סיור בתחנות שדרות ונתיבות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
רק שלא יחפו את הבטון!

מבט מרציף לרציף.
אחחח... הפנטזיה של ידידנו אלן מתגשמת.
רק שלא יחפו את הבטון!
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר
הערב אי"
עם תמונות נוספות מתחנת נתיבות. עמיתוש: אתה מוזמן לסיים את פרק ב' אם רצונך בכך.
 

amit1270

New member
את פרק ב' אני משאיר לך

תמונה אחרונה לפני ההפסקה. אחזור מאוחר יותר
הערב אי"
עם תמונות נוספות מתחנת נתיבות. עמיתוש: אתה מוזמן לסיים את פרק ב' אם רצונך בכך.
את פרק ב' אני משאיר לך
בינתיים, להשלמת פרק א', קבל מבט אל רציפי הבונקר מהכביש.
 

darkshadow1

New member
קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול


קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
 

darkshadow1

New member
תמונה 1- מישהו מוצא את כבלי החשמל?

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 1- מישהו מוצא את כבלי החשמל?
 

darkshadow1

New member
תמונה 2- נזק חסר תקדים לנוף.

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 2- נזק חסר תקדים לנוף.
 

darkshadow1

New member
תמונה 3- 6 מסילות מחושמלות.

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 3- 6 מסילות מחושמלות.
+כביש.
 

darkshadow1

New member
תמונה 4- איפה כבלי הסרטן של הרכבת?

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 4- איפה כבלי הסרטן של הרכבת?
את אלה שמחברים בין עמודי החשמל הרגילים דווקא רואים ועוד איך.
 

darkshadow1

New member
תמונה 5- כנ"ל.

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 5- כנ"ל.
 

darkshadow1

New member
תמונה 6

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 6
 

darkshadow1

New member
תמונה 7.

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 7.
 

darkshadow1

New member
תמונה 8- הזוועה!

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 8- הזוועה!
אני בטוח שהדבר הראשון שהתושבים יבקשו מהממשל הסיני לעשות זה להסיר את עמודי החשמל המסרטנים של הרכבת המהירה.
 

tapuzo

New member
זה באמת נראה זוועה, ועוד בחוף בחיפה!! לא!!

תמונה 8- הזוועה!
אני בטוח שהדבר הראשון שהתושבים יבקשו מהממשל הסיני לעשות זה להסיר את עמודי החשמל המסרטנים של הרכבת המהירה.
זה באמת נראה זוועה, ועוד בחוף בחיפה!! לא!!
 

down under

New member
הזוועה שאתה מדבר עליה

זה באמת נראה זוועה, ועוד בחוף בחיפה!! לא!!
הזוועה שאתה מדבר עליה
בתמונה הזו היא לא חוטי החשמל של הרכבת אלא חוטי החשמל של רשת החשמל הכללית, אלו שעל עמודי
ברזל עצומים. כנראה מתח גבוה או אפילו מתח עליון (כזה שיוצא מתחנות הכוח לכוון תחנות ההשנאה המרחביות).
את חוטי החשמולת של הרכבת בקושי רואים בתמונה הזו.
 

darkshadow1

New member
תמונה 9 ואחרונה- החישמול מסתיר את הנוף,

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
תמונה 9 ואחרונה- החישמול מסתיר את הנוף,
הגשר לא מפריע כלל.
 
איזה קו זה?

קצת "תעמולת" אנטי-אנטי חישמול

והפעם: קו רכבת מהירה (עד 350 קמ"ש) בסין. בגלל שקשה לקחת מהסינים דוגמה לגבי דאגה לבריאותם של האזרחים- אפשר להסתפק בהשוואת כבלי החשמל של הרכבות להדמיות הזוועה מחיפה ולכבלי מתח גבוה רגילים שמופיעים בחלק גדול מהתמונות.
איזה קו זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה