סיור בנצרת עילית, יום ו האחרון .

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
באמת?! טוב לדעת...

נכון גם ב 301 יש ואני אגלה לך סוד
שיש גם בדן ואצלנו לא אפשר ליפתוח דלת קידמית כבר שאתה ב3קמש מה שאצלנו באגד זה מכוון ל0 קמש
באמת?! טוב לדעת...
אמנם באגד האיבזור הרבה יותר עשיר מבדן, אבל הם פיקששו בכמה מקומות: ביטול הכנף, פתיחת דלת קדימית כפי שציינת וגם הבלם תחנה שבדן נמצא במקום הרבה יותר נוח (מתחת לחלון בצד) ולא על הדאשבורד.
 

scooby5

Member
לי חבל על משהו שלא קיים בשתי החברות

באמת?! טוב לדעת...
אמנם באגד האיבזור הרבה יותר עשיר מבדן, אבל הם פיקששו בכמה מקומות: ביטול הכנף, פתיחת דלת קדימית כפי שציינת וגם הבלם תחנה שבדן נמצא במקום הרבה יותר נוח (מתחת לחלון בצד) ולא על הדאשבורד.
לי חבל על משהו שלא קיים בשתי החברות
וזה העוני בשלט ה"עצור". לא שומעים אותו בסוף האוטובוס, ובקושי רואים אותו גם בתחילת האוטובוס. יש כזה שטח גדול גם מימין וגם משמאל לשלט (אני יודע משרשורים כאן, שהשורה למטה היא למטרות פרסום/נתוני GPS). פשוט חבל, שבאוטובוסים חדשים, מפקששים בפרטים טיפשיים וקטנים לכאורה.
 
אתה צודק

לי חבל על משהו שלא קיים בשתי החברות
וזה העוני בשלט ה"עצור". לא שומעים אותו בסוף האוטובוס, ובקושי רואים אותו גם בתחילת האוטובוס. יש כזה שטח גדול גם מימין וגם משמאל לשלט (אני יודע משרשורים כאן, שהשורה למטה היא למטרות פרסום/נתוני GPS). פשוט חבל, שבאוטובוסים חדשים, מפקששים בפרטים טיפשיים וקטנים לכאורה.
אתה צודק
למרות שבדן הפעמון חזק יותר מבאגד, אם אתה יושב בספסל האחורי קשה לשמוע ובטח שקשה לראות בגלל הצבע הלא זוהר...
 

scooby5

Member
כבר כתבתי על זה בעבר

אתה צודק
למרות שבדן הפעמון חזק יותר מבאגד, אם אתה יושב בספסל האחורי קשה לשמוע ובטח שקשה לראות בגלל הצבע הלא זוהר...
כבר כתבתי על זה בעבר
הצלצול הבולט ביותר הוא באוטובוסים הבין-עירוניים של דן (נסעתי בהם ב-149), וגם בחלק מהמאנים הישנים יותר.
 

fireman

New member
עם כל הכבוד לדעתי זה לא פקשוש

באמת?! טוב לדעת...
אמנם באגד האיבזור הרבה יותר עשיר מבדן, אבל הם פיקששו בכמה מקומות: ביטול הכנף, פתיחת דלת קדימית כפי שציינת וגם הבלם תחנה שבדן נמצא במקום הרבה יותר נוח (מתחת לחלון בצד) ולא על הדאשבורד.
עם כל הכבוד לדעתי זה לא פקשוש
וככה זה צריך להיות בכל אוטובוס, אף נוסע לא אמור לעלות או לרדת מאוטובוס בעודו בנסיעה, לא של 10 קמ"ש ולא של חצי קמ"ש.
 
אבל ערן, מדובר בדלת הקדמית בלבד

עם כל הכבוד לדעתי זה לא פקשוש
וככה זה צריך להיות בכל אוטובוס, אף נוסע לא אמור לעלות או לרדת מאוטובוס בעודו בנסיעה, לא של 10 קמ"ש ולא של חצי קמ"ש.
אבל ערן, מדובר בדלת הקדמית בלבד
אף אחד לא ירד ממנה, כי הוא צריך לעמוד קרוב מאוד אליה וזה יכול להסתיר לנהג את המראה. אני לא ראיתי שזה קורה. הדלת האחורית, כידוע נפתחת עם עצירה מלאה בלבד. לא עדיף שברגע שהאוטובוס מגיע לתחנה שהנוסע יעלה ישר, מאשר שיראה את הדלת נפתחת מול הפרצוף וכל הגומי של הדלת נותן לו ניגוב בפנים?
 

fireman

New member
אף אחד לא צריך לקבל ניגוב בפנים

אבל ערן, מדובר בדלת הקדמית בלבד
אף אחד לא ירד ממנה, כי הוא צריך לעמוד קרוב מאוד אליה וזה יכול להסתיר לנהג את המראה. אני לא ראיתי שזה קורה. הדלת האחורית, כידוע נפתחת עם עצירה מלאה בלבד. לא עדיף שברגע שהאוטובוס מגיע לתחנה שהנוסע יעלה ישר, מאשר שיראה את הדלת נפתחת מול הפרצוף וכל הגומי של הדלת נותן לו ניגוב בפנים?
אף אחד לא צריך לקבל ניגוב בפנים
וזה תירוץ שאני לא קונה בשקל.... האוטובוסים כאן עדיין כאלה שיש להם דלתות כמו אצל האמריקאים שנפתחות החוצה בצורה כזאת שיכולה להעיף סטירה למישהו.
 
הנסיעה הרבה יותר מהירה ככה

אף אחד לא צריך לקבל ניגוב בפנים
וזה תירוץ שאני לא קונה בשקל.... האוטובוסים כאן עדיין כאלה שיש להם דלתות כמו אצל האמריקאים שנפתחות החוצה בצורה כזאת שיכולה להעיף סטירה למישהו.
הנסיעה הרבה יותר מהירה ככה
ואני לא שמעתי על אף מקרה שקרה משהו כתוצאה מפתיחת דלת בפחות משלוש קמ"ש.
 

scooby5

Member
אני מסכים עם ערן.

אף אחד לא צריך לקבל ניגוב בפנים
וזה תירוץ שאני לא קונה בשקל.... האוטובוסים כאן עדיין כאלה שיש להם דלתות כמו אצל האמריקאים שנפתחות החוצה בצורה כזאת שיכולה להעיף סטירה למישהו.
אני מסכים עם ערן.
הפאקים הקטנים, נמדדים בגימור מחורבן, יחסית למה שהיית מצפה מאוטובוס חדש, והטענה שלי תקפה גם לגבי הסיטארו המוגמרים של נתיב אקספרס, שאין להם צלצול פעמון בכלל, וכפתורי ה"עצור" שלהם מצויים במקומות מוזרים ולא בולטים, בנוסף לכפתורים הקטנים על העמודים. חוץ מזה, לא יכלו לדאוג לשלט בעברית (אני יודע שזה נשמע קטנוני, אבל על זה בדיוק אני מדבר)?
 

JayZed

New member
דווקא בסיטארו שנסעתי בהם בגרמניה

אני מסכים עם ערן.
הפאקים הקטנים, נמדדים בגימור מחורבן, יחסית למה שהיית מצפה מאוטובוס חדש, והטענה שלי תקפה גם לגבי הסיטארו המוגמרים של נתיב אקספרס, שאין להם צלצול פעמון בכלל, וכפתורי ה"עצור" שלהם מצויים במקומות מוזרים ולא בולטים, בנוסף לכפתורים הקטנים על העמודים. חוץ מזה, לא יכלו לדאוג לשלט בעברית (אני יודע שזה נשמע קטנוני, אבל על זה בדיוק אני מדבר)?
דווקא בסיטארו שנסעתי בהם בגרמניה
יש פעמון מאד ברור... וגם הכפתורים של הפעמון היו ממוקמים בדומה לנידים בארץ (על העמודים, כרגיל)... ושם הם לא יכולים להיות יותר מוגמרים: הרי הם בגרמניה!
כניראה שזה תלוי בהזמנה. הכל ניתן לשינוי בימינו (כפי שרואים בברור בהבדלים בקטנים שיש בין המאנים המוגמרים באגד והמאנים המוגמרים בדן).
 

gsx750f

New member
כמה שידוע לי חובה על פי חוק

אני מסכים עם ערן.
הפאקים הקטנים, נמדדים בגימור מחורבן, יחסית למה שהיית מצפה מאוטובוס חדש, והטענה שלי תקפה גם לגבי הסיטארו המוגמרים של נתיב אקספרס, שאין להם צלצול פעמון בכלל, וכפתורי ה"עצור" שלהם מצויים במקומות מוזרים ולא בולטים, בנוסף לכפתורים הקטנים על העמודים. חוץ מזה, לא יכלו לדאוג לשלט בעברית (אני יודע שזה נשמע קטנוני, אבל על זה בדיוק אני מדבר)?
כמה שידוע לי חובה על פי חוק
למרות שהוא חדש הכפתורים בצבע צהוב ובולט חובה
 

gsx750f

New member
תראה בדגמים הראשונים

באמת?! טוב לדעת...
אמנם באגד האיבזור הרבה יותר עשיר מבדן, אבל הם פיקששו בכמה מקומות: ביטול הכנף, פתיחת דלת קדימית כפי שציינת וגם הבלם תחנה שבדן נמצא במקום הרבה יותר נוח (מתחת לחלון בצד) ולא על הדאשבורד.
תראה בדגמים הראשונים
גם אין ביטול גונג שזה ממש חסר מה עוד שיש באג אם פתחתה דלת קידמית והנוסע ירד במהירות לפני שהדלתות ניפתחו לגמרי ולחצתה סגירה ההתראה בלוח השעונים נישארת בהרכבה מקומית כבר יש מבטל אז אתה לוחץ ומבטל אבל במוגמרים אין אז אתה צריך לזכור לא לעצור בתחנה סתם או שמצלצלים שוב ואז נידלק גם שלט העצור לנוסעים בנוגע לכפתור בלם תחנה אני דווקא חושב שאצלנו יותר נוח מפני שאתה יכול לתפעל את זה גם שידיך על גלגל ההגה מה עוד שזה נימצא בסביבת העבודה שלך כמו כפתורי דלתות ולא בצד ליד החלון למטה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה