YossihNew
Well-known member
בנואה, חלק ג'- 10 ביולי, 2007:
- הרצח הכפול וההתאבדות של כריס בנואה, אשתו ננסי ובנו דניאל, חווה כמה טוויסטים בשבוע שעבר כולל מעצרו של דוקטור פיל אסטין, היט על ה-WWE, וכמות חסרת תקדים של כיסוי תקשורתי לתעשייה והקורבנות שלה בעשור האחרון. רק דבר אחד בטוח. לא תהיה תשובה, או איזה הסבר למה שגרם לכריס לעשות את מה שהאמין בו. אם השניים התווכחו, וזאת עדיין התיאוריה השולטת, רק הם ידעו על מה. ננסי דיברה עם חברה טובה יום קודם לכן והסבירה לה ממה היא מודאגת, וזה חזה את גורלה, אבל היא נשארה בבית למחרת. אבל מה שלא דיברו עליו, רק שני אנשים ידעו. ננסי אולי לא ידעה אפילו מה גרם לכריס להשתגע. וכל המוות הזה היה מוזר בלשון המעטה. אף אחד לא יוכל להבין למה כבלו את הידיים והרגליים של ננסי. היו לה חבלות בגב ובחזה, אבל לא היה סימן למאבק כאילו נלחמה להימנע מהמצב. אפשר להגיד שעילפו אותה, אבל לא היו לה חבלות על הפנים, למרות שנחתכה וכנראה נדחפה לרצפה אחרי מותה. היא אולי נחנקה ואז נקשרה. היא הייתה לבושה וזה לא היה מיני.
- כשהשבוע המשיך, היו עוד פחות הסברים. זה שבנואה הפך לאלים ברגע לא הפתיע את חבריו. כמו שאמרו בחודש שעבר, אפילו הרצח של אשתו, אמנם לא הדהים את מי שהיה קרוב למצב, אבל בדיעבד הנישואין שלו ושל ננסי רק חיכו לפיצוץ. ננסי דיברה עם אחת מהחברות הכי טובות שלה יום קודם. המשטרה מאמינה, אבל לא בטוחה, שהרצח של ננסי היה כי אמרה לו שהיא עוזבת אותו. אבל דניאל? גם אלו שראו את הצד האפל של כריס שנים, לא מעכלים את זה. הסיפור המוזר על תסמונת איקס שביר, שסקוט בלארד החוקר אמר שלא אמיתי, הוביל להסבר שהוא חשש שבנו יגדל במצבו בלי הורים. והוא בטח עדיין חשש שבנו יגדל בלי הורים כי מי יכול היה לתפוס מה עבר במוחו של אדם שרבים החשיבו לחבר, אבל הראיות חושפות שהיה רוצח בדם קר. וככל שהראיות יצאו, כולל לפחות אדם אחד או שניים- השכנה שלהם, הולי מקפאג', ולפי שני מקורות, מנקה הבריכה- שדיברו עם כריס אחרי שננסי מתה, זה ברור שהוא עשה את כל זה. מקפאג', השכנה של משפחת בנואה, גילתה את הגופות, וטסה לבוסטון מחשש התקשורת. לפי עורך דינה, המשטרה הלכה לבית של מקפאג' ב-25 ביוני, וליוו אותה לבית של בנואה. השוטרים חששו להיכנס בעצמם בגלל שני כלבי התקיפה הגדולים. מקפאג' הכירה את הכלבים ונכנסה לבד קודם. היא מצאה את הגופות של ננסי ודניאל, וברחה מהבית, צורחת באימה.
- מקפאג' דיברה עם בנואה ביום שבת, אחרי שננסי נהרגה וכנראה גם אחרי שדניאל נהרג. עורך הדין שלה סיפר שהיא שמעה מכריס כמה הם היו חולים. באותו הזמן, היא חשבה שהוא פירט יותר מדי. מקפאג' לא חיבבה את כריס, היא חשבה שהוא מוזר, אבל היא הייתה קרובה לננסי, ודניאל שיחק עם הילדים שלה, ובא לראות את הסוסים שלה.
- מקורות אומרים שאחרי שהמשטרה מעריכה שננסי מתה, אבל לפני שדניאל מת, מנקה הבריכות ראה את כריס ודניאל. מקור אחד אמר שהם שחו בבריכה באותו הזמן אבל זה לא היה הסיפור שהשני אמר. וינס מקמהן אוהב להגיד שהתפיסה היא מציאות, כי הוא חי בעולם שבו הוא שולט. אבל התפיסה של הארגון והתעשייה שלו, וגם של הפשע הזה, שונתה בידי כוחות חיצוניים כי ערוצי הכבלים נתנו לזה כיסוי תקשורתי אדיר כאחד מהסיפורים הכי גדולים. יש כיסוי תקשורתי חסר תקדים וקריאות לרפורמה בתעשייה, אבל כרגע WWE המשיכו עם עסקים כרגיל. חוץ מהחרמת שלטים בטלוויזיה שקשורים למשפחת בנואה, לצפות בטלוויזיה זה ממש הזוי, כאילו יש הכחשה שקרה משהו בחוץ. כולם די מזועזעים, אבל הם מציגים את זה כאילו זה עוד סיפור שלילי בתחום, ושעוד קצת זמן זה יעלם. לא היו שינויים ברייטינג. בגלל שהכרטיסים נמכרו לפני המון זמן, יהיה קשה להגיד אם זה הושפע. האירוע הראשון יהיה רק עוד שלושה שבועות בסן חוזה, ורק בספטמבר נוכל לדעת איך האירוע היה.
- מחיר המניה נשאר כמו שהיה לפני הרצח וההתאבדות. אף ספונסר לא עזב או עשה רעשים, וזה משפיע. התחושה היא של-WWE ול-TNA יהיה קשה למצוא ספונסרים חדשים. המכה היחידה שהארגון חטף הייתה שאיטליה 1, הרשת שמשדרת את סמאקדאון, שלפני כמה שנים הייתה אהודה במדינה, בעיקר אצל הילדים, ביטלה את התוכנית. לוקה טירבוצ'י, האחראי על התחנה, אמר שכל עוד זאת הייתה אלימות קומית ומצוירת, הוא חש שזה בסדר כבידור לילדים. אבל עכשיו האלימות התערבבה בסיפור אמיתי וטרגי, ולכבוד הילדים, הקהל החשוב בתחנה, הם לא יכולים לתמוך בזה יותר. ה-WWE בערוצים פחות אהודים ובתשלום עם RAW ותוכניות אחרות במדינה. תקופת הפריחה באיטליה נגמרה, והקהל בהאוס שואוז היה נוראי בסיבוב ההופעות האחרון. בעולם הרגיל, תהיה תשובה עוד שבוע-שבועיים. כשדו"ח הנתיחה יתפרסם, אם כריס לקח סטרואידים, נוכל להכתיר את זה כפשע של זעם סטרואידים. בעוד 20 שנה, כשידברו על זעם סטרואידים, בחדשות ובציבור הכללי, הסיפור המפורסם יהיה המתאבק שהשתגע והרג את אשתו, את בנו ואת עצמו. ואם במקרה הנתיחות יחשפו שלא היו סטרואידים, הארגון ותומכי הסטרואידים ירקדו, הארגון קצת יותר. אבל זה לא יוכיח כלום לגבי שימוש סטרואידים, כי יחד עם הסמים האחרים שלקח, היה לו גם דיכאון גדול.
- העובדה היא שזעם סטרואידים די נפסל בידי המשטרה. שני המומחים הכי גדולים לסטרואידים במדינה, דוקטור גרי וולדר- עד ממשלתי מוביל לפני 13 שנה במשפט של וינס מקמהן על אספקת סטרואידים בו יצא לא אשם- ודוקטור צ'ארלס יסליס, אמרו ששלושה פשעים ב-30 שעות מראים כוונה ולא זעם. אף מומחה אמר שיש כאן זעם סטרואידים, אבל עדיין דיברו על זה, בעיקר כשהסוכנים הפדרליים עצרו את אסטין בטענה שרשם לבנואה סטרואידים בכמות לעשרה חודשים כל שלושה-ארבעה שבועות לשנה. למען האמת, בחקירה על סטרואידים בספורט, הסוכנים הגיעו לכמות שבנואה רכש ולאסטין. אבל הם ניסו לבנות תיק נגד הספקים והסוחרים, לא האתלטים. הקטילה בתקשורת הובילה למספר רב של מתאבקים שהופיעו בטוק שואוז והתראיינו, והיו המון השקפות מבט על תעשייה שאוכלת אנשים צעירים, והשאירה משפחות וחברים אבלים. בנוגע לבנואה, הוא היה איש רגיש שהתאבל על מות חבריו בצורה כזאת עד שהפך לאדם אחר.
- דייוויד וויטלי מאורלנדו, שגדל כשג'ק בריסקו, בן ה-66, היה הגיבור שלו, התקשר לאחד מהכוכבים הכי גדולים בשנות ה-70. בשיחה, כשבריסקו נשאל אם היה יכול להיות כוכב בעולם של היום, בריסקו, שאחיו הוא אחד מהעובדים הכי ותיקים ונאמנים של וינס, אמר שלא היה מועסק. וויטלי אמר שלפחות דיבר עם גיבור ילדותו. הוא אמר שאם מישהו ינסה להתקשר לכוכב של וינס עוד 30 שנה, לא יהיה מי שיענה לטלפון. דייב גם רוצה לעדכן כמה דברים מהסיפורים משבוע שעבר.
- כריס סירב להגיע להלוויה של ג'וני גראנג' בפברואר 2006, אבל זה שאמר שלא רצה ללכת לעוד הלוויה ושנא את הדת, כנראה היה משהו קצר טווח. כריס דווקא הפך ליותר דתי אחר כך לפי חבריו, בעיקר בהתבסס על חברותו עם אדי גאררו. אנשים מפקפקים בהמון מתאבקים שגילו את הדת, וזה בדרך כלל מדויק ובמקרים אחרים פחות, כריס, ואף אחד אחר, לא פקפק באדי. אדי לא הציג את זה בציבור, אבל ידעו שהוא נוהג ככה בפרטיות. בגלל שלכריס היה קשה להתמודד עם מותו, ננסי קנתה לו יומן. כל יום, כריס כתב מכתב לחברו המנוח, ואמר שזה עזר לו להתמודד עם הדברים. ספרי התנ"ך ליד הגופות של ננסי ודניאל, אבל לא שלו, כנראה היה חשוב, בתקווה שיעלו לגן עדן, ואולי הוא ידע שהוא לא אחרי מה שעשה. אבל בראיון עם מטיף הכנסייה באטלנטה, הוא אמר שננסי ודניאל נכחו בכנסייה בשלושת החודשים האחרונים וכריס לא. כמובן שהכנסייה הייתה בימי ראשון, והוא כמעט תמיד היה בדרכים.
- עוד מידע דלף לגבי כריס ביום בו הרג את ננסי. הוא נסע למשרדים של דוקטור אסטין בג'ורג'יה, במרחק 80 ק"מ מאחוזתו בפייטוויל. כידוען, צילמו תמונות שלו ותמונה אחת מהמשרד התפרסמה. ביל דאמוט אמר בשידור שכריס התקשר אליו באותו היום ושאל על יציאה לבירה אחר כך. העובדה שכריס וננסי השתמשו באסטין, שהמשרדים שלו במרחק של שעה וחצי מביתם עם פקקים, מוזרה לאדם הממוצע, אבל לא למישהו מהאזור שהכיר את אסטין. בדרכו חזרה, הוא עצר במסעדה ובחנות לתוספי תזונה. ג'רי מקדוויט לא נראה טוב בציבור בתוכניות, ואפילו פקפק אם מתאבקים מתים באחוז גבוה. רק חמישה מתאבקים עם חוזה ב-WWE, כריס בנואה, בריאן פילמן, אואן הארט, רוס האס ואדי גאררו, מתו בעשור האחרון, אבל אם תסתכל על כל אירוע בתולדות הארגון, אפשר לספור על הידיים את מספר האירועים שאין בהם לפחות איש אחד שמת, ורובם כללו יותר מאחד. ועדיין, הוא מיד דיבר על זה שלדניאל הייתה תסמונת איקס שביר כסיבה לבעיות נישואין, כי ננסי דיברה עם אסטין יום לפני מותה, והוא אמר שזאת הסיבה לוויכוח. אין ראיות שלדניאל היו את הבעיות הללו, והאמינות של כל המצב נהייתה מגוחכת. אבל מקדוויט אמר שננסי לחצה על כריס להיות יותר בבית, וכמה חברים תמכו בזה.
- ה-WWE ניסו להוציא כל סרטון של כריס וננסי מ-24/7 ומהאתר, אבל לא השלימו את זה. יש מערכות כבלים שמשדרות גרסאות לא ערוכות של נייטרו, ששידרו השבוע את תחילת הסטוריליין בו ננסי הגיעה לבנואה ועזבה את קווין סאליבן, אבל אחרים הסירו את הסטוריליין מהתוכנית. רסלמניה 23 גם התנגנה שם, לפעמים בצורה המקורית, ואחרים החליפו את כריס בנואה-MVP בקטעים מטקס היכל התהילה, ובטריילר ל"נידונים למוות". בנוגע למכתב שדומה לניקול סימפסון בכספת במקרה שמשהו יקרה לה, השוטרים שמעו את הסיפור בחקירה מחברה טובה של ננסי בעיר. מדובר בחברה ותיקה של המשפחה שאומרת ששמעה על התוכן של הכספת עוד ב-2004-2005. היא גם לא הייתה המקור היחיד לסיפור הזה. המשטרה מצאה כספת, אבל בלי ראיות. עכשיו בנוגע לדוקטור פיל אסטין.
- אחרי שתי פשיטות, אחת שצולמה עם איל ניגוח, במשרד שלו, ואחת בביתו, דוקטור פיליפ אסטין השלישי, בן 52, קיבל כתב אישום בשבעה סעיפים של אספקת חומרים אסורים למטרה לא רפואית. האישום, שלא קשורה לאופי העונשים, הוא על רשימת משככי כאבים ותרופות נוגדות דיכאון בין אפריל 2004 לספטמבר 2005. בשבעה מקרים, הוא סיפק 3,650 כדורים לשני אנשים, שזוהו בראשי התיבות "MJ" ו"OG". המספר נשמע מבהיל, אבל אם מדברים על 17 חודשים ושני אנשים, זה ארבעה-חמישה כדורים ליום. רוב המתאבקים בדרכים הם עם כמה רופאים. כוכב גדול אחד שיש לו יותר כסף משצריך לפרישה צחק שחזר לדרכים כי הוא מכיר רופא בכל עיר. אומרים ששני האנשים היו מתאבקים, והמקורות מאמתים שהיו מתאבקים עם ראשי התיבות האלה שהיו אצל אסטין, והם נחשבו לחברים, לא היה שום מקום שהבהירו בו את זה. כתוב בכתב האישום שסיפק סמים באפריל, יולי ואוקטובר 2004, ובמרץ ויולי 2005 ל-MJ. ל-OG סיפק במרץ, יולי וספטמבר 2005. נטען שבכל מקרה נתן מאות כדורים.


