סיימתי את התיקונים

סיימתי את התיקונים../images/Emo7.gif

אוף, איזו מועקה ספר עדין ומרגש כל כך עם מסקנה אחת פשוטה : להזדקן זה חרא גורם לך לחשוב- על ההורים שלנו, עלינו מה באמת גם לנו זה יקרה יום אחד? אני אוטוטו בת שלושים ועדיין לא עברה לי החשיבה הילדותית הזו שלי זה לא יקרה... עצוב
 

מחשבות

New member
ספר חזק. בגיל 30 את עוד יכולה לעסוק בהרהורים

פילוסופיים, בגיל 40 את עסוקה בלתקן את הגוף המתפרק ולקבוע תור לבדיקות דם.
 
אני אחרי גיל 49 לא רוצה לחיות יותר

אני רוצה למות צעיר לא רוצה לראות את עצמי זקן
 

נוריתהה

New member
יו, הייתי כבר צריכה להתפגר לפני המון זמן

ואיך אני ברוב חוצפתי עדיין חיה עדיין נהנת מהחיים (בהרבה יותר מאשר בגיל הצעיר) מתחילה ללמוד נוסעת לטייל נהנת מהילדים (במיוחד אחרי שהם עוזבים) קוראת ספרים מבקרת ארצות אחרות מפנקת את עצמי לא חושבת על כל שקל, מבזבזת על עצמי כספים. באמת ממש חוצפה מצידי.
 
תראי

הוא לא רשם שאנשים לא צריכים לעבור את גיל 49, הוא אמר שהוא אישית לא רוצה לעבור את הגיל הזה. לפי דעתי הוא חושב ככה כי הוא ילד, אבל הוא לא תקף אותך. יש לו זכות לדעה משלו.
 
חס וחלילה!!!!! אם זה היה תלוי בי

היית חיי עד גיל 500 בלי להזדקן :) אני מאוד רוצה שתמשיך להיות חלק בחיים שלי בעתיד עלק שנתיים אתה לא תיפטר ממני כל כך מהר .....
 

נוריתהה

New member
תראה....

גם אני לא תקפתי אותו רק הבעתי את דעתי. גם לי יש זכות לדעה משלי. (אפילו שאני אישה
) מה אתה אומר? סתם ניסיתי להראות כמה זה כיף להיות בגיל מעבר 49. ותאמין לי - זה כיף.
 
נורית לא התכוונתי :(

חס וחלילה לא התכוונתי לזה רק אמרתי מה שאני הייתי עושה אני חס וחלילה לא רומז אפילו שכולם צריכים לעשות את זה או שהחיים לא שווים אחרי גיל כזה אני פשוט מפחד להזדקן ולהפוך לאדם תלותי זה הכול
 

נוריתהה

New member
בגיל 49?

שמע חומד אמי שתחיה תחגוג ביום ראשון 87 שנים. והיא לא תלותית היא נהנת מהחיים נהנת מנינים מטלהנובלות הטלוויזיה (צוחקת) עצמאית לחלוטין צלולה והתחביב האחרון שלה...היא התמכרה ל...סודוקו. החיים הם בדרך כלל מה שאתה מחליט להיות. אם אתה תלותי תהיה תלותי בגיל 80 ובגיל 50 והגיל 30 גם. ולהזדקן...כבר החכם מאדם אמר "הכל הבל הבלים". ואתה ....רק הפחד יהרוג אותך. (צוחקת שוב) עד120.
 

uri80

New member
זה כבר לא נכון.

החלק של התלות, אני מתכוון. לא תמיד אנו שולטים בכל דבר ודבר בחיינו. לא תמיד הגורל מזמן לנו מציאות נוחה יחסית. ישנם לצערי דברים בהם אדם אינו שולט.
 

נוריתהה

New member
את תמיד מוזמנת

יש לה סיפורים מכאן ועד שם. כוללים מלחמות, נדודום, רעב, הגירה, חולי, מוות. והכל הכל הרוח.....אופטימית. הסיפורים שלה יכולים למלא 12 ספרים ו 10 טלהנובלות.
 
מה אני רואה בויוה את הסרט הסיני מה רע :)

אבל רק אותו הוא מצחיק :) זהו נורית זה הקטע שיש כמה אנשים מבוגרים שמצליחים לא להיות אני מכיר אחת שנראה לי שהיא עוד מעט תהיה 90 והיא נראת אולי רק 50 היא רצה להליכה כל בוקר והיא לא מפסיקה לצחוק אם הייתי יכול להיות בטוח שאני אהיה דומה לה בגיל הזה או לאמא שלך בכייף הייתי רוצה להמשיך. וכן אולי את צודקת יש לי אופי תלותי קצת רק קצת ..... וסודקו זה קשה אני לא הבנתי את זה חח הוכחה שלא מתפגרים בגיל הזה :)
 

Gag Factor

New member
להיפך

אני כבר מת לסיים עם הטרחה הזאת של להיות חלק מהאוכלוסיה המפרנסת. אין דבר שאני יותר מייחל לו מאשר לרבוץ בבית אבות, לאכול אוכל רך, לשחק שש בש כל היום ולצאת עם בנות 70. אלה החיים.
 

פל

New member
כשהייתי בגילך גם אדם בן 30 נראה לי תרח זקן

והיום ממרום גילי המופלג ( 4 שנים אחרי הקו התחתון שלך.....
) פרשתי לפנסיה מאוד מכובדת ובהרבה הנאה מצלמת, מציירת, מטיילת קוראת המון נהנית מהילדים בניחותא בלי ריצות ומתח. אפילו שוקלת לפתוח בקריירה חדשה תוך ניצול הכישורים והנסיון שלי וכולי מלאת מרץ, עשייה והתרגשות. נכון שתמיד יש פרמטר של בריאות אבל בדכ' זה עדיין לא תקף בגיל 49 . וגם אח"כ, וגם אם חולים - מאוד מאוד מאוד רוצים לחיות.
 

מחשבות

New member
פרמטר הבריאות לא תקף בגיל 49? התמזל מאוד מזלך

בגיל 40 כבר מתפרקים בתפרים ויש כאלה שכבר מחזירים ציוד.
 
למעלה