סיכום דיון

התמ-ים

New member
סיכום דיון

הנדון: סיכום הדיון האחרון בפורום לאחר שהשחזנו עטים, כעסנו, התרגשנו, צחקנו, רבנו וצעקנו, האשמנו והואשמנו. ניתן רק לסכם את הדברים. הבאבאמיתי כתב דיברי טעם וחכמה, רק שאף אחד לא הבין אותו. אריאלה ניסתה למצוא שידך למעלה הדיון. וגם למי שהגיב לאותן ניסיונות. איש הרוח התרגש וצירף ניגון. שוני הצטרפה בשיר חדש שכתבה. אדמיני הגיב ב"שוני כישרוני" אורלי הסכימה עם אדמיני, אבל תתחשבן עם שוני בצ'ט מוישלה אופניק לא איכזב ואמר "הייי" צחקן הוסיף את הודעת השבת שלום/שבוע טוב (מחק את המיותר) השבועית שלו. דידיהררי קבל על זה שהפורום מנומנם וצירף בדיחה לא קשורה לדיון. אספקלריא האירה את הנושא מנקודת מבטו של הרב קוק. אל ג'י פאלקון תימצת את דבריו ב 2-3 עמודים בכתב קטן וצפוף. שרוול האשים את הימין והממסד הדתי וקרא להפריד את הדת מהמדינה. שינילה הסכים עם כולם, וגם עם אלו שטענו שחלק מהדברים סותרים זה את זה. נייטין, אם היה בפורום, היה מאשים את הציונים והציונות והציונים הדתיים. מאחר והוא איננו, אז ממלא מקומו הגיב בשמו. נני הגיבה? או שכן, או שלא, מה שבטוח אולי. להתמ-ים לא היה מה לעשות, אז הוא כתב סיכום דיון. שאר המשתתפים בפורום הסכימו או שלא, הצטערו שלא הגיבו, או שלא, אבל כעסו ששמם וניקם לא הוזכר בהודעת הסיכום. או שלא. בברכת המשך שת"פ פורה בעתיד
 

naani

New member
חחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

אורLee

New member
מזכיר לי את השיעמום מהשיעורים

בבית הספר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. המשועמם...עושה סיכום.. רק שהסיכום לא מדוייק.. התמי-ם נראה לי יש לך שיעורי בית להשלים. : )))))))))))
 

ש ו נ י

New member
רועלי - ראית את הפרסומת על זה שמת

משיעמום תוכ"ד שיעור בבית ספר? די! אם יש משהו שקורע אותי מצחוק כ"פ מחדש זו הפרסומת הזאת כי פשוט זה מזכיר לי את עצמי בבית ספר לפעמים הייתי בטוחה שתכף תכף אני גם הולכת לצנוח על הרצפה ולמות משעמום
 

אורLee

New member
שוני הוא לא מת

הוא צונח מהכיסא משינה. תהיי נוכחת בפרסומות!!!! חחחחחח אני כבר לא זוכרת למה היתה הפרסומת ,אבל זכור לי שלא היה קשר בין הפרסומת למוצר.
 

ש ו נ י

New member
תמימון - הכי גדולה בעיני השורה על

נני
או שכן או שלא מה שבטוח אוליייייייייייייי חחחחחחחחחחחחח
 

naani

New member
רק כי ביקשת ממש יפה ../images/Emo6.gif

דבר ראשון אני מסמיקית מהמחמאות... דבר שני... שונשונה אין כמוך
דבר שלישי... זה לא קורה הרבה אבל לפעמין גמלי אין מה להגיד
יומעולה
 

ש ו נ י

New member
מה אני אוהבת אצלך? אצלך הכל מעולה!

בעצם אממממממ או שכן או שלא אממממממ מה שבטוח? אולי
חחחחחחח אני קורעת אותייי חחחחחחחחח
 
זה שהתמים שלנו

הוא בחור כישרוני ומיוחד,את זה לא צריך בכלל לומר...הדברים ידועים ופשוטים
גמני הייתי בשמחה מסכם את הדיון אך אליה וקוץ בה...אינני זוכר אותו במדויק...אני ברשותכם רק רוצה להוסיף כמה מילים...דווקא על שני חברים די חדשים בפורום.שינלה וליאת (מישהי שאכפת לה). לא זה לא כ"כ קשור לדיון המדובר,אבל פתאום זה צץ לי. דווקא במצב הקשה שאנו נמצאים בו. בתקופה הקשה הזו שבנוסף לכל הצרות יש שינאה לכל דבר שבקדושה ובמיוחד במדיית האינטרנט אני נתקל בה מידי יום,הוכחתם שאפשר גם אחרת.הוכחתם שניתן לחיות ביחד לחלוק חויות,לשוחח ברוח טובה,לשתף ולהשתתף,לשמוע ולהשמיע ולהיות חלק בלתי נפרד מקהילת פורום "דתיים".זה יפה,זה נכון,וכנראה שזה גם אפשרי.ואני אומר לכם. "שירבו כמותכם בישראל"
 

התמ-ים

New member
אחרי הבלה בלה בלה,

כנראה שפספסת משהו ... הסיכום מתאים לכמעט כל דיון שהיה ויהיה בפורום
אז כנראה התמ-ים לא כ"כ כשרוני ... מקסימום קמת משועמם מכל דיוני הסרק ... שאל את אורלי
 
למעלה