סיכום ושאלה לגבי בעיית זיהוי USB2

דיקלוס

New member
סיכום ושאלה לגבי בעיית זיהוי USB2

שוב סליחה על הפצת השאלות במספר פורומים, אך בשום מקום לא הצליחו לענות לי.. לרקע של הבעיה אפשר לראות פה וכאן את השאלות ותשובות כדי להבין את הבעיה.. לאחר המון נסיונות אני חושב שיש 2 אפשרויות.. או שצריך לעדכן את ה BIOS. או שפשוט אין לי USB2. אך לוח האם שלי תומך בו. לא הייתי רוצה לעדכן סתם את ה BIOS רק בשביל 'לנסות' ולראות אם הבעיה תעלם לה.. מה דעתכם? מה אני יכול לעשות? איך אני יכול לדעת עם יציאות ה USB שיש לי הן USB1 או USB2? האם יש הבדל חומרתי או שכל מה שצריך להפוך USB1 ל USB2 זה תמיכה של לוח האם ודרייבר מתאים? אשמח לקבל תשובות על השאלות שלי ופתרון לבעייה.. תודה רבה.
 

blzvi

Active member
הוא כבר יודע

אם זה USB2 הוא ידע . לא ניתן לשכנע USB1 לעבוד כ USB2 . מלבד זאת הם נראים ,נשמעים ומריחים אותו דבר. מכיון שזה התקן הקיים על לוח האם ,מין הסתם הדרייברים נמצאים ב CD תמיכה שקיבלת על לוח האם . ולא משנה איזה מערכת הפעלה או איזה ערכת תיקון יש לך . מכרו לוח אם עם USB2 אז תתקין דרייבר ויש לך USB2 . הרי ברגע שאתה מזכיר עידכון ביוס אתה יוצר סתירה פנימית .
 

דיקלוס

New member
כן.. יש סתירה זה נכון אבל..

בהתקנת דרייבר USB2 הוא נותן קוד שגיאה 10 וסימן צהוב במנהל ההתקנים. נברתי ומצאתי את הדיסק של לוח האם ויש שם דרייבר ל USB2 אז התקנתי אותו, אמרתי אולי זה שהורדתי מאתר היצרן לא תקין, אבל אותה בעיה.. אז מה קורה פה?
 

דיקלוס

New member
אה.. יש לי,

=]
USB1 Controller VIA VT83C572 PCI-USB Controller​
זה מציג לי את מה שמותקן עם הדרייבר? או את החומרה בלי קשר לדרייבר?
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

למיטב ידיעתי חומרה, לא רשומים לך שם עוד פרטים ברשימה? באיזה לוח אם מדובר?
 

דיקלוס

New member
בזה אני רוצה להיות בטוח..

אם זה נותן מידע רק לפי חומרה או בהתאם לדרייבר שמותקן.. וכמו שציינתי בהודעה הראשית (בקישורים) נתונים: מערכת הפעלה: XP PRO SP2 לוח אם: ECS P4VMM2 ביוס: AMI הלוח תומך ב USB2
 

ykiki

New member
יש תמיכה ב- USB2 בלוח שלך.

הנה דף הדרייברים של הלוח שלך, יש שם גם דרייבר ל- USB2 http://www.ecsusa.com/downloads/p4vmm2-v8.html למרות שעם SP2 אין בו צורך. במקביל, יתכן והבקר של USB2 לא מאופשר בביוס, ולכן פועל רק במצב של USB1. חטט בתפריטים בביוס, ונסה לאתר את השורה ששולטת על בקר ה-USB, והעבר אותו למצב ENABLE.
 

דיקלוס

New member
מצאתי את הדיסק של לוח האם

ויש לי את הדרייבר.. ובBIOS אין שום איזכור ל USB2 לכן חשבתי שאולי צריך לעדכן BIOS..
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

נשמע לי קצת מוזר לעדכן BIOS בשביל שהלוח יתמוך ב-USB2...
 

דיקלוס

New member
לוח האם עצמו תומך USB2

אבל חשבתי שאולי ה BIOS שהרי אחראי לזיהוי ההתקנים בין השאר לא מזהה..
 

nisso167

Member
מנהל
אם בכל זאת בא לך להתעסק עם הביוס,--

קח מדריך מפורט ומושקע. מציע לך להדפיס ולעבוד בדיוק לפי ההוראות. שים לב, אתה יכול לגמור עם הלוח. על אחריותך. http://hwzone.co.il/guides/biosupdate/
 

דיקלוס

New member
כן.. ידוע לי הסיכון לכן אני לא

ישר קופץ כמו חמור בראש=] תודה בכל אופן
 

S443

New member
אתה מתכוון שיש לך מחשב ישן עם טכנול

טכנולוגייה של USB 1 ואתה מצפה שהיא תכיר ותתמוך ב-USB 2.... אין מצב כזה מכייון שהלוח שלך תומך בישנה... ולכן כשאתה מחבר אתה מקבל הודעה שאומרת לך שהמכשיר שהכנסת פשוט תומך ב-USB 2 וזה אומר שאתה תמשיך להשתמש בו אך ורק ב-USB1 הבקר שלך בעצמו שיושב לך על הלוח הוא ישן... סבבה?! בברכה שגיב
 

דיקלוס

New member
כן ולא..

לוח האם בהחלט תומך ב USB2 יכול להיות אולי שאכן מורכב בקר USB1 ולא USB2 השאלה היא איך אני יכול להיות בטוח בזה.
 

blzvi

Active member
עוד פעם אתה סותר את עצמך

אם לוח האם תומך ב USB2 אז קרא שוב את החוברת של לוח האם. הבקר מולחם על לוח האם. מה זה תמיכה? זה לא בתוכנה או קושחה ,זה ממש בחומרה , אשכרה חומרה ,כי USB2 זהה ל USB1 לבד מהביצועים. יתכן ורק חלק מהיציאות הוא 2 .
 
למעלה