סידני 3000 חל' - דיווח

fireman

New member
סידני 3000 חל' - דיווח

טוב, עבר שבוע מאז פתיחת הקופסא. לאן זה התקדם? לשום מקום. מי שאמר על הפאזל הזה שהוא קשה, לא יודע על מה הוא מדבר כי הוא לא רק קשה הוא קשה מאוד עד כדי טירוף, לפי מגוון הפאזלים שאני מכיר אני לא אתבייש לומר שמבחית קושי מדובר בפאזל שמבחינת מורכבות יותר קשה מלא מעט פאזלים של 5000 חלקים ויותר. ביצעתי מיון ראשוני בזמן הדיווח הקודם והתחלתי לעבוד על החלק העליון - שמים (כמו שכבר כתבתי) מצאתי את עצמי מרכיב מסגרת עליונה במשך 45 דקות שזה המון, לצורך העניין את המסגרת של כל הפאזל הקודם הרכבתי ב10 דקות, 180 חלקים של מסגרת. פה במסגרת העליונה הגעתי למצב שיש לי מסגרת עליונה מורכבת אבל ברוחב שחסר בו 30 ס"מ, נשארתי עם מסגרת ועם רצועה מחוץ למסגרת, עד שמיקמתי אותה בתוך המסגרת המושלמת זה לקח לא מעט זמן, מה שהפך את העסק ל45-50 דקות בשקט. שלשום ישבתי להתחיל לעבוד על ההרכבה ת'כלס. במשך שעתיים הרכבתי 2 חלקים! זה גרם לי להבין שיש צורך בעוד כמה שלבי מיון קדחתניים בכדי שיהיה איך להתקדם, התוצאה כזו: חלק השמים התמיין ל12 שקיות!, הים התמיין ל6 שקיות, ביצעתי עוד ועוד מיונים של עוד מקטעים ובזבזתי על המיון הנוסף עוד יום וחצי אבל אין ספק שביצעתי מיון שמעבר אליו אי אפשר עוד למיין כלום. מחר יוצאים לדרך wish me luck
 

פאני10

New member
קודם כול: בהצלחה

מאיזו חברה הפאזל הזה? אם זה אדוקה - אז זו באמת בעייה קשה. אני הכי שונאת את שלב המיונים.
 

fireman

New member
רוונסבורגר, מבחינת המיון

אפשר לומר חצי נחמה, יש יותר מבחר של צורות חלקים.
 

jocie1

New member
../images/Emo178.gif../images/Emo50.gif../images/Emo24.gif

עבודת נמלים בהחלט. מחזקים אותך להמשך העבודה. נשמח לראות את ההתקדמות. שבוע טוב ובהצלחה.
 

123נעמי

New member
בהצלחה../images/Emo140.gif

קשה לתת עצות הפאזל הוא באמת מאוד קשה הכול כאן עיניין של סבלנות והמון המון סבלנות אני מאמינה שאם אתה אוהב את התמונה אתה תתגבר good luck !
 
כל הכבוד על הסבלנות

אני אישית ממיין אזור אחד ועושה אותו ואז ממיין אזור שני וכן הלאה אבל כל אחד והשיטות שלו :) הרבה בהצלחה!!
 

onix 88

New member
כל הכבוד על המיון

לא מבין אותך עם בחירת הפאזלים, אמנם הם נורא יפים, אבל לדעתי תמונות נוף שכוללות המון המון שמיים והמון המון ים לא מתאימות כפאזלים. שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך!
 

fireman

New member
אני מבטיח לך...

שגם הפאזל השלישי והרביעי והחמישי יהיו תמונות נוף....אלה הפאזלים שאני הכי אוהב.
 

pastolf

New member
אני מכווה שעבר החלק המעצבן והגעתה

הכייף, שהיה לך המון בהצלחה
 
למעלה