סיימתי לקרא את סיפורי הלידות

iris & ben

New member
סיימתי לקרא את סיפורי הלידות../images/Emo132.gif

סיפורים מדהימים ומניסיון שוה לסבול... רותי, רעיון גדול היה לרכז את כל הסיפורים
אפשר לכתוב
בשם חוויות לידה... בקרוב הסיפור שלי....
 

anat30g

New member
איפה ילדתי...?????

בערים גדולות יש מגוון של בתי יולדות - ואני תמיד שומעת ילדתי פה כי... ולא ילדתי שם כי... הייתי שמחה לשמוע על האיפה ולמה. ז"א באיזה בית חולים? תנאים פיזים בחדר לידה, צוות, תמיכה ואחר כך במחקלת יולדות - תנאים, צוות ותמיכה. אני מעיר קטנה עם בית חולים אחד במרחק הליכה מהבית - ככה שלא היו לי את השיקולים הללו. ענת
 

רותי ע

New member
זה בדיוק מה שאנחנו רוצות לעשות..

דיאנה לקחה על עצמה לרכז את הנושא. בסופו של דבר יהיה שאלון שביעות רצון. כמובן שהמדגם לא יהיה מייצג ולא מהימן סטטיסטית אלא רק ריכוז דעות של חברות הפורום. אנחנו מקוות שהתוצאות יעזרו לכולן.
 

דיאנה1

New member
נסיון שני - מה יהיה עם ההודעות

הנעלמות?! הנה הסקר כולל החלק של הלידה עם התוספות שלכן והחלק של האישפוז. מחכה להערות ותוספות.
 

zimes

New member
שתי הערות בינתיים

- אשפוז, ולא אזפוז (בכותרת של חלק שני) - המילדת שלנו לא עזרה עם הכאבים, אחרי שהיא ראתה שאנח נו מסתדרים לבד - היא פרגנה לנו, והלכה עם מה שביקשנו. זה לא מתאים לאף סעיף בשאלת המילדת והכאבים.
 

דיאנה1

New member
ואם אני רוצה לשאול על האזפוז דווקא?

תודה, יתוקן בהקדם. לגבי ההתמודדות עם כאב - אוסיף אופציה "נתנה לנו להתמודד לבד לבקשתנו".
 

דיאנה1

New member
גם במשרד הבריאות עושים סקרים

הנה הודעה לעיתונות עם תוצאות סקר על הנקה: http://www.health.gov.il/units/spoke/4241.htm ועוד יותר חשוב - מצהרה מה הם מתכוונים לעשות כדי לעודד הנקה, כולל דברים שמתקשרים לסקר שלנו על תנאים מתאימים בבית החולים, לאפשר להניק מיד לאחר הלידה, ביות מלא והכרה ביועצות ההנקה. יופי! בתקווה שהכוונות גם יצאו אל הפועל.
 
הסקר ותוספות

כמו שכתבתי בסיפור הלידה הייתי כבר לקראת השבוע ה-44 ולא היה סימן ללידה אז אושפזתי במחלקת יולדות וסבלתי כל הזמן ממונוטורים ונשים שקיבלו צירי לידה, בלידה עצמה קיבלתי זירוז והמיילדות כל הזמן התחלפו (כל 6 שעות).
 

דיאנה1

New member
../images/Emo51.gif ../images/Emo70.gif נשמר אצלי. התכוונתי

שיתחילו למלא אותו אחרי שיהיו עוד הערות ואעדכן את השאלון, אבל אין הערות מאתמול אז אני מניחה שזה יהיה הסקר הסופי. אבל אני מקווה שנוכל למצוא דרך יותר נוחה למלא את השאלון. רותי - רעיון? לגבי תנאי האישפוז לפני הלידה - ענבל של רומי כבר העירה שהחלק הזה חסר, והצעתי למישהי שעברה את זה לחבר את החלק הרלוונטי בשאלון.
 

rachell

New member
הייתי מוסיפה שאלות:

באיזה שבוע הגעת לחדר הלידה ומתי היתה הלידה האם המתנת מרגע הגיעך ועד לתחילת הקבלה (כשאני ילדתי היו נשים שהתמינו בחוץ שעה עד לקבלה - אני נכנסי בחירום) לגבי חוקן הייתי מוסיפה סעיף: האם ביצעו בלי לשאול (אותי בגלל מצב חירום) לגבי ביקור יועצת הנקה (במקרי לידה מוקדמת יש בי"ח בהם יש ביקור מהפגיה בחדר לידה אולי כדאי להוסיף) והסקר אכן מקיף וממציה כל הכבוד רחלי
 
הערות

נראה לי סקר מקיף. הערות: * לגבי עזרת יועצת הנקה. ניתן הסבר כללי לכולן בחדר האוכל, כולל תנוחות הנקה וכדומה. היועצת לא ניגשה לכל אחת אחת למיטה, אבל כאשר הגענו להנקה בלילה (אחרי שהעירו אותנו), תמיד היתה שם אחות שייעצה ועזרה להניק למי שלא ממש הצליחה. לא מצאתי תשובה הולמת לסיטואציה שכזאת. * לגבי הנקה - האחיות הציעו לת בקבוק כתוספת, לא במקום הנקה כי אין מספיק חלב. כל השאר נראה לי מצויין
 

דבורי

New member
הסקר

מלאתי את הסקר ורק אח"כ ראיתי שלא בטוח שזו הגרסה הסופית - אז בכל אופן אני כבר מצרפת. אני מקוה להוסיף את סיפור הלידה שלי בקרוב.
 

דיאנה1

New member
מנסה להקפיץ לטובת מי שלא ראה אתמול

כדי שנוכל להגיע לגירסה הסופית של הסקר. תודה!
 

דיאנה1

New member
הכנסתי את התוספות מהדיון הזה ושלחתי

לרותי. היא תכין גם נוסח מקוצר למי שאין סבלנות לכל השאלון ותפרסם אותו כאן בקרוב מאד.
 
שני דברים לרותי...

1. אעביר לך בהזדמנות את סיפורי הלידות שלי במייל 2. הצטלמה מולי השבוע למבט נשי (שיוקרן בשבת 12.1 ב-11) מי שמריצה את העמותה של נשים בוחרות לידה. אחלה בחורה שתרצה ודאי לראות את כל זה ולהגיב... אקשר ביניכן (כשאמצא איפה לעזזל כתבתי את מס´ הטלפון שלה
)
 
למעלה