סיכום השבת המדהימה שהייתה לי...!!!!

סיכום השבת המדהימה שהייתה לי...!!!!

קודם כל אני רוצה לציין שהפועל 'כתר' ת"א עלו למקום הראשון בליגת העל !!!!!!! והלוואי שנחזיר בסוף השנה את אליפות השרוכים. היה מזג אויר הכי בנזונה בעולםםםםםםם ..... כל כך מרגישים את הקיץ והיה כל כך כיף..... הלוואי שיהיה ככה תמיד :p ובערב... ליונל מסי הוכיח מה שאני אומר כבר שנתיים, הוא השחקן הכי טוב בעולם, הכי מוכשר, הכי מדהים, הכי חי את המשחק. שלושער מדהים, במשחק הכי טוב שראיתי השנה, ואולי בשנים האחרונות, בארסה - ריאל מדריד ... 3 : 3 מדהיםםם !! משחק עם לחימה, עם כישרון, עם כרטיס אדום, שיפוט בעייתי, שחקנים חמי מזג, שישה שערים, פנדל, צמד ושלושער והשחקן הכי טוב בעולם הצטיין והראה לכולם מי הוא, הוא הזכיר לי הערב את דייגו ארמאנדו אלוהים מראדונה. בגול השלישי שנכנס ברבע ל1 בלילה... צרחנווווווווו כמו משוגעים בדירה חביבה במרכז ראשון.. השתגענו, והשכן התקשר לדירה ושאל אם אנחנו על סמים :) חחחח ואיים להתקשר למשטרה אם לא נירגע.. הרוחות סערו מזמן לא הרגשתי ככה, זה היה יותר טוב מסקס. כן יירבו משחקים כאלה, וכן, מסי הגדול מכולם. שלכם, בלילה טוב ושמח סימבה.
 
אני מסטול מליונל מסי ששכחתי את..

יוליה המדהימה !!!!! היא למדה איתי בשכבה שנתיים בי"א י"ב.. ולא רק שהיא ילדה מדהימה, אמיתית, מצחיקה, מדהימה, מוכשרת, חכמה, יפה וחמודה, והילדה הכי גמישה שראיתי בחיים!!! ואתם באמת לא ראיתם את הדברים שהיא יכולה לעשות עם הגוף שלה, כי נערת גומי זאת לא מילה גסה אצלה אלא דרך חיים, אז היא זכתה וזה כל כך צדק לתוכנית, היא הייתה מדהימה וברמה הכי גבוהה והייתה בטח בין6-8 הכי טובים, והיתרון שלה שלא רק שהיא בחיים לא רקדה מקצועי ולא באה מריקוד, אלא היא עלתה פצועה לאחר ששלשום היא נקעה את הרגל וטופלה באיכילוב והיה חשש לביטול התוכנית.. מדהימה, לב רחב, ומגיע לה כל הכבוד, יוליההההההה אוהבים אותך.. ועוד משו.. היא מראשון :)
 
יוליה בהחלט מדהימה והגיע לה

לזכות !!! מהרגע הראשון שראיתי אותה בתוכנית האמנתי שהיא תגיע ותכזה בגמר
 
אני חשבתי אך לא הייתי בטוח בגלל

חוסר הרקע בריקוד מקצועי שלה, וחששתי שהיא תיפול בשלבים מכריעים כשיצטרכו לבצע דברים שהיא לא יודעת או לא קשורים אליה ולמרות הרקע האומנותי שלה וחוסר הידע בריקודים מגוונים היא עמדה בכל האתגרים ועשתה את זה בקלאסה .. באמת כל הכבוד :) קמפוס ראשון לציון אוהבים אותך.
 

cobainos

New member
מסי בהחלט מלך

אבל אין לי כרטיס לישראל-אנגליה אחרי שחיכיתי שנה למשחק הזה ובא לי לבכות.
 
למעלה