סיכום אובזרבר- מאמרים חלק ב'

YossihNew

Well-known member
בנואה, חלק ג'- 10 ביולי, 2007:
  • הרצח הכפול וההתאבדות של כריס בנואה, אשתו ננסי ובנו דניאל, חווה כמה טוויסטים בשבוע שעבר כולל מעצרו של דוקטור פיל אסטין, היט על ה-WWE, וכמות חסרת תקדים של כיסוי תקשורתי לתעשייה והקורבנות שלה בעשור האחרון. רק דבר אחד בטוח. לא תהיה תשובה, או איזה הסבר למה שגרם לכריס לעשות את מה שהאמין בו. אם השניים התווכחו, וזאת עדיין התיאוריה השולטת, רק הם ידעו על מה. ננסי דיברה עם חברה טובה יום קודם לכן והסבירה לה ממה היא מודאגת, וזה חזה את גורלה, אבל היא נשארה בבית למחרת. אבל מה שלא דיברו עליו, רק שני אנשים ידעו. ננסי אולי לא ידעה אפילו מה גרם לכריס להשתגע. וכל המוות הזה היה מוזר בלשון המעטה. אף אחד לא יוכל להבין למה כבלו את הידיים והרגליים של ננסי. היו לה חבלות בגב ובחזה, אבל לא היה סימן למאבק כאילו נלחמה להימנע מהמצב. אפשר להגיד שעילפו אותה, אבל לא היו לה חבלות על הפנים, למרות שנחתכה וכנראה נדחפה לרצפה אחרי מותה. היא אולי נחנקה ואז נקשרה. היא הייתה לבושה וזה לא היה מיני.​
  • כשהשבוע המשיך, היו עוד פחות הסברים. זה שבנואה הפך לאלים ברגע לא הפתיע את חבריו. כמו שאמרו בחודש שעבר, אפילו הרצח של אשתו, אמנם לא הדהים את מי שהיה קרוב למצב, אבל בדיעבד הנישואין שלו ושל ננסי רק חיכו לפיצוץ. ננסי דיברה עם אחת מהחברות הכי טובות שלה יום קודם. המשטרה מאמינה, אבל לא בטוחה, שהרצח של ננסי היה כי אמרה לו שהיא עוזבת אותו. אבל דניאל? גם אלו שראו את הצד האפל של כריס שנים, לא מעכלים את זה. הסיפור המוזר על תסמונת איקס שביר, שסקוט בלארד החוקר אמר שלא אמיתי, הוביל להסבר שהוא חשש שבנו יגדל במצבו בלי הורים. והוא בטח עדיין חשש שבנו יגדל בלי הורים כי מי יכול היה לתפוס מה עבר במוחו של אדם שרבים החשיבו לחבר, אבל הראיות חושפות שהיה רוצח בדם קר. וככל שהראיות יצאו, כולל לפחות אדם אחד או שניים- השכנה שלהם, הולי מקפאג', ולפי שני מקורות, מנקה הבריכה- שדיברו עם כריס אחרי שננסי מתה, זה ברור שהוא עשה את כל זה. מקפאג', השכנה של משפחת בנואה, גילתה את הגופות, וטסה לבוסטון מחשש התקשורת. לפי עורך דינה, המשטרה הלכה לבית של מקפאג' ב-25 ביוני, וליוו אותה לבית של בנואה. השוטרים חששו להיכנס בעצמם בגלל שני כלבי התקיפה הגדולים. מקפאג' הכירה את הכלבים ונכנסה לבד קודם. היא מצאה את הגופות של ננסי ודניאל, וברחה מהבית, צורחת באימה.​
  • מקפאג' דיברה עם בנואה ביום שבת, אחרי שננסי נהרגה וכנראה גם אחרי שדניאל נהרג. עורך הדין שלה סיפר שהיא שמעה מכריס כמה הם היו חולים. באותו הזמן, היא חשבה שהוא פירט יותר מדי. מקפאג' לא חיבבה את כריס, היא חשבה שהוא מוזר, אבל היא הייתה קרובה לננסי, ודניאל שיחק עם הילדים שלה, ובא לראות את הסוסים שלה.​
  • מקורות אומרים שאחרי שהמשטרה מעריכה שננסי מתה, אבל לפני שדניאל מת, מנקה הבריכות ראה את כריס ודניאל. מקור אחד אמר שהם שחו בבריכה באותו הזמן אבל זה לא היה הסיפור שהשני אמר. וינס מקמהן אוהב להגיד שהתפיסה היא מציאות, כי הוא חי בעולם שבו הוא שולט. אבל התפיסה של הארגון והתעשייה שלו, וגם של הפשע הזה, שונתה בידי כוחות חיצוניים כי ערוצי הכבלים נתנו לזה כיסוי תקשורתי אדיר כאחד מהסיפורים הכי גדולים. יש כיסוי תקשורתי חסר תקדים וקריאות לרפורמה בתעשייה, אבל כרגע WWE המשיכו עם עסקים כרגיל. חוץ מהחרמת שלטים בטלוויזיה שקשורים למשפחת בנואה, לצפות בטלוויזיה זה ממש הזוי, כאילו יש הכחשה שקרה משהו בחוץ. כולם די מזועזעים, אבל הם מציגים את זה כאילו זה עוד סיפור שלילי בתחום, ושעוד קצת זמן זה יעלם. לא היו שינויים ברייטינג. בגלל שהכרטיסים נמכרו לפני המון זמן, יהיה קשה להגיד אם זה הושפע. האירוע הראשון יהיה רק עוד שלושה שבועות בסן חוזה, ורק בספטמבר נוכל לדעת איך האירוע היה.​
  • מחיר המניה נשאר כמו שהיה לפני הרצח וההתאבדות. אף ספונסר לא עזב או עשה רעשים, וזה משפיע. התחושה היא של-WWE ול-TNA יהיה קשה למצוא ספונסרים חדשים. המכה היחידה שהארגון חטף הייתה שאיטליה 1, הרשת שמשדרת את סמאקדאון, שלפני כמה שנים הייתה אהודה במדינה, בעיקר אצל הילדים, ביטלה את התוכנית. לוקה טירבוצ'י, האחראי על התחנה, אמר שכל עוד זאת הייתה אלימות קומית ומצוירת, הוא חש שזה בסדר כבידור לילדים. אבל עכשיו האלימות התערבבה בסיפור אמיתי וטרגי, ולכבוד הילדים, הקהל החשוב בתחנה, הם לא יכולים לתמוך בזה יותר. ה-WWE בערוצים פחות אהודים ובתשלום עם RAW ותוכניות אחרות במדינה. תקופת הפריחה באיטליה נגמרה, והקהל בהאוס שואוז היה נוראי בסיבוב ההופעות האחרון. בעולם הרגיל, תהיה תשובה עוד שבוע-שבועיים. כשדו"ח הנתיחה יתפרסם, אם כריס לקח סטרואידים, נוכל להכתיר את זה כפשע של זעם סטרואידים. בעוד 20 שנה, כשידברו על זעם סטרואידים, בחדשות ובציבור הכללי, הסיפור המפורסם יהיה המתאבק שהשתגע והרג את אשתו, את בנו ואת עצמו. ואם במקרה הנתיחות יחשפו שלא היו סטרואידים, הארגון ותומכי הסטרואידים ירקדו, הארגון קצת יותר. אבל זה לא יוכיח כלום לגבי שימוש סטרואידים, כי יחד עם הסמים האחרים שלקח, היה לו גם דיכאון גדול.​
  • העובדה היא שזעם סטרואידים די נפסל בידי המשטרה. שני המומחים הכי גדולים לסטרואידים במדינה, דוקטור גרי וולדר- עד ממשלתי מוביל לפני 13 שנה במשפט של וינס מקמהן על אספקת סטרואידים בו יצא לא אשם- ודוקטור צ'ארלס יסליס, אמרו ששלושה פשעים ב-30 שעות מראים כוונה ולא זעם. אף מומחה אמר שיש כאן זעם סטרואידים, אבל עדיין דיברו על זה, בעיקר כשהסוכנים הפדרליים עצרו את אסטין בטענה שרשם לבנואה סטרואידים בכמות לעשרה חודשים כל שלושה-ארבעה שבועות לשנה. למען האמת, בחקירה על סטרואידים בספורט, הסוכנים הגיעו לכמות שבנואה רכש ולאסטין. אבל הם ניסו לבנות תיק נגד הספקים והסוחרים, לא האתלטים. הקטילה בתקשורת הובילה למספר רב של מתאבקים שהופיעו בטוק שואוז והתראיינו, והיו המון השקפות מבט על תעשייה שאוכלת אנשים צעירים, והשאירה משפחות וחברים אבלים. בנוגע לבנואה, הוא היה איש רגיש שהתאבל על מות חבריו בצורה כזאת עד שהפך לאדם אחר.​
  • דייוויד וויטלי מאורלנדו, שגדל כשג'ק בריסקו, בן ה-66, היה הגיבור שלו, התקשר לאחד מהכוכבים הכי גדולים בשנות ה-70. בשיחה, כשבריסקו נשאל אם היה יכול להיות כוכב בעולם של היום, בריסקו, שאחיו הוא אחד מהעובדים הכי ותיקים ונאמנים של וינס, אמר שלא היה מועסק. וויטלי אמר שלפחות דיבר עם גיבור ילדותו. הוא אמר שאם מישהו ינסה להתקשר לכוכב של וינס עוד 30 שנה, לא יהיה מי שיענה לטלפון. דייב גם רוצה לעדכן כמה דברים מהסיפורים משבוע שעבר.​
  • כריס סירב להגיע להלוויה של ג'וני גראנג' בפברואר 2006, אבל זה שאמר שלא רצה ללכת לעוד הלוויה ושנא את הדת, כנראה היה משהו קצר טווח. כריס דווקא הפך ליותר דתי אחר כך לפי חבריו, בעיקר בהתבסס על חברותו עם אדי גאררו. אנשים מפקפקים בהמון מתאבקים שגילו את הדת, וזה בדרך כלל מדויק ובמקרים אחרים פחות, כריס, ואף אחד אחר, לא פקפק באדי. אדי לא הציג את זה בציבור, אבל ידעו שהוא נוהג ככה בפרטיות. בגלל שלכריס היה קשה להתמודד עם מותו, ננסי קנתה לו יומן. כל יום, כריס כתב מכתב לחברו המנוח, ואמר שזה עזר לו להתמודד עם הדברים. ספרי התנ"ך ליד הגופות של ננסי ודניאל, אבל לא שלו, כנראה היה חשוב, בתקווה שיעלו לגן עדן, ואולי הוא ידע שהוא לא אחרי מה שעשה. אבל בראיון עם מטיף הכנסייה באטלנטה, הוא אמר שננסי ודניאל נכחו בכנסייה בשלושת החודשים האחרונים וכריס לא. כמובן שהכנסייה הייתה בימי ראשון, והוא כמעט תמיד היה בדרכים.​
  • עוד מידע דלף לגבי כריס ביום בו הרג את ננסי. הוא נסע למשרדים של דוקטור אסטין בג'ורג'יה, במרחק 80 ק"מ מאחוזתו בפייטוויל. כידוען, צילמו תמונות שלו ותמונה אחת מהמשרד התפרסמה. ביל דאמוט אמר בשידור שכריס התקשר אליו באותו היום ושאל על יציאה לבירה אחר כך. העובדה שכריס וננסי השתמשו באסטין, שהמשרדים שלו במרחק של שעה וחצי מביתם עם פקקים, מוזרה לאדם הממוצע, אבל לא למישהו מהאזור שהכיר את אסטין. בדרכו חזרה, הוא עצר במסעדה ובחנות לתוספי תזונה. ג'רי מקדוויט לא נראה טוב בציבור בתוכניות, ואפילו פקפק אם מתאבקים מתים באחוז גבוה. רק חמישה מתאבקים עם חוזה ב-WWE, כריס בנואה, בריאן פילמן, אואן הארט, רוס האס ואדי גאררו, מתו בעשור האחרון, אבל אם תסתכל על כל אירוע בתולדות הארגון, אפשר לספור על הידיים את מספר האירועים שאין בהם לפחות איש אחד שמת, ורובם כללו יותר מאחד. ועדיין, הוא מיד דיבר על זה שלדניאל הייתה תסמונת איקס שביר כסיבה לבעיות נישואין, כי ננסי דיברה עם אסטין יום לפני מותה, והוא אמר שזאת הסיבה לוויכוח. אין ראיות שלדניאל היו את הבעיות הללו, והאמינות של כל המצב נהייתה מגוחכת. אבל מקדוויט אמר שננסי לחצה על כריס להיות יותר בבית, וכמה חברים תמכו בזה.​
  • ה-WWE ניסו להוציא כל סרטון של כריס וננסי מ-24/7 ומהאתר, אבל לא השלימו את זה. יש מערכות כבלים שמשדרות גרסאות לא ערוכות של נייטרו, ששידרו השבוע את תחילת הסטוריליין בו ננסי הגיעה לבנואה ועזבה את קווין סאליבן, אבל אחרים הסירו את הסטוריליין מהתוכנית. רסלמניה 23 גם התנגנה שם, לפעמים בצורה המקורית, ואחרים החליפו את כריס בנואה-MVP בקטעים מטקס היכל התהילה, ובטריילר ל"נידונים למוות". בנוגע למכתב שדומה לניקול סימפסון בכספת במקרה שמשהו יקרה לה, השוטרים שמעו את הסיפור בחקירה מחברה טובה של ננסי בעיר. מדובר בחברה ותיקה של המשפחה שאומרת ששמעה על התוכן של הכספת עוד ב-2004-2005. היא גם לא הייתה המקור היחיד לסיפור הזה. המשטרה מצאה כספת, אבל בלי ראיות. עכשיו בנוגע לדוקטור פיל אסטין.​
  • אחרי שתי פשיטות, אחת שצולמה עם איל ניגוח, במשרד שלו, ואחת בביתו, דוקטור פיליפ אסטין השלישי, בן 52, קיבל כתב אישום בשבעה סעיפים של אספקת חומרים אסורים למטרה לא רפואית. האישום, שלא קשורה לאופי העונשים, הוא על רשימת משככי כאבים ותרופות נוגדות דיכאון בין אפריל 2004 לספטמבר 2005. בשבעה מקרים, הוא סיפק 3,650 כדורים לשני אנשים, שזוהו בראשי התיבות "MJ" ו"OG". המספר נשמע מבהיל, אבל אם מדברים על 17 חודשים ושני אנשים, זה ארבעה-חמישה כדורים ליום. רוב המתאבקים בדרכים הם עם כמה רופאים. כוכב גדול אחד שיש לו יותר כסף משצריך לפרישה צחק שחזר לדרכים כי הוא מכיר רופא בכל עיר. אומרים ששני האנשים היו מתאבקים, והמקורות מאמתים שהיו מתאבקים עם ראשי התיבות האלה שהיו אצל אסטין, והם נחשבו לחברים, לא היה שום מקום שהבהירו בו את זה. כתוב בכתב האישום שסיפק סמים באפריל, יולי ואוקטובר 2004, ובמרץ ויולי 2005 ל-MJ. ל-OG סיפק במרץ, יולי וספטמבר 2005. נטען שבכל מקרה נתן מאות כדורים.​
1780347776273.png
 

