סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.
המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני
אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.
המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני
אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.