סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת

סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת
בפתרון המצמצם בעיה כלכלית אך מהווה עבירה על החוק נקט תושב כפר קרעה, אשר הפעיל את רכבו הפרטי כמונית לאחר שהמונית שבבעלותו נזקקה לטיפול במוסך. שלשום, סמוך לשעה 18:00 ברחוב כצנלסון בגבעתיים, עצרו שוטרי הסיור של מרחב דן רכב הנושא סימני זיהוי של מונית לביקורת שגרתית. שני נוסעי הרכב, יליד 1964 מבקעה אל גרבייה ויליד 1974 מכפר קרעה, נתבקשו להציג תעודות מזהות ומסמכי הרכב. מבדיקה שנערכה נמצא כי לוחית הרישוי שנושא הרכב שייכת לרכב אחר. לאחר חקירה קצרה הוברר כי בבעלותו של תושב כפר קרעה שני כלי רכב שאחד מהם משמש כמונית שרות, אלא שהוכנס למוסך לצורך תיקונים ואז- על מנת שלא להפסיד ימי עבודה- הרכיב החשוד את מספר הרישוי ואת סמל המונית (´´הכובע´´) על רכבו הפרטי וכך יצאו לעבודתם מאז ה- 15.12.2002. השניים שוחררו בתום חקירתם למעצר בית מוחלט בן חמישה ימים וכלי הרכב נתפס על ידי צח´´מ מרחב דן. מקור: דובר משטרת מחוז ת"א
 

Brendan

New member
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא

סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת
בפתרון המצמצם בעיה כלכלית אך מהווה עבירה על החוק נקט תושב כפר קרעה, אשר הפעיל את רכבו הפרטי כמונית לאחר שהמונית שבבעלותו נזקקה לטיפול במוסך. שלשום, סמוך לשעה 18:00 ברחוב כצנלסון בגבעתיים, עצרו שוטרי הסיור של מרחב דן רכב הנושא סימני זיהוי של מונית לביקורת שגרתית. שני נוסעי הרכב, יליד 1964 מבקעה אל גרבייה ויליד 1974 מכפר קרעה, נתבקשו להציג תעודות מזהות ומסמכי הרכב. מבדיקה שנערכה נמצא כי לוחית הרישוי שנושא הרכב שייכת לרכב אחר. לאחר חקירה קצרה הוברר כי בבעלותו של תושב כפר קרעה שני כלי רכב שאחד מהם משמש כמונית שרות, אלא שהוכנס למוסך לצורך תיקונים ואז- על מנת שלא להפסיד ימי עבודה- הרכיב החשוד את מספר הרישוי ואת סמל המונית (´´הכובע´´) על רכבו הפרטי וכך יצאו לעבודתם מאז ה- 15.12.2002. השניים שוחררו בתום חקירתם למעצר בית מוחלט בן חמישה ימים וכלי הרכב נתפס על ידי צח´´מ מרחב דן. מקור: דובר משטרת מחוז ת"א
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה בשורה טובה לתושבי כפר סבא והסביבה: קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 – כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי חיבורה של כפר סבא לרשת הרכבות הארצית יאפשר לתושבי כפר סבא והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 22 דקות בלבד. עלות ההשקעה בפרוייקט הסתכמה בכ- 190 מיליון שקל. בשלב הראשון יופעלו בקו תל אביב- כפר סבא, שתי רכבות בשעה. פרוייקט הרכבת לכפר סבא כולל שדרוג המסילה הקיימת מתחנת ראש העין עד כביש הרוחב 531 (המתחבר לכביש חוצה ישראל), הקמת מסילה חדשה ושלושה גשרים חדשים לאורך כביש 531, עד כפר סבא והקמת תחנת נוסעים בנורדואו ובמחלף קסם. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי במקביל לפתיחת הקו לכפר סבא, ב- 15 בפברואר 2003, יחל לפעול קו רכבת חדש בין רמלה לתל אביב עם חנוכתה של תחנת הרכבת החדשה ברמלה. פתיחת הקו החדש תאפשר לתושבי רמלה והסביבה להגיע לתל אביב בתוך כ- 15 דקות בלבד. כמו כן הוא יאפשר נסיעה ישירה מרמלה לבאר שבע, בתוואי המסילה הקיים. בשלב הראשון יופעלו בקו כ- 32 רכבות ביום, לתל אביב ולבאר שבע. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

אוריפ

New member
תודה על הכתבה!

קו הרכבת תל אביב- כפר סבא
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה בשורה טובה לתושבי כפר סבא והסביבה: קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 – כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי חיבורה של כפר סבא לרשת הרכבות הארצית יאפשר לתושבי כפר סבא והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 22 דקות בלבד. עלות ההשקעה בפרוייקט הסתכמה בכ- 190 מיליון שקל. בשלב הראשון יופעלו בקו תל אביב- כפר סבא, שתי רכבות בשעה. פרוייקט הרכבת לכפר סבא כולל שדרוג המסילה הקיימת מתחנת ראש העין עד כביש הרוחב 531 (המתחבר לכביש חוצה ישראל), הקמת מסילה חדשה ושלושה גשרים חדשים לאורך כביש 531, עד כפר סבא והקמת תחנת נוסעים בנורדואו ובמחלף קסם. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי במקביל לפתיחת הקו לכפר סבא, ב- 15 בפברואר 2003, יחל לפעול קו רכבת חדש בין רמלה לתל אביב עם חנוכתה של תחנת הרכבת החדשה ברמלה. פתיחת הקו החדש תאפשר לתושבי רמלה והסביבה להגיע לתל אביב בתוך כ- 15 דקות בלבד. כמו כן הוא יאפשר נסיעה ישירה מרמלה לבאר שבע, בתוואי המסילה הקיים. בשלב הראשון יופעלו בקו כ- 32 רכבות ביום, לתל אביב ולבאר שבע. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
תודה על הכתבה!
אפשר לצרף לזאת (הקו לכפר-סבא) קישור?
 

ד בוכמן

New member
רכבת לכפר סבא

קו הרכבת תל אביב- כפר סבא
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה בשורה טובה לתושבי כפר סבא והסביבה: קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 – כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי חיבורה של כפר סבא לרשת הרכבות הארצית יאפשר לתושבי כפר סבא והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 22 דקות בלבד. עלות ההשקעה בפרוייקט הסתכמה בכ- 190 מיליון שקל. בשלב הראשון יופעלו בקו תל אביב- כפר סבא, שתי רכבות בשעה. פרוייקט הרכבת לכפר סבא כולל שדרוג המסילה הקיימת מתחנת ראש העין עד כביש הרוחב 531 (המתחבר לכביש חוצה ישראל), הקמת מסילה חדשה ושלושה גשרים חדשים לאורך כביש 531, עד כפר סבא והקמת תחנת נוסעים בנורדואו ובמחלף קסם. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי במקביל לפתיחת הקו לכפר סבא, ב- 15 בפברואר 2003, יחל לפעול קו רכבת חדש בין רמלה לתל אביב עם חנוכתה של תחנת הרכבת החדשה ברמלה. פתיחת הקו החדש תאפשר לתושבי רמלה והסביבה להגיע לתל אביב בתוך כ- 15 דקות בלבד. כמו כן הוא יאפשר נסיעה ישירה מרמלה לבאר שבע, בתוואי המסילה הקיים. בשלב הראשון יופעלו בקו כ- 32 רכבות ביום, לתל אביב ולבאר שבע. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
רכבת לכפר סבא
אלו בהחלט חדשות טובות! (לא כל יום נפתח קו חדש, במיוחד בישראל) תקנו אותי אם אני טועה , אבל נראה לי שיקח לרכבת 22 דקות רק עם היא לא תעצור באף תחנה בדרך (רק עד ראש העין זה לוקח 17 דקות, לא נראה לי שמשם זה לוקח רק 5 דקות עד נורדאו?)
 

david80

New member
22 דקות זה בהחלט הגיוני!

רכבת לכפר סבא
אלו בהחלט חדשות טובות! (לא כל יום נפתח קו חדש, במיוחד בישראל) תקנו אותי אם אני טועה , אבל נראה לי שיקח לרכבת 22 דקות רק עם היא לא תעצור באף תחנה בדרך (רק עד ראש העין זה לוקח 17 דקות, לא נראה לי שמשם זה לוקח רק 5 דקות עד נורדאו?)
22 דקות זה בהחלט הגיוני!
אם נסיעה מ"אוניברסיטה" לראש העין אורכת 14 דקות - נסיעה מראש העין לכפר סבא צריכה להמשך 8 דקות וזה נשמע לי אפשרי בהחלט!
 

david80

New member
יש לי רעיון!!!

22 דקות זה בהחלט הגיוני!
אם נסיעה מ"אוניברסיטה" לראש העין אורכת 14 דקות - נסיעה מראש העין לכפר סבא צריכה להמשך 8 דקות וזה נשמע לי אפשרי בהחלט!
יש לי רעיון!!!
הפעלת קו אוטובוס מזין שיוצאת מתחנת "נורדאו" ונוסעת בדרך המהירה ביותר דרך רעננה והרצליה (בלי "טקסים" בתחנה מרכזית הרצליה כמו קו 29) ו"סוגרת מעגל" בתחנת הרצליה! לדעתי, זהו הצעד הראשון שמשרד התחבורה צריך לעשות במסגרת שינוי והתאמת קווי אוטובוסים למיקומם של תחנות הרכבת! אשמח אם תוכלו (חברי הפרום) "להתגייס" ולשלוח מכתבים למשרד התחבורה לגבי נושא חשוב זה! דוד.
 

יהוושע

New member
איני מבין את הרעיון שלך . מדוע צריך

יש לי רעיון!!!
הפעלת קו אוטובוס מזין שיוצאת מתחנת "נורדאו" ונוסעת בדרך המהירה ביותר דרך רעננה והרצליה (בלי "טקסים" בתחנה מרכזית הרצליה כמו קו 29) ו"סוגרת מעגל" בתחנת הרצליה! לדעתי, זהו הצעד הראשון שמשרד התחבורה צריך לעשות במסגרת שינוי והתאמת קווי אוטובוסים למיקומם של תחנות הרכבת! אשמח אם תוכלו (חברי הפרום) "להתגייס" ולשלוח מכתבים למשרד התחבורה לגבי נושא חשוב זה! דוד.
איני מבין את הרעיון שלך . מדוע צריך
להפעיל קו אוטובוס בין שתי התחנות הללו , אגב זמן הנסיעה ביניהן עלול להגיע ל 3/4 שעה או יותר בשעות העומס וגם לא בשעות העומס , ולאיזה צורך בדיוק? הלא תושבי הרצליה רעננה וכ"ס נוסעים בין עריהם בקו 29 הותיק , ומי שירצה להגיע לכ"ס מן הדרום או הצפון , יחליף רכבת בתחנת האוניברסיטה או ת"א מרכז , ויעלה על הרכבת לכ"ס , כך שהרעיון שלך בלתי ברור לי לחלוטין .
 

david80

New member
יהוושע, קו 29 הוא איטי להפליא!

איני מבין את הרעיון שלך . מדוע צריך
להפעיל קו אוטובוס בין שתי התחנות הללו , אגב זמן הנסיעה ביניהן עלול להגיע ל 3/4 שעה או יותר בשעות העומס וגם לא בשעות העומס , ולאיזה צורך בדיוק? הלא תושבי הרצליה רעננה וכ"ס נוסעים בין עריהם בקו 29 הותיק , ומי שירצה להגיע לכ"ס מן הדרום או הצפון , יחליף רכבת בתחנת האוניברסיטה או ת"א מרכז , ויעלה על הרכבת לכ"ס , כך שהרעיון שלך בלתי ברור לי לחלוטין .
יהוושע, קו 29 הוא איטי להפליא!
מרעננה לתחנת הרצליה זה לוקח 25-40 דקות ולכפר סבא - 40-50 דקות וצריך עוד ללכת 5-10 דקות מתחנת האוטובוס לרכבת! אני מציע פתרון זמני, כלומר - להאריך וירטואלית את הקו מנורדאו להרצליה דרך רעננה, ע"י הקמת קווי אוטובוסים שונים שעוקפים את מרכזי הערים העמוסים (ואם זה לוקח 3/4 שעה, זה עדיין מהיר מקו 29) וזה ישפר בהרבה עבור תושבי רעננה והסביבה את הגישה לשתי התחנות! ככה עושים בדנמרק (ואני בטוח שגם במדינות מודרניות אחרות) , למשל, כשסוגרים קטע מסוים ברכבת למשך שנים למטרת שיפוצים, פשוט מפעילים במקומו קווי אוטובוסים זמניים שמבצעים מסלולים דומים. כמו כן, רוב קווי האוטובוסים (הקבועים) מתחילים ומסיימים את מסלולם בתחנות הרכבת ועוברים דרך אותם "חורים" אליהם הרכבת אינה מגיעה אליהם!
 

Neta558

New member
בקשר לקו רמלה-ת"א

קו הרכבת תל אביב- כפר סבא
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה בשורה טובה לתושבי כפר סבא והסביבה: קו הרכבת תל אביב- כפר סבא יחל לפעול ב- 15 בפברואר 2003 – כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי חיבורה של כפר סבא לרשת הרכבות הארצית יאפשר לתושבי כפר סבא והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 22 דקות בלבד. עלות ההשקעה בפרוייקט הסתכמה בכ- 190 מיליון שקל. בשלב הראשון יופעלו בקו תל אביב- כפר סבא, שתי רכבות בשעה. פרוייקט הרכבת לכפר סבא כולל שדרוג המסילה הקיימת מתחנת ראש העין עד כביש הרוחב 531 (המתחבר לכביש חוצה ישראל), הקמת מסילה חדשה ושלושה גשרים חדשים לאורך כביש 531, עד כפר סבא והקמת תחנת נוסעים בנורדואו ובמחלף קסם. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי במקביל לפתיחת הקו לכפר סבא, ב- 15 בפברואר 2003, יחל לפעול קו רכבת חדש בין רמלה לתל אביב עם חנוכתה של תחנת הרכבת החדשה ברמלה. פתיחת הקו החדש תאפשר לתושבי רמלה והסביבה להגיע לתל אביב בתוך כ- 15 דקות בלבד. כמו כן הוא יאפשר נסיעה ישירה מרמלה לבאר שבע, בתוואי המסילה הקיים. בשלב הראשון יופעלו בקו כ- 32 רכבות ביום, לתל אביב ולבאר שבע. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
בקשר לקו רמלה-ת"א
15 דקות זה שיפור רציני בזמן בנסיעה. לאוטובוסים לוקח 45 דקות עד שעה בממוצע והם רובם מאספים... למישהו יש הערכה לגבי מחיר הנסיעה? הרי ברמלה פועלת חברת סופר בוס ולכן הייתה הוזלת מחירים משמעותית לא מזמן במחירי האוטובוסים. האם גם בקו זה הרכבת תעלה יותר מהאוטובוס, כמו בב"ש?
 

alexUK

New member
זה קו נפרד

בקשר לקו רמלה-ת"א
15 דקות זה שיפור רציני בזמן בנסיעה. לאוטובוסים לוקח 45 דקות עד שעה בממוצע והם רובם מאספים... למישהו יש הערכה לגבי מחיר הנסיעה? הרי ברמלה פועלת חברת סופר בוס ולכן הייתה הוזלת מחירים משמעותית לא מזמן במחירי האוטובוסים. האם גם בקו זה הרכבת תעלה יותר מהאוטובוס, כמו בב"ש?
זה קו נפרד
או שזו בסך הכל תחנה שנוספה בקו הקיים תל אביב-אשדוד?
 

ד בוכמן

New member
התווספות תחנת רמלה

זה קו נפרד
או שזו בסך הכל תחנה שנוספה בקו הקיים תל אביב-אשדוד?
התווספות תחנת רמלה
זו אכן תהיה תחנה נוספת, בקו לבאר שבע ובעתיד גם לבית שמש וירושלים. (ולא לאשדוד כמו שאלכס אם מקודם)
 

ד בוכמן

New member
מחיר הנסיעה מרמלה ל ת"א יהיה 9 ש"ח

בקשר לקו רמלה-ת"א
15 דקות זה שיפור רציני בזמן בנסיעה. לאוטובוסים לוקח 45 דקות עד שעה בממוצע והם רובם מאספים... למישהו יש הערכה לגבי מחיר הנסיעה? הרי ברמלה פועלת חברת סופר בוס ולכן הייתה הוזלת מחירים משמעותית לא מזמן במחירי האוטובוסים. האם גם בקו זה הרכבת תעלה יותר מהאוטובוס, כמו בב"ש?
מחיר הנסיעה מרמלה ל ת"א יהיה 9 ש"ח
 

Brendan

New member
כרטיס אלקטרוני לנסיעה באוטובוס

סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת
בפתרון המצמצם בעיה כלכלית אך מהווה עבירה על החוק נקט תושב כפר קרעה, אשר הפעיל את רכבו הפרטי כמונית לאחר שהמונית שבבעלותו נזקקה לטיפול במוסך. שלשום, סמוך לשעה 18:00 ברחוב כצנלסון בגבעתיים, עצרו שוטרי הסיור של מרחב דן רכב הנושא סימני זיהוי של מונית לביקורת שגרתית. שני נוסעי הרכב, יליד 1964 מבקעה אל גרבייה ויליד 1974 מכפר קרעה, נתבקשו להציג תעודות מזהות ומסמכי הרכב. מבדיקה שנערכה נמצא כי לוחית הרישוי שנושא הרכב שייכת לרכב אחר. לאחר חקירה קצרה הוברר כי בבעלותו של תושב כפר קרעה שני כלי רכב שאחד מהם משמש כמונית שרות, אלא שהוכנס למוסך לצורך תיקונים ואז- על מנת שלא להפסיד ימי עבודה- הרכיב החשוד את מספר הרישוי ואת סמל המונית (´´הכובע´´) על רכבו הפרטי וכך יצאו לעבודתם מאז ה- 15.12.2002. השניים שוחררו בתום חקירתם למעצר בית מוחלט בן חמישה ימים וכלי הרכב נתפס על ידי צח´´מ מרחב דן. מקור: דובר משטרת מחוז ת"א
כרטיס אלקטרוני לנסיעה באוטובוס
חברת מטרופולין תחליף את כרטיסי האוטובוס והכרטיסיות המיושנים בכרטיס פלסטיק "חכם". מתי מקור: YNET
 

Brendan

New member
550 מאבטחים יתווספו

סיירי דן עצרו נהג מונית מזוייפת
בפתרון המצמצם בעיה כלכלית אך מהווה עבירה על החוק נקט תושב כפר קרעה, אשר הפעיל את רכבו הפרטי כמונית לאחר שהמונית שבבעלותו נזקקה לטיפול במוסך. שלשום, סמוך לשעה 18:00 ברחוב כצנלסון בגבעתיים, עצרו שוטרי הסיור של מרחב דן רכב הנושא סימני זיהוי של מונית לביקורת שגרתית. שני נוסעי הרכב, יליד 1964 מבקעה אל גרבייה ויליד 1974 מכפר קרעה, נתבקשו להציג תעודות מזהות ומסמכי הרכב. מבדיקה שנערכה נמצא כי לוחית הרישוי שנושא הרכב שייכת לרכב אחר. לאחר חקירה קצרה הוברר כי בבעלותו של תושב כפר קרעה שני כלי רכב שאחד מהם משמש כמונית שרות, אלא שהוכנס למוסך לצורך תיקונים ואז- על מנת שלא להפסיד ימי עבודה- הרכיב החשוד את מספר הרישוי ואת סמל המונית (´´הכובע´´) על רכבו הפרטי וכך יצאו לעבודתם מאז ה- 15.12.2002. השניים שוחררו בתום חקירתם למעצר בית מוחלט בן חמישה ימים וכלי הרכב נתפס על ידי צח´´מ מרחב דן. מקור: דובר משטרת מחוז ת"א
550 מאבטחים יתווספו
550 מאבטחים יתווספו לצוותי האבטחה בתחבורה הציבורית. מקור: מבזקי YNET
 

Brendan

New member
550 מאבטחים נוספים לתחבורה הציבורית

550 מאבטחים יתווספו
550 מאבטחים יתווספו לצוותי האבטחה בתחבורה הציבורית. מקור: מבזקי YNET
550 מאבטחים נוספים לתחבורה הציבורית
מיום ראשון יוחל בגיוס 550 מאבטחים נוספים לתחבורה הציבורית. ההשקעה באבטחת התחבורה הציבורית תגיע ל- 120 מיליון שקל בשנה משרד התחבורה יחל ביום ראשון (29.12.02) בגיוסם של 550 מאבטחים נוספים למערך האבטחה הציבורית, זאת, לאחר שמנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי אישר את תוכנית משרד התחבורה להגברת האבטחה בתחבורה הציבורית. על פי תוכנית שגובשה על ידי אגף הביטחון במשרד התחבורה, ימנה מערך האבטחה בתחבורה הציבורית למעלה מ- 1000 מאבטחים, יוצאי יחידות קרביות. במהלך החודשים הקרובים יוכשרו 550 מאבטחים, בנוסף ל- 445 מאבטחים שגוייסו עד כה. חלקם של המאבטחים החדשים, שיפעלו בקווי התחבורה הציבורית, יפעל באמצעות ניידות ביטחון מיוחדות שינועו בצירי התנועה ותחנות ההסעה של האוטובוסים,החל מ- 1 בפברואר 2003. עלות גיוס המאבטחים מסתכמת ב- 70 מיליון שקלים. על פי הסיכום מחצית מהסכום תמומן על ידי משרד האוצר והמחצית השניה על ידי קואופרטיב אגד וחברת דן, בהתאמה. עם השלמת הגיוס של המאבטחים תגיע ההשקעה השנתית באבטחת התחבורה הציבורית ליותר מ- 120 מיליון שקל בשנה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי ישום השלב השני של מערך האבטחה יאפשר להגדיל באופן משמעותי את היקף הסריקות של המאבטחים בצירי התנועה של האוטובוסים ותחנות ההסעה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה