סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4

מצב
הנושא נעול.

אלכסיי03

New member
סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.

 

אלכסיי03

New member
תמונה 2

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
תמונה 2
הנמכנו טוס על מנת להציץ לתוך פתח המנהרה

 

אלכסיי03

New member
3

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
3
כאן תפסנו קצת גובה והתקדמנו כמה מאות מטרים מזרחה לכיוון מחלף רעננה דרום

 

אלכסיי03

New member
4

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
4
עדיין עם הפנים מזרחה. חצינו את כביש 4 ומסתכלים כרגע על לב המחלף ההולך ומוקם.

 

אלכסיי03

New member
5

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
5
הסתובבנו, חזרנו מערבה עד לנקודת היציאה ואף מעבר לה וצופים בחלק הכמעט מוכן של הכביש המוביל למחלף 531/20

 

GLSRA

Active member
שאלת תם

5
הסתובבנו, חזרנו מערבה עד לנקודת היציאה ואף מעבר לה וצופים בחלק הכמעט מוכן של הכביש המוביל למחלף 531/20
שאלת תם
הייתי באיזור העבודות של 531 אתמול, ומסקרן אותי לדעת האם חשבו אי פעם על תחנה נוספת בין שתי התחנות שנבנות כיום על הקו הזה.
אולי אפשר בעצם היה לצופף עוד תחנה אחת בין מחלף רעננה דרום לבין תחנת רעננה מערב (דרום מערב).
אני מניח שהסוגיה עלתה כאן בעבר אך אין לי מידע האם שקלו והאם יש תוכניות עתידיות להוסיף תחנה ?
 
אתה מתכוון לתחנה במחלף חן שנראה בתמונה הזו?

שאלת תם
הייתי באיזור העבודות של 531 אתמול, ומסקרן אותי לדעת האם חשבו אי פעם על תחנה נוספת בין שתי התחנות שנבנות כיום על הקו הזה.
אולי אפשר בעצם היה לצופף עוד תחנה אחת בין מחלף רעננה דרום לבין תחנת רעננה מערב (דרום מערב).
אני מניח שהסוגיה עלתה כאן בעבר אך אין לי מידע האם שקלו והאם יש תוכניות עתידיות להוסיף תחנה ?
אתה מתכוון לתחנה במחלף חן שנראה בתמונה הזו?
אין תוכניות לתחנה כזו, אבל ההצעה הזו כבר עלתה בעבר בפורום.
 

GLSRA

Active member
אני לא מספיק מכיר טוב את האיזור

אתה מתכוון לתחנה במחלף חן שנראה בתמונה הזו?
אין תוכניות לתחנה כזו, אבל ההצעה הזו כבר עלתה בעבר בפורום.
אני לא מספיק מכיר טוב את האיזור
אבל נדמה לי שכל תחנה באיזור מיושב בצפיפות כזו, בטבעת רכבתית פרברית, יכולה להצליח מאוד. אם זה היה על קו ראשי, אולי ההצעה לא היתה טובה אבל בקו הזה, מאסף לאיזור השרון, היה לדעתי מקום לצופף תחנות. בטח שזה יהיה נכון כאשר יחשמלו את הטבעת הזו
 
השאלה האם עיריית רעננה ותושבי דרום רעננה רוצים את התחנה הזו

אני לא מספיק מכיר טוב את האיזור
אבל נדמה לי שכל תחנה באיזור מיושב בצפיפות כזו, בטבעת רכבתית פרברית, יכולה להצליח מאוד. אם זה היה על קו ראשי, אולי ההצעה לא היתה טובה אבל בקו הזה, מאסף לאיזור השרון, היה לדעתי מקום לצופף תחנות. בטח שזה יהיה נכון כאשר יחשמלו את הטבעת הזו
השאלה האם עיריית רעננה ותושבי דרום רעננה רוצים את התחנה הזו
מדובר בעירייה שהצליחה לבטל את הקו הורוד ובאזור שחלק לא קטן מתושביו לא רצו בכלל את כביש 531 במתכונת הזו וניהלו מאבק ארוך למנהורו.
אז לא יהיה לא סביר להניח שתושבי אותו אזור לא ממש ירצו שיסעו מרחבי רעננה דרך הרחובות השלווים שלהם וגם לא דרך רחוב בן גוריון הראשי יותר, לתחנה כזו.

אין ספק שהגיוני שתהיה תחנה כזו. אבל הגיון לחוד ורצונות תושבים ועירייה לחוד.

קודם כל שיעשו חיבור נורמלי מתוך רעננה לתחנת רעננה דרום.
 

GLSRA

Active member
חבל שהם לא מבינים כמה שזה טוב להם - בכייה לדורות

השאלה האם עיריית רעננה ותושבי דרום רעננה רוצים את התחנה הזו
מדובר בעירייה שהצליחה לבטל את הקו הורוד ובאזור שחלק לא קטן מתושביו לא רצו בכלל את כביש 531 במתכונת הזו וניהלו מאבק ארוך למנהורו.
אז לא יהיה לא סביר להניח שתושבי אותו אזור לא ממש ירצו שיסעו מרחבי רעננה דרך הרחובות השלווים שלהם וגם לא דרך רחוב בן גוריון הראשי יותר, לתחנה כזו.

אין ספק שהגיוני שתהיה תחנה כזו. אבל הגיון לחוד ורצונות תושבים ועירייה לחוד.

קודם כל שיעשו חיבור נורמלי מתוך רעננה לתחנת רעננה דרום.
חבל שהם לא מבינים כמה שזה טוב להם - בכייה לדורות
הם עוד יצטערו על כך
 

3718

Member
1% מיעוט צעקני כופה דעתו על ה 99% שלא מבין

חבל שהם לא מבינים כמה שזה טוב להם - בכייה לדורות
הם עוד יצטערו על כך
1% מיעוט צעקני כופה דעתו על ה 99% שלא מבין
אלו שגרים ברחובות בקרובים נלחמים נגד הכביש בבתי משפט, כי יש להם אינטרס מיידי וחזק.
&nbsp
רוב האוכלוסיה לא מבינים העניין ולכן לא מתערבים. וכך כולם נדפקים.
&nbsp
הבעיה היותר חמורה היא שאין גישה רגלית מרעננה העיר לתחנת הרכבת המחלף רעננה דרום. חייבים להגיע ברכב או באוטובוס.
 

אלכסיי03

New member
6

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
6
מבט מאותה נקודה בכיוון ההפוך - מזרחה, לעבר מחלף רעננה דרום.

 

אלכסיי03

New member
7

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
7
תחילת הגיחה השניה. איגור רויזיס ועבדכם הנאמן מביטים ברחפן הנוסק בצידו המזרחי של כביש 4.

 

בועז ל

New member
שמע, אלכסיי...

7
תחילת הגיחה השניה. איגור רויזיס ועבדכם הנאמן מביטים ברחפן הנוסק בצידו המזרחי של כביש 4.
שמע, אלכסיי...
אתה ואיגור פשוט גדולים! תמונות מעולות ושרשור נהדר. אני מחכה לכם בשער הגיא.
 

אלכסיי03

New member
אם כבר אז איגור גדול ואני בעל מימדים ממוצעים ומטה :)

שמע, אלכסיי...
אתה ואיגור פשוט גדולים! תמונות מעולות ושרשור נהדר. אני מחכה לכם בשער הגיא.
אם כבר אז איגור גדול ואני בעל מימדים ממוצעים ומטה :)
כבעליו של הרחפן איגור קובע כאן את הלו"ז ולפי התוכנית שלו אנחנו אמורים להיפגש בעוד כשבועים (לאחר שיחזור מחו"ל) ליד הים ולנסות ללמוד טריקים קצת יותר מתקדמים בהטסה. לאחר מכן אשמח לקבל ממך משימה קונקרטית ורוב הסיכויים שאיגור לא יתנגד כי אני כבר מזהה אצלו סימנים של הידבקות בוירוס התשתיות :)
 

בועז ל

New member
מעולה. תמשיך להדביק אותו.


אם כבר אז איגור גדול ואני בעל מימדים ממוצעים ומטה :)
כבעליו של הרחפן איגור קובע כאן את הלו"ז ולפי התוכנית שלו אנחנו אמורים להיפגש בעוד כשבועים (לאחר שיחזור מחו"ל) ליד הים ולנסות ללמוד טריקים קצת יותר מתקדמים בהטסה. לאחר מכן אשמח לקבל ממך משימה קונקרטית ורוב הסיכויים שאיגור לא יתנגד כי אני כבר מזהה אצלו סימנים של הידבקות בוירוס התשתיות :)
מעולה. תמשיך להדביק אותו.
 

אלכסיי03

New member
8

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
8
הקצה המרחי של המנהרה, מבט מערבה מגובה נמוך יחסית.

 

אלכסיי03

New member
9

סיור נוסף מעל כביש 531, הפעם באזיר המחלף 531/4
בהמשך לסיור הקודם (באיזור המערבי של הפרויקט, ראו כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178657522#178657059[/URL]) יצאנו היום לסקר את אזור המחלף רעננה דרום.
לאור הלקחים שהפקנו מהסיור הקודם הגבלנו את עצמנו לרדיוס טיסה מקסימלי של כ-500 מטרים. כתוצאה מכך נאלצנו לפצל את הסיור לשניים וביצענו שתי גיחות נפרדות, האחת מהצד המערבי של כביש 4 והשניה מצדו המזרחי.

המשמעות היא שמסלול הטיסה היה די מפותל ואי לכך אצטרך לספק הסברים עבור כל תמונה מתוך 16 התמונות שאעלה כאן. כמו בפעם הקודמת אני מתכוון להעלות גם סרטון קצר בימים הקרובים. גם הפעם הוא צפוי להיות ערוך באופן חפוז, רשלני וחובבני :)

אז נתחיל עם הסטילז. בתמונה הזאת אנחנו מביטים לכיוון מזרח ורואים את הנקודה המערבית ביותר אשר אליה הגיעה מנהרת הרכבת. ברקע רואים את מחלף רעננה דרום הנמצא בבניה.
9
מתחילים לנוע מערבה. בתמונה הזאת רואים את מקום המחלף העתידי עם דרך השרון (כביש 402)

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה