סיור בקו לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
ועוד הבדל: למנהרה "הסינית" מגיעים העובדים

עוד הבדל בין מנ' גילון ל-A1: צבע היריעות.
ועוד הבדל: למנהרה "הסינית" מגיעים העובדים
באופניים. כבר הספקתי לראות זוג אופניים חונה בעומק המנהרה.
 

בועז ל

New member
אספתי לתמונה קבוצתית את העוסקים במלאכה.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
אספתי לתמונה קבוצתית את העוסקים במלאכה.
קצת קשה לחייך ב"מזג האוויר" ששורר במנהרת גילון.
 

בועז ל

New member
המכונה הגרמנית

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
המכונה הגרמנית
את מלאכת האיטום מבצע קבלן גרמני, שהכשיר לשם כך עובדים ישראלים.
 

בועז ל

New member
רשת ביטחון

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
רשת ביטחון
בדפנות המנהרה נבנה ה"קיקר" - דרגש בטון שאליו מתחברת מעטפת המתכת שבתמונה. לאחר היציקה שמבצעת ה"איטלקייה" נוצר מבנה אחוד של השניים, שמקנה חוזק ויציבות למנהרה.
 

בועז ל

New member
הגעה לעבודה

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הגעה לעבודה
באחת המנהרות הבחנתי בכלי רכב לא שגרתי: אופניים. מסתבר שזהו כלי תחבורה פופולרי אצל העובדים הסיניים להגעה לעבודה.
 

אורי404

New member
די מבדר
לראות אופניים בתוך המנהרה

הגעה לעבודה
באחת המנהרות הבחנתי בכלי רכב לא שגרתי: אופניים. מסתבר שזהו כלי תחבורה פופולרי אצל העובדים הסיניים להגעה לעבודה.
די מבדר
לראות אופניים בתוך המנהרה
 

בועז ל

New member
שונות

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
שונות
רצף של מס' תמונות ללא תוכן מ"נופי המנהרה". הנה הראשונה.
 

בועז ל

New member
****

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
****
 

בועז ל

New member
****

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
****
 

בועז ל

New member
****

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
****
 

בועז ל

New member
מנהרות מילוט.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
מנהרות מילוט.
חמש כאלו כבר יש בכל צד. מנהרת המילוט הראשונה של הפורטל המערבי נמצאת במרחק 150 מ' מהכניסה. אח"כ, במרחקים קבועים של 250 מ', נמשך טור מנהרות המילוט.
 

בועז ל

New member
תחנת אחיהוד: נמשכת האיוולת ע"ח משלם המסים


סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
תחנת אחיהוד: נמשכת האיוולת ע"ח משלם המסים

פרק העצבים בפרויקט עוסק בהליכי היתר הבנייה שנאלצות לעבור תחנות הרכבת של הפרויקט הות"לי. מעצבן במיוחד המאבק שמתנהל כעת בין המועצות האזוריות "משגב" ו"מטה אשר" על אגרת הביוב. שטח התחנה ממוקם כולו בתחומה של "משגב", בעוד ביוב התחנה מתחבר בחיבור קצר ופשוט מאוד הנדסית, לאחיהוד שמשויכת ל"מטה אשר".
מצב נתון זה הוביל למאבק אבסורדי בין שתי הרשויות על אגרת הביוב כשכל אחת מהן מנסה לשכלל מדי יום ביומו את יכולת הסחטנות שלה. צריך להוסיף בעניין זה כי האבסורד אינו מתבטא דווקא בזהות הרשות שאליה משויך התשלום, אלא במה שהוא עלול לכלול בתוכו. במקרה הנ"ל: אגרה בעלות מטורפת וחסרת פרופורציות לביצוע שבשטח. הות"ל, שהייתה זו שמלכתחילה הכניסה את הפרויקטים הלאומיים להליך היתר הבנייה הסחטני (עוד קודם לפרויקט הקו לכרמיאל), מוצאת עצמה כבולה בחוק וחסרת יכולת לחלץ את הפרויקט.

דומה שקיימים אינספור משפטים במקורותינו לסיטואציה זו. אפשר להתחיל עם זו שמספרת על "אבן שזרק טיפש אחד לבאר...
 

טשאפק 2

New member
מה שמות ראשי המועצה הגאוניים

תחנת אחיהוד: נמשכת האיוולת ע"ח משלם המסים

פרק העצבים בפרויקט עוסק בהליכי היתר הבנייה שנאלצות לעבור תחנות הרכבת של הפרויקט הות"לי. מעצבן במיוחד המאבק שמתנהל כעת בין המועצות האזוריות "משגב" ו"מטה אשר" על אגרת הביוב. שטח התחנה ממוקם כולו בתחומה של "משגב", בעוד ביוב התחנה מתחבר בחיבור קצר ופשוט מאוד הנדסית, לאחיהוד שמשויכת ל"מטה אשר".
מצב נתון זה הוביל למאבק אבסורדי בין שתי הרשויות על אגרת הביוב כשכל אחת מהן מנסה לשכלל מדי יום ביומו את יכולת הסחטנות שלה. צריך להוסיף בעניין זה כי האבסורד אינו מתבטא דווקא בזהות הרשות שאליה משויך התשלום, אלא במה שהוא עלול לכלול בתוכו. במקרה הנ"ל: אגרה בעלות מטורפת וחסרת פרופורציות לביצוע שבשטח. הות"ל, שהייתה זו שמלכתחילה הכניסה את הפרויקטים הלאומיים להליך היתר הבנייה הסחטני (עוד קודם לפרויקט הקו לכרמיאל), מוצאת עצמה כבולה בחוק וחסרת יכולת לחלץ את הפרויקט.

דומה שקיימים אינספור משפטים במקורותינו לסיטואציה זו. אפשר להתחיל עם זו שמספרת על "אבן שזרק טיפש אחד לבאר...
מה שמות ראשי המועצה הגאוניים
המחבלים בפרויקט?
 

בועז ל

New member
הקו לכרמיאל - קו הרכבת שיחושמל ראשון?

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הקו לכרמיאל - קו הרכבת שיחושמל ראשון?
המשך פרק העצבים. והפעם אני בטוח שידיד טוב מהפורום שהנושא קרוב ללבו, יצטרף אליי לפרק זה.
ובכן, התשובה לשאלת כותרת ההודעה היא: כלל לא בטוח. מה שהולך ונעשה ודאי, זה שקו הרכבת לכרמיאל לא ייפתח כקו מחושמל ב-2017. בהנהלת הפרויקט נערכים לפתיחתו של הקו כקו דיזל. בעקבות מס' שיחות שקיימתי בנושא עם גורמים שונים, לא הגיעה אליי ולו בשורה מעודדת אחת. אם כבר, אזי ההפך הוא הנכון. הפרויקט תקוע עמוק-עמוק באדמה עם אינספור התנגדויות, עם עיכובים גדולים בתכנון, עתירות לבג"צ ומה לא. גם עזיבתו הצפויה בספטמבר של המשנה למנכ"ל הרכבת, אינה מבשרת טובות (מציאת והכשרת מחליף הולם, לימוד המאטריה המקצועית, חלל ניהולי שמותיר המשנה למנכ"ל). במצב שכזה נשאלת שאלה, שחלקכם בוודאי ירים לגביה גבה, מה תהיה משמעות קבלת ההחלטה לוותר על החשמול בכרמיאל גם ביחס לרמה הארצית? לא מן הנמנע שבתחילת 2018 יימצא A1 מוכן לעבודה, אך ללא חשמול. כיום, ישנם ברכבת כאלה שמציינים את שנת 2020 ואולי אף מאוחר מכך, כשנת חשמול הקו. אם הערכה זו תתגלה כריאלית, היא מעמידה את הרכבת במצב קשה מאוד: עם פרויקט התחבורה היקר ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל, שמשמש בתקן פיל לבן.

בתמונה: ככל הנראה עמודי החשמל היחידים שנראה לאורך הקו לכרמיאל ב-2017.
 

raminec

New member


הקו לכרמיאל - קו הרכבת שיחושמל ראשון?
המשך פרק העצבים. והפעם אני בטוח שידיד טוב מהפורום שהנושא קרוב ללבו, יצטרף אליי לפרק זה.
ובכן, התשובה לשאלת כותרת ההודעה היא: כלל לא בטוח. מה שהולך ונעשה ודאי, זה שקו הרכבת לכרמיאל לא ייפתח כקו מחושמל ב-2017. בהנהלת הפרויקט נערכים לפתיחתו של הקו כקו דיזל. בעקבות מס' שיחות שקיימתי בנושא עם גורמים שונים, לא הגיעה אליי ולו בשורה מעודדת אחת. אם כבר, אזי ההפך הוא הנכון. הפרויקט תקוע עמוק-עמוק באדמה עם אינספור התנגדויות, עם עיכובים גדולים בתכנון, עתירות לבג"צ ומה לא. גם עזיבתו הצפויה בספטמבר של המשנה למנכ"ל הרכבת, אינה מבשרת טובות (מציאת והכשרת מחליף הולם, לימוד המאטריה המקצועית, חלל ניהולי שמותיר המשנה למנכ"ל). במצב שכזה נשאלת שאלה, שחלקכם בוודאי ירים לגביה גבה, מה תהיה משמעות קבלת ההחלטה לוותר על החשמול בכרמיאל גם ביחס לרמה הארצית? לא מן הנמנע שבתחילת 2018 יימצא A1 מוכן לעבודה, אך ללא חשמול. כיום, ישנם ברכבת כאלה שמציינים את שנת 2020 ואולי אף מאוחר מכך, כשנת חשמול הקו. אם הערכה זו תתגלה כריאלית, היא מעמידה את הרכבת במצב קשה מאוד: עם פרויקט התחבורה היקר ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל, שמשמש בתקן פיל לבן.

בתמונה: ככל הנראה עמודי החשמל היחידים שנראה לאורך הקו לכרמיאל ב-2017.
 

jarondl

New member
אבוי אבוי

הקו לכרמיאל - קו הרכבת שיחושמל ראשון?
המשך פרק העצבים. והפעם אני בטוח שידיד טוב מהפורום שהנושא קרוב ללבו, יצטרף אליי לפרק זה.
ובכן, התשובה לשאלת כותרת ההודעה היא: כלל לא בטוח. מה שהולך ונעשה ודאי, זה שקו הרכבת לכרמיאל לא ייפתח כקו מחושמל ב-2017. בהנהלת הפרויקט נערכים לפתיחתו של הקו כקו דיזל. בעקבות מס' שיחות שקיימתי בנושא עם גורמים שונים, לא הגיעה אליי ולו בשורה מעודדת אחת. אם כבר, אזי ההפך הוא הנכון. הפרויקט תקוע עמוק-עמוק באדמה עם אינספור התנגדויות, עם עיכובים גדולים בתכנון, עתירות לבג"צ ומה לא. גם עזיבתו הצפויה בספטמבר של המשנה למנכ"ל הרכבת, אינה מבשרת טובות (מציאת והכשרת מחליף הולם, לימוד המאטריה המקצועית, חלל ניהולי שמותיר המשנה למנכ"ל). במצב שכזה נשאלת שאלה, שחלקכם בוודאי ירים לגביה גבה, מה תהיה משמעות קבלת ההחלטה לוותר על החשמול בכרמיאל גם ביחס לרמה הארצית? לא מן הנמנע שבתחילת 2018 יימצא A1 מוכן לעבודה, אך ללא חשמול. כיום, ישנם ברכבת כאלה שמציינים את שנת 2020 ואולי אף מאוחר מכך, כשנת חשמול הקו. אם הערכה זו תתגלה כריאלית, היא מעמידה את הרכבת במצב קשה מאוד: עם פרויקט התחבורה היקר ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל, שמשמש בתקן פיל לבן.

בתמונה: ככל הנראה עמודי החשמל היחידים שנראה לאורך הקו לכרמיאל ב-2017.
אבוי אבוי
 

jp3raptor

Member
לא נתפס, כל הכבוד לגופים הירוקים

הקו לכרמיאל - קו הרכבת שיחושמל ראשון?
המשך פרק העצבים. והפעם אני בטוח שידיד טוב מהפורום שהנושא קרוב ללבו, יצטרף אליי לפרק זה.
ובכן, התשובה לשאלת כותרת ההודעה היא: כלל לא בטוח. מה שהולך ונעשה ודאי, זה שקו הרכבת לכרמיאל לא ייפתח כקו מחושמל ב-2017. בהנהלת הפרויקט נערכים לפתיחתו של הקו כקו דיזל. בעקבות מס' שיחות שקיימתי בנושא עם גורמים שונים, לא הגיעה אליי ולו בשורה מעודדת אחת. אם כבר, אזי ההפך הוא הנכון. הפרויקט תקוע עמוק-עמוק באדמה עם אינספור התנגדויות, עם עיכובים גדולים בתכנון, עתירות לבג"צ ומה לא. גם עזיבתו הצפויה בספטמבר של המשנה למנכ"ל הרכבת, אינה מבשרת טובות (מציאת והכשרת מחליף הולם, לימוד המאטריה המקצועית, חלל ניהולי שמותיר המשנה למנכ"ל). במצב שכזה נשאלת שאלה, שחלקכם בוודאי ירים לגביה גבה, מה תהיה משמעות קבלת ההחלטה לוותר על החשמול בכרמיאל גם ביחס לרמה הארצית? לא מן הנמנע שבתחילת 2018 יימצא A1 מוכן לעבודה, אך ללא חשמול. כיום, ישנם ברכבת כאלה שמציינים את שנת 2020 ואולי אף מאוחר מכך, כשנת חשמול הקו. אם הערכה זו תתגלה כריאלית, היא מעמידה את הרכבת במצב קשה מאוד: עם פרויקט התחבורה היקר ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל, שמשמש בתקן פיל לבן.

בתמונה: ככל הנראה עמודי החשמל היחידים שנראה לאורך הקו לכרמיאל ב-2017.
לא נתפס, כל הכבוד לגופים הירוקים
שנלחמים עד חורמה ב"מפלצת החשמול"
 

בועז ל

New member
הפעם הירוקים הם חלק קטן מהתמונה הכוללת.

לא נתפס, כל הכבוד לגופים הירוקים
שנלחמים עד חורמה ב"מפלצת החשמול"
הפעם הירוקים הם חלק קטן מהתמונה הכוללת.
לפרויקט החשמול הוגשו התנגדויות רבות מכל קשת הצבעים. בקרב ראשי הרשויות נפוץ מנהג רווח בכל פעם שפרויקט לאומי מתקרב לפתח דלתם. למרבה הצער, הסחטנות המוניציפאלית גדולה פי כמה מסוגים אחרים של סחטנות ובמקרים רבים אינה מובאת לידיעת הציבור. אלא אם כן הציבור קורא בפורום שלנו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה