה מנותק (הוגשה תלונה למשרד התקשורת)
הרביעי הסתיים כראוי (עם הודעה מסלקום להחזיר את הסים או נחויב ב 59 שח)
ציון של 2 מתוך 4 הוא ציון גרוע לתהליך הניוד!!!