YossihNew

Well-known member
  • עורך הדין דייוויד נחמיאס אמר במסיבת עיתונאים שדוקטור אסטין רשם, בממוצע, אספקה של עשרה חודשים של סטרואידים לבנואה כל שלושה-ארבעה שבועות בין מאי 2006 למאי 2007. אבל אסטין לא הואשם בשום דבר שקשור לאספקת סטרואידים. רוב, או כל המרשמים היו מבית מרקחת ג'ונס בג'ורג'יה. התלונה נגד אסטין אמרה שדיברו על הרוקח הראשי ואימתו את זה שהמרשמים היו לשם. הרוקח סיפר להם על כמות הסטרואידים שבנואה קיבל במרשם. השם של בנואה כבר עלה בחקירה אחרת, שכללה חברה לירידה במשקל. החוקר כתב שבנואה רכש המון סטרואידים להזרקה. כמות הסטרואידים פותחת עוד קופת שרצים. מתאבק לשעבר שהכיר את בנואה אמר שלא ראה עליו כלום והיה אמור לדעת. לא ידוע אם בנואה חלק את זה עם חבריו.​
  • זה גם מביא את נושא אמינות מבדקי הסמים ב-WWE. השנה הזאת הייתה כש-WWE בדקו סטרואידים. הם חשפו בציבור שבנואה יצא נקי במבדק באפריל, ושמעולם לא נכשל. פרצה גדולה אצל WWE זה שסטרואידים עם מרשם זה בסדר. ההבדל בין זה שהוועד האולימפי פוסל על טסטוסטרון פי ארבעה מהמותר ו-WWE על פי עשרה גם הוזכר. אבל ה-WWE כן בודקים כל אדם עם מצב חריג. זה שונה, אבל זה פחות חשוב מעניין המרשמים. כל המתאבקים פצועים איכשהו. רבים מהם מכירים רופאים שיכולים לרשום להם סטרואידים לפציעה, או כמו בנואה, לטסטוסטרון נמוך. אבל צריך לשאול אם בנואה קיבל כל כך הרבה, ולפי אשתו וחבריה הטובים, הוא העלה את הכמות, איך לא דאגו מהמבדקים שלו גם עם מרשם. בניגוד לאתלטים גדולים שלקחו סטרואידים, שערבבו סמים עם דברים שמבדקים אחרים לא יכולים לאתר, בנואה קיבל סטרואידים שיופיעו במבדק. בין אם ידע איך לעבור את המבדקים, או שהם חלשים מהחשוב או שאין באמת עונשים, זה לא ידוע.​
  • אבל צריך להעלות משהו אחד שעובר בראש בגדול. בין 1992-96, ה-WWF בדקו סטרואידים בצורה אגרסיבית. אף דבר לא מושלם. היו מתאבקים שעקפו את זה עם הורמון גדילה, ווינס פיטר שני פייסים גדולים, דייבי בוי סמית' ואולטימייט ווריור, כי האמין בזה. לא משנה במה רצו להאמין, וינס היה מאוד רציני אז. המתאבקים כן התכווצו, זה היה מורגש, היו חריג אחד או שניים, אבל הפריקים של שנות ה-80 נעלמו. תסתכלו על הוגאן ששקל 116 ק"ג ב-1992-93, והוא לא היחיד, ותשימו לב להבדלים העצומים בתמונות שלו. ציפו לזה ב-2006 כשהכריזו על מדיניות. היו מתאבקים שהתכווצו, בעיקר כריס מאסטרס שצחקו עליו בטלוויזיה ואיבד את הפוש, וג'וני ג'יטר שהשמין וצחקו עליו ונשלח ל-OVW. אבל פרט למעטים, המתאבקים נראים אותו הדבר. יש כאלו שהגוף שלהם השתנה, אבל הם בטריטוריית הפיתוח. יש מתאבקים, וגם חשובים, שלא משתמשים בסטרואידים. אבל הפריקים נראים זהה, ולכולם יש גנטיקה טובה ומבנה גוף טוב, למרות שלא נאמין לכולם, יש שאלה מעניינת. למה ב-1992-96 המתאבקים נראו כאילו התכווצו, והיום רובם לא השתנו מאז שאדי מת?​
  • ויש את השאלה לגבי קבלת ההחלטות, כי כשזה היה בחדשות, באטיסטה סיים את סמאקדאון בהצמדת אדג', וב-RAW בנו לזכייה של בובי לאשלי בקרב אליפות בגרייט אמריקן באש. איזה מסר זה מעביר? רוב המתאבקים ברוסטר מאמינים, והם צודקים ברובם, שבזירה הם עדיפים על באטיסטה ולאשלי. רובם גם טובים מהם בפרומואים. לא ידוע אם באטיסטה או לאשלי משתמשים, או השתמשו בסטרואידים, אבל אם הם לא, אין אף מתאבק שמאמין בזה. אבל בהתבסס על מי שמקבל פוש, וזה מדהים שזה עוד קורה כשוורקר מתחת לממוצע עם יכולות פרומו פחות מהממוצע וכריזמה מתחת לממוצע הוא אחד משני המתאבקים הכי מוגנים בידי וינס מקמהן. השני הוא ג'ון סינה, שלא משנה מה תחשבו על מבנה הגוף שלו, לפחות מוכשר על המיקרופון ומלא כריזמה. איך מצפים שמידקארדר, אפילו יותר מזה, יגיב לזה? אף אחד לא מכריח לקחת סטרואידים ומשככי כאבים. אף אחד בארגון לא רומז לקחת אותם. אבל כל המערכת בהכחשה. הארגון נותן פוש לאנשים שהם חושבים שיצאו אובר בלי קשר לפיתוח מבנה הגוף שלהם, ואם בכלל, מאשר גוף טוב בלי כישרון. הם מקווים שהם נקיים, אבל זאת הכחשה יותר מהכל.​
  • מילא אם הבעלים היה אדם לא אתלטי שישב במשרד ולא הבין בנושא, אבל הוא מכיר את הנושא יותר טוב מכל אחד אחר. המתאבקים יכולים ללכת לטלוויזיה ולהגיד שהם מבוגרים שבוחרים בעצמם. וזה נכון. אבל הגופות נערמות. ומשהו לא בסדר עם המערכת. תוכנית הוולנס אולי חיובית, אבל במקרה בנואה, ולא רק הרצח אלא הגילוי שלקח סמים ומה היה מצבו, יש הוכחה שהיא נכשלה ממש. בעיות האמינות של התגובה של WWE אחרי הרצח מדהימות, וזה בלתי אפשרי להאמין ש-WWE, אחרי 16 שנה שאמרו ששולטים בבעיה, הם אמינים בנושא. עדיף להם לשלוט בעצמם. עדיף לאנשים מבחוץ לא להיות מעורבים. אבל לא מגיע להם הספק. הייתה להם הזדמנות. ושוב, הם לא אשמים ברצח, אבל סמים, ולא רק סטרואידים, תרמו למוח של המטורף, וזה הזוי לכתוב על מישהו שאוהבים ומכבדים 20 שנה. תעשיית ההיאבקות מלאה בהיסטוריה מכוערת של סמים וסטרואידים. היו להם עשורים לדבר על זה. הם נכשלו. לא מגיע להם הספק. בסוף, כלום לא ישתנה. הקונגרס לא יטפל בזה. רוב הוועדות לא יטפלו בנושא, חלק יהיו נחרצות. ואלא אם יהיו מבדקים אקראיים ומפתיעים, רק טיפש יכשל בהם. דייב לא חושב שווינס וה-WWE אחראיים לרצח ולהתאבדות. זה פשע נוראי שביצע אדם שמוחו היה הרוס עד שלא נוכל לדמיין את זה. יש ראיות שבנואה הרג את אשתו ובנו. לאף אחד אחר לא מגיע הפשע. אבל כריס בנואה שהרג את אשתו ובנו, ואת עצמו, בצורה אלימה ונוראה, לא היה מי שהכירו. וזה לא קשור לזה שהיה אחד מהמתאבקים הגדולים בעסק, ואף הישג שלו לא חשוב למקרה. דייב פגש אנשים בדיכאון ואפילו עם פיצול אישיות. הם יכולים לצאת מזה. הם לא עושים את מה שעשה, סמים או לא. לא לבן שאהבו כמו שהוא אהב. אבל המערכת נכשלה לגמרי. ה-WWE, והמערכת המשפטית. אין אשמה במנהל הסמים, אבל הם ידעו על בנואה ועל שימוש הסטרואידים שלו. ה-WWE לא אשמים, אבל התוכנית שלהם נועדה לעזור למישהו כמו בנואה, שהיה מלא בסטרואידים. הכישלונות של המערכות לא אשמים במוות. אבל זה כישלון נורא.​
  • ה-WWE יכלו להתמודד 25 שנה עם בעיות סמים, והסמים שבנואה רכש זה משהו שמבדקי סמים לא יכולים לפספס. במשך עשורים הם יצרו סביבה שגרמה לבעיות סמים רבות, וגם למוות. הם לא היחידים, זאת בעיה תעשייתית, לא של וינס או של WWE. אבל העובדה היא שמה ש-WWE עושים, חשוב יותר ממה ש-TNA עושה. במקום להגיד שעבר מבדק באפריל, ה-WWE צריכים לענות איך נפל בין הכיסאות? איך מבדק לא חשף שום דבר בעייתי אם אשתו דאגה? ועם כל הדיבורים על ההתנהגות של קורט אנגל בשנה שעברה, שגרמה לפיטוריו מהארגון, הוא לא נכשל במבדק למשככי כאבים. הוא נכשל במבדק אחד לסטרואיד, וגם זה כי תאריך המרשם פג. ה-WWE צריכים לספק תשובות, על מגבלות התוכנית או על תוכנית שנכשלה במטרה שלה בגלל החור במרשמים, והם עושים את ההפך.​
  • בלי תשובות, המסקנה היחידה היא שאי אפשר לסמוך בנושא הזה על WWE, ואף אחד לא יסמוך על ארגון היאבקות, גם אם זה לא הוגן, במבדקי סמים. יש מגבלות גדולות במבדקים של הוועדה האתלטית באגרוף ו-MMA, הם בודקים רק לפני קרב ולא באקראי כל השנה. לוחמי ה-MMA שנתפסו על סמים, ולא רק מריחואנה, אלא גם סטרואידים, בקליפורניה לבד, מטריד. כמה נכשלים כל שבוע. ותחשבו על זה- כמה לוחמי MMA גדולים מהמדינה הזאת מתו? שניים השנה, ג'מי ויליאמס התאבד ולוחם מהאזור שהיה מיין איבנטר בארגונים קטנים שמת כמו מתאבק. אז מנהיגי ה-MMA צריכים להתכונן, כי זה ספורט אמיתי, וזה ישפיע עליהם. אבל UFC ו-IFL תומכים במבדקים החיצוניים ואין להם שליטה על השעיות. במסיבת עיתונאים, דיינה ווייט דיבר ספציפית על זה כסיבה לכך שהוא תומך במבדקים. עזבו את זה שאחד ספורט והשני לא, כי אם אנשים מתים, להתחבא מאחורי סמנטיקה זה שטויות. הוועדות האתלטיות צריכות לבדוק מתאבקים, לפחות מארגונים גדולים שההכנסות שלהם מביאות כספי מס למדינה. כספית, יש בעיה באינדיז, כי תשלום על מבדק כזה, שיכול להגיע ל-150-200 דולר לאדם, יקשה על עריכת מופעים. אבל ל-WWE ו-TNA, הם צריכים לקבל את זה למען המוצר. UFC מקבלים. אולי ביפן לא מקבלים את זה בהתחשב במספר ההשעיות, אבל אין להם ברירה. בעבר, רק אורגון בדקה סמים של מתאבקים, והם לא בדקו לגבי סטרואידים על המקום- המתאבקים נאלצו לשלם על בדיקות פעם בשנה בשביל הרישיון. הם כן בדקו סמים באקראי. באותה התקופה, WWF ו-WCW לא ערכו מופעים במדינה, אבל טוענים שזה היה מסיבות אחרות.​
  • ארמנדו גרסיה, ראש הוועדה האתלטית של קליפורניה, הוועדה הכי לוחמנית במדינה לגבי מבדקי לוחמים, במדינה הכי מאוכלסת, שלח מכתב ל-WWE והציע בחינם שירותי מבדקי סמים בכל מופע במדינה. האם מישהו, לרגע, מפקפק מה ה-WWE יגיבו למכתב? ואחרי התקרית, מה זה אומר? קנדי שטצ'ר, ראש וועדת הספורט בקלגרי, שאפילו השעתה את באד ניוז אלן כמה פעמים- והפכה לחברה שלו כי הכירה אותו אחר כך- תומכת החל מהשנה הבאה שמתאבקים שיבואו לעיר יבדקו על סמים, כולל סטרואידים. היא בטח הכירה את בריאן פילמן, ביף וולינגטון ובנואה, שהחלו בסטמפיד. בינואר, מועצת העיר שללה את הזכות לבדוק היאבקות מהוועדה, כמו שקרה בהמון מדינות בארה"ב, כולל נבאדה לאחרונה. שטצ'ר אמרה שהם עוסקים בספורט לוחמה, ומתאבקים נלחמים. לא משנה שיש לזה כוריאוגרפיה, אלו אתלטים, היא ראתה אותם במכון והתאמנה איתם.​
 

