סיטרואן פיקסו C4 - מה הקטע עם הגיר הרובוטי?

3lectron

New member
סיטרואן פיקסו C4 - מה הקטע עם הגיר הרובוטי?

יש לי כרגע הצעה לקנות C4 פיקסו שנת 2011 מליסינג במחיר שמתאים לי וגם מציעים לי אחריות מספקת (העסקה היא דרך מכר). עשיתי סיבוב על הרכב והאמת שדי אהבתי אותו בכללי. אבל משהו מאד הפריע לי זה שמרגישים את ההילוכים עוברים כלומר כשעולה מהילוך 1 ל-2 ומ-2 ל-3 וכך הלאה, יש קפיצות קטנות ומעצבנות שלא היו ברכבים אחרים שהיו לי. המוכר אמר לי שזה קשור לגיר הרובוטי של הפיקסו ושמתרגלים לזה. הוא גם אמר שאם זה ממש מפריע, הוא יכול לדאוג שיעשו "עדכון תוכנה לקלאץ" ו"לימוד" ואחר-כך לא יהיו קפיצות בהילוכים.
אני אמור להחזיר לו תשובה בימים הקרובים ואני ממש מתלבט, הרכב מוצא-חן בעיניי אין לי כאן סיכון של כסף גדול בקנייה וגם כאמור העסקה דרך מכר והוא הבטיח שאם אני לא מרוצה אז אפשר לבטל בשבוע הראשון ולא קרה כלום מבחינתו.
אני מבקש לקבל דיעה ממישהו שמכיר מקרוב את הדגם הזה - C4 פיקסו או את הנושא של הגיר הרובוטי האם זה משהו שאפשר לסדר בעדכון תוכנה או שזה רק קוסמטיקה וכנראה שיש פה בעיה אמיתית כלומר, עדיף לא להתקרב?
בבקשה תתיחסו לרכב עצמו ולא לעסקה עצמה. אני לא פוחד שינסו לרמות אותי. העסקה ברורה לי ושקופה, אני רק פוחד לקנות רכב שאני לא יהנה לנסוע עליו (ויש פה גם עניין של בזבוז הזמן שלי, אם בסופו של דבר אני יחליט להחזיר אותו)
 

חן 1111

Active member
כל הגירים הרובוטיים מתנהגים ככה פחות או יותר

ובדרך כלל מתרגלים לזה. אבל קח את זה בחשבון. ייתכן שעדכון תוכנה באמת ישפר קצת, וייתכן שלא.
 
למעלה