סיכום השרשור של שני,קצת סדר

סיכום השרשור של שני,קצת סדר ../images/Emo9.gif

כי המון הודעות מרגשות,טובות יותר וטובות פחות די "הולכות לאיבוד" (איפה זה איבוד ?
) בלי תגובה חשבתי לנכון לתמצת את הכל להודעה אחת שיהיה קל יותר להגיב אליה . קודם כל אני חושבת שמגיעה
לשני על הגיית השרשור ועל התגובות האישיות (
) במלוא ה
והאיכפתיות. באמת,כל הכבוד לך
. השרשור הזה כמו שעינבל אמרה :"עוזר לבחון את השבוע החולף, להזכר ולעשות סדר חיובי בראש" וצדקה
. ועכשיו...מה היה לנו כאן
מעין של נגה30 מתיישבת לבד
על "קו האופק1" (החסויה
שלנו) עבר שבוע מתיש ,בו בין היתר נרשמה אחר כבוד הבת הבכורה למעון וה
סודר.
ליהונתן (של אמא שלו
) בקעה שן ראשונה (
) והשניה בדרך. וחוצמזה קרו עוד כמה דברים נחמדים (תציצו בהודעה המקורית ,כאן זה תמצית
)
לאמא של שחף היה שבוע טוב (התעמלות
,אהבה
ועוד כמה דברים טובים
).
מאיה של איריס התהפכה בפעם הראשונה (
).חוצמזה
לאבא של מאיה שמתחיל עבודה חדשה ו-תיהנו לכם בצפון
.
היידי אור חשפה לפנינו בטן של חודש חמישי (
) שיוצרת תנועות (
) וכן גילתה שאת שבועות היא תבלה בחופשה משפחתית (איזה כיף לך
).
ריקי29 מאושרת שסופסוף יש לה מה לכתוב כאן ובאמת...כדאי לכן לקרוא את ההודעה המקורית.טבולה באושר
.נהדר
לברוריה ולוטן יש תקופה מוצלחת (
) וכיף לשמוע על דברים טובים כאלו גם בגיל שנתיים (=מרד ה"נעורים" הידוע)
.
ות.
לבוטן היה שבוע אסרטיבי במיוחד והיא גם הסתפרה (איזה אומץ
). והכי הכי- יש לה את כרמל. מה יותר חשוב מזה
.
.
ההודעה שלי כמובן ארוכה (רומניה ,אין מה ל'שות
).ושוב
.
השבוע של חגית היה "מישמיש". אורן פתחה את הסנטר (
) אבל הייתה גיבורה אמיתית
בזמן הטיפול. ועידו כבר ילד גדול ,נשקן ואוהב אפטרשייב. הרבה בריאות
ל-זיו של סמדר בקעו 2 השיניים הראשונות (
),החלה זחילת 6 ובוצעה גם עמידה
,כל הכבוד !
על לימור (מתרגשת) עבר שבוע נפלא עם בעל תומך ואוהב ובת מדהימה ומתוקה.
.
כנרת של אופק כתבה לנו (אחרי היעלמות קלה) מ
ה החדש.מזל טוב ו-עכשיו אין לך יותר "תירוצים" !.
.
יעלי הפנימה שאלה שלה כבר ילדה גדולה (ומתוקה
).היש תובנה מקסימה מזו
.ג'וגינג נעים לך (בריצה אחריה
).
על עינבל עבר שבוע משופע אירועים. החלמה מדלקת בתוספתן (החלמה מהירה
),דיאטה מוצלחת,ליה צועדת ובכלל- טוב לה עם משפחתה.
.רק אושר ובריאות.
גם על דפנה עבר שבוע גדוש מלא אירועים.אתן מוזמנות לקרוא ,להגיב ולעודד.(מילה ממני...אני רק יכולה להצדיע לך שעם כל הקושי הפיזי והנפשי שאת עוברת,את נשארת בן אדם מקסים,איכפתי,אוהב ורגיש.
+
מיוחדת לך יקירה
). בין יתר ההודעות (קצת מפה וקצת משם...)
ל-ניצן של רותי הורידו את הגבס .ב"ה.
טוויטי ילדה בן בשעה טובה .מזל טוב מכולנו
.
על "יודזיק" ועמית@ עבר שבוע לא כ"כ טוב (לא פירטו...) וכל שנותר הוא לאחל שיהיה טוב -בקרוב
(
).
טוטי30 מרוצה שהגיע סופ"ש ושמה תמונה של ה
מבלה עם אביו בקניון.
ות מ
.
ואיוש (איה של בר) מרוצה שיש אייקונים חדשים.מצחיקולה.
. זהו...בזאת סיימתי. שבוע טוב לכולנו
 

גלשני

New member
התגעגעתי לסיכומים המדהימים שלך../images/Emo23.gif

(ולאיפה נעלמה לילו המסכמת השנייה
)
מכל ה
על המילים החמות ועל הסיכום המקסים, בזכותך ה
שלנו הוא המקום החם והנפלא שהוא היום.
 

טוטי30

New member
כייף של הודעה מרוכזת!../images/Emo23.gif

שירלי, התגעגעתי לסיכומים שלך כל כך.... מפצירה בך לשוב לפינה שלך!!!!!!
על ההשקעה והזמן והאהבה שלך
 

מתרגשת

New member
שירלי יקרה תודה ושוב תודה../images/Emo24.gif

אני תמיד שמחה לקרוא את ההודעות שלך. לולא הן אני מפספסת כל כך הרבה דברים. את ה
הבלתי מעורערת שלי
 

ayush

New member
אין כמוך ../images/Emo24.gif באמת שהתגעגעתי

לסיכומים שלך
והעיקר שגם אני מופיעה בסוף
 

עינבלית

New member
../images/Emo45.gifסיכום של שירלי- התגעגענו!

שירלי- תודה על הסיכום!!! ותודה על האיחולים!
 

dafgol

New member
../images/Emo51.gif שירלי ../images/Emo25.gif

אין כמוך
מקווה שקיבלת את המייל שלי אתמול , נדברוס בערב
מתגעגעים פה אנחנו
 

wieci

New member
וואו ../images/Emo70.gif כל הכבוד של ההשקעה ../images/Emo70.gif

פשוט אין כמוך
 

קארין 25

New member
../images/Emo140.gif

מזל שיש סיכום...מתאים בול למתעדכנות בסופ"ש בלבד (מודה באשמה
)
 
למעלה