סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים

מצב
הנושא נעול.

nOnAmE134

New member
סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
 

nOnAmE134

New member
ותיעלמנה אדני הבטון

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
ותיעלמנה אדני הבטון



 

nOnAmE134

New member
ויבואו חצץ – והרבה ממנו

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
ויבואו חצץ – והרבה ממנו



 

davidfainshtein

Member
מנהל
גם זה ייעלם בקרוב. הנה:

באדני בטון אי אפשר למקם ברגים נוספים
ולא משתלם (ככל הנראה) לייצר אדני בטון מיוחדים לכל מסוט.
גם זה ייעלם בקרוב. הנה:
החודש במטרו במוסקבה, למשל, בתחנת Kotelniki החדשה, הניחו לראשונה דאבל קרוס עם חצאי-אדן, ללא שימוש בעץ.
ריח הקיראוזוט הולך להיעלם בקרוב לנצח.

http://russos.livejournal.com/1180187.html
בתמונה מס' 13 רואים אפילו שימוש ניסיוני באדני פלסטיק - חילול קודש מוחלט...
 

amit1270

New member
אלה אדנים על יציקת בטון, בלי חצץ

גם זה ייעלם בקרוב. הנה:
החודש במטרו במוסקבה, למשל, בתחנת Kotelniki החדשה, הניחו לראשונה דאבל קרוס עם חצאי-אדן, ללא שימוש בעץ.
ריח הקיראוזוט הולך להיעלם בקרוב לנצח.

http://russos.livejournal.com/1180187.html
בתמונה מס' 13 רואים אפילו שימוש ניסיוני באדני פלסטיק - חילול קודש מוחלט...
אלה אדנים על יציקת בטון, בלי חצץ
אני לא רואה את אדני העץ נעלמים בקרוב...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק אמרתי שכיום יש כבר פתרונות טכנולוגיים

אלה אדנים על יציקת בטון, בלי חצץ
אני לא רואה את אדני העץ נעלמים בקרוב...
רק אמרתי שכיום יש כבר פתרונות טכנולוגיים
לאדנים במפלגים שהם לא אדני עץ. אגב, אני לא בטוח שבמנהרות יהיו אדני עץ. יותר נכון אני כמעט בטוח שלא יהיו.
 

amit1270

New member
התכוונת למנהרות A1?

רק אמרתי שכיום יש כבר פתרונות טכנולוגיים
לאדנים במפלגים שהם לא אדני עץ. אגב, אני לא בטוח שבמנהרות יהיו אדני עץ. יותר נכון אני כמעט בטוח שלא יהיו.
התכוונת למנהרות A1?
שם (ובגשרים שביניהן) כל הסלילה תתבצע בשיטה אחרת של יציקת בטון (בדומה לרק"ל), ושם אכן לא יהיו אדני עץ או "אדנים" בכלל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני אחדד:

התכוונת למנהרות A1?
שם (ובגשרים שביניהן) כל הסלילה תתבצע בשיטה אחרת של יציקת בטון (בדומה לרק"ל), ושם אכן לא יהיו אדני עץ או "אדנים" בכלל.
אני אחדד:
במנהרות המבנה העליון יהיה Slab Track. אבל אני לא בטח שזה יחול גם על המפלגים.
 

Rubim88

New member
לא רק במנהרות, מסעות הבטון יונחו מהקצה המזרחי של גשר 6

אני אחדד:
במנהרות המבנה העליון יהיה Slab Track. אבל אני לא בטח שזה יחול גם על המפלגים.
לא רק במנהרות, מסעות הבטון יונחו מהקצה המזרחי של גשר 6
עד לרציפים בתחנה בי-ם. בכל הקטע הזה אמורים להיות מפלגים(שאין סיבה שלא יהיו על מסעת הבטון - יש לזה גם רמז במכרז מיון מקדים) רק במנהרה 4 האחודה/בתחנה עצמה - הרי מגשר 6 זוג המסילות מופרדות ומרוחקות זו מזו ולכן אני לא רואה איפה ממקמים בקטע הזה מפלגים. מכיוון שהזוכה במכרז היא קבוצת אלקטרה-Max Bögl ,המערכת תהיה זו של Bögl(למעשה מדובר בפלטות בטון באורך 6.45 מטר שמחברים אחת עם השנייה) - בפרוספקט הזה אפשר לראות איך זה הולך להראות, כולל איך נראים מפלגים בשיטה הזו.
 

Rubim88

New member
במחשבה שנייה

לא רק במנהרות, מסעות הבטון יונחו מהקצה המזרחי של גשר 6
עד לרציפים בתחנה בי-ם. בכל הקטע הזה אמורים להיות מפלגים(שאין סיבה שלא יהיו על מסעת הבטון - יש לזה גם רמז במכרז מיון מקדים) רק במנהרה 4 האחודה/בתחנה עצמה - הרי מגשר 6 זוג המסילות מופרדות ומרוחקות זו מזו ולכן אני לא רואה איפה ממקמים בקטע הזה מפלגים. מכיוון שהזוכה במכרז היא קבוצת אלקטרה-Max Bögl ,המערכת תהיה זו של Bögl(למעשה מדובר בפלטות בטון באורך 6.45 מטר שמחברים אחת עם השנייה) - בפרוספקט הזה אפשר לראות איך זה הולך להראות, כולל איך נראים מפלגים בשיטה הזו.
במחשבה שנייה
יש את שטח ההתארגנות בין מנהרה 2 ל3, שם כנראה יהיו גם מפלגים. כמובן שזה אפשרי גם בתוך המנהרות אבל זה דורש הכנה(כמו שעשו במנהרות הבסיס בשוויץ) ולא זכור לי שדובר על זה מתישהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה