סיימתי את הקורס למתחילים

loli2

New member
סיימתי את הקורס למתחילים

אהלן... לפני ימים ספורים סיימתי את הקורס למתחילים,השלב הראשון.(במכון גתה בירושלים). מה אני אגיד לכם? השפה הגרמנית היא שפה יפייפיה אבל...הדקדוק... אוףףףףף... אילו רק הייתה דרך אחרת ללמוד שפה זרה...אולי בהיפנוזה... הייתי הראשון שעושה את זה.
 

lilithmm

New member
Uebung macht den Meister

כל הכבוד לך ומזל טוב לרגל סיום הקורס למתחילים. עכשיו תתחיל להתאמן בצפיית טלויזיה בגרמנית, וקריאת ספרים קלים. לאט לאט תשפר את השפה והגרמטיקה כבר תבוא לבד.
 

loli2

New member
תודה על העידוד

אם כי אני כנראה אצטרך לקחת את קורס ההמשך. אין קיצור דרך בהיפנוזה...הא...?
 

lilithmm

New member
יש דרך קיצור

אמנם לא בהיפנוזה אבל...ברגע שיש ידע בסיסי אפשר לנסוע לבד לגרמניה ולהחליט שמסתדרים עם הגרמנית שיש. שם אפשר בזמן קצת לתת דחיפה רצינית קדימה לידע בשפה.
 

Esprit

New member
אני גם מירושלים.. אני צריכה עזרה!

איפה זה מכון גתה בירושלים? מה עדיף גתה או ברליץ? כמה עלה לך והאם הם הביאו אותך לרמה טובה לפי דעתך?
 

loli2

New member
אז ככה

מכון גתה בירושלים נמצא ברח' סוקולוב 15. קורס של 60 שעות אקדמאיות (כל שיעור 45 דקות) עלה בערך 1200 ש"ח. גרמנית היא שפה קשה מאד ובסך הכל עשיתי את הקורס הראשון ברמת המתחילים-ויש ארבעה קורסים רק ברמה הזאת,כך שקשה לי לשפוט. בקבוצה היו בערך 12 תלמידים שזה פלוס מינוס כמו בברליץ. רק שבברליץ זה בערך פי שלוש יותר יקר! מבחינת רמת הלימודים זה אותו הדבר כך שברור שלא כדאי לשלם יותר בשביל לקבל את אותו הדבר בדיוק.
 

loli2

New member
לא שמעתי

על שיעורים פרטיים במכון גתה. אני לא חושב שיש שם אבל אפשר לצלצל ולשאול. יש להם גם קורס אינטנסיבי של שבועיים,כל יום 4 שעות,שזה דבר חזק מאד! אם תשאלי במכונים האחרים ללימוד שפות אז בטח יש להם שיעורים פרטיים אבל זה עולה הון תועפות. אם את בקטע של לימוד אינטנסיבי אז תלכי על הקורס המרוכז של מכון גתה.
 

Esprit

New member
תודה!

ואת אולי יודעת לאיזו רמה זה מביא אותך? יש בגתה גם אנשים שיכולים לתת לי אינפורמציה על לימודים בברלין?
 

loli2

New member
זה בעיקרון אותה רמה ש...

אני הגעתי אליה,אם כי מכיוון שהקורס הוא יומיומי ומאד אינטנסיבי (ולא רק פעם בשבוע) הרי בסיכומו של דבר הם קולטים הרבה יותר טוב את החומר. אני מניח שבגתה יודעים גם על לימודים בברלין,לפחות על הלימודים במכון גתה בברלין. ו...אני זה אתה ולא את
 

loli2

New member
אני ממש לא חושב

שישנה איזו שהיא מגבלת גיל. סה"כ זה מקום פרטי ואם אתה משלם אז ממש לא משנה בן כמה אתה.
 
למעלה