סיכום הופעה בלבונטין 7 - 28.11.08

gellerj

New member
סיכום הופעה בלבונטין 7 - 28.11.08

ובכן, רק יומיים אחרי ההופעה באלפנט ו-5 ימים אחרי ערב הפיוט בביט, הגעתי להופעה שלישית בשבוע אחד של ערן, שיא אישי חדש לכל הפחות :p הופתעתי לשמוע (לא במקום עצמו אלא כמה שעות לפני) שמדובר בהופעת עמידה, עניין נחמד לכשעצמו ומשהו שאני חושב שכדאי לבצע יותר. למקום הנחמד בלבונטין, שהוא אגב קרוב מאוד לגן החשמל שם ראיתי את ערן לראשונה, הגיעו כ-200 איש להערכתי. בין השאר ראיתי גם את קרן מההופעה בקפה ביאליק (קרן, אם את קוראת כאן - זרקי איזו מילה), המחמאה במקומה עומדת. הפלייליסט המלא: 1. בלילות של ירח מלא 2. הג'ינס הנמוכים 3. המכסה הירוק 4. הוא והיא 5. ערב ב' כסלו 6. חופשי 7. תכלית בתחתית 8. גלגל 9. נשים כותבות שירה + עדות 10. אליסה + קרבות תרנגולים 11. עלבון 12. ערב חולה 13. פרפרי תעתוע 14. כרמלה גרוס ואגנר 15. רטוב וחם 16. קיץ 17. תמונה אימפרסיוניסטית הדרן 18. תותים 19. בחוץ 20. Rush Time בפלייליסט המודפס הופיעו "רמזור" ו"על קו העימות" שלא בוצעו, לעומת נשים + עדות שלא היה בפלייליסט. השיר החדש הודפס הפעם כ"אני חופשי" (היה "חופשי" בפעם הקודמת), שכחתי לשאול את ערן איך ייקרא השיר בסופו של דבר. הפעם גם לא הצטיידתי במיטב המכשור האלקטרוני וצילמתי קצת רק בפלאפון - לא משהו באיכות גבוהה, אבל מספיק בשביל רקע חדש לפלאפון, שם ערן תופס את מקומו של ברי סחרוף אחרי 5 חודשים כמעט. בסופו של דבר הייתה הופעה מעולה כרגיל, "חופשי" שיר פשוט מצוין וביחד עם "בחוץ" אני כבר רואה שהאלבום החדש הולך לכיוון מאוד מאוד טוב. מקווה לשמוע גם את "ג'נטלמן" בהופעה בקרוב..
 

osn

New member
איזה כיף

נשים כותבות שירה, דווקא חיכיתי לשיר הזה באלפנט, תכלית בתחתית, עוד אחד שכמעט ונשכח בהופעות... והוא ביצע את בחוץ! נשמעת הופעה מעולה, כמו תמיד. כיף לך
 
יווו, איזה כייף לך

שלוש פעמים ערן צור בשבוע אחד! (ושיהיה לך כמה שיותר, כמובן , זה תמיד המוטו שלי :)) ) הג'ינס הנמוכים, גלגל, גם חופשי וגם בחוץ! נשמע שהייתה הופעה נפלאה תודה על הסיכום ומתגעגעת איתך לג'נטלמן, שיר נפלא. "בלילות של ירח מלא" פתח את השעה הנוכחית ברשת ג'. כל כך מרגש לשמוע אותו פתאום, צועק מהמקלט (לא שלא בדקתי פעמיים אם זה לא הדיסק שלי ממנו יצאו הצלילים מרוב שאני לא רגילה לשמוע אותו ספונטנית, ברדיו.) מה שריגש אותי מאד מאד שלח צמרמורות עונג ידועות אבל למה באמת? למה לא משמיעים אותו קצת יותר? זה שיר נפלא, ולערן יש לא מעט כאלה.
 

תמר לשם

New member
אני חייבת להצטרף אליך../images/Emo13.gif

אחרי צפייה בהופעות רבות של ערן צור בכל מני וריאציות, תמיד נשארת ציפייה להופעות רוק מלאות אנרגיה, הופעות שלצערי כבר לא מתקיימות בירושלים. לכן לקחתי את חברותי והגענו ללבונטין, ואיזה עונג!!!. משהו בשילוב של שלושתם יחד, באנרגיה שהם מביאים איתם ותוסיפו לכך קהל מצויין שבא לרקוד ולשיר, הפך את ההופעה הזאת לאחת המשובחות שראיתי אי פעם. והשירים החדשים, איזה כיף, יש למה לצפות
 

smaak

New member
אני דווקא אוהבת הופעות בישיבה

אולי מפאת גילי המתקדם, אין לי את הכוחות או את האופי לעמוד ולדחוף בני תשחורת מריעים כדי לראות קצת יותר טוב. נאלצתי לעמוד בהופעה של רוג'ר ווטרס בשדה החומוס בישראל זמן קצר אחרי שילדתי וזה היה לא ממש נחמד.. אני מעדיפה לשבת סביב לשולחן גבוה, עם משקה, תאורה אדמדמה ועשן מדומה (ולא של סיגריות). אבל אני מקנאה בך על שיכולת ללכת להופעה.
 
למעלה