סיימתי את 2002 עכשיו. כמה תובנות-

assafcohen1

New member
סיימתי את 2002 עכשיו. כמה תובנות-

א. את האירוויזיון ראיתי בדרום אמריקה ונזכרתי כמה יותר כיף זה לראות אותו ביחד. ב. איך לעזאזל פינלנד לא לקחה? היא דיווה אמיתית, פצצת כישרון. שלא לדבר על הבגד המדליק שלה. ג. מתי ספרד תיקח??? הרי ברור לכל נעל-דיקט-פקק מצוי שיש להם שירים טובים, עם איכויות בד"כ מעל האחרים. אז למה השירים שלהם מדשדשים?
 

מיק ל2004

New member
היי, גם אני ראיתי את 2002 אתמול ../images/Emo13.gif

אין ספק שצרפת הייתה הכי טובה. גם סלובניה, אסטוניה, בריטניה וספרד היו מצויינות. פינלנד? מצליחה להפחיד אותי כל פעם מחדש, והשיר הוא פופ סתמי לחלוטין לטעמי, משעמם קצת. וספרד כבר הייתה יכולה לקחת מזמן אם זה היה תלוי רק בשירים שלהם, אבל כל עוד יש מאפיות סקנדינביות/בלטיות/בלקניות הסיכוי קטן....
 

בן מלצר

New member
2002 - שנה עם המון שירים טובים:

קודם כל אני ממש נהנה כל פעם מחדש מהשיר הטורקי. בנוסף לשיר הנחמד אני גם אוהב את ההופעה שהיא לא בומבסטית ולא אנמית. משהו באמצע, מאוד אירווזיוני כמו שאני אוהב... לטביה - אין עליהם, כל הכבוד ומרי פשוט מדהימה. אני זוכר שיום אחרי האירווזיון הכותרות ישר חיפשו לה שורשים יהודיים ולא מצאו לאכזבתם. גרמניה - אני דוקא מאוד אוהב את השיר הגרמני למרות ההשמצות שנשמעים כלפיו בפורום והייתי בשווווווווווווווק מהמקום שהוא סיים. יוון - אני חולה על גימיקים! אהבתי גם את סגנון האייטיז. קפריסין, אוסטריה - איזה חתיכים, למות. רק למה אתם מתנשפים בסוף כאילו עכשיו סיימם ריצת מרתון או שסיימתם משהו אחר? (שובבים). שבדיה - שיר טוב עם הופעה פיצוץ. אבל בקליפים שפורסמו לפני התחרות רואים את אותה הופעה בגמר ההוקי, אני חושב, ושם הצילום של הריקוד יותר טוב מאשר הצילום בטאלין, לדעתי היה כאן פספוס. ספרד - זה השיר שהמבעתי לו באותו לילה. פשוט שיר אירווזיוני לשמו. עם הריקוד, והקצב, והמילים. שיר "נוצץ" וכייפי. רוסה נראתה טוב אחרי שאמרה שלום לכמה (כמה הרבה) קילוגרמים. אני זוכר גם שהספרדים היו בהיסטירה באותה שנה, רוסה פשוט סינוורה אותם והם ממש תמכו בה לכל אורך הדרך.
 
לגבי ב. פילנד - כי היו שירים יותר

טובים . לגבי ג. ספרד שולחת שירים גדולים בזמן האחרון ובאמת מגיע לה
אני אישית הכי אהבתי את אסטוניה באותה שנה ושנאתי את לטביה .
 

mkarin

New member
בוא נראה

השיר של פינלנד באמת היה שיר מעולה ב-2002, ולדעתי הוא היה אחד מהטובים, אם לא הטוב ביותר. גם השנה יש להם שיר נחמד, שנמצא בטופ 10 שלי. ב-2002 השיר של ספרד היה נחמד, אבל לא משהו מיוחד. לדעתי השנה השיר של ספרד ממש דוחה!
 

Friends Freak

New member
נצל"שששש../images/Emo140.gif

באתר הזה, יכולתי פעם לפרסם ליריקס של שירים שעדיין לא מפורסמים באתר. אבל משום מה, שכחתי איך עושים את זה.... מישהו פה יודע איך לעשות את זה ומכיר את האתר טוב
אוחחח בא לי לתקוע את הראש בקיר
ומה שלומכם?
 
למעלה