YossihNew

Well-known member
תגובות בנושא בנואה- 19 ביולי, 2007:
  • בואו נבהיר משהו. אמרו כבר, אבל לפני כל זה צריך להסביר שוב. וינס מקמהן לא אשם ברצח של אשתו ובנו של כריס בנואה. ה-WWE לא אשמים. סטרואידים הם כנראה לא הסיבה המרכזית, גם אם יופיעו בנתיחה של לאחר המוות. אבל הם חלק מהמשוואה, אולי קטן, כי לא משנה כמה לא נוכל להבין, ההסבר הכי קרוב הוא שהסמים הרסו לו את המוח. אנחנו לא מבינים למה דברים קורים, אבל הייתה היסטוריה של בעיות נישואין שהפכה לאלימה בעבר. יש אנשים שאומרים שאם היית מציב 1,000 מתאבקים בשורה ושואל מי יעשה כזה פשע, הוא יהיה בתחתית, כי לא הכירו אותו בבית. צו ההרחקה מ-2003, מקורות מפיצ'טרי סיטי ושניים מהחברים של ננסי הצביעו על דפוס ולא הופתעו שהנישואין הגיעו לסוף כזה. אבל ככל שהפרטים יצאו, אפילו הם נדהמו. אבל אם תחכו לתשובות, הם לא יגיעו. לגבי מה שקרה, הגיוני לחשוב שהיה ויכוח בין כריס וננסי שהפך לאלים. לא ידוע על מה התווכחו. אולי על גידול הילד, או הלו"ז, כמו שאמרו כמה אנשים. לפי השיחות של ננסי לחברתה הטובה, הגיוני שזה היה עימות על נושא כספי כמו שהתלונה לגביו, או כמו שהמשטרה אמרה, שהיא אמרה לו שהיא עוזבת ולוקחת את דניאל. הוא, בזמן תקין, לא יכול היה להרוג את בנו. אז צריך להאמין שהוא לא היה במצב תקין. זה לא קשור למורשת שלו או לזה שהיה וורקר נהדר או אדם חביב. זאת פשוט הגרסה היחידה שאפשר לקבל.​
  • אי יציבות נפשית מביאה אותך לסמים אם לא היית שם כבר, כמו סטרואידים, נוגדי דיכאון, אלכוהול, משככי כאבים או כולם. אולי פציעת מוח לא מאובחנת פגעה לו במוח. אולי הלו"ז, והלחץ בנסיעות של היום, כמו שראינו רבים שהרוויחו כסף עוזבים את התחום בגלל זה. אבל הלו"ז לא רע כמו שהוא נראה. מדברים על 250-300 תאריכים בשנה. בנואה עבד 66 ימים ב-2007, ולא החמיץ תאריכים בגלל פציעה. אז הוא היה בדרך ל-140-145, והוא היה סוס עבודה. זה פחות ממה שמתאבקים עבדו בדרך כלל, ומה שהם עושים עכשיו זה כלום בהשוואה לשנות ה-80. ברוב הסופ"שים התאריכים באותו אזור. יש נסיעות של מאות מיילים ברוב הימים, ולפחות טיסה אחת, אם לא יותר, כל שבוע. אבל השחיקה ב-WWE היא משמעותית. הרבה כוכבים בשיאם לא היו עוזבים כל כך הרבה כסף ותהילה, ומזכירים את הנושא, אם הוא לא היה בעייתי. פשוט המצב השתפר. זה הפך לקרקס. כולם יכלו לחזות את זה. זה קרה המון פעמים אבל לא התקרב לזה. מי שזוכר את תחילת 1992 יכיר את זה, בעיקר ההופעות של ברונו סאמארטינו וסופרסטאר בילי גרהאם בטלוויזיה. מארק מרו הוא רנדל ברי אורטון, הדוד של רנדי, והחבר הנשכח ב-DVD של המשפחות החזקות. המצב שונה. ב-1992, נער זירה אמר שפוטר בידי מישהו חשוב ב-WWF. טום קול, שהיה בן 19 אבל עבד באזור מאז גיל 13 כנער זירה, עבד אצל מל פיליפס, שאהב מאוד כפות רגליים. הוא הוזמן אחרי המופע לביתו של טרי גארווין, שעבד עם פאט פטרסון ביחסי אנוש, וגארווין ניסה להתחיל איתו. לאחר שסירב הוא פוטר. הוא אמר בציבור דברים על פיליפס, גארווין וגם קצת על פטרסון. לפני יציאת השמות, הם התבקשו בידי וינס להתפטר. קול הוחזר אחרי שהגיעו להסכם. בהסכם אמרו שגארווין ופיליפס לא יעבדו שוב בארגון. וינס אמר שפטרסון גם לא, אבל כל אותה התקופה אמרו שהוא עדיין עבד בסוד. באותה התקופה, וינס דיבר עם דייב, ואמר שלא ידע על אף אחד מהם, ושזה ציד מכשפות כי הוא הביא הומוסקסואלים לתפקידים ראשיים. כשזה החמיר, הוא הפסיק להגן על גארווין ופיליפס, אבל המשיך להגן על פטרסון. כשנשאל למה, אם פאט חף מפשע, הוא לא עובד, וינס אמר שהוא קורבן של סגנון החיים שלו ולא יחזור. כעבור כמה חודשים חזר באופן רשמי.​
  • זה התערבב עם ההאשמות הראשונות בנושא סטרואידים. לא משנה כמה ניסו לכתוב מחדש את ההיסטוריה, הארגון נבנה על סטרואידים. הגופים הגדולים והשריריים, ולמעט חריגים, כל בחור מוביל לקח אותם, גם הלא שריריים. אפילו הארלי רייס, מהגדולים בכל הזמנים, שעבר את גיל 40 ולא נגע בזה, לקח כשהגיע. זה היה חשוב לארגון. אבל אם עברת ל-WCW, האחוז לא היה גבוה, אבל עוד היו הרבה, ומתאבקים, כמו הרוד ווריורס, הפכו לאטרקציות ענקיות בלי ניסיון בגלל גודלם. כשאנשים רצו להיכנס לתחום באותם הימים הם רצו להיות כמו השרירנים הגדולים. המון מהמתאבקים של היום חיקו את ברט הארט, שון מייקלס או בנואה ולכן רצו להתאבק טוב ולא לגדול. זה שונה כי היום חשוב יותר להתאבק טוב, אבל באטיסטה ובובי לאשלי עוד שם. בעיקר לאשלי, כי אמנם לבאטיסטה היה מראה שעזר לו לצאת אובר, אבל הפיוד עם טריפל אייץ' ביסס אותו כמושך קהל והמראה היה חלק מהחבילה, אבל הוא יצא אובר. רנדי אורטון נבחר למקום, אבל הקהל בחר בבאטיסטה וככה זה היה. אבל לאשלי הוא הבחירה של וינס. הוא היה פייס באנגל הכי לוהט של הארגון, ועדיין לא יצא אובר ברמת הפוש שלו. למרות הפוש, והבוקינג, הוא לא מושך קהל. אבל הוא מוגן יותר מכל אחד אחר בארגון פרט לג'ון סינה. האם וינס אומר למישהו לקחת? הוא לא צריך. אף בעלי נבחרת מליגת הבייסבול לא אמר לשחקן שלו. הם פשוט שמחים להעלים עין כשהם שוברים שיאי הקפות והקהל גדל. בהתחשב בכמה שהממשלה ניסתה לקשור את וינס לסטרואידים, ואם לא היו מדליפים ללינדה שצריך לנתק קשר עם זהוריאן, המצב היה שונה. בלי ההדלפה, לפי עדות מאניטה סקיילס, עובדת, במשפט של וינס, היא ידעה שזהוריאן נתן סמים וחשבה שכדאי לארגון להחזיר אותו. היא אמרה שלינדה ופטרסון, וגם וינס, אמרו לה להביא אותו. פטרסון אמר לה שהחבר'ה זקוקים לממתקים. זהוריאן היה האיש שווינס קיבל ממנו את הסטרואידים בשנות ה-80, באירועים ובמשלוחים למשרד, והוא התחלק בסמים עם הוגאן, אז הוא אפילו ידע מה הולך. הממשלה ניסתה להפיל את וינס כי סיפק סמים להוגאן, למרות שלא מכר, אבל זה בוטל כי וינס נשפט בלונג איילנד ולא היו ראיות שהוא סיפק להוגאן סטרואידים בתחום השיפוט. וגם אם לא היה עניין המיקום, חבר המושבעים לא יכול היה להרשיע אותו כשהסטרואידים נשלחו למשרד והוא והוגאן התחלקו, בלי שווינס גבה על זה כסף. הניסיון היה לטעון שווינס שלח סטרואידים עם ג'ים סטיוארט, נהג לימוזינה, לנאסאו קולוסיאום- שם היה תחום השיפוט- להוגאן, אבל אי אפשר היה להוכיח את זה. סטיוארט נעלם באופן מסתורי מהמשפט, ולא היו שום ראיות בנוגע לכך. מה שהיה מוזר היה התזמון- החבילה נשלחה לווינס ב-24 באוקטובר, 1989, והוגאן כביכול קיבל את הסטרואידים ב-18 באוקטובר.​
  • במשפט ב-1994, אם וינס היה שוכר את זהוריאן, זה היה מספיק להרשעה. אבל וינס הוכרז כלא אשם בקשירת קשר לאספקת סטרואידים למתאבקים- האישום היחיד שלא בוטל לפני חבר המושבעים- הייתה בגלל שזהוריאן מונה, וזאת אירוניה, בידי הממשלה, הוועדה האתלטית בפנסילבניה, להיות הרופא. החוק השתנה והארגון היה צריך לשכור רופא, והם שכרו אותו, אבל לפני המופע הראשון שלו הם קיבלו מסר לנתק קשר, וביטלו את זה. אז הוא לא עבד עבור וינס. ב-23 השנים האחרונות, היו רק שלושה אנשים שטענו שווינס אמר להם לקחת סטרואידים. אחד מהם פסול לגמרי. אחר- כנראה פסול. בטוח שלא אמר ב-16 השנים האחרונות מאז שזה הפך לסיפור חשוב בארגון. דייוויד שולץ אמר ב-1984 שאמרו לו לראות ספציפית את זהוריאן, שהיה ספק הסטרואידים ומשככי הכאבים המרכזי של ה-WWF מסוף שנות ה-70 עד 1989, אבל האמינות שלו מכמה סיבות מונעת את קבלת הטיעון. ניילז אמר במשפט שווינס אמר לו לקחת סטרואידים, אבל לא קונים את זה. ריק רוד אמר למתאבקים אחרים שירד מסטרואידים כדי להקים משפחה- כשאתה לוקח אז הטסטוסטרון הטבעי יורד וקשה לעבר. הוא אמר שווינס אמר לו לקחת סטרואידים כי התכווץ. רוד היה רזה, הוא יכול היה לאכול מה שבא לו, אבל בלי סטרואידים היה לו קשה לצבור גודל שהיל ראשי היה צריך מול הפייסים המובילים של ה-WWF אז. כשדייב עבד על כתבה לספורטס אילוסטרייטד, הוא שאל את רוד אם הסיפור הזה נכון. רוד היה בחור כנה, והוא אמר שהייתה לו קריירה והוא לא יכול לעזור. זה היה די ברור שהוא אישר אבל אסור היה לדווח על זה, ודווקא הכחשה הייתה צפויה. הוא לא עמד להתאבד באותה התקופה. כעבור שלוש שנים הוא נקרא להעיד במשפט. תחת שבועה, הוא העיד על השיחה עם וינס, והוא אמר שפירש את זה כבקשה ללקיחת סטרואידים, אבל עורכי הדין של וינס הצליחו להוציא ממנו שזה היה מספיק מעורפל, כאילו וינס ביקש ממנו להתאמן יותר גם אם הוא עייף. אבל אף אחד לא היה צריך לספר כלום, כי הבינו. ב-1992, כשקיפ פריי ניהל את WCW והביא רופא שיגיד למתאבקים על הסכנות בסטרואידים, פריי לא שרד הרבה אבל היה רציני מאוד בנושא. הרופא ורוד התווכחו על נושא הסמים מול המתאבקים, ובריאן פילמן, חבר של רוד, אמר שזה היה מבדר אבל שרוד יצא רע.​
  • פריי נזרק מתפקיד סגן הנשיא של WCW, לטובת ביל וואטס, והוא שאל את ביל שו, האחראי, מה לגבי הסטרואידים. אם צריך מדיניות רצינית או סתם מסך עשן. שו אמר שהוא רצה משהו רציני. וואטס המשיך את פריי ואמר לכולם לרדת מהסטרואידים. סטינג שאל את וואטס אם הוא רציני או מעמיד פנים, כי הוא אמר שהוא מוכן להיגמל בתנאי שזה רציני. וואטס אמר לו להיגמל. וואטס ערך מבדקים אקראיים, ובאופן אירוני שני הראשונים שנכשלו היו פילמן ורוד. וואטס אמר לשו שהוא משעה את שניהם. שו אמר לו של-WCW אין אפשרות בחוזה להשעות אותם בלי תשלום. וזה לא היה הגיוני לשלם להם שכר גבוה ולא להשתמש בהם, אז הם לא הושעו. וואטס אמר לסטינג שהמדיניות היא בולשיט ושהוא יכול להמשיך. במסיבה, רופא שהיה אחראי על WCW אמר לאתלט שקרא את האובזרבר שכמעט כולם נכשלים ואף אחד לא מושעה. גם בלי וינס, הייתה בעיית סטרואידים בתחום. בכל ספורט בו אנשים מרימים משקולות תהיה בעיה. מתאבקים, מפתחי גוף ומרימי משקולות התאמנו יחד והשוו. הסטרואידים נכנסו הרבה לפני בילי גרהאם, שמקבל עליהם קרדיט. דיק דה ברוזר היה משתמש כבד בשנות ה-60 ואמר לרופאים שהיו אז נוכחים שהיה נוח יותר לקטטות בבר. דיק נחשב לדמות צבעונית, ולא הכירו את זעם הסטרואידים. בכלל לא דיברו עליהם. ב-1971 בסן חוזה וסן פרנסיסקו, היה ידוע אצל המעריצים שהיו חברים של המתאבקים- ובסן פרנסיסקו היו כמה אנשים שהתחילו שם והפכו למתאבקים וגם לקוראים- לגבי הסטרואידים. רוב המתאבקים הגדילו איתו את הזרועות, ומי שהשתמש בו הכי הרבה היה המיין איבנטר החדש, בילי גרהאם, עוד לא סופרסטאר. בגלל זה הקריח צעיר. אבל אחוז גדול מאלו בטריטוריה לפחות ירד מהם קצת זמן, בעיקר מרימי המשקולות.​
  • אבל זה התפוצץ בשנות ה-80. המינון עלה כי וינס מקמהן חזה אז היאבקות, כמו עכשיו, על בובות פעולה אנושיות. יש אנשים עם גודל טבעי וגימיק טוב, או יכולת טובה, שיכלו להצליח בלי, אבל זה היה ברור בשנות ה-80, ורבים השתמשו בהם. תחת שבועה, במשפט, אולטימייט ווריור העיד ש-90% והאלק הוגאן ניחש ש-80% משתמשים בהם. היו בעיות מוות מאז תחילת שנות ה-80, כשלאחר המוות של מייק ואן אריק, ברוזר ברודי דיבר על העסק שאוכל את הצעירים. אבל זה לא רמז למה שיקרה. אז זה קרה. אנשים מצטטים מספרים של מקרי מוות והמקורות נוראיות. MSNBC משתמשים בקטעים לא שלמים מ-PWI. המון משתמשים בכתבה מ-USA טודיי, אז המספר בין 60 ל-105 מקרים. זה מגוחך, למרות שלקרוא לרבים מהם שמתו מתאבקים זה קצת מוזר. אבל לא משנה מה המספר שתבחר, דבר אחד בטוח. אם זה היה ה-NFL, ה-NBA או בייסבול, היו עושים משהו. היאבקות זוכה להתעלמות כי היא לא חשובה וחיי האתלטים שלה גם לא- אלא אם היה מדובר במתאבק חשוב שרצח את אשתו ובנו.​
1780520558737.png
 

YossihNew

Well-known member
  • אז היה צריך פשע ענק כדי לפתוח את זה, וחבר הקונגרס קליף סטרנס מפלורידה הופיע ב-MSNBC עם ברונו, גרהאם ומרו, ודיבר על הנושא. ברונו שאל למה לקח להם מלא זמן. בילי הגן על ה-WWE ואמר שזה לא ספורט, אבל לא קנו את זה. מרו הביא רשימה של 25 מתאבקים וחברים שמתו. בשבועות האחרונים היו מתאבקים שיצאו טיפשים, מעטים כמו מרו וקונאן שאמרו שצריך לעשות משהו, ומתאבקים פעילים רבים כעסו כי הציגו את העסק כמלא בסטרואידים ומשככי כאבים. בסוף, להגן על העסק יותר חשוב מלהציל חיים. זה לא מפתיע אבל מגעיל.​
  • אם היה משהו שכולם היו צריכים להסכים עליו, זה לא היה שנצטרך ללמוד את הנושא ולהקטין את שיעורי המוות? אבל בהיאבקות, גופות זה נושא פוליטי וכולם לוקחים צד. מה לא בסדר? כן, סטרואידים הודגשו במוות של בנואה בתקשורת. כמעט כולם יודעים את זה, מומחים יודעים, המשטרה יודעת, אנשים שלומדים על רוצחים יודעים. אבל סטרואידים חשובים בסיפור כי לבנואה רשמו כמות של עשרה חודשים שהוא אסף כל חודש. הם נמצאו בביתו. אם בכלל, זה ש-WWE הוציאו מבדק נקי שלו מאפריל רק גורם לפקפק במדיניות שלהם. העובדה שבנואה נבדק חמש פעמים כשקיבל סטרואידים, ולא נכשל, או הושעה, מראה בעיה. זה לא קשור לאשמה, יש זמן ומקום, אבל השאלה היא מה הפתרון.​
  • ה-WWE ו-TNA צריכים לעבוד יחד ולקחת ארגון חיצוני לראיין מתאבקים, מהעבר ומההווה, ולנסות להביא פתרונות ותוכנית ששני הצדדים יכבדו. כזה מחקר לא יעבוד פנימית. זאת לא בעיה של WWE או TNA, אלא של התעשייה. TNA לא חטפה כי כמו שהיאבקות מתחת לרדאר, הם מתחת לרדאר של היאבקות. המבדק צריך להיות אקראי וקבוע, מסוכנות חיצונית. הרעיון שמישהו יאבד עבודה בגלל הסמים ואז יחתום בארגון אחר פוגע ושני הארגונים אשמים בזה, ושניהם צבועים. זה לא יקרה, כי גופות זה פוליטי, בעיקר כי היו קשורות למשככי כאבים, סמים וסטרואידים. כולם יודעים את זה, והיסטורית, הארגונים די רימו בנושא, אז הפתרון הוא נורא: הממשלה תתערב. זה מוצא אחרון, אבל אחרי המוות של אדי גאררו, TNA לא עשתה כלום ו-WWE עשו תוכנית שנחשפה. הרצח של משפחת בנואה גרם לנו לעבור את הנקודה. אולי אי אפשר היה לעצור את זה. המערכת לא אשמה, אבל המערכת, החוקים נגד סמים, מרשמי התרופות והמדיניות של WWE, נכשלו. אין תשובה שתמנע מהמתאבקים לקחת סמים. אפילו אם הלו"ז היה יותר טוב ויפסיקו להחתים ולתת פוש לפי זה, רוב השמות לא מתו ב-WWE. אבל מספיק כן היו כדי שלא יתרחקו מזה. ה-WWE עשו יותר מכל ארגון אחר בצפון אמריקה. הם בדקו סמים, בודקים לב, אפשר לקבל מרשם רק מרופא משפחה ולא מרופא מארק, אבל זה לא אומר שלא צריך לחפש פתרון.​
  • כל השבוע, מה לא שמענו מ-WWE ו-TNA? פתרון. גישה מונעת כדי שהענן הקודר על העסק, הנושא החשוב הזה, יאט. TNA מתחבאת, וזה היה חכם לעשות את זה השבוע. אבל הם צריכים לדבר על זה. ה-WWE, עד התוכנית של לארי קינג, פישלה ביח"צ. בואו נסתכל על הרשימה האמיתית של מתאבקים שמתו מתחת לגיל 50 מ-1997 ועד היום, ולא 125 ומעלה כי אנחנו לא נשתמש במתאבקים אלמוניים ובמשרה חלקית. לא שמותם לא חשוב, וחלקם אולי השתמשו בסטרואידים אם המטרה הייתה לבלוט באינדיז או להשיג עבודה בליגה גדולה, אבל ברוב המקרים אנחנו לא יודעים. הרשימה תכלול רק את מי שעבד בארגון חשוב. ואם נדע, אפשר להסתכל על סגנון החיים שלהם שאולי גרם למוות. כריס אדמס מת באוקטובר 2001 בגיל 46. הוא מת בירי בתאונה. הוא השתמש בהמון סמים וגם בסטרואידים בקריירה, וזה הוביל למאבק בו נורה. לא מנת יתר- למרות שהיו לו בעיות עם הורמון גדילה ומוות של אישה שיצא איתה בגלל הסם, אבל האלכוהול היה חשוב בזה.​
  • גארי אולברייט היה יותר כוכב ביפן, ענק היאבקות חובבים, מת מהתקף לב בגיל 36 בינואר 2000, במופע אינדיז של חותנו, אפה, בפנסילבניה. הוא שקל יותר מ-136 ק"ג והיו לו בעיות לב שמבדק היה מאתר. פנסילבניה הסירה פיקוח מהיאבקות, אז לא בדקו אותו, והוא היה כוכב באול ג'פאן אבל לא חייבו כאלו מבדקים. הוא לא השתמש בסטרואידים. מייק אוסום מת בגיל 42 מהתאבדות בפברואר, כנראה בגלל נישואיו, אבל הבריאות שלו נהרסה בשנה האחרונה בחייו בגלל שימוש בסטרואידים. רנדי אנדרסון היה שופט שעבד בכל העולם, בעיקר ב-WCW, ומת במאי 2002 בגיל 41. הוא נאבק בסרטן שנים, אבל מת ממנת יתר של משכך כאבים אהוד בקרב המתאבקים.​
  • יוקוזונה, מהכוכבים הגדולים ב-WWF בשנות ה-90, מת בגיל 34 באוקטובר 2000, מהתקף לב, בגלל ששקל כמעט 272 ק"ג. הוא גם השתמש במשככי כאבים אבל העיקר היה המשקל. בשיאו היה קרוב ל-362 ק"ג, והוא נכשל במבדקים של הוועדה האתלטית של ניו יורק וה-WWF לא יכלו להשתמש בו. הוא התאבק באנגליה כשמת. כריס וננסי בנואה- כריס התאבד בגיל 40 והשתמש בסטרואידים וסמים, ננסי הייתה בת 43 כשבעלה חנק אותה.​
  • באם באם ביגלו מת בינואר בגיל 45 מהתקף לב בגלל קוקאין ותרופה נגד חרדה. הקריירה שלו נגמרה אבל הוא היה מכור למשככי כאבים. הקרובים אליו אמרו שהשתמש בסטרואידים, אבל לא ממש. ביף וולינגטון מת בגיל 44 לפני כמה שבועות, היה בסטמפיד בשנות ה-80. מת מהתקף לב. השתמש במשככי כאבים ובסטרואידים כל הקריירה. באד בוי בזיל היה מתאבק התפתחותי ב-WWE שעבד ב-UPW כשמת מהתקף לב בפברואר 2002 בגיל 26. השתמש בסטרואידים.​
  • הרב קלברט היה מתאבק די חזק שעבד בכמה טריטוריות אחרי שהצליח במכללה. הוא לא היה בעסקים כשמת בינואר 2002 בגיל 45. לא ידוע עליו, הוא היה אתלט גדול ומרשים שמאיזו סיבה לא נשאר. כריס קנדידו מת מזיהום אחרי ניתוח באפריל 2005 בגיל 34. הוא עבד כמתאבק ב-TNA. הוא השתמש בסטרואידים, הורמון גדילה ומשככי כאבים וכמעט מת מזה. בניגוד לרוב המדינות, ניו ג'רזי לא מפרסמת תוצאות נתיחות פרט למשפחה הקרובה. אליזבת' צ'ייס הייתה אישה שעבדה בכל העולם ואולי עבדה ב-WWF קצת עבור פביולוס מולה, מתה בגיל 45 בפברואר 2000 מהתקף לב בזמן ניתוח שאיבת שומן.​
  • בריאן קוקס היה קבוע באורגון, ועבד שם וביפן, מת מהתקף לב בגיל 33 במרץ 2003. השתמש בסטרואידים, והמוות שלו לא שינה כי אורגון הסירה פיקוח מהיאבקות. מייק דייוויס, ותיק שעבד בטריטוריות רבות אבל לא ב-WWF וב-WCW, מת בגיל 46 מהתקף לב בדצמבר 2001. מוכשר, אבל קטן. לא נראה כמו מי שהשתמש בסטרואידים. רובי די היה מתאבק מכללות שעבד קצת בטריטוריה ההתפתחותית ב-WWE, מת בגיל 32 בפברואר 2002 לאחר שתלה את עצמו בכלא, או אולי נהרג.​
  • דייב קזנובה עבד כג'ובר ב-WCW, מת מהתקף לב בגלל סמים במרץ 2002 בגיל 35. בובי דאנקם ג'וניור הוא בן של מתאבק וכוכב פוטבול מכללות שהיה שותף של JBL בתחילת הקריירה שלהם, עבד ב-WCW כשמת בינואר 2000 בגיל 34. מת ממנת יתר של משככי כאבים ולקח גם סטרואידים. הוא היה פצוע אחרי ניתוח, אבל עם חוזה ב-WCW. פיטבול 2 מ-ECW מת, עם אשתו, בגלל מנת יתר בגיל 36 בספטמבר 2003. הוא לא רק השתמש בסטרואידים אלא גם נעצר כדילר והפך לעד מדינה, אז היו לו אויבים רבים. אחרי ש-ECW לא השתמשה בו, הוא נזרק בזמן האישום כלפיו, אבל חזר לרגע, הגיע ל-MMA ולא הצליח.​
  • ג'וני גראנג' מת בפברואר 2006 בגיל 39, בתיק קשור לדוקטור פיל אסטין. הוא היה המתאבק שקישר בין בנואה ואסטין. מת מכשל לבבי בגלל כדורי שינה. יום לפני מותו, רשמו לו 120 כדורים. הבקבוק היה ריק לידו. הוא שקל מעל 181 ק"ג במותו וההשמנה גרמה לכשל. לא היו לו מספיק סמים במערכת, אבל עם המשקל והלב המוגדל שנגרם בגלל סטרואידים, זה גרם למותו. אלמנתו פני הייתה אצל ננסי גרייס ודיברה איתה על ההתמכרות לכדורים וסטרואידים של בעלה, שלבש חולצה ולא נראה כזה, אבל לקח כדי להתאבק. יותר יצא מהתיק הזה, כי פני אמרה שהיא מאמינה שבעלה היה חי אלמלא אסטין היה רושם לו את הכדורים. הוא השתמש כל כך הרבה עד שבית המרקחת סירב לשרת אותו. הרקולס הרננדז מת בגיל 47 מהתקף לב בפברואר 2004. משתמש סטרואידים כבד, והמשפחה מאמינה שזה אחראי למותו, אבל הוא היה חלק מסצנת הסמים ב-WWF בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90. טרי גורדי חבר היכל תהילה וכוכב בין לאומי שעבד בכל העולם, מת בגיל 40 מהתקף לב ביולי 2001. הוא הוביל מופעים בסופרדום בגיל 18, ובגיל 32 כמעט מת ממנת יתר. הוא היה בתרדמת וחטף נזק מוחי ולא חזר לעצמו. השתמש במשככי כאבים ומרפי שרירים. אין ראיות לסטרואידים.​
  • אדי גאררו מת בגיל 38 בנובמבר 2005 מהתקף לב, הנתיחה אמרה ששימוש בסטרואידים וסמים גרמו לזה. מותו נגרם מלב חלש בגלל הסטרואידים ומשככי הכאבים, כלי דם שהוצרו, עוד השפעה מסטרואידים, ואיברים מוגדלים שדרשו יותר מדי לב, מה שהוחמר בגלל מצב כלי הדם. האיברים גדלו בגלל הורמון הגדילה שהשתמש בו. היה מתאבק אהוב בתעשייה, וזה היה צריך להיות הקש האחרון. ה-WWE יצרו את מדיניות הוולנס בגלל מותו. לא רק שהיו אמורים לבדוק סטרואידים ומשככי כאבים, אלא גם לבחון מתאבקים כדי לאתר בעיות לב לפני שקרו. רוס האס, אחיו של צ'ארלי, הוא מהמתאבקים שמתו עם חוזה ב-WWF, מהתקף לב בגיל 27 בדצמבר 2001. הוא חטף התקף והכשירו אותו לחזרה, אבל הארגון נזהר. שנייה לפני שחזר, חטף התקף לב נוסף. דן פרגו מהפביולוס וואנס בדרום מערב לא היה חשוב כשמת מסרטן בגיל 44 בדצמבר 2003. היה באינדיז. אמורי הייל היה מתאבק WCW אלמוני אך ענק שמת בגיל 36 בינואר 2006 מכשל בכליות, ועבד בגימיק לורד יומנגס. משתמש בסטרואידים ואמרו שבגלל זה הבעיות. אואן הארט היה סיפור ההיאבקות הכי חשוב לפני בנואה, לאחר שנפל מתקרת קמפר ארינה בקנזס סיטי כשרתמה שהחזיקה אותו נפתחה בגג, והוא נפל עם הראש לטורנבאקל בשידור חי. הנפילה לא שודרה. אואן מת באובר דה אדג', במאי 1999 בגיל 34. מרת'ה הארט הגישה תביעה בנושא ואספה בהסכם 18 מיליון דולר שחברת הביטוח של ה-WWF שילמה. ה-WWF זכו באותו הסכום בתביעה נגד יצרני הרתמה. שיניה האשימוטו הוא המתאבק שהוביל יותר מופעים בטוקיו דום מכל אחד אחר, מת ביולי 2005 מדימום במוח. הוא אמנם לא מארה"ב כי רוב הזמן היה בניו ג'פאן ובזירו-1, אבל הוא היה גם בסטמפיד וממפיס.​
  • רוד ווריור הוק מת באוקטובר 2003 בגיל 45 מהתקף לב. הוא התנקה בחייו אחרי שחששו לבריאותו- מצאו אצלו רק קנאביס- הוא השתמש בסטרואידים המון בזמנו. קורט הניג, מר פרפקט, מת בגיל 44 בפברואר 2003 לאחר שלקח קוקאין במלון בטמפה. זאת לא הייתה מנת יתר, הקוקאין גרם לדום לב. הנזק היה משנים של סטרואידים וסמים. הקוקאין הרס אותו. המנתח שהוציא את הלב הגדול מגופו אמר שזה ממש תמים להניח שהסטרואידים לא היו קשורים לזה. מארק קרטיס היה שופט ב-WCW שגם התאבק והיה שופט מצוין, מת בספטמבר 1999 בגיל 38 לאחר סרטן. אין שום חשד שסמים, אלכוהול או סטרואידים היו קשורים.​
  • מיס אליזבת' המקסימה, אישה פורצת דרך ומהכי אהודות בשנות ה-80, מתה מהתקף לב בגלל משככי כאבים בגיל 42 במאי 2003. בולוויפ ג'ונסון עבד בטריטוריות קטנות, מת בגיל 49 ביולי 2003. שתיין כבד ומת מנזק לכבד בגלל זה. טייגר קאן, יליד ניו יורק שהתאבק בכל העולם, בעיקר באירופה וסטמפיד, מת מהתקף לב ביוני 2006 בגיל 33. השתמש בסטרואידים ומשככי כאבים. מפיקים עליו סרט.​
 

YossihNew

Well-known member
  • טריי קלר עבד בממפיס ומת מהתקף לב בגיל 36 בספטמבר 2005. השתמש בסטרואידים. סטיב קינג היה ג'ובר בשנות ה-80 ב-WWE ומת בגיל 46 מהתקף לב ב-1998. עזב את התחום אז לא ידעו עליו. מריאנה קומולוס הייתה אלופת פיתוח גוף, מתה אחרי סרטן השד באוקטובר 2004 בגיל 35. ב-1999 הייתה בגימיק גברת קליבג', ואז החברה של צ'אז שזייפה אלימות ממנו, כי אישה שמגיעה עם פנס מפלילה את בעלה. הייתה נשואה ללוחם MMA.​
  • קראש הולי מת בנובמבר 2003 בגיל 32 ממנת יתר שאולי הייתה התאבדות, כי נפרד מאשתו. הייתה לו בעיית אלכוהול ומשככי כאבים והוא השתמש בהמון סטרואידים. בשנים הראשונות שלו בתחום, באופן אירוני, הוא נודע כמשוגע לבריאות שלא שם רוטב על הספגטי, אבל היה שתיין. מת קצת אחרי שפוטר מ-WWE. מייקל לוזנסקי מת בדצמבר 2003 בגיל 35, מהתקף לב בגלל שימוש בסטרואידים וסמים. הוא היה חבר של כריס ג'ריקו כשהתחילו, התאבק בכל העולם, וב-ECW וסטמפיד. ג'ואי מאגס מ-WCW מת באוקטובר 2006, לא ידוע למה, כנראה מנת יתר. הוא לקח סטרואידים בחייו אבל לא ממש. הייתה לו בעיית משככי כאבים. מקורות רבים אמרו שהוא בגיל 37, אבל ב-1987 הוא היה בתחילת שנות ה-20 והתאבק, אז היה בן 40-41. בילי ג'ו טראביס מת בגיל 40 מהתקף לב בנובמבר 2002. בעיית כדורים קשה בקריירה, לא ידוע על סטרואידים. לואי ספיקולי מת בגיל 27 מהתקף לב בפברואר 1998. התמכר למשככי כאבים, וגם היה חביב על המתאבקים כי גר בדרום קליפורניה, ויכול היה לגשת לטיחואנה ולהביא סמים לכוכבים. הוא לא היה קשור לזה, אבל השתמש בהמון סטרואידים והורמוני גדילה בשנים האחרונות. הוא לקח כמה כדורים כשהזמין חברים, ומת בבוקר. הוא פוטר מ-WWF ומ-ECW כי חששו לחייו. הוא כמעט מת ממנת יתר כשפוטר מה-WWF. הוא התעלף ב-ECW ופול היימן החליט לפטר אותו. WCW לקחו אותו מיד והוא קיבל פוש ענק כשמת. הוא התנקה כדי להגיע ל-WCW, אבל הדיכאון ממות סבתו שגידלה אותו והאווירה של חבריו ב-WCW גרמה למותו. בריידי בון מת בגיל 40 בדצמבר 1998 בתאונת דרכים. התאבק ב-WWF בשנות ה-80, גם כבאטלקאט. היה שופט ב-WCW כשמת. ארבעה מתאבקים גמרו ללמוד ב-1976 בתיכון רובינסדייל- בון, הניג, ריק רוד וטום זינק. רק זינק חי.​
  • רוקו רוק מת מהתקף לב כשנסע למופע בסופ"ש בגיל 49, בספטמבר 2002. הוא היה דווקא מוכר כאדם נקי. העניין הוא שאחרי המוות של אדי, המוניטין כאדם נקי משתנה. הוא לקח כמה דברים, פשוט ליד ג'וני גראנג', שותפו לפאבליק אנמי, היה נחמד. בריאן פילמן היה בן 35 כשמת מהתקף לב באוקטובר 1997, והקוקאין תרם לזה, ואשתו, שחקרה את המוות, מאמינה שגם הורמון הגדילה שהשתמש בו תרם. פילמן היה משתמש כבד בסמים והשתמש בסטרואידים מאז שהיה שחקן פוטבול מכללות. ויקטור קוויניונס היה פרומוטר בפורטו ריקו, וגם קצת התאבק, כולל ב-WWWF כאיש במסכה. הוא מת בגיל 46 מהתקף לב באפריל 2006. הוא לא השתמש בסטרואידים, אבל שתה ולקח כדורים בלחץ, והוא היה בלחץ כי ניהל ארגון היאבקות שהרוויח והפסיד סכומים ענקיים. הוא היה מאוד לחוץ כי IWA ששלט בה סיפקה הכנסות ל-41 משפחות והיו תקופות שהפסידה מלא כסף והוא שקל לסגור אותה. ג'ף ריזר קיבל פוש בוורלד קלאס בשנות ה-80 ומת בפברואר 2002, בגיל 38 אחרי סגירת הארגון בגלל התקף לב. השתמש בסטרואידים. ג'אנקיארד דוג, מהמתאבקים הכי כריזמטיים, מת ביוני 1998 בגיל 45 בתאונת דרכים. הקריירה שלו נהרסה בגלל סמים, אבל זה לא גרם לו להירדם מאחורי ההגה של הרולס רויס שקנה מימי התהילה שלו אצל ביל וואטס ב-1984, כשחזר מטקס סיום התיכון של בתו בצפון קרוליינה, בדרך חזרה ללואיזיאנה. זאת הייתה הבת שנולדה לו ב-1980 באמצע אנגל בו מייקל הייז עיוור אותו עם קרם פריבירד, מה שהוביל לקהל הכי גדול בתולדות לואיזיאנה בסופרדום עם 28,000. חלק חשוב באנגל היה שהבת שלו נולדה כשהיה עיוור, והוא לא ראה את לידתה. ביג דיק דאדלי מת מכשל כליות במאי 2002. השתמש במשככי כאבים וסמים, וגם בסטרואידים.​
  • ראבישינג ריק רוד מת בגיל 40, באפריל 1999. אחד מההילים הכי טובים בשנות ה-80 וה-90, מת ממנת יתר של שני משככי כאבים במרשם. היה לו לב מוגדל, השתמש בסטרואידים וכדורים. שרי המדהימה, המתאבקת המובילה בארה"ב בשנות ה-80 והמלווה הטובה בכל הזמנים, מתה ביוני בגיל 49. אין נתיחה אבל בעלה אמר לחברים שהוא חושב שמתה ממנת יתר. היא השתמשה המון בסמים ופוטרה מ-WWE כי נכשלה בשלושה מבדקים, וגם מ-WCW, והייתה בגמילה. רונדה סינג נודעה כברטה פיי, אלופת הנשים שהייתה כוכבת בכל העולם. מתה ביולי 2001 בגיל 40 ממנת יתר, ורבים חושבים שזאת הייתה התאבדות. דייבי בוי סמית', הבריטיש בולדוג, מת בגיל 39 מהתקף לב במאי 2002. הנתיחה אמרה שהיו לו סטרואידים במערכת. אולי הנתיחה לא הראתה את זה, אבל אין ספק שהשתמש בזה במשך 20 שנה. הוא גם היה מכור למשככי כאבים והחיים שלו יצאו משליטה בשנים האחרונות. מיטץ' סנואו מה-AWA מת בגיל 32 מהתאבדות בשנת 2000, למרות שהיו לו בעיות סמים. ג'יפ סוונסון, מהשרירנים הגדולים בתחום, כמעט 181 ק"ג עם זרועות ענקיות, מת בגיל 40 מהתקף לב באוגוסט 1997. השתמש בסטרואידים והבריאות שלו נפגעה כשאיברים פנימיים הפסיקו לתפקד בגלל זה בשנתיים האחרונות של חייו.​
  • ארת'קוויק, ג'ון טנטה, מת מסרטן ביוני 2006 בגיל 42. אין ראיות לסטרואידים. הוא פשוט היה חסר מזל, ונלחם במחלה איומה. תמיד יהיו מקרי מוות של צעירים כי החיים לא הוגנים, אבל ברשימה הוא החריג. טרוי ת'ומפסון, דרים מאשין, הוביל בממפיס והיה מאנשי הפרומו האנדרייטד ביותר בהיסטוריה. מת במרץ 2002 בגיל 47. לא היה בתחום וחי חיים קשים. ביג בוסמן מת בגיל 42 בספטמבר 2004 מהתקף לב. אולי לא השתמש בסטרואידים אבל התמכר למשככי כאבים, בעיקר בסוף ימיו. מה שמפחיד היה שהוא, קורט הניג וריק רוד היו חברים לנסיעות ולמסיבות בדרכים. ג'מבו צורוטה, מתאבק מהיכל התהילה שעבד בעיקר ביפן, אבל היה אלוף AWA ב-1984. מת כשעבר ניתוח להשתלת כבד בפיליפינים במאי 2000 בגיל 49. חטף הפטיטיס B בקיץ 1992, מה שעצר אותו מלהיות המתאבק הטוב בעולם. הוא התאבק בקרבות קומיים אבל רק חצי דקה בגלל בעיות כושר כשהבריאות שלו נפגעה. דה וול הוביל קצת ב-WCW בגלל הגודל שלו, ומת בגיל 35 מהתקף לב באול ג'פאן בדצמבר 2003, אחרי טורניר הזוגות. השתמש במשככי כאבים ובסטרואידים. ורנגייד, מת בפברואר 1999 כשהתאבד ביריית אקדח. הוא סבל מדיכאון כי איבד את העבודה שלו וירד מהסטרואידים. השתמש בקריירה שלו, כי קיבל פוש כי הזכיר את אולטימייט ווריור.​
  • אז 62 מתאבקים מרכזיים מתו בעשור- ויש כמה שבטח לא רשומים כי רשמנו את הכתבה תוך יום ואפילו אחרי שעברו על שלוש רשימות שלמות, היו עוד שמונה. מספר המתאבקים הגדולים נמוך ממספר שחקני הבייסבול, ובכללי, הקריירות ארוכות יותר בממוצע. היום יש פי שבעה שחקנים ב-NFL, ופי שלושה בבייסבול. הקריירה של המתאבקים ארוכה יותר, אז זה שווה ערך ל-435 שחקני NFL שמתו לפני גיל 50 בעשור האחרון, או 186 שחקני בייסבול, נמוך. מתוך הרשימה, 32, יותר מחצי, עבדו מתישהו ב-WWE. ו-34 מהשמות עבדו ב-WCW. ל-WWF יש יותר רקורד מ-WCW כי הם לא היו שם בשש השנים האחרונות. 18 עבדו ב-ECW, וכאחוז זה גבוה יותר מה-WWE ומ-WCW. שישה עבדו ב-TNA. ברשימה, 37 היו ידועים בשימוש בסטרואידים, ואין ספק שמה-25 האחרים, רבים גם השתמשו בהם לפעמים. סטרואידים לא היו בכל 37 מקרי המוות, אבל בטח היו בכמה באופן לא ישיר, ובאחרים ישירות.​
  • מספר זהה, 37, השתמש במשככי כאבים וסמים, ושוב, אלו מי שאנחנו יודעים, אז זה נמוך. יש מקרה מוות אחד מאלכוהול, אבל זה בטח היה חשוב במקרים האחרים. טד דיביאסי אמר אצל לארי קינג שיותר מתאבקים מתו מאלכוהול ומשככי כאבים מאשר סטרואידים, אבל זה לא נכון לגבי אלכוהול. סטרואידים ומשככי כאבים, בגלל שהמספר זהה והיה מי שלקח את שניהם, כנראה הגורמים המשמעותיים. כנראה משככי כאבים יותר נוראיים, אבל המספרים גורמים לזה להיראות זהה. יש מקרים כמו טריי קלר שלא היו חשובים ולא הייתה להם קריירה ארוכה- הוא עבד באינדיז 15 שנה- אז זה כמו שחקן NFL ששיחק עונה. ואפשר לעשות רשימה של שחקני NFL שנפטרו, אבל זה לא יתקרב ל-435, ואין מצב שרוב המקרים יהיו מהתקפי לב מסמים או מנות יתר של סטרואידים ומשככי כאבים, או 8% התאבדויות, שרובן, אבל לא כולן, היו קשורות לסמים, למרות של-NFL היו בעיות התאבדות אחרי ששחקנים גמרו. ומה היה קורה אם 220 שחקני NFL היו מתים מסמים בעשור האחרון, או 90 שחקני בייסבול? לא היה קורה כזה דבר, הם היו עושים משהו לפני שבייסבול היו סופרים 25 מתים. 13% התקפי לב שלא בהכרח קשורים לסמים, אבל אפשר לחשוד שהסמים היו קשורים אליהם אבל אין לנו פרטים. זה כולל את טרי גורדי שהשתמש בסמים כל חייו וזה לא עזר לו, גם אם לא לקח מנת יתר. היו גם כשלי כליות של משתמשי סטרואידים, וכמו עם קונאן, גם משככי הכאבים יכולים לפגוע.​
  • הנה עובדה מעניינת למי שאומר שסטרואידים בטוחים מסיגריות. אין לנו מושג כמה מתאבקים מעשנים, אבל זה בטח לא אחוז נמוך. מ-62 מקרי מוות צעירים, אפס הם מסרטן הריאות, ו-30 הם מהתקפי לב או מנות יתר שקשורות לסמים, ועם הכשל בכליות זה 32. אפשר לטעון שההתאבדויות ממצב נפשי שהוחמר מהסמים. וכמעט בטוח שהסמים קשורים לפחות לחלק משמונה התקפי הלב האחרים מסיבות לא ידועות. היחידה שנרצחה היא ננסי- ואולי גם היא קורבן סמים. הנקודה היא שכשאנשים מנסים להגיד שהבעיה לא רעה, או אומרים שלא לכולם יש בעיה, הם מתעלמים מזה שהבעיה נוראית. כל מי שטוען שאין בעיה, או לא עובד לפתרון, מתעלם ומאפשר למצב הנוראי הזה לעלות. כמה היו מתים בנסיבות טבעיות? שני התקפי לב ממשקל עודף, ועוד אחד משילוב של כדורים ושומן. אדמס נורה בידי חבר, אבל אלכוהול היה חלק מזה. שלושה מתו מסרטן, אחת מניתוח ושניים בתאונה. היו כמה מיתות רגילות מבעיות בריאות שלא קשורות להיאבקות, אבל זה מיעוט. בנוגע לחדשות של השבוע שעבר, הנה לקט.​
  • חבר הקונגרס הרפובליקני מפלורידה, קליף סטרנס, מאמין ש-89 מתאבקים מתחת לגיל 50 מתו ב-22 השנים האחרונות, דיבר על חקירת קונגרס בנושא. הוא אמר שהכמות של המוות של האתלטים הצעירים האלה צריכה להדאיג את כולם, והקונגרס צריך לחקור ולגלות כמה הבעיה גדולה. סטרואידים זה נושא שמגיע לו תשומת לב מהקונגרס. סטרנס דאג לשימוע בענף הבייסבול, והם נאלצו לערוך מבדקים רציניים עם עונשים, אחרי המדיניות החלשה שלהם. סטרנס אמר שרבע מהקהל של WWE בגיל פחות מ-17, והם רואים מתאבקים מנופחים כמודל לחיקוי, והוא מאמין שזה מעודד צעירים ללכת אחריהם. הוא רוצה להקים גוף שיפקח בייסבול, NFL, כדורסל והוקי ויחייב מבדקי סמים.​
  • אבל ב-2006, הדמוקרטים השתלטו על בית הנבחרים וסטרנס איבד את מקומו בוועדת הסחר, המסחר והגנת הצרכן. הוא לא חושב שבובי רוש, יושב הראש החדש, מעוניין בנושא, למרות שהדובר שלו אמר שהוא לומד. סטרנס אומר שהרוב בבית לא רואה את הסטרואידים כמשהו רציני. קונאן ומארק מרו אמרו בטלוויזיה שיעידו בשימוע אם זה יקרה. קונאן אמר שהוא מוכן לשימוע ולהעיד, כי צריך לחקור את חיי ההיאבקות. הלו"ז דרקוני, הם נוסעים כל השנה ואין מקצוע כזה פיזי. להקות רוק מקבלות כמה חודשי חופש, שחקני בייסבול ופוטבול מקבלים חופש. בהיאבקות אתה לא לוקח חופש ומחלים כי תאבד את העבודה. אם הקונגרס חשב שהבייסבול רע, שיחכו ויכנסו לתחום ההיאבקות. קונאן אמר שהוא מקווה שזה יקרה בקרוב כי אנשים גוססים.​
 

YossihNew

Well-known member
  • ה-WWE סירבו להגיב בגלל קונאן. בנוסף, מסתבר שדוקטור פיל אסטין רשם כדורים ללקס לוגר, באף באגוול, ריי מיסטריו, מארק ג'ינדרק, ג'וני גראנג' ובוב הולי. הממשלה החרימה תיקים וקבצים על המתאבקים, וגם על ננסי וכריס בעוד פשיטה על המשרדים של אסטין. תחנות באטלנטה אמרו ש-OG זה ריי- אוסקר גוטיירז- ו-MJ זה מארק ג'ינדרק, וחשבו את זה כי ידעו שהם היו פציינטים. מארק מאדן אמר ברדיו את זה. אסטין רשם 3,605 כדורים במרשם בין אפריל 2004 לספטמבר 2005 לשני המתאבקים. כתב האישום ישתנה לפני שתקראו את זה כי מנהל הסמים מתכנן להביא ראיות לחבר המושבעים כדי להוסיף סעיפים.​
  • עורך דינו של אסטין אמר שמעולם לא רשם סטרואידים לבנואה, למרות שנטען מהממשלה שהוא רשם המון, וזה בגלל שטען שהטסטוסטרון שרשם לבנואה הוא טיפול להחלפת הורמונים. הוריה של ננסי יגישו תביעה, ולא ידוע נגד מי. בהקלטות הכפולות בדאלאס, וינס אמר לכולם שאם הם לקחו משהו, לרדת מזה. כעבור שבוע אנשים אמרו, וזה היה ברור, שיש שינויים פיזיים בכמה מתאבקים תוך כמה ימים, כמו בתחילת תוכנית הוולנס לפני שחזרו למצב הרגיל. האנשים מאמינים שהכי הרבה סטרואידים נרשמו לאנשים עם ההפרשים הכי גדולים בשבוע הזה. זה לא רומז כלום. הסברים חלופיים חוץ מזה שווינס אמר לכולם לרדת והם היו על סטרואידים והקשיבו, כוללים:​
  • שבוע לפני המוות של בנואה, כוכב גדול מאוד שקשור בסחר הורמוני גדילה וסטרואידים אמר שהמון מתאבקים יתכווצו כי הממשלה תפסה ספק חשוב. יכול להיות שאנשים ויתרו בהתנדבות. או שבגלל הפרסום של מה שקרה לאסטין, הרופאים נזהרו ברשימת מרשמים לסטרואידים ומשככי כאבים למתאבקים, למרות שאין ראיות. או שהם התאבלו, כעסו מהמוות של בנואה ושתו יותר ולא דאגו מאימונים, ואחרי שבועיים זה אמור היה קצת להשפיע, אבל ההפרש היה גדול מאוד בכמה אנשים.​
  • בכל מופע יש ייעוץ פסיכולוגי, לא רק כדי שהמתאבקים ידברו אלא גם אנשי מנהלה והפקה. מצב הרוח מאחורי הקלעים רחוק מהרגיל. כולם עוד עצובים. ה-WWE הביאו ארגון לבקרת נזקים שיאמן את וינס מקמהן, לינדה וכמה מתאבקים כמו ג'ון סינה, או הדובר גרי דייוויס, כדי שידעו איך להגיב. המקמהנים, וינס וסטפני בעיקר, חושבים שצולבים אותם בתקשורת במקום להתמקד במתאבק שהרג את משפחתו עם המון סטרואידים במרשם. הם מוכנים להציג את הצד שלהם. כרגע, הם לא הגיבו חוץ מלטעון שג'וני גראנג' לא עבד אצלם מאז 1999. בנוסף, מנהל הסמים פתח חקירה נגד אסטין ב-2006 אחרי מותו של גראנג'. השימוע יהיה בשבוע הבא. נטען שאסטין לא יודה באשמה.​
  • הניו יורק דיילי ניוז ערך כתבה על שימוש בסטרואידים ומשככי כאבים בהיאבקות. קונאן אמר שהמתאבקים משתמשים כי כולם משתמשים, ומי שמרוויח כסף משתמש בזה. מתאבקים אחרים הצביעו על שון מייקלס, שלא לוקח אבל מרוויח המון. תמיד יש חריגים. אדג' השתמש בסטרואידים והודה בזה בטלוויזיה, אבל נראה שונה בשנה שעברה וקיבל פוש ענק ב-2006. אבל רוב הכוכבים הגדולים השתמשו לפחות פעם אחת. שון וולטמן אמר שהתמכר למשככי כאבים כשקורט הניג הביא לו אותם. הוא אמר שזה לא באשמתו, או באשמת אף אחד. זה היה קשה, הוא עבד 300 ימים, נסע המון וזה היה מאמלל. קונאן גם אמר שב-WCW, המסיבות היו ענקיות, עם קוקאין, קנאביס ומת'. הוא אמר שחגגו כל הלילה. גלן גילברטי אישר, ואמר שעד 2001, מתאבקי WCW חיו כמו כוכבי רוק. הוא אמר שהורמון הגדילה היה מה שאהבו ולא היה נדיר לראות מתאבק שהתעלף בגלל זה. אנשים השתינו על עצמם בזמן טיסות. אצל לארי קינג, הופיעו ג'ון סינה, כריס ג'ריקו, טד דיביאסי, סטיב בלקמן, ג'רי מקדוויט וברט הארט. רוב התוכנית הוקדשה לאנשים שהכירו את כריס בנואה ואמרו כמה היה נהדר בזירה ומחוצה לה, ושהם לא האמינו שהוא יכול לעשות את הפשע הזה. ה-WWE חשו שעדיף שסינה לא יהיה ב-RAW ויהיה ברשת מתחרה, ולכן RAW השיגה את הרייטינג הכי נמוך שלה בימי חול מזה כמה חודשים. המתאבקים יצאו די טוב, אבל פרט לברט שאמר שהמתאבקים צריכים להתאגד, הם הגנו על הענף. קינג לא שאל משהו קשה, ו-WWE שלחו את סינה. ג'ריקו ומרו, מסיבות שונות, היו ידידותיים למצלמה. ג'ריקו הפך את התוכנית של ננסי גרייס מאסון למשהו עם קצת הבנה, והיה ראיון נהדר עם פני, אשתו של ג'וני גראנג'. הראיון הראשון של ג'ריקו היה נהדר, הוא הסביר על החברות שלו עם בנואה שהכיר והיה קשה לחשוב שהוא זה שביצע את הפשעים, ואמר שהוא בטח לא חשב כמו שצריך. אמנם היו ביקורות, כולל חברים שטענו שלא כולם על משככי כאבים או מסוממים, קונאן היה הכי כנה ולא מייפה. קונאן ומרו חטפו מהמתאבקים, מרו בטענה שהוא מקדם את עצמו כדובר נגד סמים וסטרואידים בפלורידה, אבל קשה לטעון נגד מה שאמר. ג'ריקו חטף ביקורת כי לא ענה לשאלות אמיתיות של צופים אצל קינג לגבי היחס המועדף של WWE לבחורים שריריים, או האיגוד.​
  • ג'ריקו אמר שקשה להבדיל בין בנואה מההיאבקות, שהיה כמו מייקל ג'ורדן בכדורסל או וויין גרצקי בהוקי, לאיש שעשה את הפשעים האלימים והנוראיים הללו. הוא אמר שהכיר אותו 15 שנה, הוא היה המורה שלו, אחיו הגדול וחבר, השפעה חיובית מקצועית ואישית. ועדיין, שבועיים אחרי, קשה להאמין ולמצוא סיבה. והם לא ידעו, וזה יחמיר את המצב. כששאלו באימייל האם WWE משוחדים לאנשים שריריים, סינה אמר שהם משוחדים לבדרנים, כי הם מבדרים. לפני מעט מאוד חודשים וינס אמר לג'ון לורינייטיס שהוא לא רוצה שיחתים אנשים בגובה פחות מ-1.87 מטר או 108 ק"ג, זה בולשיט, אבל סינה ניסה לייצג את הארגון ולא אמר כלום. ג'ריקו אמר שהיה איש קטן בעסק של גדולים והשתמש במוח, באישיות ובכריזמה שלו, ושלא חובה לקחת סטרואידים או משככי כאבים. אימייל אחר שאל מתי המתאבקים יתאגדו כדי להשיג הטבות. סינה אמר שמתאבקים, ב-WWE ומחוצה לה, יודעים לאן הם נכנסים. אף אחד לא מכריח אותם להיכנס לזירה. זאת עבודה שהם רוצים וכנראה גם אוהבים, הוא כן, והוא נהנה מהעבודה.​
  • תגובה צפויה, אבל אנשים ב-WWE אמרו שסינה פחד מהשאלה. באותו המצב, אין הרבה אנשים שהיו עונים כמו שהיו רוצים. רק ברט שבר שורות, ואמר שמתאבקים צריכים איגוד. הוא טען שהשרת שמנקה מקבל יותר הטבות מכל מתאבק. ולצערו מתאבקים גומרים את החיים כי פעם היו כוכבים ומפורסמים וחשובים, ולא נשאר להם כלום, הם מרוששים ומדוכאים. יש יותר מדי מתאבקים שמתאבדים. והבעיה תמשיך לקרות. והוא לא יודע למה אין להם איגוד. אין הגנה או הטבות, הם חיות קרקס. ג'ריקו אמר שהוא חושב ש-WWE יעשו מה שצריך כדי למנוע מזה לקרות שוב ושזה רציני. ב-RAW, סינה אמר שסופסוף תוכנית הרשתה למישהו מה-WWE לתת את הצד שלו. שלושה אנשים מתים וה-WWE רק מדברים על צדדים. לא שאפשר לצפות לאחרת. אבל במציאות, כל תוכנית שכיסתה את הסיפור הזמינה את WWE לשלוח נציג. פרט למקדוויט כמה פעמים, הם סירבו לכולם ועכשיו טוענים שאף אחד לא הזמין אותם. נורא מכך, מרו היה אמור להגיע ללארי קינג, אבל בוטל לטובת סטיב בלקמן האפרפר אך הפחות עוין.​
  • השלימו חלק מהנתיחות של כריס, ננסי ודניאל בנואה. כרגע לא הכריזו כלום. ג'ון בנקהאד, דובר של הבולשת של ג'ורג'יה, אמר שיחכו עד להשלמת המבדקים לפני שיוציאו את התוצאות למשטרה. מייקל, אביו של כריס, נפגש עם הוריה של ננסי באטלנטה, וכנראה יהיה בהלוויה של ננסי ודניאל בדייטונה ביץ' השבוע. מתאבקים רבים יגיעו להלוויה. הסנאטור ג'ון איזקסון מג'ורג'יה הנחה את המטה שלו לאסוף מידע על מקרי המוות כדי להכריע אם צריך שימוע בסנאט ולשקול רגולציה על היאבקות. מאט הארדי פרסם סרטון ארוך באתר שלו והאשים את התקשורת בכיסוי רע. רוב הכיסוי היה טוב עד מצוין, אבל הטלוויזיה פחות. מאט אמר שלכריס בנואה הייתה בעיה שכלית, מחלה. הוא ירד על הטענות של ננסי גרייס וג'ראלדו ריברה, שהיו מגוחכות ושקריות, אבל אז ירד על המתאבקים המבוגרים שלא היו שם שנים וחושבים שהם יודעים משהו על המתאבקים של היום. הוא טען שהיום יש דור בריא יותר מהדור הקודם, שהם לא מושלמים אבל ממושמעים ואחראיים. הוא אמר שהמתאבקים שמתו צעירים הם הדור של אתמול ולא של היום, ושהוא מבטיח שבקרוב הסטטיסטיקה תצנח.​
  • הוא אמר שהרוסטר הוא הרוסטר הכי אחראי שהיה להם מאז שנכנס לתחום. הוא אמר שמבדקי הסמים לגיטימיים- העובדה שמתאבקים התכווצו רק בשבוע שעבר גורמת לשאלה למה אם המבדק נמשך יותר משנה. דייב רוצה לראות מישהו הולך יותר קדימה, ויעשה כמו דיינה ווייט, ויגיד שהוא מוכן לרגולציה ורוצה אותה. ככה יוכלו להוכיח שהם מה שהם אומרים, יקטינו את החשד הציבורי ואת חוסר הביטחון בארגון שלהם ובטענות לסטנדרט כפול. אפילו שיש אמת במה שאמר, זה הזכיר ראיון מ-1992. ה-WWF חטפו הכי הרבה אז בנושא הסמים מהתקשורת, עד לשבועיים האחרונים. מתאבקים משנות ה-80 דיברו על הסטרואידים בארגון. ג'ים דאגן ירד על ברונו סאמארטינו, בילי גרהאם והשאר שטענו ש-90% מהרוסטר על סטרואידים- מה שבאופן אירוני היה זהה למה שהוגאן והווריור אמרו תחת שבועה במשפט של וינס שנתיים אחר כך. דאגן אמר שהמתאבקים לא היו שם שנים, וזה דור חדש ודברים עובדים אחרת. המנחה הכי טוב שכיסה את הסיפור, כמעט כל יום, היה דן אברהמס מ-MSNBC, אבל הייתה לו דעה מטופשת. כשדיבר על הירידה ברייטינג של RAW, הוא לא האמין שזה בגלל בנואה- ואפילו לא דיבר על זה שסינה היה אצל לארי קינג מול RAW. הוא אמר שהקהל גילה בזכותו שהיאבקות מבוימת ולכן איבד עניין. איזה מזל שדייב לא לקח סטרואידים, הוא היה זורק לבנה על הטלוויזיה. מארק מרו אמר שזה כי הקהל רוצה ש-WWE יכירו בבעיות שלהם. שיחכו שבוע. צירופי מקרים קורים, והלילה הזה היה שונה. חכו שבועיים ותראו אם יש דפוס. ואם יש, מרו צודק. אבל זה לא אומר כלום. ויליאם ריגל אמר לעיתון בריטי שהוא וכריס היו זקנים עצבניים שטיפלו במתאבקים הצעירים שלא כיבדו את העסק. הם היו השוטרים בחדר ההלבשה, ווידאו שלא ישאירו זבל בחדר ההלבשה. אבל היית חבר של כריס בתנאים שלו. הוא אמר שכריס איבד את ההיגיון. גם לו היו בעיות משלו. הוא אומר שהוא השתגע, הרג את ננסי, וחשב שהבן שלו לא יוכל לגדול בלי הורים ושזאת המתת חסד. הוא מקווה שמישהו יוכל להגיד לו כדי שיוכל להניח לזה. הוא רצה לזכור את כריס על הכל פרט ליומיים האחרונים בחייו.​
 

YossihNew

Well-known member
הנתיחה של בנואה- 23 ביולי, 2007:
  • כצפוי, הנתיחה האחרונה של כריס, ננסי ודניאל בנואה לא סיפקה שום דבר קרוב לתשובות. מה שחשוב היה שדניאל בנואה קיבל מספיק קסנקס למערכת עד שהוא היה מחוסר הכרה, והיה מאוד קרוב למנת יתר קטלנית. התיאוריה היא שבנואה נתן לדניאל את הסמים, שלא נועדו לילד בן שבע, בתחושה שאז יהיה מעולף ולא יכאב לו כשיהרוג אותו עם גרסה לקריפלר קרוספייס. לכריס בנואה היו כמויות גבוהות של טסטוסטרון, מה שמצחיק כי ה-WWE טענו בגלל זה שלא היו לו סטרואידים. הפער בין הטסטוסטרון לאפיטסטוסטרון של בנואה היה 59 ל-1, היחס הרגיל הוא זהה ואפילו כמות גבוהה פי ארבעה מספיקה לכישלון במבדקים. בכל המבדקים של הוועדה האתלטית בקילפורניה, ועם כל הסטרואידים שלוחמים ומתאגרפים לקחו, רק ג'וני מורטון השיג יותר ממנו- 207 מיקרוגרם לליטר, והמון התווכחו למה הכוונה. זה מעל הרגיל, בדרך כלל הרמה הרגילה לשימוש בטסטוסטרון היא 150, כלומר, 6 ל-1. הכמות הרגילה היא בין 5 ל-40, בדרך כלל 20. אז רוב הרופאים שרואים את המספר הזה אמרו שהוא פי עשרה מהרגיל, אבל האחראי על מבדקי הסטרואידים של ה-WWE, דוקטור דייוויד בלק, אמר שזה פי חמישה. אין תשובה נכונה, אבל זה חמור. אף סטרואיד אחר לא נמצא במערכת שלו, אבל כזה מבדק היה מוצא סטרואידים חדשים ולא הורמון גדילה, אלא אם לקח 24 שעות לפני מותו.​
  • ה-WWE טענו שהנתיחה הראתה שבנואה כן לקח טסטוסטרון ולא סטרואידים. ג'רי מקדוויט הלך לתוכניות ואמר שבנואה לא לקח סמים אפילו שטסטוסטרון זה בעצם סטרואיד. זה כמו להגיד שאם לקח הרואין, הוא לא לקח סמים. בנואה השתמש בתחליף טסטוסטרון במרשם, כי אחרי 20 שנה הוא לא הפיק באופן טבעי. זה לא חריג שמתאבקים בגיל 40 שהשתמשו בסטרואידים חווים את זה. אבל כזה טיפול אמור להחזיר את הרמות שלו למצב רגיל, ולא, לפי המערכות, בין פי חמישה ל-15 מהרגיל. המידע מתאים לזה שהשיג סטרואידים לעשרה חודשים במרשם מדוקטור פיל אסטין כל שלושה-ארבעה שבועות. הסם האחר שנמצא אצלו היה קסנקס, כפול מהמינון המומלץ. לא היה אלכוהול במערכת שלו. חשוב לציין שהיה בקבוק יין ריק במכון ליד הגופה, ובדיקה הייתה מאתרת שימוש באלכוהול לפני המוות. אז הוא לא שתה ותלה את עצמו. הוא אולי שתה יומיים קודם, כשהרג את ננסי. מקדוויט אמר בכמה תוכניות שדוקטור קריס ספרי, הרופא הבכיר בג'ורג'יה, פסל את קשר המוות לסטרואידים.​
  • במציאות, נושא זעם הסטרואידים נפסל מראש בידי המשטרה, ומומחי הסטרואידים, וטבע הפשע לא היה עקבי, אבל נטען שזה שהיו רמות טסטוסטרון מעל המקובל לא היה קשור להתנהגות שלו. אין ממש ממצאים חד משמעיים האם טסטוסטרון מוביל להפרעות נפשיות או התפרצויות אלימות. אבל אף סטרואידים במערכת לא היו מוכיחים זעם סטרואידים, ואם האמנת בזה, אז היה לו מספיק ואפשר לטעון לזה. כמה מומחים טענו שהסטרואידים והקסנקס, והאלכוהול, תרמו למצבו. המצב הנפשי גרם לרצח. אצל ננסי היו ויקודין, משככי כאבים וקסנקס במערכת. רמת האלכוהול בדמה הייתה 0.184, מעל המגבלה החוקית. אבל זה לא מוכיח שהייתה שיכורה, כי רמת הריקבון בגופתה השפיעה על הרמה.​
  • בגלל הריקבון וחוסר השתן, אי אפשר היה לבדוק אצל דניאל סטרואידים או הורמון גדילה שרשמו לו והוביל לסימני המחטים על זרועותיו. ובגלל הריקבון, לא יצליחו להוכיח בשום צורה חד משמעית אם הייתה לו תסמונת איקס שביר. בתוכניות, מקדוויט ובלק תושאלו לגבי מבדק הסטרואידים השלילי של בנואה מאפריל. התוצאה אמיתית, כריס פשוט לקח טסטוסטרון במחזורים ובזמן המבדק הוא ירד מזה. הוא כנראה לקח גם הורמון גדילה, מה שאי אפשר לאתר. בניו יורק טיימס, היה כתוב ש-WWE סירבו לתת את שלושת המבדקים האחרים שלו. מקדוויט סירב לענות בנושא לננסי גרייס, אבל כשהעלו את זה ב-MSNBC, בלק אמר שלבנואה היו רמות טסטוסטרון גבוהות, אבל שזה לא היה עניין ברגע שהסתבר שקיבל מרשם לטסטוסטרון. היה ידוע ב-WWE שמרשם זאת דרך לעקוף מבדקים. לא ידוע אם זאת פרצה שהם עומדים לסגור אותה. מאז שווינס אמר לכולם לרדת מהסטרואידים, אמרו שחצי מהמתאבקים התכווצו בשבועיים האחרונים. ב-RAW האחרון, באמת רובם נראו שונה, שבעה מ-13 המתאבקים עבדו בתלבושת שראו שהזרועות, הכתפיים, הגוף והרגליים התכווצו- ג'ון סינה לא הוריד חולצה, אבל הוא נראה דומה שנים בלי פרצי גדילה או התכווצויות כמו שיש לאנשים שלוקחים. זה לא מדעי, אבל זה ממש צירוף מקרים. הזוי שזה קרה כשווינס נאם ולא בתחילת 2006 כשהחלו במדיניות.​
  • לפי מקור בכיר, כמה דברים חדשים עלו ולא דווחו. ויליאם ריגל גם קיבל, יחד עם צ'אבו גאררו, הודעות מבנואה. אף שם לא הוזכר אבל היה ידוע שצ'אבו קיבל. פרו רסלינג טורץ' כבר דיווחו על זה, אבל עכשיו אימתו. דייב טיילור התקשר לשכנה של בנואה, הולי מקפאג', ובדק אם משהו מוזר קורה, ואז ריץ' הרינג מ-WWE התקשר למשטרה ואמר להם ללכת הביתה. טיילור ומקפאג' הכירו אחד את השנייה. לפי חברים של ננסי, כריס לא אהב את הדת המאורגנת, רבים אמרו ששנא את הדת אחרי המוות של ג'וני גראנג' כי כל כך הרבה אנשים נלקחו ממנו. אחרי המוות של בריאן הילדברנד, כל חבר שמת היה מאוד קשה עבורו, בעיקר אדי גאררו, וזה גרם לדיכאון. אבל הוא נכנס לדת לאחרונה. המשטרה לא מצאה את היומן שבו כתב מכתבים לאדי לאחר מותו. הם לא מצאו תיעוד מהיומן של ננסי, או תמונות שננסי שמרה ובהן הראתה כמה היא חבולה אחרי המכות, כמו שחבריה אמרו. הם כן מצאו תמונות של ננסי משלבים מוקדמים בחייה כשחטפה.​
  • אומרים שבנואה מצא והשמיד את היומנים, ואולי זה הוביל לוויכוח. עוד תעלומה, בהתחשב בטבע המכוון של הפשעים, היא למה כריס לא נפטר מקופסאות הסטרואידים. הפרוטוקול בהיאבקות הוא להגן על העסקים. כשקורה מוות, אתה מעיף את הסמים לפני שאתה קורא למשטרה. למה שכריס ייפטר מראיות מפלילות, אבל את הסטרואידים ישאיר? הוא לא חשב כמו שצריך אז זה קשה לדעת. הוא ידע מהמוות של מיס אליזבת', שהתרחש ליד אטלנטה, כמה הסטרואידים פגעו בלקס לוגר כשמצאו אותם בביתו. אולי אין סיבה. אבל אם פוסלים את זה, צריך לשאול למה. מצאו ראיות בתיק של ננסי לביטוח החיים החדש שכריס הוציא על דייוויד ומייגן, ילדיו הגדולים, שגרים עם אשתו הראשונה ליד אדמונטון. ימים לפני הרצח, ננסי אמרה שגילתה על כך והתעמתה עם כריס ודרשה שיכלול אותה ואת דניאל, ולפי מה שסיפרה לחברה, הוא סירב. האמונה היא שיהיו מאבקים גדולים על הנדל"ן, וזה מוזר כי ה-WWE תכננו וביטלו סטוריליין על הנדל"ן של אדי, כשכריס היה אמור לגלות דברים בעייתיים עם ויקי וצ'אבו.​
  • משפחת טופולוני רוצה לטפל בדייוויד ובמייגן. משפחת בנואה, וגם מרת'ה בנואה, אשתו של כריס לשעבר שמגדלת את הילדים, אולי תקבל חלק מהנדל"ן. אבל החוק של ג'ורג'יה אומר שבמקרה כזה, המשפחה של ננסי זכאית לכל. בהמשך השבוע נדבר על זה יותר.​

מתאבקים מדברים בתקשורת- 23 ביולי, 2007:
  • הניסיון של WWE לירות אל התקשורת בחזרה היה רעיון נורא, עם הופעות מביכות השבוע של פינלי אצל ננסי גרייס ב-CNN, ושל מר קנדי בתוכנית ב-FOX ניוז של גרטה פון סוסטרן. פינלי היה בר מזל כי מארק מרו ובריאן אלברז מכבדים אותו ויכלו להיות יותר גרועים. וגם כי שלוש פעמים הוא פישל ממש, ואלברז לא היה שם כי המפיקים רצו אותו מול מרו. אבל בסוף, ננסי גרייס גרמה לו להיראות רע. הוא היה צריך יותר מלא לדעת על המדיניות שהוא מגן עליה ולהגיד שרק חמישה עובדים מתו אצלם- ננסי ודניאל לא נחשבו כי לא היו עובדים, כמו המון צעירים שהתחילו בהרגלים רעים אצלם או החמירו אותם ומתו בשנות ה-40. לטענתו הוא אמר ששמו חיוך על הפנים. חבל, אבל זאת עוד דוגמה לאיך שההיאבקות טיפלה בנושא. מהטעויות הגדולות שלו היו שטען שמרו ואלברז לא ידעו על מה הם מדברים בנושא מדיניות הסמים כי הם לא מאחורי הקלעים, והם אמרו בדיוק את המדיניות. אלברז הגיב לכך שפינלי טען שהם לא שונים מכל ענף אחר, והסביר הבדלים ספציפיים, וששוחח עם ג'רי מקדוויט, שגם דיבר איתו על פרצת תחליף הטסטוסטרון והשימוש במרשם. פינלי כמעט נפל כשאמר למרו להגיד את 25 המתאבקים שאמר שנלחם מולם ומתו, ושלא מתו מסטרואידים. מרו הזכיר את אדי, ופינלי אמר שאין הוכחה שמת מסטרואידים. מרו לא אמר שהוזכר במפורש שהסטרואידים תרמו למותו, אבל הזכיר את דייבי בוי סמית' והוק. פינלי שתק, וגרייס ירדה עליו בטענה שהוא אומר שהמקרים לא קשורים ל-WWE, כי לא היו ברוסטר במותם. היו אנשים ב-WWE שחשבו שהוא יצא בסדר, אבל הרוב הבינו שזה היה אסון. ופינלי רק הכחיש, ועם כל הכחשה, הארגון יצא נורא. גם היו תלונות על זה שהציג את עצמו כאחד מהחבר'ה, כי הוא לא כמו ששאר המתאבקים הם "קבלנים עצמאיים". מילא שקנדי אמר שהמתאבקים צריכים לקנות ביטוח משלהם, אפילו שהוא מרוויח כסף ויכול להרשות את זה אם ישאר בריא והוא בזמן פוש. אבל פינלי לא יכול להגיד את זה. פינלי הוא מפיק, ולכן יש לו משכורת לצד החוזה, והוא מקבל 401K שזה אומר פנסיה, מניות עובדים, טיפול רפואי וטיפול שיניים בניגוד לשאר המתאבקים. הוא לא אמר שכל הדברים האלה מטופלים בידי הארגון, והשאר לא מקבלים.​
  • קנדי גם יצא רע אצל פון סוסטרן, כי המנחים האמינו שאין לאורח אמינות והצופים חשו שפינלי טיפש וקנדי מטעה. קנדי אמר שפעם הייתה בעיית סטרואידים, אבל בגלל המבדקים זה כבר לא יקרה. המנחה אמר שהוא לא קונה את זה. כשנשאל אם השתמש בסטרואידים, הכחיש. קצת כעסו עליו, אבל השאלה נוסחה בזמן הווה, ולא אם אי פעם לקח. הוא אמר שבנואה עבר את המבדק, מה שמחמיר את המצב כי בנואה רכש סטרואידים כל שלושה שבועות כשהיו מבדקים. הארגון לא הבין שזה שעבר את המבחן מראה כמה התוכנית נכשלה, ולא שהיה נקי. כשנשאל אם הנתיחות יראו סטרואידים, קנדי אמר שאולי לקח יום לפני שמת, וזה היה נורא כמו שבריאן כריסטופר אמר, בתגובה למראיין שאמר שטען ש-11 מחבריו מתו, שיש לו המון חברים. קנדי אמר שרק חמישה אנשים מתו אצל WWE, ושאדי גאררו ובריאן פילמן היו עם בעיות סטרואידים ומשככי כאבים, אבל זה קרה כי עבדו אצל טד טרנר ב-WCW. זה מטופש, כי זה שמזכירים את טרנר, זה דבר שרק וינס עושה שש שנים אחרי. בטח אימנו את קנדי לפני וצריך לפטר את המאמן. הוא אמר שלרוס האס הייתה בעיית לב מלידה. לגבי אדי ופילמן, היו להם בעיות עוד ב-WCW, וגם לפני ואחרי, אבל זה הזוי שהוא מאשים את WCW ופוסל את כל המתאבקים שמתו אחרי שהיו ב-WWE כי לא היו תחת חוזה. אדי היה בשש השנים האחרונות שלו בקריירה ב-WWE, והבעיות שלו היו רעות מספיק עד שנשלח לגמילה, ואז פוטר כשיצא ממנה כי שתה ועבר תאונת דרכים. הקרובים לאדי אמרו שהבעיות שלו הגיעו לשיא כשביקשו ממנו ללכת לגמילה, ולא ב-WCW. הוא כן לקח מנת יתר ועבר תאונת דרכים שכמעט הרגה אותו ב-WCW, אז לא ידוע איפה היה גרוע יותר. לגבי פילמן, הוא היה הרבה יותר ב-WCW. דייב דיבר איתו כל הזמן והרושם שקיבל ממשפחתו היה שהוא היה חבר טוב שלו, והיו לו בעיות ב-WCW. אבל זה החמיר כשניסה לחזור אחרי תאונת הדרכים הקטלנית שלו וזה היה ב-WWE. גם ב-WCW הוא היה עושה את זה, אפילו גרוע מכך בהתחשב בהנהלה, אבל כשפילמן מת, אריק בישוף אכל את עצמו ואמר שאם היה מתאמץ להשאיר את פילמן, הוא היה חי. אולי היום הוא לא יגיד. ה-WWE לא אשמים בזה, אבל בדיעבד, הם היו צריכים להפוך את פילמן למנג'ר או פרשן או תפקיד שלא דרש משהו פיזי.​
1780693233257.png
 

YossihNew

Well-known member
  • ה-WWE ניסו לעזור לאדי ופילמן יותר מ-WCW. ה-WWF גם הצילו את ויליאם ריגל ו-WCW כנראה העלימו עין וכמעט הרשו לו להיכנס לסטטיסטיקה. זה לא שה-WWE מרושעים, אבל בהיאבקות יש בעיה והם המובילים, ועוד יש בעיות ולא צריך להעמיד פנים ולהכחיש. המתאבקים שקשורים לאסטין הם הוכחה, ויש יותר שמות כאלה ממה שחושבים. ההוכחה היא הכמות שקיבלו, והשאלה היא האם בנואה נתן חומרים למישהו עם כמה שקיבל.​
  • הכחשה לא עוזרת ורק ממשיכה את הבעיה. לא ידוע אם משהו היה מציל לפילמן את החיים, אבל הוא לא היה צריך להתאבק בסוף. הוא גם היה בועט וצורח אם היו מציעים לו את זה כי הוא היה מכור לזה, והוא גם האמין בלהרוויח את לחמו מעל הכל. הוא לא האמין שהרוויח את הכסף שווינס שילם לו כשעבד רק כפרשן, אלא אם תרם לזה בזירה, אז עשה מה שהיה צריך כדי להתאבק. ג'ים רוס, שהיה אז ראש מחלקת יחסי אנוש, התאמץ מאוד עבור שניהם, ובנואה ודין מלנקו לא העלימו עין ודיווחו לרוס על אדי, והכניסו אותו לגמילה. אבל המוות שלהם היה בין 1996-2005, כשהארגון לא בדק. קנדי, פינלי וכולם צריכים, במקום להכחיש שיש בעיה, כי שלוש גופות מראות שיש, אמורים לדבר יותר זמן על פתרון. במקום, הם ירדו על ננסי גרייס, שבהתחלה הייתה טיפשה בנושא, אבל אחרי שבועיים העמיקה בסיפור יותר מכל מתאבק WWE שכתב או דיבר בנושא. ירדו על מארק מרו כי לא היה כוכב גדול- למרות שווינס העריך אותו ונתן לו את אחד מהחוזים המובטחים הראשונים כדי שיעבור מ-WCW, וגם אם לא, זה לא קשור- או שיש לו אג'נדה. למי אין אג'נדה? על קונאן לא מדברים כי מרו קל יותר, למרות שגם כועסים על קונאן בפרטיות. זה טיעון קל להגיד שמרו לא שם כבר שמונה שנים ודברים השתנו, וקונאן עוד כן נמצא שם. למרו יש אג'נדה, ולג'ון סינה יש אג'נדה ולכולם יש. אבל אחרי זריקת האבנים, צריך לעבוד לטובת המקצוע. מרו עושה יותר מסינה. צריך לשפר, לא לקרוא בשמות או להסתיר כמו שמשפחת מקמהן נעלמה לאחר שהתקשורת התחילה להבין.​
  • למה אף אחד ב-WWE לא יכול להגיד מה שדיינה ווייט אמר? במסיבת עיתונאים קצת אחרי, הוא אמר ש-UFC רוצה לעבוד עם סוכנויות ממשלתיות לגבי מבדקים חיצוניים. הוא אמר שהם לא רוצים סטרואידים ושזה היה הפשע הכי נורא ששמע עליו. זה לא שבדיקה מוועדה אתלטית חיצונית זה פתרון חלקי, אבל ה-WWE ו-TNA לא אמרו כלום בנושא או הביאו שיפורים אחרי שתכף עבר חודש מאז הרציחות, וזה אומר הרבה. להגן על מדיניות הסמים לא משנה. זה כישלון כי בנואה רכש סטרואידים בכמויות עצומות כל השנה והוא נבדק. המדיניות לא מוכיחה שהדברים בסדר. אם זה היה בסדר, תסבירו את ההבדלים. הבעיה הגדולה היא התעשייה. אסור להאשים אותה על הרצח, אבל כן על הגישה. רע להגיד, אבל מתאבקים יותר כנים משחקני בייסבול ופוטבול לגבי סטרואידים, למרות החריגים, אבל רבים מהם לא יכולים לחשוב לעומק, ועם אפס ביצים ועמוד שדרה. במקום לעבוד בכל דרך אפשרית ולהציע הצעות, אבל הם מודאגים מהגנה על העסק ולא מהצלת חיים. הם אפילו לא עשו קישורים בסיסיים. בטווח הארוך, להציל אנשים יגן על העסק. עם כל הופעה של מישהו בטלוויזיה, האם מתאבק אחד הציע איך אפשר להוריד את שיעור המוות בעתיד? או שניסו להכחיש את מה שהיה ברור לכל אחד עם חצי מוח? בעיקר קנדי, הוא יצא כמו מישהו שחשב שהוא יכול לעבוד על הציבור ולהטעות, אבל הוא קבר את הארגון כי אחד מהדוברים שלהם בתוכנית לאומית יצא בלי אמינות.​
  • דייב מתחנן שמתאבק אחד בבלוג או בפורום יציע לנקות את התעשייה כמו שצריך. לא רק את ה-WWE, את התעשייה. בין אם זה שינוי תקנים של איך כוכב אמור להיראות, לו"ז טוב יותר או משהו. אם נקרא שוב על בחירות אישיות, בואו נשאל את השאלות האלה: בחירה של מי הייתה להפוך את בובי לאשלי ובאטיסטה לשניים משלושת הכוכבים הגדולים של הארגון? לא נאשים אותם בסטרואידים. אבל לפחות במקרה של באטיסטה, הקהל הביא אותו לפסגה אחרי שטריפל אייץ' בחר בו להיות כוכב עתידי. למה? הוא טוב בזירה? בדיבור? הוא יצא אובר והרוויח כסף והרוויח את המקום, אבל איזה מסר זה שולח ל-80% מהרוסטר שעובד טוב ומדבר טוב יותר? לאשלי נבחר בידי וינס. כל השנה מהארגון אמרו שלאשלי לא נקנה ככוכב ברמה שהוא מקבל. והוא קיבל יותר פוש. הפרומואים שלו השתפרו? הוא עובד טוב יותר? מה יש ללאשלי שתסתכל עליו ותגיד שהוא כוכב? בנוסף, איזו בחירה אישית הייתה לננסי ודניאל?​
  • במקום להגיד שהמקצוע לא אשם, והוא כן ולא, די להגן. צריך לדעת מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב, ולהציל חיים. דייב לא רוצה שוועדות אתלטיות יתערבו בהיאבקות, לפחות מאז שנות ה-90. אבל הוא ראה מה קרה בקליפורניה עם ה-MMA, והוא לא מסכים עם כל החלטה, אבל הם נהדרים בנושא הסמים. ארמנדו גרסיה אמר שיבדוק מתאבקי WWE, ואם TNA יגיעו בטח גם אותם, בחינם, ויעזור להם. אם העסקים השתנו ורוצים לעשות הכל כדי למנוע בעיות, מי יהיה הראשון ב-WWE שיגיד שהם מוכנים למבדקים בחוץ? אל תגידו שהם לא ספורט. אם אנשים לא היו מתים, לא הייתה בעיה. היאבקות, בתמונה הגדולה, אמיתית יותר מ-MMA ואגרוף, לא פחות, כי ספירת הגופות היא מה שקובע. אל תגידו שחמישה אנשים בלבד מתו אצל ה-WWE, כריס בנואה בן ה-40 איבד מלא חברים קרובים לאחרונה וכל חבר שלו משוכנע שזה תרם לקריסתו. ואל תגידו כמה אחורי הקלעים נקיים. כשאדי מת, כולם אמרו בטלוויזיה שהיה נקי שנים. ולא ידוע מה הם ידעו, אבל לאדי ולדייב היו חברים משותפים שעקבו אחריו כי ידעו שהוא בסיכון. אדי אמר שכל יום היה מאבק בהתמכרויות. ובהיאבקות, אולי הוא היה נקי, אבל בעולם האמיתי, שימוש במשככי כאבים, סטרואידים והורמון גדילה זה לא נקי. פינלי אמר למרו שאין הוכחה שסטרואידים היו חלק מהמוות של אדי, וצריך מישהו שלפחות יודע שכתוב בתעודת הפטירה ספציפית שהם תרמו למוות. אם פינלי לא ידע, הארגון אשם כי לא הכין אותו ונתן לו לדבר על זה. ואם כן, הוא אשם כי שיקר. כנראה הראשון. בפעם הראשונה שאמרו שהמבוגרים לא יודעים על המתאבקים החדשים והצעירים, בתחילת שנות ה-90 ג'ים דאגן ניסה להגיד שאין יותר סטרואידים והמצב השתנה מאז בילי גרהאם וברונו סאמארטינו, שאמרו שיש בעיה. ג'רי מקדוויט הלך לטלוויזיה וטען שלמיטב ידיעתו, בנואה היה המתאבק היחיד שהיה אצל דוקטור פיל אסטין, מה הוא חשב? ידוע שאסטין היה רופא להמון מתאבקים באטלנטה. וזה לא יצא כשהכריז על זה, אבל זה לא היה סוד ל-WWE שכתב האישום נגד אסטין כלל רישום כדורים לריי מיסטריו ומארק ג'ינדרק, שהיו מתאבקים אז.​
  • ננסי גרייס צרחה בטלוויזיה על כתב האישום וזה שדוקטור אסטין רשם 700 כדורים ביום, והוא רשם למתאבק. וזה רק רופא אחד בג'ורג'יה עם המון מתאבקים קליינטים. למה מתאבקים שחיו במרחק שעות, אחד שגר מאוד רחוק ממנו ואחרים שגרו במרחק אלפי מיילים, באו לראות אותו? למה בנואה קיבל כזאת כמות? אם היום נקיים יותר מלפני שמונה שנים, נהדר. אבל אל תגידו לי שהבעיה נעלמה ולא צריך לדאוג. לא אחרי הראיות הללו. זה לא משחק אשמה. אף אחד לא אשם חוץ מבנואה. הסביבה אשמה, והאנשים שהחליטו, אשמים לא ברצח אבל בחוסר פעולה. האנשים שהתעלמו, הרופאים שרשמו כדי להתחבר עם המתאבקים והמקצוע ששינה קצת, אולי אפילו באמת, אבל לא דיבר על החתמה, פיטורין ופוש לגבי מבנה גוף. כמה עונש וכמה לעתים קרובות זה בריא לאדם הממוצע לקחת במקצוע בלי שאחוז גבוה ישתמש בכימיקלים? ה-WWE ו-TNA יעבדו ביחד ויממנו מחקר לגבי מוות של מתאבקים, כולל שיח עם אלו שהוציאו את הלבבות המוגדלים, ויגלו איזה דפוס יש, מה גרם לזה, והכי חשוב, מה אפשר לעשות כדי להימנע מזה בעתיד? ואל תגידו שהם לא מתו תחת ה-WWE, ההרגלים שהרגו אותם נעשו שם. ושמתאבקים חסרי חוט שדרה לא יגידו שהבעיות של אדי היו ב-WCW, או שסטיב בלקמן יגיד שהשתמש בסטרואידים אבל רק בסטמפיד ולא ב-WWF. כשהגוף שלהם הפסיק הם היו בשנות ה-40 שלהם ולא עם חוזה. מישהו מבין כמה זה יוצא רע לכל אדם חושב? מארק מרו צריך להחליף שסתום באבי העורקים. זה כנראה בגלל מה שעשה כדי להיות מתאבק. קונאן צריך השתלת כליה וכמעט מת בשנה שעברה, בגלל מה שעשה כדי להיות ולהישאר מתאבק. קונאן בגיל 25 היה מר קנדי יותר חכם. הוא לקח סטרואידים והפך לכוכב, לקח משככי כאבים כדי לשמור על הלו"ז, הרוויח כסף ודיבר על בחירה אישית.​
  • הוא חשב שהוא בלתי מנוצח ובגיל 28 אמר לארט באר שלא אכפת לו אם לא יעבור את גיל 35 כי הוא חי חיים נהדרים וכולנו נמות ממשהו יום אחד בכל מקרה. וארט אמר שיש לו ילד בן שלוש והוא רצה לראות אותו גדל. אחרי שארט מת, לא ידעו מה הרג אותו. בניגוד למה שחושבים, לא היו לו מספיק משככי כאבים בדם שהיו הרסניים. נטען שאיבריו הפנימיים הם כמו של נער מוושינגטון שמת מסטרואידים, אבל זה בלתי אפשרי, כי אחיו ואביו אמרו שלא לקח סטרואידים. בדיעבד, והיום, כשהמתאבקים בזבל והארגון לא משלם להם על הניתוחים למרות שבעיות הבריאות החמירו, רבים מהם, עם חשבונות רפואיים שהורסים אותם גם אם חסכו, ידברו בתוכניות אחרי המוות הבא. ועוד מתבקים בני 30 שלא מכירים את ההיסטוריה ומתעלמים ממנה, ומפיקים בני 48 עם חבילת הטבות מלאה שלשאר אין, או אבות ודודים של אנשים שרוצים לפרוץ ולא רוצים לעצבן את סטפני מקמהן וטריפל אייץ', יתחנפו ויגידו שהאנשים הללו הם לא כוכבים, מרירים, זקנים ואין בעיה כי הם לא היו שם שמונה שנים, ולא ידברו עם הבחור שהיה בשבוע שעבר שם ואמר את אותו הדבר. והם ינסו להגיד לכולם שזה לא אותו העסק מלפני שנתיים. ואת הטור הזה נכתוב שוב. וזה לא כאילו הוא לא נכתב כבר 30 פעם. היאבקות צריכה להיות תעשייה נהדרת. היא צריכה לגרום לך לחייך. 80% מהפעמים שפינלי התאבק השנה היו כיפיות. ודייב מכיר את התעשייה קצת טוב יותר, ולדעתו היא מלאה בכבשים, פחדנים ואנשים שמפחדים ממה שהם יודעים שהוא האמת- שהם מקריבים משפחות. בסוף, הם נמנעים ממה שהם חושבים שהם עושים, והם לא מגנים על העסק.​
 
למעלה